mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona

Co zrobisz?:)
Raczej kupie gre i pogram. 41%  41%  [ 91 ]
Raczej nie kupie gry i pogram ;) 17%  17%  [ 37 ]
Raczej omine ten tytul. 12%  12%  [ 27 ]
Chce tylko widziec wynik ankiety :) 30%  30%  [ 67 ]
Liczba głosów : 222
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2007, 20:30 
Cytuj  
od wczoraj dostępny jest nowy patch:

Najważniejsze poprawki wersji 1.2
======================================================
Poprawki w rozgrywce i w tekście:

1. Poprawki związane z Aliną, której nie było w domu (Akt 4).
2. Poprawki do działania eliksiru Żonine Łzy. Można imprezować!
3. Poprawki do niektórych drzwi na bagnach (Akt 5).
4. Poprawki to Alchemika, który daje Geraltowi przedmioty związane z zadaniami (Akt 3).
5. Poprawki do zbyt fajnych przedmiotów, które można znaleźć na Polach (Akt 4).
6. Poprawki do znikającego przeciwnika (Akt 2).
7. Poprawki do pojawiania się Alvina (Akt 1).
8. Szereg drobnych poprawek w tekście.

Code bugs fixed:

1. Przyspieszenie czasów ładowania.
2. Przyspieszenie czasów zapisywania.
3. Kolejna porcja poprawek do stabilności gry.
4. Poprawka artefaktów graficznych, które czasem pojawiały się na pasku ładowania.
5. Poprawki w śledzeniu zadań na mapie.
6. Poprawki do kursora związane z zadawaniem ciosów w pobliżu ścian.
7. Faza zadania nie uaktualnia się, gdy Geralt jest martwy.
8. Poprawki w numeracji autozapisów.
9. Poprawki w mechaniźmie zapisywania gry (czasem pliki zawierały zbędne dane).
10. Zablokowanie autozapisu, podczas gdy gracz jest pod działaniem efektów krytycznych.
11. Zablokowanie przeniesienia wykonywania sekwencji na neutralnych NPC (na prawdę nie chciałem bić niewinnych ludzi, Wysoki Sądzie!).
12. Poprawki związane z błędnym odgrywaniem muzyki Jaskra.
13. Gra obsługuje już błędne pliki zapisu, wychodząc do głównego menu.
14. Poprawka związana z efektem Zamieci po tym jak eliksir przestał działać (dzięki Plast!)
15. Kolejne poprawki do broni, które znikały z rąk przeciwników.
16. Poprawki do powielających się traw i małych kamyczków.
17. Strzyga nie zadaje już obrażeń, gdy jesteśmy wystarczająco daleko.

Art bugs fixed:

1. Kilka poprawek w dekoracjach lokacji.
2. Poprawki w animacji ataku barghesta.
3. W niektórych przerywnikach filmowych nie widać już „;Czarnego Pana Z Kamerą”; (zwolniliśmy go!).


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2007, 22:30 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
Code bugs fixed:

1. Przyspieszenie czasów ładowania.

Odczuwa sie to?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2007, 23:21 
Cytuj  
u mnie na oko jakies 3-4x szybciej, no naprawde szok jak teraz to leci.. kiedys nie wlazilem do domkow a teraz to nie problem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2007, 00:33 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
RufeN napisał(a):
Code bugs fixed:

1. Przyspieszenie czasów ładowania.

Odczuwa sie to?

ciężko mi powiedzieć czy rzeczywiście wszystko się super szybciej ładuje dzięki pachowi - wcześniej grałem na athlonie xp1700 a teraz mam c2d @ 2,66 i reszte kompa też z "nowej" epoki, więc jak dla mnie to różnica jest kolosalna 8)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2007, 11:46 
Cytuj  
odczuwa i to bardzo, lokacje się u mnie ładują przy 1gb ramu w około 10sekund

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 gru 2007, 23:32 
Cytuj  
SPOILER





Co sądzicie o tym że mistrz zakonu płonącej róży to Alwin?






KONIEC SPOILERA

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2007, 00:33 
Cytuj  
To jest alvin, który w akcie 4 przeniósł sie w przyszłość. Logiczne to jest tylko przy założeniu ( Wiedźmin opiera się na przeznaczeniu ), iz czas to nie prosta a odwrócona ósemka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2007, 22:52 
Cytuj  
Koleś nie mogłeś tego dać małymi literkami?? Kuźwa zepsułeś zabawe. Co do jaskółki to jest ona złożona z 4 składników, a więc wystarczy b. dobrej jakości lub biała mewa

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2007, 15:44 
Cytuj  
nie ruszyl mnie ten spoiler, ogolnie jestem na IV akcie i srednio mi sie chce grac, do III aktu bylo spoko, a teraz juz jest zamułka z akcją

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 20:16 
Cytuj  
Wiedźmin w Zero Punctuation.
Zaznaczam od razu, że lepiej nie traktować tego poważnie i powstrzymać się przed "świętym oburzeniem".
Mnie rozbawiło.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 20:41 
Cytuj  
Mnie tez rozbawilo :D
Single mumorpuger rox.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 20:59 
Cytuj  
Generalnie mam podobne odczucia co koleś.

A ostatnie 25 sekund z "Painkillerem" sprawiło że prawie wyplułem płuca ze śmiechu :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2008, 21:42 
Cytuj  
napiszę po raz drugi :)

wkrótce wyjdzie dawno zapowiedziany edytor:
http://ve3d.ign.com/articles/news/36589 ... ting-Tools

tłumaczenie za gram.pl

Cytuj:
"D’jinni jest modderskim edytorem, który pozwala na tworzenie fabuły w formie dialogów, zadań, postaci w świecie gry, potworów, lokacji i różnych sytuacji, w których może znaleźć się gracz. To (przenoszenie fabuły na cyfrowy grunt - dop. Zaitsev) nie jest prostym zadaniem i dlatego D'jinni jest tak skomplikowanym i rozbudowanym narzędziem, a nauka wszystkich jego funkcji zajęła mi sporo czasu. Tak naprawdę, nawet dzisiaj odkrywam lepsze sposoby na zaimplementowanie elementów historii. Przez cały czas trwania prac nad Wiedźminem D'jinni był ulepszany i uzupełniany tak, aby stać się narzędziem coraz bardziej pasującym do naszych potrzeb. Dzięki temu każdy użytkownik będzie w stanie opowiedzieć swoją własną historię i do tego na własny, wymyślony sposób. Ten efekt jest wart wysiłku włożonego w opanowanie opcji oferowanych przez D'jinni".

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2008, 22:20 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
napiszę po raz drugi :)

wkrótce wyjdzie dawno zapowiedziany edytor:
http://ve3d.ign.com/articles/news/36589 ... ting-Tools

tłumaczenie za gram.pl

Cytuj:
"D’jinni jest modderskim edytorem, który pozwala na tworzenie fabuły w formie dialogów, zadań, postaci w świecie gry, potworów, lokacji i różnych sytuacji, w których może znaleźć się gracz. To (przenoszenie fabuły na cyfrowy grunt - dop. Zaitsev) nie jest prostym zadaniem i dlatego D'jinni jest tak skomplikowanym i rozbudowanym narzędziem, a nauka wszystkich jego funkcji zajęła mi sporo czasu. Tak naprawdę, nawet dzisiaj odkrywam lepsze sposoby na zaimplementowanie elementów historii. Przez cały czas trwania prac nad Wiedźminem D'jinni był ulepszany i uzupełniany tak, aby stać się narzędziem coraz bardziej pasującym do naszych potrzeb. Dzięki temu każdy użytkownik będzie w stanie opowiedzieć swoją własną historię i do tego na własny, wymyślony sposób. Ten efekt jest wart wysiłku włożonego w opanowanie opcji oferowanych przez D'jinni".

wow bomba, własną fabułę będzie można napisać :D
przez tworzenie postaci w świecie gry itp rozumiem że będzie można tam wrzucić własne modele? :]


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2008, 00:37 
Cytuj  
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,4938569.html

15 maj... troche poczekamy;p


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2008, 00:43 
Cytuj  
Kurdę, wolałbym szczerze mówiąc mmo zobaczyć a nie jakieś edytory, no ale zobaczymy.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2008, 01:00 
Cytuj  
Kolejne mmo ?; p Niech beda edytory tylko zeby producent sie tym zainteresowal i co lepsze questy graczy wylapywal i gdzies wrzucal na www zeby nie trzeba bylo tego szukac po jkais dziwnych stronach fanowskich:/


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2008, 01:22 
Cytuj  
Nie wypał to będzie imo, albo narzucą charakter gry w postaci całkiem nowego dodatku, albo nici z tego :) takie jest moje zdanie.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2008, 09:41 
Cytuj  
Ale czemu niewypal ? Jak normalnie bylo ok to jak dorzuca nowe przygody i poprawia bugi to gdzie tu mozna cos spier... ? ;]


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 09:33 
Cytuj  
Uhhhh mam problem z II aktem:
Chyba za szybko zużyłem niektóre sefiry (te od Melitele i z kuroliszka). W każdym bądź razie Raymond czeka na mnie pod wieżą, wieża zamknięta, a niektóre obeliski zgasły i nie mogę zdobyć tych sefir (Melitele daje jemiołę za ofiarę z jedzenia, a drugiego kuroliszka raczej nie znajdę)....
Ktoś się może spotkał z takim problemem?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.