MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
diablo 3 teaser? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=30136 |
Strona 18 z 18 |
Autor: | He6e3uMeHHu [ 12 paź 2008, 10:58 ] |
Tytuł: | |
imo aladyn plansza z latajacym dywanem byla nie do przejscia |
Autor: | iniside [ 12 paź 2008, 11:06 ] |
Tytuł: | |
He6e3uMeHHu napisał(a): imo aladyn
plansza z latajacym dywanem byla nie do przejscia Jasie wylozylem duzo szybciej na takiej cimnej mapie chyba w nocy. A Gravitrona ktos pamieta ? :E. |
Autor: | Dana [ 12 paź 2008, 11:33 ] |
Tytuł: | |
http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=27948 Macie, specjalnie odkopałem dla was temat. A teraz sio ! |
Autor: | Zychoo [ 12 paź 2008, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Dla wszystkich, ktorzy nie zalapali tego co było w podtekscie mojego posta To była ironia mająca na celu wyśmianie rozpoczynającej się własnie zabawy pod tytułem: "kto miał komputer jako pierwszy i kto pierwszy grał w gry", tudzież "wymień jak najstarszą grę, a będziesz fajny". Pozdrawiam! |
Autor: | Sobtainer [ 12 paź 2008, 11:56 ] |
Tytuł: | |
Zychoo, no co Ty! nie wiedziałem! pisałem swojego posta z pełną powagą ;( |
Autor: | Zychoo [ 12 paź 2008, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Zychoo, no co Ty! nie wiedziałem! pisałem swojego posta z pełną powagą ;(
sir, yes sir |
Autor: | iniside [ 13 paź 2008, 12:35 ] |
Tytuł: | |
http://www.planetdiablo.com/images/phot ... ?id=534010 |
Autor: | Horght [ 14 paź 2008, 20:29 ] |
Tytuł: | |
http://www.diii.net/blog/comments/diiin ... nterview/1 "He also goes into some detail on why they decided to remove assignable attributes..." Ahahahaha. O rany! Super sympatyczna zabawa bedzie! Wyjasnienie z filmiku: NEW PLAYERS DIDN'T KNOW WHERE TO SPEND STAT POINTS |
Autor: | Sobtainer [ 14 paź 2008, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Mało mroczne? don't think so: ![]() http://www.worthplaying.com/article.php?sid=56564 |
Autor: | iniside [ 17 paź 2008, 08:13 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
Czwartek, 16 października 2008, godzina 09:21, autor: Renor Mirshann Blizzard ujawnił, że w Diablo III nie będzie punktowego podnoszenia statystyk postaci - gra zajmie się tym sama. Firma zapowiada, że ich różnorodność w żaden sposób na tym nie ucierpi. Serwis Hellforge zebrał do przysłowiowej kupy nieco wypowiedzi pracownika Blizzarda o nicku Bashiok (z battle.netowego forum), które wyjaśniają kilka nieścisłości związanych z systemem statystyk w grze Diablo III. Diablo III Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. Ekwipunek nie będzie już wymagał określonego poziomu statystyk - Blizzard zapowiada, że dowolna postać będzie mogła korzystać z większości dostępnego w grze sprzętu. Większości, ponieważ w DIII wciąż znajdzie się miejsce dla broni, zbroi i podobnych przeznaczonych wyłącznie dla jednej klasy. Powód takiej decyzji? Cytując innego pracownika Zamieci, Jaya Wilsona: "W większości przypadków, podwyższanie atrybutów w Diablo II było świetną szansą na zepsucie postaci (...). Większość graczy na początku nie wiedziała, jak dobrze rozdawać punkty, a kiedy w końcu poznali odpowiedź na to pytanie, to zawsze sprowadzała się ona do czegoś w stylu "pięć w energię, a potem całą resztę w żywotność". Diablo III Studio od razu odpowiada na oczywisty w tej sytuacji kontrargument ograniczania rozwoju postaci. Zapowiada, że ma w zanadrzu kilka mechanizmów, które zapewnią podobne możliwości tworzenia zróżnicowanych, unikalnych bohaterów, co w części drugiej. Na postać na pewno będzie wpływać magiczny ekwipunek - w większym stopniu, niż dotychczas. Nie można też zapominać o ulepszonym systemie run, dzięki któremu korzystanie z umiejętności nabierze nowych rumieńców. To nie wszystko, jednak Blizzard nie zamierza już teraz odkrywać wszystkich kart - reszta informacji o systemie rozgrywki Diablo III pojawi się w swoim czasie. imo fail. Jeszcze troche i gra sie bedzie sama przechodzic. |
