MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

diablo 3 teaser?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=30136
Strona 18 z 18

Autor:  He6e3uMeHHu [ 12 paź 2008, 10:58 ]
Tytuł: 

imo aladyn

plansza z latajacym dywanem byla nie do przejscia

Autor:  iniside [ 12 paź 2008, 11:06 ]
Tytuł: 

He6e3uMeHHu napisał(a):
imo aladyn

plansza z latajacym dywanem byla nie do przejscia

Jasie wylozylem duzo szybciej na takiej cimnej mapie chyba w nocy.

A Gravitrona ktos pamieta ? :E.

Autor:  Dana [ 12 paź 2008, 11:33 ]
Tytuł: 

http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=27948

Macie, specjalnie odkopałem dla was temat.

A teraz sio !

Autor:  Zychoo [ 12 paź 2008, 11:36 ]
Tytuł: 

Dla wszystkich, ktorzy nie zalapali tego co było w podtekscie mojego posta

To była ironia mająca na celu wyśmianie rozpoczynającej się własnie zabawy pod tytułem: "kto miał komputer jako pierwszy i kto pierwszy grał w gry", tudzież "wymień jak najstarszą grę, a będziesz fajny".

Pozdrawiam!

Autor:  Sobtainer [ 12 paź 2008, 11:56 ]
Tytuł: 

Zychoo, no co Ty! nie wiedziałem! pisałem swojego posta z pełną powagą ;(

Autor:  Zychoo [ 12 paź 2008, 12:03 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Zychoo, no co Ty! nie wiedziałem! pisałem swojego posta z pełną powagą ;(

sir, yes sir

Autor:  iniside [ 13 paź 2008, 12:35 ]
Tytuł: 

http://www.planetdiablo.com/images/phot ... ?id=534010

Autor:  Horght [ 14 paź 2008, 20:29 ]
Tytuł: 

http://www.diii.net/blog/comments/diiin ... nterview/1

"He also goes into some detail on why they decided to remove assignable attributes..."

Ahahahaha.
O rany! Super sympatyczna zabawa bedzie! Wyjasnienie z filmiku:
NEW PLAYERS DIDN'T KNOW WHERE TO SPEND STAT POINTS

Autor:  Sobtainer [ 14 paź 2008, 21:08 ]
Tytuł: 

Mało mroczne? don't think so:

Obrazek

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=56564

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 08:13 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
Czwartek, 16 października 2008, godzina 09:21, autor: Renor Mirshann

Blizzard ujawnił, że w Diablo III nie będzie punktowego podnoszenia statystyk postaci - gra zajmie się tym sama. Firma zapowiada, że ich różnorodność w żaden sposób na tym nie ucierpi.

Serwis Hellforge zebrał do przysłowiowej kupy nieco wypowiedzi pracownika Blizzarda o nicku Bashiok (z battle.netowego forum), które wyjaśniają kilka nieścisłości związanych z systemem statystyk w grze Diablo III.

Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. Ekwipunek nie będzie już wymagał określonego poziomu statystyk - Blizzard zapowiada, że dowolna postać będzie mogła korzystać z większości dostępnego w grze sprzętu. Większości, ponieważ w DIII wciąż znajdzie się miejsce dla broni, zbroi i podobnych przeznaczonych wyłącznie dla jednej klasy.

Powód takiej decyzji? Cytując innego pracownika Zamieci, Jaya Wilsona: "W większości przypadków, podwyższanie atrybutów w Diablo II było świetną szansą na zepsucie postaci (...). Większość graczy na początku nie wiedziała, jak dobrze rozdawać punkty, a kiedy w końcu poznali odpowiedź na to pytanie, to zawsze sprowadzała się ona do czegoś w stylu "pięć w energię, a potem całą resztę w żywotność".

Diablo III

Studio od razu odpowiada na oczywisty w tej sytuacji kontrargument ograniczania rozwoju postaci. Zapowiada, że ma w zanadrzu kilka mechanizmów, które zapewnią podobne możliwości tworzenia zróżnicowanych, unikalnych bohaterów, co w części drugiej. Na postać na pewno będzie wpływać magiczny ekwipunek - w większym stopniu, niż dotychczas. Nie można też zapominać o ulepszonym systemie run, dzięki któremu korzystanie z umiejętności nabierze nowych rumieńców. To nie wszystko, jednak Blizzard nie zamierza już teraz odkrywać wszystkich kart - reszta informacji o systemie rozgrywki Diablo III pojawi się w swoim czasie.

imo fail.
Jeszcze troche i gra sie bedzie sama przechodzic.

