MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Crysis
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=26841
Strona 11 z 17

Autor:  Jackhammer [ 15 lis 2007, 18:32 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Jackhammer napisał(a):
Ja tam odkładam tą gre na pólkę na jakies pól roku - rok - obecnie na dx10 i ustawienia wszystko na Very high gra jest śliczna ale kompletnie niegrywalna na gts 640 - a że nie oferuje nic specjalnego poza grafika wiec nie widze sensu grac na medium/high


To masz jakiegos dziwnego kompa.

GTS 320, wszystko na very high (hackniety config), textury na medium. 20-30fps caly czas. Daje sie komfortowo grac.


edit - a masz viste ze te very high to prawdziwe dx10?

tylko ja wole poczekac i sobie spokojnie pograc na maxie niz miec cos podobnego do starego Far Cray'a
lubie grac 1280 na fps 50+ wszystko max aa x4 anizo min x4

Autor:  Nishruu [ 15 lis 2007, 18:53 ]
Tytuł: 

Hm, ja mam Core 2 Duo 2.4, 4 GB RAM i 7950GX2 i... Jest generalnie niefajnie, zmiana ustawien praktycznie nic nie zmienia. Byc moze to przez zintegrowana karte dzwiekowa, ktora czesto potrafi baaardzo popsuc performance, a byc moze z innych powodow, sam nie wiem.

Autor:  Nestor [ 15 lis 2007, 20:18 ]
Tytuł: 

Jackhammer napisał(a):
Nestor napisał(a):
Jackhammer napisał(a):
Ja tam odkładam tą gre na pólkę na jakies pól roku - rok - obecnie na dx10 i ustawienia wszystko na Very high gra jest śliczna ale kompletnie niegrywalna na gts 640 - a że nie oferuje nic specjalnego poza grafika wiec nie widze sensu grac na medium/high


To masz jakiegos dziwnego kompa.

GTS 320, wszystko na very high (hackniety config), textury na medium. 20-30fps caly czas. Daje sie komfortowo grac.


edit - a masz viste ze te very high to prawdziwe dx10?

tylko ja wole poczekac i sobie spokojnie pograc na maxie niz miec cos podobnego do starego Far Cray'a
lubie grac 1280 na fps 50+ wszystko max aa x4 anizo min x4


Nie mam visty, ale wedlug samych programistow Cryteka, roznice w tym co dx9 i dx10 potrafia zrobic sa bardzo nikle. Poki co jedynym atutem dx10 mialo byc to ze mial byc szybszy dzieki mniejszemu overheadowi, ale niestety we wszystkich aplikacjach na dx10 kazdy odnotowuje 20% spadek wydajnosci w stosunku do dx10.

Niech ktos zrobi screeny porownawcze na dx10 i dx9 very high i pokaze czym to sie rozni ;-) Procedura hackniecia ustawien jest banalna

W kazdym z plikow w /Cvars_costam/ kopiujemy tekst z sekcji default albo [4] do jednego z ustawien ktorego nie bedziemy uzywac - w moim przypadku low albo [1] a potem ustawiamy w grze ustawienia z danej kategorii. U mnie wszystko jest na 'low' a ladowane sa ustawienia very high.

Autor:  Mendol [ 16 lis 2007, 08:59 ]
Tytuł: 

moze i jest banalna ale nie wynika to absolutnie z twojego wyjasnienia.
podaj linka prosze do ustawien.

Autor:  Sou [ 16 lis 2007, 11:43 ]
Tytuł: 

Roznica miedzy DX9 a DX10 jest taka ze fpsy o polowe na DX10 spadaja wiec porownywanie "ja mam na very high dx9 i mam 20-30 a ty masz na very high na dx10 i tylko 5-10" jest imo bezsensowne;]

Wiem bo mam viste a kumpel xpka i te same karty graficzne;)

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2007, 13:52 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Roznica miedzy DX9 a DX10 jest taka ze fpsy o polowe na DX10 spadaja wiec porownywanie "ja mam na very high dx9 i mam 20-30 a ty masz na very high na dx10 i tylko 5-10" jest imo bezsensowne;]

Wiem bo mam viste a kumpel xpka i te same karty graficzne;)
jest jeszcze monitor.

On i ja gramy na 1680x1050 a tam jest zapewne 640x480 :D

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2007, 23:12 ]
Tytuł: 

ale syf

single na 1680x1050 na domyslnym medium 30-40 fps ale w dupie mam sp nie chce mi się tej pierwszej misji znowu przechodzić AI przeciwników jest NA POZIOMIE ZOMBIE

MP ?
100 osób na ingame czacie płacze że bład autoryzacji serwera mają, ja tez mam. nic nie bede reinstalował. dobrze zainstalowałem ta gre. syf !!

ide grac w cod4

Autor:  Nestor [ 18 lis 2007, 01:51 ]
Tytuł: 

Skonczylem dzisiaj crysisa.

Niestety mialem racje w mojej krotkiej recenzji z dema. Alieny zepsuly wszystko.
Dzieki bogu crytek przerzucil caly alienowy chapter na ostatnie 2h gry, wiec gralo sie calkiem niezle.

Latanie w glutach w tym statku bylo malo fajne, i zmulalo grafike.
Lot tunelem a'la matrix byl zajebisty.
Duszenie mechanicznych alienow bylo malo fajne.
Jazda czolgiem (Onslaught) to byl jeden z najbardziej epickich momentow jakie do tej pory widzialem.
Misja z VTOL'em to kicha straszna.
Ostatnia misja, a glownie performance to straszna kicha.
Historia jako calosc trzyma sie kupy powiedzmy.
Ostatnia minuta zakonczenia.. coz.. MEH.. moge to porownac tylko do zakonczenia PoTC: Dead Man's Chest.

Jak widac, ostatnia czesc gry troche skrewili, co nie znaczy ze gra jest kiepska.
Przeszedlem calosc na poziomie Delta, i naprawde byla to ciekawa i wciagajaca rozrywka. Bardzo wymagajaca, i zmuszajaca do planowania swoich krokow. Granie na normal mija sie z celem, bo wtedy Nomad = Rambo + Predator + Master Chief.
AI jest zrobione bardzo fajnie, levele sa cudnie zaprojektowane.

Mimo tych mankamentow, uwazam ze Crysis jest gra dobra jako gra, i przelomowa jesli chodzi o jakosc grafiki. Zeby sie tym wszystkim cieszyc to jednak trzeba mocnego kompa, bo 8800GTS daje z siebie wszystko i nie starcza.

Definitywnie godna polecenia.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 lis 2007, 23:36 ]
Tytuł: 

Wszyscy powinni sie uczyc jak sie pisze engine graficzny od ludzi od kolejnych unreal engine. GoW chodzi mi na maks na leciwym 7600gt, podczas gdy crysis muli na medium shaderach. Epic to chyba ostania firma, ktora dba o optymalizacje kodu.

Autor:  Nestor [ 19 lis 2007, 00:33 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Wszyscy powinni sie uczyc jak sie pisze engine graficzny od ludzi od kolejnych unreal engine. GoW chodzi mi na maks na leciwym 7600gt, podczas gdy crysis muli na medium shaderach. Epic to chyba ostania firma, ktora dba o optymalizacje kodu.


I dlatego ich gra chodzi ci szybciej niz Crysis? Ciekawa koncepcja.

Engine crysis i GoW sa zupelnie od siebie rozne, pamietajmy ze GoW byl pisany na X360 ktory nie ma takiej mocy przerobowej jak piece.
Mysle ze tutaj nie ma co porownywac nawet, bo engine GoW w glownej mierze oparty na waskich uliczkach i korytarzach, nijak ma sie do crysisa o praktycznie nieograniczonej widocznosci. Nie mowie juz o stopniu zlozenia srodowiska, fizyki, czy tam innych.

Kolorowe swiatelka i bloom to za malo zeby robic porownania ;-)

Autor:  Mark24 [ 19 lis 2007, 00:59 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Jackhammer napisał(a):
Ja tam odkładam tą gre na pólkę na jakies pól roku - rok - obecnie na dx10 i ustawienia wszystko na Very high gra jest śliczna ale kompletnie niegrywalna na gts 640 - a że nie oferuje nic specjalnego poza grafika wiec nie widze sensu grac na medium/high


To masz jakiegos dziwnego kompa.

GTS 320, wszystko na very high (hackniety config), textury na medium. 20-30fps caly czas. Daje sie komfortowo grac.


pewnie na "specjalnych" sterach Nvidii które pomijają rendering połowy efektów ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 lis 2007, 07:56 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Wszyscy powinni sie uczyc jak sie pisze engine graficzny od ludzi od kolejnych unreal engine. GoW chodzi mi na maks na leciwym 7600gt, podczas gdy crysis muli na medium shaderach. Epic to chyba ostania firma, ktora dba o optymalizacje kodu.


I dlatego ich gra chodzi ci szybciej niz Crysis? Ciekawa koncepcja.

Crysis chodzi slabo bez wzgledu na to co jest wyswietlane. Moge gapic sie na skale, i tak beda niskie fpsy. Chyba jednak optymalizacja ma znaczenie, co?
Natomiast cienie i "swiatelka" to jadne z bardziej obciazajacych elementow. Unreal engine radzi sobie z nimi na mojej starej karcie, podczas gdy cryengine czy jak tam sie nazywa,potrzebuje 2-3 wiecej mocy, zeby uzyskac podobne efekty. Natomiast przy shaderach na low, gra wyglada jak sprzed paru lat wstecz. Jak dla mnie to nedznie napisany engine.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2007, 09:07 ]
Tytuł: 

no na normal gra sie w miare ok.
dla mnie niestety gra stala sie nudna po 3h. ciagle to samo.
widoczki sa ok, ale mozna je podziwiac przez pierwsza godzine. potem juz standard, nie zwraca sie uwagi.
anyway 6/10

Autor:  kozas15 [ 19 lis 2007, 13:20 ]
Tytuł: 

Unreal engine to rzeczywiscie niesamowity silnik, wczoraj uruchomilem gre 'Pariah' w sensownych detalach na prawdziwym zlomie( i to z liczba kratek oscylujaca kolo 30-40 i co najlepsze nic sie nie zmienia w czasie walki), przy czym np. Project Snowblind na troche lepszym kompie z detalami na super low( prezentowal sie kilka razy gorzej od pariaha) oscylowal kolo kilku klatek :]

Autor:  Deshroom [ 19 lis 2007, 13:31 ]
Tytuł: 

ja wciąz widziałem tylko bete mp, jak setki osób mam zły cdkey którego nie mam wogóle.

czekam na pacz, pacz ma być za - od 7 do 14 dni :D

MAXIMUM SHIT 8)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 lis 2007, 21:14 ]
Tytuł: 

Z nudow pogralem jeszcze troche w gow. Przy misji w lesie w deszczu opadla mi szczeka. Oczywiscie ciagle tyle samo klatek(20+). Chyle czola przed ludzmi co napisali ten engine.

Autor:  Deshroom [ 20 lis 2007, 11:33 ]
Tytuł: 

ja też wczoraj właczyłem SP i jak dl amnie tragedia z AI.

porwało mi teraz tego dowódce i mam wyłaczyć drugi jammer. daleko do jakiś innych misji niz misji niż "idz do wioski i zrób to i to" ?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 lis 2007, 17:40 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
ja też wczoraj właczyłem SP i jak dl amnie tragedia z AI.

porwało mi teraz tego dowódce i mam wyłaczyć drugi jammer. daleko do jakiś innych misji niz misji niż "idz do wioski i zrób to i to" ?

Nie, gra jest strasznie monotonna. AI tego bym nie nazwal, raczej skrypty napisane w drodze do pracy. hehe

Autor:  Kabraxis [ 20 lis 2007, 18:24 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Z nudow pogralem jeszcze troche w gow. Przy misji w lesie w deszczu opadla mi szczeka. Oczywiscie ciagle tyle samo klatek(20+). Chyle czola przed ludzmi co napisali ten engine.


Poczekaj jak dojdziesz do jaskim albo do ostatniego bossa (w sumie na PCcie on jest przedostatni)....

Design ostatniej mapy jest przezajebisty. :-)

Autor:  Sobtainer [ 20 lis 2007, 18:55 ]
Tytuł: 

A wiecie czemu ja w SP Crysisa nie gram? bo mi się płyty do romu nie chcę wsadzić......... przezajebiście mi się chcę zagrać....... wydałem 135PLN na ta grę i zastanawiam się po co.... może ją docenie jak będę miał wydajność COD4 za rok...

Strona 11 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team