Autor: | RufeN [ 17 paź 2008, 08:20 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Cytuj: Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci Czwartek, 16 października 2008, godzina 09:21, autor: Renor Mirshann Blizzard ujawnił, że w Diablo III nie będzie punktowego podnoszenia statystyk postaci - gra zajmie się tym sama. Firma zapowiada, że ich różnorodność w żaden sposób na tym nie ucierpi. Serwis Hellforge zebrał do przysłowiowej kupy nieco wypowiedzi pracownika Blizzarda o nicku Bashiok (z battle.netowego forum), które wyjaśniają kilka nieścisłości związanych z systemem statystyk w grze Diablo III. Diablo III Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. Ekwipunek nie będzie już wymagał określonego poziomu statystyk - Blizzard zapowiada, że dowolna postać będzie mogła korzystać z większości dostępnego w grze sprzętu. Większości, ponieważ w DIII wciąż znajdzie się miejsce dla broni, zbroi i podobnych przeznaczonych wyłącznie dla jednej klasy. Powód takiej decyzji? Cytując innego pracownika Zamieci, Jaya Wilsona: "W większości przypadków, podwyższanie atrybutów w Diablo II było świetną szansą na zepsucie postaci (...). Większość graczy na początku nie wiedziała, jak dobrze rozdawać punkty, a kiedy w końcu poznali odpowiedź na to pytanie, to zawsze sprowadzała się ona do czegoś w stylu "pięć w energię, a potem całą resztę w żywotność". Diablo III Studio od razu odpowiada na oczywisty w tej sytuacji kontrargument ograniczania rozwoju postaci. Zapowiada, że ma w zanadrzu kilka mechanizmów, które zapewnią podobne możliwości tworzenia zróżnicowanych, unikalnych bohaterów, co w części drugiej. Na postać na pewno będzie wpływać magiczny ekwipunek - w większym stopniu, niż dotychczas. Nie można też zapominać o ulepszonym systemie run, dzięki któremu korzystanie z umiejętności nabierze nowych rumieńców. To nie wszystko, jednak Blizzard nie zamierza już teraz odkrywać wszystkich kart - reszta informacji o systemie rozgrywki Diablo III pojawi się w swoim czasie. imo fail. Jeszcze troche i gra sie bedzie sama przechodzic. śmierdzi mi WOWem single player ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 17 paź 2008, 10:19 ] |
Tytuł: | |
@up Bardziej World of Warcraft Class Wars! guild wars ![]() |
Autor: | mrynar [ 17 paź 2008, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Diablo III
Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. . Wyjebali jedna z fajniejszych rzeczy w diablo..., a wszystko po to zeby przypadkiem jakies dzieci sie nie zniechcily do gry bo zle statsy rozlozyly. Strasznie mnie wkurwia ta nowa moda ustalania w rpg wszystkiego za graczy... |
Autor: | iniside [ 17 paź 2008, 10:59 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Cytuj: Diablo III Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. . Wyjebali jedna z fajniejszych rzeczy w diablo..., a wszystko po to zeby przypadkiem jakies dzieci sie nie zniechcily do gry bo zle statsy rozlozyly. Strasznie mnie wkurwia ta nowa moda ustalania w rpg wszystkiego za graczy... Spoko. Wszyscy czekamy na DFO. |
Autor: | Sobtainer [ 17 paź 2008, 11:01 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Wszyscy czekamy na DFO.
I na AoC 1.1 który jeszcze bardziej pogrąż tego faila ;p |
Autor: | iniside [ 17 paź 2008, 11:04 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): iniside napisał(a): Wszyscy czekamy na DFO. I na AoC 1.1 który jeszcze bardziej pogrąż tego faila ;p Głupoty gadasz. Gram wlasnie w 1.1 i jest bardzo fajnie. |
Autor: | Sobtainer [ 17 paź 2008, 11:08 ] |
Tytuł: | |
Huraaa, powodzenia zatem życzę. |
Autor: | iniside [ 17 paź 2008, 11:14 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Huraaa, powodzenia zatem życzę.
Nie musisz. AoC sie jeszcze podniesie, jak kolwiek ze wzgledu na specyficzny kombat raczej nie bedzie swiecic triumfow na czele list przebojow ![]() A dla tych ktorym sie nie podobal kombo system. Zredukowali ilosc przyciskow jakie trzeba wciskac zeby miec fatality. |
Strona 18 z 18 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |