MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedzmin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=26642
Strona 15 z 30

Autor:  Enhu [ 29 paź 2007, 20:13 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
Andrze J Sapkowski ? :D

bioware ? :D

w2g :D


bioware jest US'n'A :wink:

Autor:  redruM [ 30 paź 2007, 04:37 ]
Tytuł: 

Co do przepisu na rozwalenie Bestii to poniżej moja opcja :

przed walką użyłem oleju na upiory (Abigail go sprzedawała afair) a także miałem wrzuconą jaskółke (zamieć to też niegłupia opcja) ; wybrałem opcje że Abigail jest niewinna więc miałem zapewniony support z healowaniem ; na poczatku walki właczyłem pauze :) obejrzałem sobie które pieski kogo aggrują Abigail zazwyczaj daje sobie rade z barghestami ale walke zaczalem ze stylem grupowym zeby wyczyscic troche towarzystwo ; jesli nic nie przerwie combosa to mozna przejechac na jednej dluzszej akcji Bestie i jej przydupasow ; najwazniejsze to pilnowac aggro Bestii i bic ja stylem silnym (później) , jedno dobre combo z tym olejem wystarcza ; wieśmaki które przyjdą po walce to już formalność i czysty fun (kasowałem ich w fav sposób czyli aard ze stunem i fatality :evil: )

Swoją drogą nie widziałem że da się zrobić stuna bossowi i zakończyć go 1shotem, jakby to powiedziała pewna wieśniara : "ekstraordynaryjnie" :wink:

Autor:  SwenG [ 30 paź 2007, 08:43 ]
Tytuł: 

A ja przy średnim poziomie trudności bestię załatwiłem za drugim razem. Jakoś tak bez problemu. Mój sposób:
olać bestię, i tak będzie ganiała za mną i zająć się pieskami, pieski kolejno grupowym (przy okazji bestia zarobiła kilka hitów i złapała aggro), jak już nie ma piesków to Abigail ładnie healuje w trakcie jak mnie bestia stunuje. No i olej na mieczyk to podstawa.

Autor:  Shadhun [ 30 paź 2007, 09:06 ]
Tytuł: 

Boże, ludzie , naprawde zabicie bestoo nas poziomie średnim to żaden problem i nikt raczej nie bedzie prosil o hinty jak to zrobić.

Co do poziomu hard.

Przekuć miecz, nałożyc olejek przeciw upiorom. W jaskini łyknąć puszczyka i jaskółke, na samym początku walki zamieć, zredukowac detale graficzne na minimum. Na początku starać się sciągnąć aggro z Abigail za wszelką cenę i zabić szybko bergesty stylem grupowym, później gdy zostaniemy sam na sam z bestią szybko eliminować psy które się pojawią, walic bestię znakiem jak tyko mamy mane (możecie jednak zapomnieć o powaleniu praktycznie do ostatnich 25%, szczególnie jak macie nierozwiniete talenty do aard). Co najważniejsze uciekać jak tylko widzicie ze Abigail nie ma aggro, daje to czas jej na uleczenie nas i na regeneracje naszej energii przez jaskółkę.

Autor:  Domin [ 30 paź 2007, 09:46 ]
Tytuł: 

Tak btw, wie ktos moze czy wiedzmina mozna kupic w Auchan?

Autor:  Karol66 [ 30 paź 2007, 12:46 ]
Tytuł: 

Miałem chwile przerwy "od wszystkiego" od momentu premiery wiedzmina (gierka wsysa niesamowicie) więc dopiero teraz zapuszczę moją "recenzję".

IMO najlepszy cRPG w jaki grałem - pozycja absolutnie obowiązkowa i to nie tylko dla miłośników AS'a.
Jeśli CDP zrobiło ja faktycznie w 2 lata to uważam, że powinni im powierzyć organizację EURO 2012 bo organizację pracy musieli mieć zajebistą :)
Dawno już nie widziałem gry z równie dopracowaną fabuła, z tak mała ilościa bugów (o tym niżej) i tak innowacyjnymi rozwiązaniami.
"Klimat" wyszedł im też rewelacyjny a parę rzeczy po prostu rozwala (żeby nie spojlować zaznaczę tylko: przejście z 1 do 2 aktu, szczególnie filmik z wejściem do kanałow albo "podsumowanie" całego 1aktu w rozmowie Shani z Geraltem; odpowiedz Baraniny na "Co slychać"; opowieść boksera z 3aktu... to trzeba zobaczyć samemu).

Jeśli chodzi o poziom trudności to IMO psuje sobie grę kto gra na najniższym poziomie - wtedy praktycznie odpada alchemia bo nie ma potrzeby jej używać i jakakolwiek strategia w walce - po prostu idziemy jak czolg.
Ja osobiście wybrałem poziom 2 jako optymalny dla równego delektowania sie fabuła i nie stresowania sie przed walką z byle mobem ale jak ktoś jest sprawny manualnie to pewnie spokojnie może sie pobawić na hard.

Co do mitycznych bugów - nie zauważyłem.
Na 3 dni grania RAZ zaliczyłem crasha po 12 godzinach non stop, czasami miewam jakieś niewielkie artefakty na ekranie (najczęsciej po użyciu zamieci) i w sumie ze 2x do tej pory zablokowałem się w terenie tak, że z tego powodu zaliczyłem zgona.

I jeszcze odnośnie "psucia" sobie grania... poradzę wszystkim ale i sobie żeby nie tłuc w ta gierkę non stop tylko dawkować ją w rozsądnych ilościach. Ona jest po prostu zbyt ładna i zbyt nastrojowa żeby "przewijać" dialogi albo zapierdalać z realizacją zadań. Wiedzmina zdecydowanie trzeba DELEKTOWAĆ bo zanim sie czlowiek obejrzy butelka już będzie pusta :(

Autor:  Sobtainer [ 30 paź 2007, 12:56 ]
Tytuł: 

Ciekawy jestem, czy zamierzają zrobić dodatek jakiś. Minie jeszcze miesiąc i 70% graczy będzie miało skończoną gierkę. A gra jest wyjebiście dobra, więc zobaczymy. Na forum nic nie ma oficjalnego, coby zaczęli coś robić.

Autor:  Karol66 [ 30 paź 2007, 13:01 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ciekawy jestem, czy zamierzają zrobić dodatek jakiś. Minie jeszcze miesiąc i 70% graczy będzie miało skończoną gierkę. A gra jest wyjebiście dobra, więc zobaczymy. Na forum nic nie ma oficjalnego, coby zaczęli coś robić.


W TV widziałem kogoś kto mówił, że "już zaczynają" prace nad dodatkiem ale niestety z niewyspania słabo kontaktowałem i nie pamiętam kto to był.
Anyway - jest oczywistą oczywistością że ta gra odniesie porażający sukces (też finasowy) a dodatkowo za pół roku CDP wchodzi na giełdę i coś czuję, że informację o pracach nad dodatkiem pozytywnie wpłyną na cenę ich akcji :)

A co do grania... wiadomo, że MMO to nie jest więc za jakiś czas nikt w to już grać nie będzie. Wiedzmin jednak bankowo zapisze sie w pamięci na równi z Tourmentem czy Falloutem (potem długo, długo nic a dopiero potem sagi NWN, Gothic czy Oblivion).
Mam też nadzieję, że wreszcie firmy przestaną się "bać" produkcji ze znaczkiem 18+ bo wiedzminowi odejście od targetu 12-14 latków zdecydowanie wyszło na dobre.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 paź 2007, 13:26 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Mam też nadzieję, że wreszcie firmy przestaną się "bać" produkcji ze znaczkiem 18+ bo wiedzminowi odejście od targetu 12-14 latków zdecydowanie wyszło na dobre.

Jesli chodzi o jakos produkcji to sie zgodze, ale trzeba patrzec na wyniki finansowe, a to jest przeciez cel robienia gier. 18+ odcina spora liczbe potencjalnych klientow, wiec zbytnio bym nie liczyl.

Autor:  Sobtainer [ 30 paź 2007, 13:27 ]
Tytuł: 

No ja widziałem reklamę wiedźmina o 20:00 na TVP1, więc zarobić to oni chyba już zarobili :).

Autor:  kamilus [ 30 paź 2007, 13:33 ]
Tytuł: 

Zarabiać dopiero zaczną. Gdy otrzymają pieniądze za sprzedane egzemplarze gry. Gier nie reklamuje się po to by pokazać, że już się zarobiło tylko po to aby zarobić. Wiele zależy od sukcesu za granicą, a póki co recenzje wielkich serwisów nie należą do rewelacyjnych ;(
Koszt produkcji również niski nie był - 2-3 lata opłacania programistów, grafików i całej reszty obsady twórców. Do tego licencja na Aurorę... IMO stawka idzie o chociażby niewielki zysk, by móc się wypromować jako poważna firma developerska.

Autor:  Karol66 [ 30 paź 2007, 13:38 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Karol66 napisał(a):
Mam też nadzieję, że wreszcie firmy przestaną się "bać" produkcji ze znaczkiem 18+ bo wiedzminowi odejście od targetu 12-14 latków zdecydowanie wyszło na dobre.

Jesli chodzi o jakos produkcji to sie zgodze, ale trzeba patrzec na wyniki finansowe, a to jest przeciez cel robienia gier. 18+ odcina spora liczbe potencjalnych klientow, wiec zbytnio bym nie liczyl.


IMO to sie zmienia bo naprawdę liczba ludzi w wieku 20-30 lat którzy grają rośnie non stop (wchodzą pokolenia które praktycznie wychowały sie z komputerem).
A tacy ludzie lubią ostrzejsze klimaty bo z transformersów kiedyś sie wreszcie wyrasta :)

Autor:  Aldatha [ 30 paź 2007, 14:18 ]
Tytuł: 

a po 30 to juz sie nie gra? :)

Autor:  SwenG [ 30 paź 2007, 14:22 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Wiele zależy od sukcesu za granicą, a póki co recenzje wielkich serwisów nie należą do rewelacyjnych ;(

Eurogamer 7/10
IGN 8.5/10
Total Video Game 8/10
Imho nie źle w IGN dostało jeszcze Editor’s Choice Award
http://pc.ign.com/articles/831/831264p1.html

[edit]
tu jeszcze inne noty:
http://www.thewitcher.com/community/pl/news/227.html

Autor:  redruM [ 30 paź 2007, 14:38 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Jeśli CDP zrobiło ja faktycznie w 2 lata to uważam, że powinni im powierzyć organizację EURO 2012 bo organizację pracy musieli mieć zajebistą :)


Tak naprawdę to 4 (w końcu to ich pierwsza gra, to zabiera trochę czasu *cough* Darkfall any1? *cough*), było kilka obsuw premier, miało wyjść rok temu, potem delay na marzec 2007 , potem wrzesień i w końcu jest :] Więcej info jest chyba na płycie bonusowej.

Też mi gra bardzo odpowiada, wystarczy powiedzieć że wczoraj grałem od 19 do 4 z przerwami na jedzenie/siku, dawno mnie żadna gra tak nie wciągnęła, a już erpeg na pewno.

Myślę, że oceny amerykańskich serwisów/prasy będą całkiem wysokie, mozna się czepić paru rzeczy technicznych ale fabularnie gra jest bezbłędna :o

Autor:  Highlander [ 30 paź 2007, 15:10 ]
Tytuł: 

oo Wiedźmin w Selgrosie za 69,90 zł, zaopatrze sie 8)

Autor:  Oyci3C [ 30 paź 2007, 15:12 ]
Tytuł: 

Za 69.90 ;o Ide kupic hehe.

Zeby tylko chlopaki z CDP nie spoczeli na laurach (i nie zaczeli robic Wiedzmin Online :E) bo szykuje sie calkiem niezla stajnia gier komputerowych made in poland.

Autor:  kamilus [ 30 paź 2007, 17:50 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Eurogamer 7/10

Tutaj europedzie mozna ująć, że totalnie zjechali wiedźmina :(

Cytuj:
IGN 8.5/10

Oblivion miał 9.3. Dodatkowo - nie ma na głównej stronie IGN informacji o witcherze :(


Cytuj:
http://www.thewitcher.com/community/pl/news/227.html

Niestety "sukces" zależy od pozycji gry w ju es ej :(

Autor:  Mendol [ 30 paź 2007, 17:59 ]
Tytuł: 

dla mnie 9/10.
-1 za kamere czasami.

Autor:  Zychoo [ 30 paź 2007, 19:49 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Jesli chodzi o jakos produkcji to sie zgodze, ale trzeba patrzec na wyniki finansowe, a to jest przeciez cel robienia gier. 18+ odcina spora liczbe potencjalnych klientow, wiec zbytnio bym nie liczyl.

Nie oszukujmy sie, odcina spora liczbe potencjalnych sciagaczy gry z internetu.

U mnie w pracy juz kilka osob kupilo wiedzmina, za to wsrod mlodszych osob z ktorymi miewam kontakt (okolice liceum) wiekszosc sciaga internetu.

Strona 15 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team