MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

nowe gry, nowe nadzieje 2013
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=42319
Strona 3 z 4

Autor:  Aldatha [ 9 sty 2013, 11:10 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

a tymczasem Kabra ;)

Obrazek

Autor:  candidoser [ 9 sty 2013, 12:16 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

zaboleq napisał(a):
Nie wiem czemu ale wydaje mi się, że te wszystkie gry to crap. Nawet NWN i ESO online nie wyglądają jakoś bardzo ciekawie. Sam fakt, że mogę sobie pobiegać po świątyni Helma albo stworzyć Norda nie sprawi, że te gry są zajebiste. Żadna z nich nie oferuje totalnie nic ciekawego poza znanym uniwersum - tak samo jak TOR...


Imo znaczenie beda mialy male rzeczy, detale. Np. jakby spisac sobie cechy FPS-ow, to pewnie z 90% (strzelam) tych gier wygladaloby tak samo. A jednak, w niektore gra sie lepiej, w inne gorzej. Z jednej strony liczy sie wykonanie (grafika, animacja, kod sieciowy) z drugiej np. taki detal jak to, ze w jednym tytule poruszasz sie 10%-20% szybciej niz w innym. Ta drobna zmiana moze powodowac, ze pierwszy tytul postrzegasz jako atrakcyjny, a drugi jako powolna i malo dynamiczna strzelanke.
Tyle, ze tego nie da sie sprawdzic na postawie FAQ, tylko trzeba organoleptycznie w czasie bety;)

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2013, 13:47 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Aldatha napisał(a):
a tymczasem Kabra ;)

Obrazek


Nie ogarniam ale ok. :) Ze zabolek? Ocb?

Autor:  Aldatha [ 9 sty 2013, 17:20 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

tak wyglada zadowolenie po udanym trollingu :)

Autor:  Niah [ 9 sty 2013, 17:35 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

raczysz żartować, kabra to głupek

Autor:  Isengrim [ 9 sty 2013, 18:02 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

candidoser napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Nie wiem czemu ale wydaje mi się, że te wszystkie gry to crap. Nawet NWN i ESO online nie wyglądają jakoś bardzo ciekawie. Sam fakt, że mogę sobie pobiegać po świątyni Helma albo stworzyć Norda nie sprawi, że te gry są zajebiste. Żadna z nich nie oferuje totalnie nic ciekawego poza znanym uniwersum - tak samo jak TOR...


Imo znaczenie beda mialy male rzeczy, detale. Np. jakby spisac sobie cechy FPS-ow, to pewnie z 90% (strzelam) tych gier wygladaloby tak samo. A jednak, w niektore gra sie lepiej, w inne gorzej. Z jednej strony liczy sie wykonanie (grafika, animacja, kod sieciowy) z drugiej np. taki detal jak to, ze w jednym tytule poruszasz sie 10%-20% szybciej niz w innym. Ta drobna zmiana moze powodowac, ze pierwszy tytul postrzegasz jako atrakcyjny, a drugi jako powolna i malo dynamiczna strzelanke.
Tyle, ze tego nie da sie sprawdzic na postawie FAQ, tylko trzeba organoleptycznie w czasie bety;)
Tyle że mmorpg to nie FPS. Zróżnicowanie to podstawowa zaleta mmorpg, a powtarzalność to największa wada. I to da się z FAQ wyczytać.

Autor:  candidoser [ 9 sty 2013, 18:21 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

zroznicowanie czego? I w czym np. tak bardzo jest "zroznicowane" TSW, ze w nie grasz?

Autor:  Isengrim [ 9 sty 2013, 18:43 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Zróżnicowanie formy roz(g)rywki. W przypadku TSW mogę przez jakiś czas:
Rozwiązywać zagadki, postrzelać w PvP, porobić dungeony, pogrindować "cosie"(lore, achi, rare dropy itd) polansować się w hubie, popatrzeć jak woda płynie, posocjalizować się. To samo mogę porobić i w innych mmorpg, ale wygląda to zazwyczaj inaczej. Wiadomo - dobrze zaprojektowany dungeon to nie to samo przeżycie, co źle zaprojektowany dungeon. Banalne lore i niebanalne, można wymieniać bez końca. Wykonanie takich elementów odróżnia dobre mmo od przeciętnych i złych. Ale każdy z tych elementów ( i pozostałe jak housing czy nie wiem... opvp) to jakby odrębna część większej całości, dająca graczowi swobodę "jak chcesz się dziś pobawić?". W FPS to pytanie brzmi "Co i jak chcesz dziś zastrzelić?".

Autor:  candidoser [ 9 sty 2013, 19:20 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

aha, no to w takim wypadku nie wiem, skad ci sie wzielo, ze porownuje fpsy do mmo.

Autor:  Isengrim [ 9 sty 2013, 19:55 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Noo...z twojej wypowiedzi którą zacytowałem?
Odczytałem ją jako sugestię że gry można sprawdzić wyłącznie organoleptycznie bo i tak każda z zewnątrz wygląda identycznie. Ja uważam że w przypadku mmorpg opinia o grze może być wyrobiona bez grania w nią. Granie co najwyżej uściśli opinię, ale jeśli na etapie FAQ gra wygląda na nudną (mało lub mało nowatorskie ficzery), to nawet zajebisty kod sieciowy tego nie zmieni.

Autor:  candidoser [ 9 sty 2013, 20:20 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Isengrim napisał(a):
Noo...z twojej wypowiedzi którą zacytowałem?

Jakim cudem?:)
Isengrim napisał(a):
Odczytałem ją jako sugestię że gry można sprawdzić wyłącznie organoleptycznie bo i tak każda z zewnątrz wygląda identycznie. Ja uważam że w przypadku mmorpg opinia o grze może być wyrobiona bez grania w nią. Granie co najwyżej uściśli opinię, ale jeśli na etapie FAQ gra wygląda na nudną (mało lub mało nowatorskie ficzery), to nawet zajebisty kod sieciowy tego nie zmieni.


Mniej wiecej. Chyba, ze dalej jestes na etapie wiary w to, co pisza devsi. Zreszta zobacz, ludzie psiocza na dany tytul, ale jak jest open beta, to jednak sporo osob to sprawdza.

Autor:  Atherius [ 17 sty 2013, 20:17 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Czy jakiś typowy themepark jest zapowiedziany na ten rok czy same sandboxy ?

Autor:  Kabraxis [ 17 sty 2013, 20:43 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

TESO, Wildstar

Autor:  Mark24 [ 20 sty 2013, 16:48 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

mrynar napisał(a):
Chyba sie starzeje - zaden z tych tytulow mnie nie jara. Moze ewentualnie sprobuje AA.


identycznie.

Autor:  Highlander [ 24 sty 2013, 06:57 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Cytuj:
Survarium: In a game development timeline posted on the official Survarium site, details surrounding the game’s plans for 2013 emerged including a fairly extensive breakdown of both the upcoming Alpha and Beta.

It appears as though Alpha testing will begin sometime in Q2 of this year with players being invited to help test some of the early modes made available. Players will be able to expect a working PvP mode, four game maps, two factions, and in-game system of tasks. The main focus of the alpha testing will be on stability with many planned features still missing at this point in development.

Moving along, the timeline details the appearance of individual features all building towards the official beta in Q4 of 2013. It’s at this point the developers plan on opening the game to a larger number of players with the beta most likely being open to everyone. The timeline is fairly detailed and I encourage everyone interested in Survarium to check it out as it provides a decent idea of what players can expect to be able to do ingame.

Survarium is being developed by the same team responsible for S.T.A.L.K.E.R. 2 up until its cancellation. It’s no wonder then that both series share similar themes and features. Survarium is most likely S.T.A.L.K.E.R. 2 re-branded and expanded upon as an MMO.

Autor:  iniside [ 24 sty 2013, 19:15 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

http://massively.joystiq.com/2013/01/24 ... al-releas/

No. SOE sie wkoncu dorobiło CEO, który ma więcej rozumu niż przeciętna na tych stanowsikach ;p

EQ Next zapowiada sie coraz lepiej.

Autor:  Highlander [ 24 sty 2013, 20:07 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

ale czy on nie jest czasem rudy?.....

tez troche czytalem o Next, poki co wiele nie wiadomo, ale moze cos z tego bedzie. Byle nie "pogromca wowa"

Autor:  iniside [ 24 sty 2013, 20:12 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Narazie EQ zapowiada sie na "User created content sandbox".
Na ostatniej konferencji SOE Smedley powiedział, że początkowy koncept gry (bardziej theme parkowy), został całkowicie wyrzucony do kosza. Stwierdzili ze takich gier jest za duzo i szkoda im czasu na produkcje czegos co i tak pewnie nie odniosłoby na tym polu sukcesu. Zamiast tego EQ Next będzie 100% sandboxem.
Teraz zapowiada sie na to, ze to będzie Sandbox ala Minecraft ;p.

Autor:  Highlander [ 24 sty 2013, 20:16 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

patrzac jaki mamy wysyp "sandboxow" ostatnio, smiem twierdzic, ze kazda gra sie promuje jako "sandbox". Albo mi sie wydaje ;p

Autor:  Kabraxis [ 24 sty 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: nowe gry, nowe nadzieje 2013

Teraz robienie sandboxow jest trendi bo sie ludziom themeparki przejadly. :) Trzeba albo zrobic sandboxa iwpychac go gdzie sie da albo zrobic wszystko identycznie jak w WoW ale gorzej i mniej... pozmieniac nazwy i wmowic ludziom ze rewolucja (GW2).

:)

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team