MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Praca - temat ogólny
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=43946
Strona 27 z 145

Autor:  Highlander [ 12 maja 2014, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

zaboleq napisał(a):
Niestety obecnie w firmie jest raczej tak, żeby robić po staremu i nie wnosić innowacji bo jeszcze się za drogo zrobi i zbyt wydajnie a przecież praca musi być dla każdego i to najlepiej 4h max w ciągu 8godzinnego dnia pracy(ale udawaj, że 8h pracujesz;))


Ja robie co innego ale to jest ogolnie chyba bolączka wszędzie, niestety, niezależnie od branży. A kierownicy lubią sobie przypisac zasługi. Ale i tak pewnie w IT latwiej o zmiany.

Autor:  Highlander [ 14 maja 2014, 08:58 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

http://kariera.pracuj.pl/porady/6-godzi ... rzyszlosc/
'6-godzinny dzień pracy: szaleństwo czy przyszłość?'
"przez rok grupa urzędników z jednego z departamentów pracowała w trybie 6-godzinnego dnia pracy, zachowując dotychczasowe wynagrodzenie i obowiązki."

Bo wszystko można zrobić sztucznym dekretem, to takie proste.

Autor:  yabaddi [ 14 maja 2014, 09:49 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Highlander napisał(a):
..


Od lat pracujemy w trybie 6-cio godzinnym (9-15). I żeby nie było - dziewczynom piszemy w umowach pełen etat (pensje również).

Generalnie wszystko uzależnione jest od specyfiki pracy i jej organizacji.

Autor:  Mendol [ 14 maja 2014, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

to optymalny tryb. czlowiek ma czas na wszystko, rodzina nie cierpi, pracodawca rowniez.

Autor:  mrynar [ 14 maja 2014, 09:53 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

yabaddi napisał(a):
Highlander napisał(a):
..


Od lat pracujemy w trybie 6-cio godzinnym (9-15). I żeby nie było - dziewczynom piszemy w umowach pełen etat (pensje również).

Generalnie wszystko uzależnione jest od specyfiki pracy i jej organizacji.


W firmie w ktorej pacowalem zanim nie zalozylem swojej tez wszyscy pracowali 6 godzin (wszyscy byli na pelnych etatach). Nie wyobrazam sobie siedzenia w biurze 8 i wiecej godzin non-stop, chyba ze to jakas pasjonujaca robota, ale co moze byc pasjonujacego w biurze?

Autor:  yabaddi [ 14 maja 2014, 09:56 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

mrynar napisał(a):
co moze byc pasjonujacego w biurze?


Sekretarki 8)

Autor:  Highlander [ 14 maja 2014, 10:03 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Ale potraktować wszystkich po równo to totalna bzdura. A badanie tego na urzędnikach to absurd.

imo gdy przy 8 godzinach 6 jest efektywnych, to przy 6 godzinach będą to tylko 4.

Autor:  Mendol [ 14 maja 2014, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

a zes to wyliczyl hehehehehehe.
ja sie ciesze, ze nie pracuje w korpo, nikt mi nie kaze trawy malowac na zielono i moge pracowac 9-15.
jesli trzeba pracuje pozniej z domu i nikt nie ma z tym problemu. jesli praca jest wykonana to nikt sie nigdy nie czepial.
zalezy to tez oczywiscie od ludzi, z ktorymi sie pracuje, ale na to nigdy nie moglem narzekac.

Autor:  yabaddi [ 14 maja 2014, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Highlander napisał(a):
Ale potraktować wszystkich po równo to totalna bzdura. A badanie tego na urzędnikach to absurd.

imo gdy przy 8 godzinach 6 jest efektywnych, to przy 6 godzinach będą to tylko 4.


Jeśli kwestia dotyczy urzędników państwowych to "elastyczne" dostosowywanie ich czasu pracy jest jak najbardziej sensowne. Wystarczy popatrzeć chociażby na urzędy miejskie - w godzinach porannych jest masakra, do południa tłum się wykrusza, a w godz 12-14.30/15.30 właściwie nie ma nikogo. Zamiast opłacać armię pełnoetatowych urzędników wystarczy sensownie podzielić ich na zmiany po 1/2 etatu.

Autor:  Highlander [ 14 maja 2014, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

U nas urzędnikow jest w cholerę za dużo to na moje niech przynajmniej gniją 12h za tę samą kase.

Autor:  tomugeen [ 14 maja 2014, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Mendol napisał(a):
a zes to wyliczyl hehehehehehe.


Prosta matematyka: ilość godzin w pracy minus obowiązkowe 2h na mmorpg.pl.

Autor:  yabaddi [ 14 maja 2014, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Highlander napisał(a):
U nas urzędnikow jest w cholerę za dużo to na moje niech gniją 12h za tę samą kase.


