MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shootan
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=33300
Strona 3 z 7

Autor:  Eleeist [ 19 kwi 2009, 19:34 ]
Tytuł: 

Da ktoś screeny?

Autor:  kozas15 [ 19 kwi 2009, 20:11 ]
Tytuł: 

Esc dziala, ale mimo wszystko kiepskie. Bardzo kiepskie.

Autor:  MagPS [ 19 kwi 2009, 20:23 ]
Tytuł: 

To fajnie że potraficie w 'dwa' dni napisać lepszy program nie będąc przy tym programistami.

Autor:  Oyci3C [ 19 kwi 2009, 20:29 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
To fajnie że potraficie w 'dwa' dni napisać lepszy program nie będąc przy tym programistami.


Kod:
#include <iostream>
using namespace std;
void main()
{
  cout << "Hello World!" << endl;   cout << "Beat that sucker! :-]" << endl; }

Autor:  4fr0 [ 19 kwi 2009, 21:32 ]
Tytuł: 

jak dla mnie, to to nie zadziala (tzn mignie tylko) ;p

Autor:  Oyci3C [ 19 kwi 2009, 21:44 ]
Tytuł: 

Odpal w cmd :<

Autor:  coldzik [ 19 kwi 2009, 21:59 ]
Tytuł: 

Jezeli takie cos robisz na zaliczenie studiow jak to napisales, to kuzwa nie wiem co to za uczelnia... U mnie nikt nie dalby Ci za to zaliczenia semestru z danego przedmiotu.

Wiem, ze napewno cieszy zrobienie pierwszej gry :) Mnie tez cieszylo jak zaczynalem od KiK, Tetrisa, Weza :) To byly czasy :)

Moglbys troszke rozwinac ten projekt o dodanie chociazby jakiegos tla (chociazby biale pixele poruszajace sie z rozna predkoscia, ktore imitowalyby gwiazdy), jakies powerupy tez by napewno ciekawie wygladaly. Jakas normalna bron, ktora strzela pociskami, a nie kreskami (Darmowych spritow pociskow jest w cholere). To co masz w tej chwili to naprawde pare godzin pisania o czym chyba dobrze wiesz, bo sam to robiles...

Jakos mocniej nie bede sie czepial, bo w sumie nie ma o co i po co :)

Autor:  iniside [ 19 kwi 2009, 22:04 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Odpal w cmd :<

system("pause")

Czy jakos tak.

Autor:  kamilus [ 19 kwi 2009, 22:11 ]
Tytuł: 

Twoja stara jest system() >.>
Oyciec pisze multiplatformowo, a nie dla windows onry :D

Autor:  Oyci3C [ 19 kwi 2009, 22:20 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Twoja stara jest system() >.>
Oyciec pisze multiplatformowo, a nie dla windows onry :D


No!

Autor:  coldzik [ 19 kwi 2009, 22:23 ]
Tytuł: 

ok moj blad nie zauwazylem tych gwiazdek ;)

Jezeli chodzi o napisanie czegos od poczatku do konca, to mogles KiK zrobic ;) Chociaz grafik nie musialbys szukac :D

Chcesz sie zajac powazniej programowaniem gier czy to tylko tak "zaliczyc i zapomniec"?

Autor:  Oyci3C [ 19 kwi 2009, 22:25 ]
Tytuł: 

Taki jest styl nauczania na wyspach.

Znajomy studiujac prawo@Londyn robil np. mega kampanie reklamowa "czegos tam" bo to w teorii mialo rozwinac jego kreatywnosc itd.

wtfux :<

Autor:  coldzik [ 19 kwi 2009, 22:32 ]
Tytuł: 

Slyszalem, ze szkolnictwo nie stoi na wyspach na wysokim poziomie... Chociaz czy to u nas, czy na wyspach jezeli chcesz do czegos dojsc to musisz sie samemu uczyc, a studia robic dla papierka :) (conajmniej na informatyce)

Autor:  Ash [ 19 kwi 2009, 22:36 ]
Tytuł: 

ciekaw jestem ile po ile coldzik i magpies maja komercyjnych projektow growych ukonczonych ze sa takimi kozakami...

Autor:  coldzik [ 19 kwi 2009, 22:41 ]
Tytuł: 

a gdzie Ty wyczytales, ze kozak jakis jestem to po pierwsze?
a po drugie jezeli chodzi o projekty komercyjne to troche ich jest, a z gamedevu to jezeli Cie to interesuje to wejdz sobie na gamedev.pl i poszukaj moich projektow (jeden komercyjny), bo nie chce mi sie tam wchodzic i kopiowac linkow dla takich idiotow jak Ty.

Edit:

Na gamedev sa moje indywidualne projekty... Sa jeszcze 2 projekty komercyjne, przy ktorych pracowalem...

Autor:  iniside [ 19 kwi 2009, 22:49 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Twoja stara jest system() >.>
Oyciec pisze multiplatformowo, a nie dla windows onry :D

Tylko nooby pisza multiplatformowo :<

Autor:  Dana [ 19 kwi 2009, 23:26 ]
Tytuł: 

Ja kiedyś zrobiłem kołko i krzyżyk w turbo c++ :(

Autor:  Zychoo [ 19 kwi 2009, 23:35 ]
Tytuł: 

kk, ja se kiedys napisalem program do transponowania macierzy

w c#
/flex

Autor:  Qraczek [ 20 kwi 2009, 00:23 ]
Tytuł: 

Jak to czytam to mam wrazenie, ze obracam sie na mmorpg w towarzystwie ubahprogramistow, ktorzy obudzeni o 3ciej w nocy po 2ch tygodniach picia recytuja kod Crysisa z pamieci :) Bez kitu ;)

Niech mi ktos w takim razie wytlumaczy, jak to jest ze to Ci wyksztalceni na zachodzie debile pisza komercyjne hity, a nasi uber pro skill programisci jakos sie nie moga przebic?

Autor:  NERD KING [ 20 kwi 2009, 01:31 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
btw jak to jest z tymi gierkami na symbiana , jave na komorki ?
da sie na tym zarobic jeszcze czy juz ciezko?


chuj z java i symbianami, jak robic cos stricte dla zysku to najlepiej brac sie za iphone'a.

ishoot, prosty remake dosowego scorched earth zarabia $40k dziennie, i to nie liczac 30 procentowej prowizji dla apple, ktora wcale nie jest az tak wysoka, biorac pod uwage, ze kwestie dystrybucji masz calkowicie z glowy. 'Trism', na prawde prosta gra logiczna w 2 miesiace zarobila 2,5 miliona baksow, a takich tytulow jest masa.

sama platforma jest dosc specyficzna pod wzgledem odbiorcow, bo sprzedaje sie kazde gowno, wystarczy ze jest ladnie opakowane (sup apple fanbois), sprawdzcie np jaka fuszerke odwalil kojima wydajac gre pod brandem MGS, a i tak wszyscy sa zachwyceni. :[

Strona 3 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team