MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

płacić - nie płacić? Kara za zerwanie umowy (orange)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=28950
Strona 3 z 5

Autor:  Pieszczoch [ 27 mar 2008, 17:15 ]
Tytuł: 

tu bi kurwa!!

He he he, na szczescie dzieci to ja sie trzymam z daleka ;) Nie mam nerwow na kogos kto łaske mi robi ze nawet spojzy na zadanie.

Autor:  Aldatha [ 27 mar 2008, 17:36 ]
Tytuł: 

to uczysz ich jezyka czy ekonomi ? :)

Autor:  Pieszczoch [ 27 mar 2008, 17:42 ]
Tytuł: 

I tego i tego mozna powiedziec.
Bo lekcje sie odbywaja w j.angielskim nt. ich pracy i zawodu :D

Autor:  Poziomka [ 27 mar 2008, 19:19 ]
Tytuł: 

Deshroom: widzisz myk jest taki ze :
To Ty nie zaplaciles rachunku, i ze Orange po uplywie 30 dni ma prawo zerwac umowe jednostronnie z winy abonenta
Przeczytaj o tym w pliku pdf jaki podalem
Bodajze Paragraf 20, punkt 12
"Jeżeli Abonent nie zapłacił należności za usługi telekomunikacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług telekomunikacyjnych na rzecz Abonenta oraz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do odszkodowania ze strony Operatora z tytułu jednostronnego wypowiedzenia umowy i bez konieczności wcześniejszego uprzedzenia Abonenta."

ale to co pisza to jest glupota i az dziw bierze ze mogli cos takiego zrobic.
Jestem prawie pewien ze wiecej niz polowa ich klientow zreszta nie tylko ich placi w terminie pozniejszym niz 30 dni i nic nie robia poza wyslaniem sms'a (koszt smsa doliczany do rachunku 5zl)
Mozna podsumowac to tak ze miales pecha:(

Autor:  RufeN [ 27 mar 2008, 19:29 ]
Tytuł: 

w erze regularnie czekam aż zbiorą mi się trzy faktury i wtedy płacę - taka "najtańsza forma kredytowania się" ;)

Autor:  Zychoo [ 28 mar 2008, 07:41 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
PTK Centertel, Orange i TPSA to jedna firma pod 3ma nazwami ;)

Nie do konca. Orange to nie firma tylko marka sieci, ktorej operatorem jest PTK Centertel, ktorego wlascicielem jest TPSA.

Autor:  Pieszczoch [ 28 mar 2008, 13:07 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Pieszczoch napisał(a):
PTK Centertel, Orange i TPSA to jedna firma pod 3ma nazwami ;)

Nie do konca. Orange to nie firma tylko marka sieci, ktorej operatorem jest PTK Centertel, ktorego wlascicielem jest TPSA.


Na to samo wychodzi, wlascicielem jest jedna firma.
A klienci glownie mysla ze to sa 3 firmy/marki/dostawcy etc.

Autor:  Qraczek [ 28 mar 2008, 13:13 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
w erze regularnie czekam aż zbiorą mi się trzy faktury i wtedy płacę - taka "najtańsza forma kredytowania się" ;)


Ciekawe co bys myslal, gdybys byl po drugiej stronie kija :) Czyli, masz firmy, regularnie wysylasz komus faktury, a ten placi co 3 miesiace ... bo taka spbie wybral firme kredytowania. Generalnie Plus dziala jakos sprawniej ... nie placisz - 2 tygodnie po terminie telefon z windykacji (automat z informacja kiedy zablokuja) - tydzien pozniej blokada wychodzacych (platna - chyba 20 zl za zdjecie). I generalnie tak to powinno funkcjonowac - a nie co drugi rebel nie placi bo mu sie warunki nie podobaja ... :P

Autor:  Zychoo [ 28 mar 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

Nie, chyba nie platna.
Juz mi i blokowali i wysylali smsy z grozbami i byly tez anonimowe telefony z dzialu windykacji i za nic nie placilem ;]

Autor:  Poziomka [ 28 mar 2008, 13:49 ]
Tytuł: 

Qraczek:
Wiesz takie jest zycie..
to firmom teraz zalezy na kliencie..musza o niego walczyc, a pozniej jeszce utrzymac go, co wcale nie jest takie latwe.
dlatego stosuja rozne bonifikaty/upusty/promocje/programy lojalnosciowe..wydluzaja czas splaty etc etc..wszystko po to by zatrzymac owego klienta.

Autor:  Qraczek [ 28 mar 2008, 14:02 ]
Tytuł: 

si, ale

Primo: bez przesady
Secundo: gdyby wszystkie firmy bylyby odpowiednio restrykcyjne to by sie w koncu ludzie nauczyli, ze umowa to nie tylko prawa, ale rowniez obowiazki :)

Autor:  futrol [ 28 mar 2008, 14:05 ]
Tytuł: 

@ poziomka
firmom zalezy na kliencie.. ale nowym. Nowy klient dostaje lepsze warunki umowy z firma telekomunikacyjna niz 10 letni klient. Wtedy to trzeba sie zdecydowac czy np. zatrzymac stary numer i dalej miec te 100 darmowych minut, czy przeniesc sie do innego operatora i dostac 200 minut i zatrzymac numer telefonu. Programy lojalnosciowe.. takie cuda to tylko w erze (moze i faktycznie ;])

Autor:  ikona [ 28 mar 2008, 14:09 ]
Tytuł: 

Swietne rozwiazanie!
Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli.
Ty to masz wyobraznie malego dziecka jednak.

Kazdy taki chojrak w momencie jak sprawa dotyczy kogos innego.

Autor:  Zychoo [ 28 mar 2008, 23:26 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli.
Ty to masz wyobraznie malego dziecka jednak.

Do kogo odnosi sie tekst o wyobrazni? To chyba twoj pomysl o wiezieniu i kamienowaniu, si?

Autor:  gtainstall [ 29 mar 2008, 01:11 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli.


Siedzę tu po nocach i różne teksty czytam, ale to było ponad - OWNED

Autor:  Mendol [ 29 mar 2008, 10:21 ]
Tytuł: 

wziales telefon w abonamencie? to plac.

Autor:  Qraczek [ 29 mar 2008, 11:48 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
Swietne rozwiazanie!
Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli.
Ty to masz wyobraznie malego dziecka jednak.

Kazdy taki chojrak w momencie jak sprawa dotyczy kogos innego.


Alez Ty pierdolisz ... Nie rozumiesz gluptasku, ze ja mowie o przypadkach kiedy to ktos swiadomie nie placi? Komus sie przypomina itd. ale nie - bo on sie tak "latwo kredytuje"?

Wiec po kolei:

zapomni? - sieci sie wystarczajaco wiele razy przypominaja ... ciezko kurwa zapomniec jak Ci co tydzien dzwoni windykacja, nie?

nie ma z czego? - jak Cie nie stac na telefon to go nie kupuj. Jak Cie nie stac na gadanie - to nie gadaj. Wreszcie jak Cie kurwa na cos nie stac to nie kradnij. Jak masz totalnie przesrana sytuacje to pisz pismo do operatora, a jak Cie oleje to zadzwon do rzecznika prasowego / biura prasowego operatora i postrasz Uwaga (TVN) albo Super Expressem - zapewniam ze pomoze ;)

Autor:  Mark24 [ 2 kwi 2008, 19:55 ]
Tytuł: 

kilka słów wyjaśnienia:
1. Dla Qraczka i innych którzy myślą, że Poland osiągnął apogeum cywilizacyjne i kulturalne - nic bardziej błędnego. Radzę trochę pojeździc po swiecie bo dorastanie w Koziej Wolce i słuchanie opiniotworczych glosow Radia Maryja moze wyrobic troche bledne pojecie o swiecie.
2. Zaplacilem, bo jak napisal Mendol taka podpisalem umowę. Co prawda czuje się trochę "wyruchany" przez system, bo z telefonu praktycznie nie korzystalem przez ostatnie ~16 miesięcy, za to systematycznie placilem 115zl abonamentu. Rownie dobrze moglem zerwac umowe 1.5 roku temu - tez zaplacilbym 1250zl, ale oszczedzilbym sobie wydatku (16 x 115zl)1840zl.
3. W UK są bardzo podobne umowy, jednak troche inne podejscie do klienta. Zaplacilbym zalegly rachunek, dostalbym listowne podziekowania za to jaki jestem zajebisty ;). Może za lat ~dziesiąt, polacy polaków też tak będą szanowac, bo na razie czułem się potraktowany jak chlopiec do jebania.

Autor:  Pieszczoch [ 2 kwi 2008, 20:00 ]
Tytuł: 

Zapomnialem napisac.
Tentego Mark, dobrze ze zaplaciles, bo ogolnie orange teraz ma polityke upierdliwosci.
Powiedzieli mi ze dzial rachunkowy nie odpuszcza, a umowa ma ponoc w pelni moc prawna.
Tez bym wolal wybulic niz latac po sadach.

Autor:  RufeN [ 3 kwi 2008, 00:26 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
RufeN napisał(a):
w erze regularnie czekam aż zbiorą mi się trzy faktury i wtedy płacę - taka "najtańsza forma kredytowania się" ;)


Ciekawe co bys myslal, gdybys byl po drugiej stronie kija :) Czyli, masz firmy, regularnie wysylasz komus faktury, a ten placi co 3 miesiace ... bo taka spbie wybral firme kredytowania. Generalnie Plus dziala jakos sprawniej ... nie placisz - 2 tygodnie po terminie telefon z windykacji (automat z informacja kiedy zablokuja) - tydzien pozniej blokada wychodzacych (platna - chyba 20 zl za zdjecie). I generalnie tak to powinno funkcjonowac - a nie co drugi rebel nie placi bo mu sie warunki nie podobaja ... :P


ofc strasznie bym się wkurwiał ;) taki sam numer stosuję przy płaceniu za internet (szczęśliwie mój dostawca nie ma w cenniku i regulaminie żadnych opłat za ewentualne ponaglenia, więc jak wyślą polecony z żądaniami to po prostu od razu przelewam kasę) + odkryłem kiedyś przez przypadek, że jak się nie zapłaci jednej faktury a płaci się następne to dopiero po paru miesiącach przysyłają jeszcze raz tamtą fakturę z prośbą o zapłacenie (przez przypadek musiałem w natłoku wyjazdów zapomnieć o fakturze sierpniowej i dopiero w listopadzie przyszła do mnie drugi raz) :)
jeśli firma sama mi na to (z powodu takiego a nie innego regulaminu i umowy) pozwala to nie mam nic przeciwko takim praktykom (taki ze mnie rEbEl, o!).

co do problemu kredytowania się w ten sposób to jest on całkiem poważny - w którejś "Polityce" w zeszłym roku był materiał na ten temat, że "jedną z najpopularniejszych i najtańszych form kredytowania się przedsiębiorstw w Polsce jest nieregulowanie należności względem innych instytucji w terminowym czasie". miesięcznie chodzi o miliardy złotych, więc straty są spore.

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team