Przedstawię to krótko i treściwie.
Chciałem zamówić MP3 i zasilacz. Znalazłem na allegro sklep ( ponad 100k komentarzy ). Piszę do nich maila (
[email protected] ), telefon nie działa w danym dniu u nich, tylko odzywa się automat. Ok bywa i tak.
Piszę, że chcę zamówić dwie rzeczy, ale nie chcę przecież płacić za dwie przesyłki. To jest oczywiste. Gość mi odpisuje i mówi nie ma sprawy.
Zamawiam i piszę na drugi mail podany w aukcji. (
[email protected] ). Gość stwierdził, że niestety ale produkty pochodzą z różnych hurtowni i muszę zapłacić przesyłkę za każdą rzecz osobno.
Ok, jako że już zamówiłem a zależało mi na czasie to zapłaciłem przez PayU za dwie paczki + 37zl za wysyłkę. Co się okazało, że przesyłka doszła po 2 dniach ale wszystko było zapakowane w jednej paczce. Od wczoraj już na moje maile nie odpowiadają, skoro kupiłem i zapłaciłem to mogę spadać. Telefon ponoć od Marca jest na automacie " Przepraszamy, ale w dniu dzisiejszym kontakt telefoniczny nie będzie mozliwy..."^^.
Co więcej MP3 nie działa, po przeczytaniu ichniego regulaminu, doszedłem do wniosku że chcąc zwrócić go, będę musiał zapłacić kuriera w jedną i drugą stronę i nie ma pewności, że po wymianie będzie działał.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji. UOKiK / Allegro? Można starać się o całkowity zwrot kosztów zakupionego towaru od sprzedawcy? Tylko jak skoro nie odpowiada na żadne maile^^
Sklep:
http://www.monsterpc.plAllegro:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=5197871Patrząc teraz na komentarze, zlewają i oszukują nie tylko na kosztach przesyłki.