Autor:  RufeN [ 17 paź 2008, 08:20 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
Czwartek, 16 października 2008, godzina 09:21, autor: Renor Mirshann

Blizzard ujawnił, że w Diablo III nie będzie punktowego podnoszenia statystyk postaci - gra zajmie się tym sama. Firma zapowiada, że ich różnorodność w żaden sposób na tym nie ucierpi.

Serwis Hellforge zebrał do przysłowiowej kupy nieco wypowiedzi pracownika Blizzarda o nicku Bashiok (z battle.netowego forum), które wyjaśniają kilka nieścisłości związanych z systemem statystyk w grze Diablo III.

Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. Ekwipunek nie będzie już wymagał określonego poziomu statystyk - Blizzard zapowiada, że dowolna postać będzie mogła korzystać z większości dostępnego w grze sprzętu. Większości, ponieważ w DIII wciąż znajdzie się miejsce dla broni, zbroi i podobnych przeznaczonych wyłącznie dla jednej klasy.

Powód takiej decyzji? Cytując innego pracownika Zamieci, Jaya Wilsona: "W większości przypadków, podwyższanie atrybutów w Diablo II było świetną szansą na zepsucie postaci (...). Większość graczy na początku nie wiedziała, jak dobrze rozdawać punkty, a kiedy w końcu poznali odpowiedź na to pytanie, to zawsze sprowadzała się ona do czegoś w stylu "pięć w energię, a potem całą resztę w żywotność".

Diablo III

Studio od razu odpowiada na oczywisty w tej sytuacji kontrargument ograniczania rozwoju postaci. Zapowiada, że ma w zanadrzu kilka mechanizmów, które zapewnią podobne możliwości tworzenia zróżnicowanych, unikalnych bohaterów, co w części drugiej. Na postać na pewno będzie wpływać magiczny ekwipunek - w większym stopniu, niż dotychczas. Nie można też zapominać o ulepszonym systemie run, dzięki któremu korzystanie z umiejętności nabierze nowych rumieńców. To nie wszystko, jednak Blizzard nie zamierza już teraz odkrywać wszystkich kart - reszta informacji o systemie rozgrywki Diablo III pojawi się w swoim czasie.

imo fail.
Jeszcze troche i gra sie bedzie sama przechodzic.

śmierdzi mi WOWem single player ;)

Autor:  ShadorVD [ 17 paź 2008, 10:19 ]
Tytuł: 

@up

Bardziej World of Warcraft Class Wars!

guild wars ;)

Autor:  mrynar [ 17 paź 2008, 10:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. .


Wyjebali jedna z fajniejszych rzeczy w diablo..., a wszystko po to zeby przypadkiem jakies dzieci sie nie zniechcily do gry bo zle statsy rozlozyly.

Strasznie mnie wkurwia ta nowa moda ustalania w rpg wszystkiego za graczy...

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 10:59 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Cytuj:
Diablo III

Na początek - tak, zrezygnowano z manualnego, punktowego podnoszenia statystyk postaci. Gra zrobi to automatycznie po każdym awansie na poziom wyżej (system podobny do tego zastosowanego w WoW-ie). W związku z tym, że nie będzie już zabawy w "plus 5 do siły", pozbyto się również odpowiednich ograniczeń użycia przedmiotów. .


Wyjebali jedna z fajniejszych rzeczy w diablo..., a wszystko po to zeby przypadkiem jakies dzieci sie nie zniechcily do gry bo zle statsy rozlozyly.

Strasznie mnie wkurwia ta nowa moda ustalania w rpg wszystkiego za graczy...

Spoko. Wszyscy czekamy na DFO.

Autor:  Sobtainer [ 17 paź 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Wszyscy czekamy na DFO.


I na AoC 1.1 który jeszcze bardziej pogrąż tego faila ;p

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 11:04 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
iniside napisał(a):
Wszyscy czekamy na DFO.


I na AoC 1.1 który jeszcze bardziej pogrąż tego faila ;p

Głupoty gadasz. Gram wlasnie w 1.1 i jest bardzo fajnie.

Autor:  Sobtainer [ 17 paź 2008, 11:08 ]
Tytuł: 

Huraaa, powodzenia zatem życzę.

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 11:14 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Huraaa, powodzenia zatem życzę.

Nie musisz. AoC sie jeszcze podniesie, jak kolwiek ze wzgledu na specyficzny kombat raczej nie bedzie swiecic triumfow na czele list przebojow :P.

A dla tych ktorym sie nie podobal kombo system. Zredukowali ilosc przyciskow jakie trzeba wciskac zeby miec fatality.

Strona 18 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team