MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Morrowind vs Gothic 2 / Oblivion vs Gothic 3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=18608 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | Mirtul [ 27 mar 2006, 20:27 ] |
Tytuł: | |
I chyba tak zrobie, se najwyzej kiedys upgardne kompa taniusio tak, zeby wow i w co tam jeszcze bede gral chodzilo 100 fps na max detalach. |
Autor: | Carnillon [ 27 mar 2006, 20:29 ] |
Tytuł: | |
Morrek był rzeczywiście za prosty, skille się szkolily za szybko, a jak ktoś miał kasę bardzo szybko. Co nie zmienia faktu, że sama idea skillowania umiejetnosci poprzez jej używanie imo jest świetna. Wystarczyloby wyrzucic trenerow ![]() |
Autor: | Mirtul [ 27 mar 2006, 20:32 ] |
Tytuł: | |
Ja mialem w uj kasy (ach zbieranie itemow za plecami straznikow + mod z bogatymi kupcami), jednak ani razu nie odwiedzilem trenera. Wystarczylo to co sam nabilem + uber itemy i bilem wszystkich jak chcialem moim Redguardem. |
Autor: | Zemus [ 27 mar 2006, 21:11 ] |
Tytuł: | |
Mirtul napisał(a): Ja mialem w uj kasy (ach zbieranie itemow za plecami straznikow + mod z bogatymi kupcami), jednak ani razu nie odwiedzilem trenera. Wystarczylo to co sam nabilem + uber itemy i bilem wszystkich jak chcialem moim Redguardem.
Mod... ![]() |
Autor: | Mirtul [ 27 mar 2006, 21:17 ] |
Tytuł: | |
Ten mod niczego nie zmienia, bo nigdy nie kupywalem niczego u trenerow :| |
Autor: | WinterS [ 27 mar 2006, 22:32 ] |
Tytuł: | |
Wlasnie mody mnie wkurzały w Morrku, za dużo ich powstało i przeszkadzało mi to. Teoretycznie im więcej, tym lepiej, ale kurwica mnie strzeliła jak ludzie zmieniali grę o 180stopni, dodawali niewiadomo co a człowiek jeszcze musiał byc na biezaco z modami zeby mogl se "upgradowac" gre. Na Obliviona narazie mnie nie stac, probowałem sciagac, ale dupa z tego wyszła. Może kiedyś sobie pogram.. |
Autor: | Ashton [ 27 mar 2006, 22:34 ] |
Tytuł: | |
Niestety mod sporo zmienial, kazdy mod, ja akurat malo ich instalowalem bo nadmiar psul tylko gre :< |
Autor: | Oyci3C [ 27 mar 2006, 23:13 ] |
Tytuł: | |
W Morrku przy samym koncu postaci mozna bylo jednym czarem wymordowac 3/4 populacji w promieniu kilometra, to bylo weak bo poziom trudnosci tracil jaki kolwiek sens. W Oblivionie jeszcze nie wiem, nie mam czasu na granie i juz mi sie nie chce, minelo z wiekiem kek. W kazdym razie lvluje sie podobnie szybko (skille, awans w gildii). |
Autor: | Mark24 [ 28 mar 2006, 08:40 ] |
Tytuł: | |
Ashton ja jestem namiętnym graczem od roku 89, podczas gdy ty wyjadałeś kupy z piaskownicy, ja grałem w najnowsze przeboje na ZX-a, lub pożyczonego commodorca. A teraz wytłumacz mi z łaski swojej co to za fun biegać samemu i "rozwiazywać" te same questy zapożyczone jeszcze z czasów pierwszego "Pool of Radiance"? Klimat? a jaki klimat mogą tworzyć oskryptowane NPC-e? Shadery? Widziałem w Quaku i wystarczy. Pchać się do przodu by ubierać coraz lepsze zbroje i miecze, a wszystko to by zobaczyć końcowy filmik? Jedyny RPG jaki mnie ostatnio wciągnął i który skończyłem to Fable. Gra to całkawite przeciwieństwo Morrowindów, pełna różnych ograniczeń. Jeden w sumie szczegół nadawał tej grze niesamowity klimat. Świat bardzo ładnie reagował na twoje zachowanie, co więcej bohater zmieniał się (wygląd) w zależności od tego jak się grało. |
Autor: | RoozTer [ 28 mar 2006, 09:40 ] |
Tytuł: | |
Marek's owange vol. 139.;| |
Autor: | Mark24 [ 28 mar 2006, 09:58 ] |
Tytuł: | |
po prostu nie lubię jak jakiś 15-letni gówniarz dla którego Morrowind to pierwszy RPG będzie mi mówił, że nie gram "bo nie czuję klimatu". Dla mnie Oblivion to setny RPG, może dwusetny. |
Autor: | Obi'v [ 28 mar 2006, 10:11 ] |
Tytuł: | |
w ryj gówniarzowi |
Autor: | Aldatha [ 28 mar 2006, 10:28 ] |
Tytuł: | |
Internet no tiene edad ![]() |
Autor: | Neonin [ 28 mar 2006, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Ashton ja jestem namiętnym graczem od roku 89, podczas gdy ty wyjadałeś kupy z piaskownicy, ja grałem w najnowsze przeboje na ZX-a, lub pożyczonego commodorca.
Rozwaliłeś mnie Mark:) |
Autor: | Mirtul [ 28 mar 2006, 12:54 ] |
Tytuł: | |
RoozTer napisał(a): Marek's owange vol. 139.;|
7070 wg post counta. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 28 mar 2006, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Ashton ja jestem namiętnym graczem od roku 89, podczas gdy ty wyjadałeś kupy z piaskownicy, ja grałem w najnowsze przeboje na ZX-a, lub pożyczonego commodorca.
Podaj namiary na swoj fanklub bo chce sie zapisac. |
Autor: | Carnillon [ 28 mar 2006, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Klimat? a jaki klimat mogą tworzyć oskryptowane NPC-e? Shadery? Widziałem w Quaku i wystarczy. Pchać się do przodu by ubierać coraz lepsze zbroje i miecze, a wszystko to by zobaczyć końcowy filmik? Z mmorpg tak dłużej grałem tylko w WoW. Grałem na serwerach RPPvP i klimatu wogle nie uświadczyłem. Nadal na głównym czacie LFG, LFM, WTS itp. W Morrku natomiast (i nie tylko), przynajmniej częściowo, czułem się "mieszkańcem" Vvardenfell (tej wyspy). A w WoW ? Biegne po questa, sprawdzam na allakhazam co trzeba zrobic, robie to, wracam po nagrodę. I to jest klimat ? Jak dla mnie klimat już lepiej budują ci "oskryptowani NPC-e i shadery" |
Autor: | SwenG [ 28 mar 2006, 13:52 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): ja grałem w najnowsze przeboje na ZX-a
Hmm, no skoro najnowsze to musiałeś ode mnie na grzybie kupować kasety ;P |
Autor: | Oyci3C [ 28 mar 2006, 13:57 ] |
Tytuł: | |
Wyjdz na dwor i z wrzaskiem polec do lasu poudawac trolla, bedziesz mial klimat. |
Autor: | Carnillon [ 28 mar 2006, 14:05 ] |
Tytuł: | |
Jak widać dla przeciętnego użytkownika gier mmorpg pojęcie klimatu w grze rpg jest zupełnie obce ![]() |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |