MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
F.E.A.R. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=14684 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | konrador [ 24 paź 2005, 17:37 ] |
Tytuł: | |
Nawet na srednich gra wyglada bardzo ladnie. |
Autor: | Escaflone [ 25 paź 2005, 17:23 ] |
Tytuł: | |
Ale miałem przygodę Wbiegam do „Media Markt” szukam rozglądam się i jest FEAR moje oczy rozbłysły i do tego ta cena…… tylko 69.90 !! pomyślałem to będzie dziś mój szczęśliwy dzień…. Ale tu nagle na godzinie 12 widzę Black & White II za 80 zł I teraz dylemat, co kupić, co zostawić? stałem tam jak osioł z 20 minut aż w końcu kupiłem oby dwie Rachunek z ERY poczeka No dobra pierwsze wrażenia z FEAR ona jest doskonała i chyba nie trzeba więcej pisać Ten klimat !! Ta grafa !! HLIP ….. Potem opiszę wrażenia z Black & White II |
Autor: | Strangerr [ 25 paź 2005, 18:00 ] |
Tytuł: | |
Wlasnie skonczylem Fear , gierka wykonana rewelacyjnie tylko troche sie czepiam fabuly .. nie wiem jak dla innych ale koncowke mogli zrobic troche lepiej (oczywiscie chodzi o fabule koncowa a nie o wykonanie , do tego nie mam zadnych "ale") |
Autor: | Aldatha [ 30 paź 2005, 17:14 ] |
Tytuł: | |
Fear jest fajny (gralem w single player) , sprzet : AMD64 3000 , 1 gb ram x800 GTO , i potrafi czasem na sekunde przyciac ( wynika to ze gra dogrywa levelki w czasie rozgrywki , jak slusznie zauwazyli na gamespot) tak to gralem na domyslnych jakie mi program ustawil wszystko na full z wyjatkiem tych opcji odpowiedzialnych za ilosc trupow i czas ich "rozkladu" (mozna ustawic zeby znikaly pozniej) , gra dobrze buduje klimat chodz stawialbym ja nieco nizej od doom3 (technicznie sa na tym samym imo) |
Autor: | Soulless [ 30 paź 2005, 20:47 ] |
Tytuł: | |
Nom tez wlasnie skonczylem fabularke i fajna fabula jest, ino okropnie krotka... Natomiast multiplayer mnie jakos nie przekonal... chyba wole jednak Neocron style niz CS style |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 2 lis 2005, 12:11 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): (...) gra dobrze buduje klimat chodz stawialbym ja nieco nizej od doom3 (technicznie sa na tym samym imo)
To jest cos nizej od D3? Ciemnosc i charczace mobki to trocha za malo na klimat. Nie gralem jeszcze w feara ale obiecuje sobie po nim sporo. Licze na cos w stylu misji marinem w AvP2, jedyna gra na ktorej ogladalem sie za siebie w fotelu. |
Autor: | KromeR [ 2 lis 2005, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Klimat to mial AvP1 jak sie marinem gralo (bez patha co pozwalal nagrywac w dowolnym momencie) Far Cry byl swietny jesli chodzi o fabule i wykonanie... A FEAR gram ciagle MP Demo i powiem tylko ze wyrabane w kosmos, chociaz otatnio DM juz mnie zmeczyly i teraz wole Team DM lub CTF, bo bardziej taktyczne. Ale tego jak moze wygladac pokoj po ostrej strzelaninie i kliku granatach to ciezko opisac |
Autor: | Kvazar [ 2 lis 2005, 23:33 ] |
Tytuł: | |
Ciekawi mnie pewna sprawa, mianowicie, jak bardzo można zdeformować teren na singlu/multi? Czy jest możliwe przebijanie się przez ściany tak jak to było np. w Red Faction? |
Autor: | konrador [ 3 lis 2005, 02:58 ] |
Tytuł: | |
Nie ma zadnej deformacji terenu. Mozna co najwyzej rozwalic beczki, okna, szafki z elektrycznoscia (ktore maja spory splash dmg jak wybuchaja btw) i niektore elementy dekoracji typu znaczki exit nad drzwiami. Poza tym jest jeszcze mozliwosc przesuwania obiektow wchodzac w nie, strzelajac w nie, czy rzucajac w nie granatami itp. W multiplayerze jest z tym zwiazany pewien myk~ Otoz po przesunieciu danego itemka z jego pierwotnego miejsca pozycja przedmiotu nie jest synchronizowana z serwerem, tj. praktycznie kazdy klient podlaczony do serwera bedzie mial te itemy poprzesuwane w rozne miejsca, co w praktyce uniemozliwia np. oblozenie sie pudelkami i kampienie za nimi gdzies w kacie... Nie to, zeby to powstrzymywalo kamperow przed czymkolwiek, tacy zawsze znajda sobie ciemnego spota gdzies na mapie - najlepiej z ASP w lapie~ |
Autor: | KromeR [ 3 lis 2005, 10:37 ] |
Tytuł: | |
Tylko ze taki spot jest dobry tylko do pierwszego fraga bo potem widzisz skad cie ktos zdjal, a nastepnie leci w to miejsce frag grenade Jak to jest z ta pukawa co sptrzela przeciwpancernymi nabojami? One przechodza przez sciany? |
Autor: | konrador [ 3 lis 2005, 17:34 ] |
Tytuł: | |
Tylko ze taki spot jest dobry tylko do pierwszego fraga bo potem widzisz skad cie ktos zdjal, a nastepnie leci w to miejsce frag grenade No wiesz, roznie to bywa z tymi kamperami... Sa miejsca, z ktorych trudno takiego delikwenta wyciagnac. Wezmy np. mape factory/fabryka (ta dm/tdm z demka) i smietnik - tam lubia sobie siedziec, wystaje im tylko glowa, a przy 16 osobach na serwerze wyjscie na zewnatrz to raczej samobojstwo... Najlepsze akcje sa jednak jak trafi sie na serwer z 4 graczami np. i po przejsciu przez mapke okazuje sie, ze wszyscy kampia gdzies ukryci i nikt nikogo nie szuka. rofl :< Jak to jest z ta pukawa co sptrzela przeciwpancernymi nabojami? One przechodza przez sciany? Repeating cannon? Ona ma splash dmg. Nie taki jak rakietnica, ale troche ma. Przez sciany zadna bron nie strzela. |
Autor: | KromeR [ 3 lis 2005, 21:22 ] |
Tytuł: | |
Eeee ja juz nie raz widzialem kamperow w smietniku i szybko zywot konczyli Takto miejsce to imo smiertelna pulapka na nb. W sumie gorsi od kamperow sa kolesie co lataja ciagle unarmed i zabijaja w ten sposob. Bardzo szybcy. Jeden hit i jeden trup... Nie chodzilo o canona ale o ta pukawe z wyboru, ponizej asallut rifle. 25 naboi w magazynku. Napewno wiesz o co chodzi. Dosc popularna. |
Autor: | Obi'v [ 3 lis 2005, 21:28 ] |
Tytuł: | |
ja kamperow w smietniku codziennie widze.. |
Autor: | KromeR [ 3 lis 2005, 21:31 ] |
Tytuł: | |
To jacys dziwni sa tym bardziej ze zaraz obok masz spawn point i osoba stamtad zaraz ci robi z d... jesien sredniowiecza, nie mowiac juz osoach wypadajacych z seria z drzwi obok, ostrzalu z okna i pomostu... Ja tam nieznalazlem na tej mapie dobrego miejsca do campa. Juz predzej na Facility. Ale camp jest nuuudny |
Autor: | konrador [ 3 lis 2005, 21:51 ] |
Tytuł: | |
W sumie gorsi od kamperow sa kolesie co lataja ciagle unarmed i zabijaja w ten sposob. Bardzo szybcy. Jeden hit i jeden trup... Na tych tez jest sposob, jak widze jakiegos wariata bez broni, to automatycznie przestaje przec do przodu i robie jakies dziwne uniki... Ale czasem mozna sie na nich naciac i nawet uniku nie ma gdzie zrobic (np. tunele na facility)... Nie chodzilo o canona ale o ta pukawe z wyboru, ponizej asallut rifle. 25 naboi w magazynku. Napewno wiesz o co chodzi. Dosc popularna. Penetrator. Z penetratorem jest tak, ze on ma bardzo maly spread i recoil, jest to ogolnie bron an dlugie dystanse, wiec latwiej jest trafic jakis hitbox postaci chowajacy sie wlasnie za zakretem... Stad mozesz odniesc wrazenie, ze bron strzela przez sciany :< Ogolnie nie ma mozliwosci przestrzelenia sciany jakakolwiek bronia. |
Autor: | Eleeist [ 18 cze 2008, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Niedawno sobie kupiłem. Super gierka. Bardzo polecam. |
Autor: | Randalf [ 18 cze 2008, 13:23 ] |
Tytuł: | |
bez twojego posta swiat nie mial kolrow, ale teraz przejrzalem na oczy! Dzieki Eleeist. |
Autor: | Eleeist [ 18 cze 2008, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Proszę bardzo, Randalf. |
Autor: | Oyci3C [ 18 cze 2008, 15:20 ] |
Tytuł: | |
roball ma malego |
Autor: | Aenima [ 18 cze 2008, 15:25 ] |
Tytuł: | |
ty radziu gdzie sie podziewasz? |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |