MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Reklamacja, Razer, morele.net
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=40833
Strona 3 z 3

Autor:  goatguy [ 4 paź 2013, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Reklamacja, Razer, morele.net

Ja już nie pamiętam kiedy kupiłem jakiś sprzęt elektroniczny w normalnym sklepie. Przez ostatnie 7-8lat zaopatrzyłem się w najróżniejsze kuchenki, zmywarki, pralki, tv dla siebie i nie tylko, masa sprzętu komputerowego i tylko raz jeden sklep nawali i wysłał mi nie to co trzeba - morele wysłało mi kartę gfx o 200zł tańszą, ale wymiana przebiegła bezproblemowo. Kurier przyjechał, odebrał, na drugi dzień przywiózł właściwą. Kupuję najczęściej w neo24, morele, proline itp., nie rzucam się w najtańsze noname'y z ceneo.

Autor:  Aldatha [ 5 paź 2013, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Reklamacja, Razer, morele.net

tomugeen napisał(a):
Zawsze odrzucało mnie w lokalnych komputronikach to, ze na 3 osoby jedna coś ogarnia i zwykle jest zajęta. Pozostałe dwie i tak z każdym pytaniem muszą sie do tej ogarniętej zwrócić ;]



Wymagania jak na głównego inżyniera NASA a kompetencje gorsze niż u pani jadzi sprzątaczki

Polska :)

Autor:  space [ 7 paź 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Reklamacja, Razer, morele.net

Dziękuję za liczne komentarze w mojej sprawie...
Zanim jednak wytoczę armatę przeciwko GamingLand w postaci agencji ochrony praw konsumenta, próbuję wyczerpać wszystkie możliwości, które oferuje regulamin. Jak pisałem uruchomiłem mailing, ale jedna z zasad reklamacji mówi, że:

[*] Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego ZAKŁADKA - „RMA” znajdująca się na witrynie sklepu www.GamingLand.pl Zostanie nadany numer reklamacji – tzw. numer RMA. Paczki nieoznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie zmuszony opłacić koszty transportu w obie strony.
[*] W przypadku, gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i dni świątecznych).

źródło: http://www.gamingland.pl/regulamin.html

Wydaje się trywialne, ale czy komuś z Was udaje się odnaleźć ichniejszy formularz zgłoszeniowy? Zagnieżdżenie nie jest z pewnością "zbyt intuicyjne", a ja szperam, szperam i nic. Przyznaję, że trochę czuję się jak początkujący internauta (złośliwi powiedzą - noob :P). Nie miałem dotychczas aż tak wielkich problemów z reklamacją czegokolwiek. Słuchawki dostałem w prezencie i nie chcę ot tak odpuścić, trzasnąć w kąt,i pójść (ewentualnie tym razem już osobiście) do sklepu po nowe :) Help :S

Autor:  yabaddi [ 8 paź 2013, 06:56 ]
Tytuł:  Re: Reklamacja, Razer, morele.net

space napisał(a):
Wydaje się trywialne, ale czy komuś z Was udaje się odnaleźć ichniejszy formularz zgłoszeniowy? Zagnieżdżenie nie jest z pewnością "zbyt intuicyjne", a ja szperam, szperam i nic. Przyznaję, że trochę czuję się jak początkujący internauta (złośliwi powiedzą - noob :P). Nie miałem dotychczas aż tak wielkich problemów z reklamacją czegokolwiek. Słuchawki dostałem w prezencie i nie chcę ot tak odpuścić, trzasnąć w kąt,i pójść (ewentualnie tym razem już osobiście) do sklepu po nowe :) Help :S


Widzę po stopce na stronie ( MediaKing.pl ), że ten sklep to jedna z filii firmy Global Cristobal - jeśli tak jest faktycznie to zgłoszenie RMA powinieneś mieć po zalogowaniu się na ich stronie w historii zamówień. Pod konkretnym zamówieniem powinien być link - reklamacja. Kliknięcie go powinno uruchomić skrypt generujący formularz zgłoszenia reklamacji i nadanie numeru zgłoszenia.

Edyta:
Dopiero teraz zauważyłem, że na tej stronie nie ma logowania (heh). Niemniej jednak, na stronie http://www.mediaking.pl/i6,gwarancja.html jest taki zapis:

Cytuj:
Zgłoszenia reklamacyjne oraz serwisowe prosimy kierować na maila [email protected] w celu uzyskania numeru RMA, niezbędnego do przyjęcia sprzętu na nasz serwis.


Spróbuj wysłać na ten adres, dane firmy powinny się zgadzać - zawsze możesz sprawdzić z treścią paragonu fiskalnego/faktury, który dostałeś ze sprzętem.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team