Bez sensu. Efektem takiego rozwiązania jest ich złe traktowanie petenta. Gdybyś miał siedzieć 8h byle siedzieć i musiał co dzień zgrywać wariata latając z kartką góra-dół tylko po to aby pokazać, że coś robisz nie rzygałbyś swoją robotą? Wypoczęty urzędnik przychodzący na krótszą zmianę od-do obsłuży moim zdaniem 2x więcej osób i to z dużo lepszym skutkiem.

Autor:  Highlander [ 14 maja 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

no a teraz siedza 6h byle siedzieć.
bez sensu jest po pierwsze ich ilość.


tomu - rano kawusia, później drugie sniadanie, pod koniec dnia szykowanie się do wyjścia, ucinam ostatnie godziny.

i tak to zaskutkuje mniejszymi placami, ewentualnie zwiększeniem zatrudnienia ludzi bo 6h.

Autor:  yabaddi [ 14 maja 2014, 10:25 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Highlander napisał(a):
bez sensu jest po pierwsze ich ilość.


Prawda, choć to już inna kwestia.

Doskonałym przykładem jest np GUS. Mam nadzieję, że ta totalnie porąbana instytucja wkrótce zniknie z powierzchni ziemi i ślad po niej się nie ostanie. Z przyjemnością prowadzę z nimi korespondencję (w imieniu klientów) udowadniając, że nie dość, że marnują czas ludzi to jeszcze działają sprzecznie z obowiązującymi przepisami. Ba, ostatnio parę razy udało mi się przyłapać ich urzędników na próbie popełnienia przestępstwa (nakłanianie przez urzędnika państwowego do potwierdzenia nieprawdy).

Autor:  Pieszczoch [ 15 maja 2014, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

A ja się cieszę że mam jeszcze tą swoją działalność i spokojnie sobie aplikuję i szukam "perełki".
Dzisiaj miałem kontakt od headhunterki w sprawie objęcia działu zakupów - podróże na inne kontynenty blablabla i takie tam.
Najważniejsze kryterium? Wykształcenie techniczne lub doświadczenie w pracy z rysunkami technicznymi. No to moja pierwsza myśl "pewnie kozacko wymagają zaawansowanych blueprintów i optymalizowania załadunków kontenerowych (np. paletyzacja różnych gabarytów)". Od słowa do słowa, wymagają tego doświadczenia tylko po to aby mieć pewność że osoba umie odczytać rzut 3d (alla CAD) i jego wersję 2d (tzw. rzut prostokątny).

Wiecie co? Zajebiście się ucieszyłem :D Bo w starym systemie nauki 8miu klas podstawówki w 5tej klasie na technice nas uczyli rzutów prostokątnych....Teraz ponoć na studiach to jest. LMAO

Ofc idę na rozmowę.

EDIT: Ten post miał na celu wyśmianie pewnego rodzaju upadku przedmiotów technicznych jakie kiedyś mieliśmy w normalnym programie podstawowym i przeniesienie tych podstaw na polibudy.

Autor:  Highlander [ 15 maja 2014, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

a jaki to typ firmy?

W sumie to ja jeszcze tez mialem cos na technice. No i pewnie w technikach maja ;)

Autor:  Yuurei [ 15 maja 2014, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Kurde, rysunek techniczny. Smarowało się rapitografem... ech :)

Autor:  Pieszczoch [ 15 maja 2014, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

@High
Automotive, więc rysunek techniczny to każdy musi umieć tam czytać.
Mnie po prostu śmieszy, że teraz na stanowiskach stricte ekonomiczno-logistycznych szukają ludzi po polibudach aby mieć pewność że ogarną rysunek.

@Yuurei
Najlepsze było to, że chyba każdy miał frajdę z linijki, ekierki i ołówka. Równolegle z plastyką nie jeden prawdziwy humanista artysta i inżynier architekt się rodził. Teraz to ja nie wiem jak to jest w podstawówce.

Autor:  Highlander [ 15 maja 2014, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

imo osoby co nawet nie mialy z tym do czynienia i są rozgarnięte to z 'czytaniem' sobie poradzą. ;]

lol jak szukaja po polibududach to faktycznie lol. Chociaz u mnie pare osob to nie umialoby zamowic samochodu by 'pomiescic palety' :roll:

chociaz zastanawialem sie ostatnio jakie polibudowe skillsy moglyby sie bardziej przydac na stanowiskach logistykopodobnych. Ale raczej rysowanie w CAD jednak nie sądze by sie mi moglo bardzo przydac. Prędzej cos z IT.

Autor:  Pieszczoch [ 15 maja 2014, 22:00 ]
Tytuł:  Re: Praca - temat ogólny

Dowiem się w poniedziałek.
Szef działu zakupów nie rysuje czy nie projektuje paletyzacji i zapełnienia kontenera. To się negocjuje z dostawcą model załadunku jeszcze przed podpisaniem umowy. Problem polega na tym, że znam logistyków co w programach paletyzacji czy załadunku kontenera się kompletnie gubią. Nie mam pojęcia dlaczego i skąd to się bierze - ten brak smykałki do upchania jak najwięcej na m3.

Strona 27 z 145 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team