MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
płacić - nie płacić? Kara za zerwanie umowy (orange) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=28950 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | Pieszczoch [ 27 mar 2008, 17:15 ] |
Tytuł: | |
tu bi kurwa!! He he he, na szczescie dzieci to ja sie trzymam z daleka Nie mam nerwow na kogos kto łaske mi robi ze nawet spojzy na zadanie. |
Autor: | Aldatha [ 27 mar 2008, 17:36 ] |
Tytuł: | |
to uczysz ich jezyka czy ekonomi ? |
Autor: | Pieszczoch [ 27 mar 2008, 17:42 ] |
Tytuł: | |
I tego i tego mozna powiedziec. Bo lekcje sie odbywaja w j.angielskim nt. ich pracy i zawodu |
Autor: | Poziomka [ 27 mar 2008, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Deshroom: widzisz myk jest taki ze : To Ty nie zaplaciles rachunku, i ze Orange po uplywie 30 dni ma prawo zerwac umowe jednostronnie z winy abonenta Przeczytaj o tym w pliku pdf jaki podalem Bodajze Paragraf 20, punkt 12 "Jeżeli Abonent nie zapłacił należności za usługi telekomunikacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług telekomunikacyjnych na rzecz Abonenta oraz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do odszkodowania ze strony Operatora z tytułu jednostronnego wypowiedzenia umowy i bez konieczności wcześniejszego uprzedzenia Abonenta." ale to co pisza to jest glupota i az dziw bierze ze mogli cos takiego zrobic. Jestem prawie pewien ze wiecej niz polowa ich klientow zreszta nie tylko ich placi w terminie pozniejszym niz 30 dni i nic nie robia poza wyslaniem sms'a (koszt smsa doliczany do rachunku 5zl) Mozna podsumowac to tak ze miales pecha:( |
Autor: | RufeN [ 27 mar 2008, 19:29 ] |
Tytuł: | |
w erze regularnie czekam aż zbiorą mi się trzy faktury i wtedy płacę - taka "najtańsza forma kredytowania się" |
Autor: | Zychoo [ 28 mar 2008, 07:41 ] |
Tytuł: | |
Pieszczoch napisał(a): PTK Centertel, Orange i TPSA to jedna firma pod 3ma nazwami
Nie do konca. Orange to nie firma tylko marka sieci, ktorej operatorem jest PTK Centertel, ktorego wlascicielem jest TPSA. |
Autor: | Pieszczoch [ 28 mar 2008, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisał(a): Pieszczoch napisał(a): PTK Centertel, Orange i TPSA to jedna firma pod 3ma nazwami Nie do konca. Orange to nie firma tylko marka sieci, ktorej operatorem jest PTK Centertel, ktorego wlascicielem jest TPSA. Na to samo wychodzi, wlascicielem jest jedna firma. A klienci glownie mysla ze to sa 3 firmy/marki/dostawcy etc. |
Autor: | Qraczek [ 28 mar 2008, 13:13 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): w erze regularnie czekam aż zbiorą mi się trzy faktury i wtedy płacę - taka "najtańsza forma kredytowania się"
Ciekawe co bys myslal, gdybys byl po drugiej stronie kija Czyli, masz firmy, regularnie wysylasz komus faktury, a ten placi co 3 miesiace ... bo taka spbie wybral firme kredytowania. Generalnie Plus dziala jakos sprawniej ... nie placisz - 2 tygodnie po terminie telefon z windykacji (automat z informacja kiedy zablokuja) - tydzien pozniej blokada wychodzacych (platna - chyba 20 zl za zdjecie). I generalnie tak to powinno funkcjonowac - a nie co drugi rebel nie placi bo mu sie warunki nie podobaja ... |
Autor: | Zychoo [ 28 mar 2008, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Nie, chyba nie platna. Juz mi i blokowali i wysylali smsy z grozbami i byly tez anonimowe telefony z dzialu windykacji i za nic nie placilem ;] |
Autor: | Poziomka [ 28 mar 2008, 13:49 ] |
Tytuł: | |
Qraczek: Wiesz takie jest zycie.. to firmom teraz zalezy na kliencie..musza o niego walczyc, a pozniej jeszce utrzymac go, co wcale nie jest takie latwe. dlatego stosuja rozne bonifikaty/upusty/promocje/programy lojalnosciowe..wydluzaja czas splaty etc etc..wszystko po to by zatrzymac owego klienta. |
Autor: | Qraczek [ 28 mar 2008, 14:02 ] |
Tytuł: | |
si, ale Primo: bez przesady Secundo: gdyby wszystkie firmy bylyby odpowiednio restrykcyjne to by sie w koncu ludzie nauczyli, ze umowa to nie tylko prawa, ale rowniez obowiazki |
Autor: | futrol [ 28 mar 2008, 14:05 ] |
Tytuł: | |
@ poziomka firmom zalezy na kliencie.. ale nowym. Nowy klient dostaje lepsze warunki umowy z firma telekomunikacyjna niz 10 letni klient. Wtedy to trzeba sie zdecydowac czy np. zatrzymac stary numer i dalej miec te 100 darmowych minut, czy przeniesc sie do innego operatora i dostac 200 minut i zatrzymac numer telefonu. Programy lojalnosciowe.. takie cuda to tylko w erze (moze i faktycznie ;]) |
Autor: | ikona [ 28 mar 2008, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Swietne rozwiazanie! Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli. Ty to masz wyobraznie malego dziecka jednak. Kazdy taki chojrak w momencie jak sprawa dotyczy kogos innego. |
Autor: | Zychoo [ 28 mar 2008, 23:26 ] |
Tytuł: | |
ikona napisał(a): Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli.
Ty to masz wyobraznie malego dziecka jednak. Do kogo odnosi sie tekst o wyobrazni? To chyba twoj pomysl o wiezieniu i kamienowaniu, si? |
Autor: | gtainstall [ 29 mar 2008, 01:11 ] |
Tytuł: | |
ikona napisał(a): Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli.
Siedzę tu po nocach i różne teksty czytam, ale to było ponad - OWNED |
Autor: | Mendol [ 29 mar 2008, 10:21 ] |
Tytuł: | |
wziales telefon w abonamencie? to plac. |
Autor: | Qraczek [ 29 mar 2008, 11:48 ] |
Tytuł: | |
ikona napisał(a): Swietne rozwiazanie!
Jak ktos zapomni/nie ma z czego zaplacic to na miesiac do wiezenia albo publiczne ukamieniowanko. A co od razu by sie nauczyli. Ty to masz wyobraznie malego dziecka jednak. Kazdy taki chojrak w momencie jak sprawa dotyczy kogos innego. Alez Ty pierdolisz ... Nie rozumiesz gluptasku, ze ja mowie o przypadkach kiedy to ktos swiadomie nie placi? Komus sie przypomina itd. ale nie - bo on sie tak "latwo kredytuje"? Wiec po kolei: zapomni? - sieci sie wystarczajaco wiele razy przypominaja ... ciezko kurwa zapomniec jak Ci co tydzien dzwoni windykacja, nie? nie ma z czego? - jak Cie nie stac na telefon to go nie kupuj. Jak Cie nie stac na gadanie - to nie gadaj. Wreszcie jak Cie kurwa na cos nie stac to nie kradnij. Jak masz totalnie przesrana sytuacje to pisz pismo do operatora, a jak Cie oleje to zadzwon do rzecznika prasowego / biura prasowego operatora i postrasz Uwaga (TVN) albo Super Expressem - zapewniam ze pomoze |
Autor: | Mark24 [ 2 kwi 2008, 19:55 ] |
Tytuł: | |
kilka słów wyjaśnienia: 1. Dla Qraczka i innych którzy myślą, że Poland osiągnął apogeum cywilizacyjne i kulturalne - nic bardziej błędnego. Radzę trochę pojeździc po swiecie bo dorastanie w Koziej Wolce i słuchanie opiniotworczych glosow Radia Maryja moze wyrobic troche bledne pojecie o swiecie. 2. Zaplacilem, bo jak napisal Mendol taka podpisalem umowę. Co prawda czuje się trochę "wyruchany" przez system, bo z telefonu praktycznie nie korzystalem przez ostatnie ~16 miesięcy, za to systematycznie placilem 115zl abonamentu. Rownie dobrze moglem zerwac umowe 1.5 roku temu - tez zaplacilbym 1250zl, ale oszczedzilbym sobie wydatku (16 x 115zl)1840zl. 3. W UK są bardzo podobne umowy, jednak troche inne podejscie do klienta. Zaplacilbym zalegly rachunek, dostalbym listowne podziekowania za to jaki jestem zajebisty . Może za lat ~dziesiąt, polacy polaków też tak będą szanowac, bo na razie czułem się potraktowany jak chlopiec do jebania. |
Autor: | Pieszczoch [ 2 kwi 2008, 20:00 ] |
Tytuł: | |
Zapomnialem napisac. Tentego Mark, dobrze ze zaplaciles, bo ogolnie orange teraz ma polityke upierdliwosci. Powiedzieli mi ze dzial rachunkowy nie odpuszcza, a umowa ma ponoc w pelni moc prawna. Tez bym wolal wybulic niz latac po sadach. |
Autor: | RufeN [ 3 kwi 2008, 00:26 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): RufeN napisał(a): w erze regularnie czekam aż zbiorą mi się trzy faktury i wtedy płacę - taka "najtańsza forma kredytowania się" Ciekawe co bys myslal, gdybys byl po drugiej stronie kija Czyli, masz firmy, regularnie wysylasz komus faktury, a ten placi co 3 miesiace ... bo taka spbie wybral firme kredytowania. Generalnie Plus dziala jakos sprawniej ... nie placisz - 2 tygodnie po terminie telefon z windykacji (automat z informacja kiedy zablokuja) - tydzien pozniej blokada wychodzacych (platna - chyba 20 zl za zdjecie). I generalnie tak to powinno funkcjonowac - a nie co drugi rebel nie placi bo mu sie warunki nie podobaja ... ofc strasznie bym się wkurwiał taki sam numer stosuję przy płaceniu za internet (szczęśliwie mój dostawca nie ma w cenniku i regulaminie żadnych opłat za ewentualne ponaglenia, więc jak wyślą polecony z żądaniami to po prostu od razu przelewam kasę) + odkryłem kiedyś przez przypadek, że jak się nie zapłaci jednej faktury a płaci się następne to dopiero po paru miesiącach przysyłają jeszcze raz tamtą fakturę z prośbą o zapłacenie (przez przypadek musiałem w natłoku wyjazdów zapomnieć o fakturze sierpniowej i dopiero w listopadzie przyszła do mnie drugi raz) jeśli firma sama mi na to (z powodu takiego a nie innego regulaminu i umowy) pozwala to nie mam nic przeciwko takim praktykom (taki ze mnie rEbEl, o!). co do problemu kredytowania się w ten sposób to jest on całkiem poważny - w którejś "Polityce" w zeszłym roku był materiał na ten temat, że "jedną z najpopularniejszych i najtańszych form kredytowania się przedsiębiorstw w Polsce jest nieregulowanie należności względem innych instytucji w terminowym czasie". miesięcznie chodzi o miliardy złotych, więc straty są spore. |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |