Gleader napisał(a):
Może zmniejsz siłe wpięcia/wypięcia
Ogólnei to spd średnio się sprawdza myślę na codzień.( jeździłem w noskach troche)
Do zjadu to już kompletna padaka,na szose jedynie jak dla mnie.
Noski to padaka, najniebezpieczniejsze rozwiązanie z możliwych.
SPD all the way, właśnie w jeździe górskiej rozwija skrzydła, wydajność nawet do 30% większa no i ZAWSZE utrzyma Ci nogę na pedale, ty się skupiasz na jeździe.
Sobtainer napisał(a):
I teraz tak, do ludzi z większym doświadczeniem z SPD. Nauczę się wypinać buty w takich sytuacjach? jak to się u Was ma do wypadków waszych?
Nauczysz.
Póki co wypinaj obligatoryjnie wcześniej przed przeszkodą.
RufeN napisał(a):
dwa pytania:
mam atm opony Maxxis Advantage 26x2.4 potrzebowalbym cos bardziej uniwersalnego by miec mniejsze opory toczenia - uniwersalne opony na asfalt/dukty lesne.
pytanie 2:
MTB do turystyki w terenie do 2500?
Pyt 1: Geax Mezcal 1.9, może być druciak. Nie patrz na to że kevlar kosztuje 150pln sztuka, wytrzymują po 7k km. Jeżeli ma być większa przewaga terenu nad asfaltem to Geax Saguarro, cena ta sama.
Pyt 2: Kross Level A4, Scott Aspect (wybieraj między modelami), Giant Revel 1
@Sobtainer i Maxxis i Schwalbe mogą wypierdalać w porównaniu do Geaxa.
Gdyby to była oponka kevlarowa to raczej do cięcia by nie doszło (chociaż ostatnio udało mi się kevlar przeciąć
)
@Scorpio daj konkretny opis co to za komponenty bo na razie trąca opisem roweru w stylu market.