MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Reklamacja, Razer, morele.net https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=40833 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | goatguy [ 4 paź 2013, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja, Razer, morele.net |
Ja już nie pamiętam kiedy kupiłem jakiś sprzęt elektroniczny w normalnym sklepie. Przez ostatnie 7-8lat zaopatrzyłem się w najróżniejsze kuchenki, zmywarki, pralki, tv dla siebie i nie tylko, masa sprzętu komputerowego i tylko raz jeden sklep nawali i wysłał mi nie to co trzeba - morele wysłało mi kartę gfx o 200zł tańszą, ale wymiana przebiegła bezproblemowo. Kurier przyjechał, odebrał, na drugi dzień przywiózł właściwą. Kupuję najczęściej w neo24, morele, proline itp., nie rzucam się w najtańsze noname'y z ceneo. |
Autor: | Aldatha [ 5 paź 2013, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja, Razer, morele.net |
tomugeen napisał(a): Zawsze odrzucało mnie w lokalnych komputronikach to, ze na 3 osoby jedna coś ogarnia i zwykle jest zajęta. Pozostałe dwie i tak z każdym pytaniem muszą sie do tej ogarniętej zwrócić ;] Wymagania jak na głównego inżyniera NASA a kompetencje gorsze niż u pani jadzi sprzątaczki Polska ![]() |
Autor: | space [ 7 paź 2013, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja, Razer, morele.net |
Dziękuję za liczne komentarze w mojej sprawie... Zanim jednak wytoczę armatę przeciwko GamingLand w postaci agencji ochrony praw konsumenta, próbuję wyczerpać wszystkie możliwości, które oferuje regulamin. Jak pisałem uruchomiłem mailing, ale jedna z zasad reklamacji mówi, że: [*] Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego ZAKŁADKA - „RMA” znajdująca się na witrynie sklepu www.GamingLand.pl Zostanie nadany numer reklamacji – tzw. numer RMA. Paczki nieoznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie zmuszony opłacić koszty transportu w obie strony. [*] W przypadku, gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i dni świątecznych). źródło: http://www.gamingland.pl/regulamin.html Wydaje się trywialne, ale czy komuś z Was udaje się odnaleźć ichniejszy formularz zgłoszeniowy? Zagnieżdżenie nie jest z pewnością "zbyt intuicyjne", a ja szperam, szperam i nic. Przyznaję, że trochę czuję się jak początkujący internauta (złośliwi powiedzą - noob ![]() ![]() |
Autor: | yabaddi [ 8 paź 2013, 06:56 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja, Razer, morele.net |
space napisał(a): Wydaje się trywialne, ale czy komuś z Was udaje się odnaleźć ichniejszy formularz zgłoszeniowy? Zagnieżdżenie nie jest z pewnością "zbyt intuicyjne", a ja szperam, szperam i nic. Przyznaję, że trochę czuję się jak początkujący internauta (złośliwi powiedzą - noob ![]() ![]() Widzę po stopce na stronie ( MediaKing.pl ), że ten sklep to jedna z filii firmy Global Cristobal - jeśli tak jest faktycznie to zgłoszenie RMA powinieneś mieć po zalogowaniu się na ich stronie w historii zamówień. Pod konkretnym zamówieniem powinien być link - reklamacja. Kliknięcie go powinno uruchomić skrypt generujący formularz zgłoszenia reklamacji i nadanie numeru zgłoszenia. Edyta: Dopiero teraz zauważyłem, że na tej stronie nie ma logowania (heh). Niemniej jednak, na stronie http://www.mediaking.pl/i6,gwarancja.html jest taki zapis: Cytuj: Zgłoszenia reklamacyjne oraz serwisowe prosimy kierować na maila [email protected] w celu uzyskania numeru RMA, niezbędnego do przyjęcia sprzętu na nasz serwis. Spróbuj wysłać na ten adres, dane firmy powinny się zgadzać - zawsze możesz sprawdzić z treścią paragonu fiskalnego/faktury, który dostałeś ze sprzętem. |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |