MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Ciekawostki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=36898
Strona 110 z 196

Autor:  White Trox [ 18 mar 2014, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

nie wiem co mnie bardziej rozwaliło, ten wpis czy tytuły pozostałych na tym blogu :o

Autor:  iniside [ 18 mar 2014, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

http://www.phoronix.com/scan.php?page=n ... px=MTYzNDI
gog, gry na linuksa.

A szli w zaparte ze nie beda :D

Autor:  Highlander [ 19 mar 2014, 00:14 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

http://www.youtube.com/watch?v=nSt4vCbmle0
rap battle: Keynes vs Hayek: Walka Stulecia

video juz troche ma ale dopiero niedawno to zobaczylem. fajnie zrobione.
Są polskie napisy.

kanał yt http://www.youtube.com/user/EconStories

wincej powinno byc takiej formy nauki dla ludzi ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 mar 2014, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Polską wersję znasz? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=TiXvhDKYmQM

Autor:  Niah [ 19 mar 2014, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

keynes bożek dla oszustów, żydków i koncernów

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 mar 2014, 10:59 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Swoimi słowami, ale z sensem napisałeś. Tylko czemu chcesz głosować w takim razie na miks socjalistów z etatystami, czyli pokłosiem keynesizmu? Czy mam cię przepytać z "Drogi do zniewolenia" i postawić dwóję?

Autor:  Niah [ 19 mar 2014, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Nie chce, a wole zagłosować na katolewicę niż na nieudolną i sprzedajną mafię jaką jest jebane po.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2014, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Tor-Bled-Nam napisał(a):

A nie, dzięki obczaje w domu :) Fajnie, ze powstaje cos w tym stylu i propaguje się trochę inne myslenie i zdaje się przybiera to nieco na sile.

spodobal mnie się komentarz pod tym co ja dalem:
Cytuj:
Na studiach ekonomicznych jest dokładnie tak samo. Argument szkoły austriackiej są bardziej rozsądne ale to na koncepcjach Keynes'a wszystko się opiera. Rynek sam się reguluje i napędza do wzrostu eliminując jednostki nieefektywne. Wielkie banki, po upadku były by pogrążone a nie jeszcze dotowane.

Na swoich studiach to nie wiem czy padla choćby wzmianka o szkole austriackiej. Zreszta większość czasu była poswiecona wykresom i innych takich tam rzeczy.

"keynes bożek dla oszustów, żydków i koncernów"
wiec nie ma co się dziwic, ze ciężko przepchnąć te koncepcje ;)

Tor- to na kogo glosowac z podobnymi poglądami? Na korwina? huehuehue

Autor:  Junkier [ 19 mar 2014, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

No nad szkołą austriacką onanizowała się połowa studentów prawa UJ, zwykle na najbardziej buraczana.

Autor:  Niah [ 19 mar 2014, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Wiemy, że jesteś żydkiem, nie musiałeś o tym wspominać.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2014, 12:44 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Nie mowie by nad czyms się onanizować. Tylko by pokazywać rozne koncepcje, bo mimo wszystko cala ekonomia jest usiana błędami.

czyli co studentom prawa UJ serwuje się lekcje o wolnym rynku itp.? i wszystkie inne koncepcje? Predzej widzialbym to na jakims tam zarzadzaniu.

Wszyscy prawnicy to buraki :)

btw. Mielismy neokeyniesiste Rostowskiego i bosko nie było ;>

Autor:  mrynar [ 19 mar 2014, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Ja na studiach (prawo) chyba tez nie mialem nic o szkole austriackiej. Uniwersyteccy wykladowcy ekonomii to zwykle kurwy bez zdania. Za komuny opowiadali o zaletach gospodarki sterowanej, a po 89 o wolnym rynku, ale tez odgornie sterowanym (co zreszta samo sobie zaprzecza, bo albo cos jest wolne, albo nie).
Wszystkie cla, akcyzy, vaty, zezwolenia to nie jest kurwa zaden wolny rynek.

Keynesizm mimo, ze zdazyl sie skompromitowac to dalej obowiazuje, bo jest wygodny dla politykow, a tak naprawde im mniej polityki w ekonomii tym lepiej. Kiedys swiat sie bez tego obywal.

Autor:  sula [ 19 mar 2014, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Ja na studiach miałem o wszystkich szkołach, łącznie z Austryjacką. Ogólnie było wszystko raczej.

Podobnie jak rozmawiałem ze znajomymi z róznych kierunków z róznych uczelni - to na przedmiotach poruszających / zachaczających doktryny ekonomiczne lub polityczne - wszystkie podstawowe szkoły / doktryny / teorie raczej każdy miał. Austryjacka się w te podstawy wlicza.

@High

Na każdych studiach humanistycznych i ekonomicznych jest jakiś przedmiot(często kilka) na którym są poruszane różne szkoły / doktryny ekonomiczne i ekonomiczno-społeczne. Od libertarian po komunistów, i od anarchistów po konserwatystów.


Co do austryjackiej - to fakt, u mnie też część osób zaczeła fapować po tym jak została ona przedstawiona, taki szczeniacki zachwyt - trochę podobny jak na Wos-ie w liceum pierwszy raz słyszeli 'liberalizm' Inna sprawa, że zachwyt u większości się kończył prędzej czy później heh.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2014, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Ja jestem po akademii ekonomicznej w posen, tyle, że nie po 'ekonomii', z tego okresu pamiętam mikro, glownie mikro i makro, wykresiki i jeśli już to problem rozlozony na części pierwsze + zadanka z 'przemilymi' ludzmi, którzy mieli mord w oczach. Ksiazke Rekowskiego 'mikroekonomia' i to by było na tyle ;) Zreszta... na ekonomie glownie się chyba idzie by zostać księgowym ;p

Być może gdzies ktoś prezentowal rozne koncepcje, być możne nie pojawiłem się na tym wykładzie, albo po prostu nie było. I tak w gruncie rzeczy wole 'konkrety'.

imo szkola autriacka dużo wnosi i dużo krytyki odpiera i wiele zjawisk przedstawia bardziej prawidłowo. I warto zapoznać się bliżej.

Zachwyt się pewni konczyl bo w gruncie rzeczy większość ludzi to socjaliści ;p i na pewno zależy kto to przedstawia.

Autor:  Junkier [ 19 mar 2014, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Cytuj:
czyli co studentom prawa UJ serwuje się lekcje o wolnym rynku itp.? i wszystkie inne koncepcje? Predzej widzialbym to na jakims tam zarzadzaniu.

Nie, jest jeden, nieobowiązkowy przedmiot o historii doktryn politycznych i prawnych. O szkole austriackiej to tam może się wspomina na jednych zajęciach. Ludzie po prostu interesowali się ekonomią, myślą społeczną i polityczną.

Autor:  iniside [ 19 mar 2014, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

https://www.unrealengine.com
Unreal Engine 4 za jedyne 19$/mo.

Jak chcecie tworzyc gre, to zapewniam, ze nie ma absolutnie nic lepszego.
W cenie subskrypcji, jest dostep do pelnego kodu zrodlowego ;).

Autor:  Goatus [ 19 mar 2014, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

iniside napisał(a):
https://www.unrealengine.com
Unreal Engine 4 za jedyne 19$/mo.

Jak chcecie tworzyc gre, to zapewniam, ze nie ma absolutnie nic lepszego.
W cenie subskrypcji, jest dostep do pelnego kodu zrodlowego ;).


Teraz hobbystycznie dłubie w Unity3d free i muszę powiedzieć, że jak zobaczyłem notkę o UE4 na ich forum wklejoną to mina mi trochę zrzedła. Z jednej strony odpowiada mi prostota C# i intuicyjność jaką oferuje Unity3d ze swoim podejściem opartym o komponenty. Z drugiej strony UE4 / pełne źródła / brak ograniczeń za 19$/mo

FML, decyzje, decyzje.

Autor:  Oyci3C [ 19 mar 2014, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

I w ten sposób mogą uśmiercić takie Unity3D :)

Autor:  iniside [ 19 mar 2014, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

Goatus napisał(a):
iniside napisał(a):
https://www.unrealengine.com
Unreal Engine 4 za jedyne 19$/mo.

Jak chcecie tworzyc gre, to zapewniam, ze nie ma absolutnie nic lepszego.
W cenie subskrypcji, jest dostep do pelnego kodu zrodlowego ;).


Teraz hobbystycznie dłubie w Unity3d free i muszę powiedzieć, że jak zobaczyłem notkę o UE4 na ich forum wklejoną to mina mi trochę zrzedła. Z jednej strony odpowiada mi prostota C# i intuicyjność jaką oferuje Unity3d ze swoim podejściem opartym o komponenty. Z drugiej strony UE4 / pełne źródła / brak ograniczeń za 19$/mo

FML, decyzje, decyzje.

Zaplac raz te 19$ nic nie tracisz. Jak ci sie znudzi placenie to silnika mozesz dalej uzywac, ale nie bedziesz otrzymywał nowych updateow.
Jak pojawi sie jakis ciekawy update, to zaplacisz, pobierzesz go, i znowu zrobisz cancel suba.

Ja powiem tak. Mi programowanie w C++ w UE4, wydało sie o wiele prostsze i bardziej intuicyjne niż C# w Unity(!!!).
API UE4 jest dobrze przemyślane i fakt, ze na poczatku trzeba troche ogarnac, bo jest ono napisane w oparciu o bardzo konkretne wzorce do ktorych najlepiej sie jest sie po prostu przystosowac, (w przeciwienstwie do Unity, gdzie wszystko mozesz pisac byle jak, byle gdzie i jakos to bedzie dzialac, tylko ze potem w wiekszym projekcie, nie bardzo pamietasz dlaczego to dziala :D).

Do tego masz Blueprinty. Chyba najlepszy Visual Programming, jaki widział świat. To jest praktycznie zastepca UnrealScript. Mozesz w tym zrobisz wiekszosc rzeczy, ktore mogles robic w US, a jesli czegos jeszcze sie nie da, to wkrotce bedzie to mozliwe.


Haha wyobrazam sobie miny developerow CryEngine i Unity. Jeden wielki WTF IS THIS SHIT!. Oni przeciez tak nie moga robic! Tak sie kurwa nie robi!

Pełny dostep do kodu źródłowego zwiastuje nowa fale "mam 12 lat i chem zrobiz moje gre MMO, halp!".
Niemniej teraz mozliwosc integracji z czyms takim jak SmartFoxServer albo uLink, dalej wieksze mozliwosci.

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 2Pmmw9pvhE
Tutaj video tutoriale.

Autor:  Goatus [ 19 mar 2014, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Ciekawostki

iniside napisał(a):

Zaplac raz te 19$ nic nie tracisz. Jak ci sie znudzi placenie to silnika mozesz dalej uzywac, ale nie bedziesz otrzymywał nowych updateow.
Jak pojawi sie jakis ciekawy update, to zaplacisz, pobierzesz go, i znowu zrobisz cancel suba.

Ja powiem tak. Mi programowanie w C++ w UE4, wydało sie o wiele prostsze i bardziej intuicyjne niż C# w Unity(!!!).
API UE4 jest dobrze przemyślane i fakt, ze na poczatku trzeba troche ogarnac, bo jest ono napisane w oparciu o bardzo konkretne wzorce do ktorych najlepiej sie jest sie po prostu przystosowac, (w przeciwienstwie do Unity, gdzie wszystko mozesz pisac byle jak, byle gdzie i jakos to bedzie dzialac, tylko ze potem w wiekszym projekcie, nie bardzo pamietasz dlaczego to dziala :D)..


Nie no oczywiście, 19$ to śmieszne pieniądze jak za to co oferują i nie w tym problem. Bardziej chodzi o to, że przywiązałem się do "komponentów", jakoś to podejście wydaje mi się bardziej naturalne / logiczne niż długaśne drzewka dziedziczenia w celu osiągnięcia zamierzonej funkcjonalności, bez duplikowania kodu. No chyba że UE4 ma coś na ten kształt bo moja wiedza na temat tego silnika jest minimalna.

Edit: Chyba że blueprinty to coś w tym kształcie właśnie jest?

Strona 110 z 196 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team