MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedzmin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=26642
Strona 28 z 30

Autor:  RufeN [ 21 gru 2007, 20:30 ]
Tytuł: 

od wczoraj dostępny jest nowy patch:

Najważniejsze poprawki wersji 1.2
======================================================
Poprawki w rozgrywce i w tekście:

1. Poprawki związane z Aliną, której nie było w domu (Akt 4).
2. Poprawki do działania eliksiru Żonine Łzy. Można imprezować!
3. Poprawki do niektórych drzwi na bagnach (Akt 5).
4. Poprawki to Alchemika, który daje Geraltowi przedmioty związane z zadaniami (Akt 3).
5. Poprawki do zbyt fajnych przedmiotów, które można znaleźć na Polach (Akt 4).
6. Poprawki do znikającego przeciwnika (Akt 2).
7. Poprawki do pojawiania się Alvina (Akt 1).
8. Szereg drobnych poprawek w tekście.

Code bugs fixed:

1. Przyspieszenie czasów ładowania.
2. Przyspieszenie czasów zapisywania.
3. Kolejna porcja poprawek do stabilności gry.
4. Poprawka artefaktów graficznych, które czasem pojawiały się na pasku ładowania.
5. Poprawki w śledzeniu zadań na mapie.
6. Poprawki do kursora związane z zadawaniem ciosów w pobliżu ścian.
7. Faza zadania nie uaktualnia się, gdy Geralt jest martwy.
8. Poprawki w numeracji autozapisów.
9. Poprawki w mechaniźmie zapisywania gry (czasem pliki zawierały zbędne dane).
10. Zablokowanie autozapisu, podczas gdy gracz jest pod działaniem efektów krytycznych.
11. Zablokowanie przeniesienia wykonywania sekwencji na neutralnych NPC (na prawdę nie chciałem bić niewinnych ludzi, Wysoki Sądzie!).
12. Poprawki związane z błędnym odgrywaniem muzyki Jaskra.
13. Gra obsługuje już błędne pliki zapisu, wychodząc do głównego menu.
14. Poprawka związana z efektem Zamieci po tym jak eliksir przestał działać (dzięki Plast!)
15. Kolejne poprawki do broni, które znikały z rąk przeciwników.
16. Poprawki do powielających się traw i małych kamyczków.
17. Strzyga nie zadaje już obrażeń, gdy jesteśmy wystarczająco daleko.

Art bugs fixed:

1. Kilka poprawek w dekoracjach lokacji.
2. Poprawki w animacji ataku barghesta.
3. W niektórych przerywnikach filmowych nie widać już „;Czarnego Pana Z Kamerą”; (zwolniliśmy go!).

Autor:  Mirtul [ 21 gru 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
Code bugs fixed:

1. Przyspieszenie czasów ładowania.

Odczuwa sie to?

Autor:  Morgul [ 21 gru 2007, 23:21 ]
Tytuł: 

u mnie na oko jakies 3-4x szybciej, no naprawde szok jak teraz to leci.. kiedys nie wlazilem do domkow a teraz to nie problem.

Autor:  RufeN [ 22 gru 2007, 00:33 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
RufeN napisał(a):
Code bugs fixed:

1. Przyspieszenie czasów ładowania.

Odczuwa sie to?

ciężko mi powiedzieć czy rzeczywiście wszystko się super szybciej ładuje dzięki pachowi - wcześniej grałem na athlonie xp1700 a teraz mam c2d @ 2,66 i reszte kompa też z "nowej" epoki, więc jak dla mnie to różnica jest kolosalna 8)

Autor:  WinterS [ 22 gru 2007, 11:46 ]
Tytuł: 

odczuwa i to bardzo, lokacje się u mnie ładują przy 1gb ramu w około 10sekund

Autor:  Xender [ 22 gru 2007, 23:32 ]
Tytuł: 

SPOILER





Co sądzicie o tym że mistrz zakonu płonącej róży to Alwin?






KONIEC SPOILERA

Autor:  eagleeyes [ 23 gru 2007, 00:33 ]
Tytuł: 

To jest alvin, który w akcie 4 przeniósł sie w przyszłość. Logiczne to jest tylko przy założeniu ( Wiedźmin opiera się na przeznaczeniu ), iz czas to nie prosta a odwrócona ósemka.

Autor:  Katoneo [ 23 gru 2007, 22:52 ]
Tytuł: 

Koleś nie mogłeś tego dać małymi literkami?? Kuźwa zepsułeś zabawe. Co do jaskółki to jest ona złożona z 4 składników, a więc wystarczy b. dobrej jakości lub biała mewa

Autor:  WinterS [ 24 gru 2007, 15:44 ]
Tytuł: 

nie ruszyl mnie ten spoiler, ogolnie jestem na IV akcie i srednio mi sie chce grac, do III aktu bylo spoko, a teraz juz jest zamułka z akcją

Autor:  Keii [ 24 sty 2008, 20:16 ]
Tytuł: 

Wiedźmin w Zero Punctuation.
Zaznaczam od razu, że lepiej nie traktować tego poważnie i powstrzymać się przed "świętym oburzeniem".
Mnie rozbawiło.

Autor:  Motopompa [ 24 sty 2008, 20:41 ]
Tytuł: 

Mnie tez rozbawilo :D
Single mumorpuger rox.

Autor:  Dana [ 24 sty 2008, 20:59 ]
Tytuł: 

Generalnie mam podobne odczucia co koleś.

A ostatnie 25 sekund z "Painkillerem" sprawiło że prawie wyplułem płuca ze śmiechu :)

Autor:  RufeN [ 9 lut 2008, 21:42 ]
Tytuł: 

napiszę po raz drugi :)

wkrótce wyjdzie dawno zapowiedziany edytor:
http://ve3d.ign.com/articles/news/36589 ... ting-Tools

tłumaczenie za gram.pl

Cytuj:
"D’jinni jest modderskim edytorem, który pozwala na tworzenie fabuły w formie dialogów, zadań, postaci w świecie gry, potworów, lokacji i różnych sytuacji, w których może znaleźć się gracz. To (przenoszenie fabuły na cyfrowy grunt - dop. Zaitsev) nie jest prostym zadaniem i dlatego D'jinni jest tak skomplikowanym i rozbudowanym narzędziem, a nauka wszystkich jego funkcji zajęła mi sporo czasu. Tak naprawdę, nawet dzisiaj odkrywam lepsze sposoby na zaimplementowanie elementów historii. Przez cały czas trwania prac nad Wiedźminem D'jinni był ulepszany i uzupełniany tak, aby stać się narzędziem coraz bardziej pasującym do naszych potrzeb. Dzięki temu każdy użytkownik będzie w stanie opowiedzieć swoją własną historię i do tego na własny, wymyślony sposób. Ten efekt jest wart wysiłku włożonego w opanowanie opcji oferowanych przez D'jinni".

Autor:  Varenthin [ 9 lut 2008, 22:20 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
napiszę po raz drugi :)

wkrótce wyjdzie dawno zapowiedziany edytor:
http://ve3d.ign.com/articles/news/36589 ... ting-Tools

tłumaczenie za gram.pl

Cytuj:
"D’jinni jest modderskim edytorem, który pozwala na tworzenie fabuły w formie dialogów, zadań, postaci w świecie gry, potworów, lokacji i różnych sytuacji, w których może znaleźć się gracz. To (przenoszenie fabuły na cyfrowy grunt - dop. Zaitsev) nie jest prostym zadaniem i dlatego D'jinni jest tak skomplikowanym i rozbudowanym narzędziem, a nauka wszystkich jego funkcji zajęła mi sporo czasu. Tak naprawdę, nawet dzisiaj odkrywam lepsze sposoby na zaimplementowanie elementów historii. Przez cały czas trwania prac nad Wiedźminem D'jinni był ulepszany i uzupełniany tak, aby stać się narzędziem coraz bardziej pasującym do naszych potrzeb. Dzięki temu każdy użytkownik będzie w stanie opowiedzieć swoją własną historię i do tego na własny, wymyślony sposób. Ten efekt jest wart wysiłku włożonego w opanowanie opcji oferowanych przez D'jinni".

wow bomba, własną fabułę będzie można napisać :D
przez tworzenie postaci w świecie gry itp rozumiem że będzie można tam wrzucić własne modele? :]

Autor:  Sou [ 19 lut 2008, 00:37 ]
Tytuł: 

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,4938569.html

15 maj... troche poczekamy;p

Autor:  Sobtainer [ 19 lut 2008, 00:43 ]
Tytuł: 

Kurdę, wolałbym szczerze mówiąc mmo zobaczyć a nie jakieś edytory, no ale zobaczymy.

Autor:  Sou [ 19 lut 2008, 01:00 ]
Tytuł: 

Kolejne mmo ?; p Niech beda edytory tylko zeby producent sie tym zainteresowal i co lepsze questy graczy wylapywal i gdzies wrzucal na www zeby nie trzeba bylo tego szukac po jkais dziwnych stronach fanowskich:/

Autor:  Sobtainer [ 19 lut 2008, 01:22 ]
Tytuł: 

Nie wypał to będzie imo, albo narzucą charakter gry w postaci całkiem nowego dodatku, albo nici z tego :) takie jest moje zdanie.

Autor:  Sou [ 19 lut 2008, 09:41 ]
Tytuł: 

Ale czemu niewypal ? Jak normalnie bylo ok to jak dorzuca nowe przygody i poprawia bugi to gdzie tu mozna cos spier... ? ;]

Autor:  pooma [ 16 kwi 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

Uhhhh mam problem z II aktem:
Chyba za szybko zużyłem niektóre sefiry (te od Melitele i z kuroliszka). W każdym bądź razie Raymond czeka na mnie pod wieżą, wieża zamknięta, a niektóre obeliski zgasły i nie mogę zdobyć tych sefir (Melitele daje jemiołę za ofiarę z jedzenia, a drugiego kuroliszka raczej nie znajdę)....
Ktoś się może spotkał z takim problemem?

Strona 28 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team