mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 771 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 sty 2017, 11:38 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
wreszcie ludzie od c# będą mogli używać normalnego IDE :P

https://www.jetbrains.com/rider/?fromMenu
https://www.jetbrains.com/rider/download/


Niech jeszcze zrobią coś do C++ bo ich Intellij bardzo mi się podoba, za to development w Visualu pod Windowsem strasznie mnie wkurwia...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2017, 12:33 
Cytuj  
Przecież jest https://www.jetbrains.com/clion/ ;)


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 sty 2017, 15:45 
Cytuj  
nie bangla z visual C++ ;P ale w sumie może spróbuje ;D

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2017, 22:32 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
wreszcie ludzie od c# będą mogli używać normalnego IDE :P

Boli brak javy w VS?:) Dodatkowo jesli nadal beda tak wolni jak resharper to dziekuje :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2017, 06:20 
Cytuj  
Nie. Ale po przyzwyczajeniu sie do Idea/eclipse to pierwszy moment w VS to wtf ;)

A VS to niby nie kobyla?

Swoja droga akurat Visual Studio Code jest fajne.


_________________
.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2017, 09:52 
Cytuj  
VS to kobyla ale z resharperem to juz wogole nie ruchliwa kobyla (nowy code rush to jakas tam alternatywa). Dopoki reshareper nie zacznie korzystac z roslyna (twierdzili ze nie maja zamiaru tego robic) to wszytkie jego plusy sa dla mnie niszczone przez zmniejszona wydajnosc (nie mam topowego sprzetu - ale to nawet nie pomaga bo wg mnie dopoki vs nie bedzie 64 bitowy to rewolucji nie zrobi)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2017, 09:57 
Cytuj  
Ja z różnorakich produktów Jetbrains jestem zadowolony. Intellij, PyCharm, Gogland ;)

Resharper to tylko dodatek/nakładka na VS z tego co rozumiem.
A Rider ma być pełnoprawnym IDE. ;)


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2017, 10:45 
Cytuj  
Znacie jakąś darmową alternatywę dla ReSharpera do Visual C++?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2017, 10:53 
Cytuj  
Tutaj akurat się nie znam... ale próbowałeś kiedyś... Netbeansa? :P


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2017, 17:51 
Cytuj  
Gitlab przez przypadek wywalił 310 GB bazy produkcyjnej.

https://about.gitlab.com/2017/02/01/git ... -incident/
https://mobile.twitter.com/gitlabstatus ... 1444384768

Co zrobić? Najlepiej live stream gdy naprawiają ;)
https://www.youtube.com/watch?v=nc0hPGerSd4


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2017, 00:23 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Znacie jakąś darmową alternatywę dla ReSharpera do Visual C++?

Visual Studio 2017.
Intellisense dzial tam duzo sprawniej nawet na ogromnej bazie kodu,


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 lut 2017, 12:04 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Koleś napisał(a):
Znacie jakąś darmową alternatywę dla ReSharpera do Visual C++?

Visual Studio 2017.
Intellisense dzial tam duzo sprawniej nawet na ogromnej bazie kodu,


aż sobie ściągnę i przetestuję, dzięki ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2017, 15:54 
Cytuj  
trial dwa tygodnie chyba


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 lut 2017, 21:32 
Cytuj  
ale z tego co widzę to jest community edition, czyli darmówka?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2017, 13:41 
Cytuj  
VS 2015 community jest darmowe, trzeba czasem odswiezyc licencje z poziomu konta ms
VS 2017 jest w fazie RC, triall na 2 tyg, chyba mozna dluzej potestowac jak jestes university student tu nie jestem przekonany. Chyba miesiac mozna w ten sposob uzyskac

czy da sie uzywac forever free, tego niestety nie wiem


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2017, 14:29 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
VS 2015 community jest darmowe, trzeba czasem odswiezyc licencje z poziomu konta ms
VS 2017 jest w fazie RC, triall na 2 tyg, chyba mozna dluzej potestowac jak jestes university student tu nie jestem przekonany. Chyba miesiac mozna w ten sposob uzyskac

czy da sie uzywac forever free, tego niestety nie wiem


Z tego co widzę RC jest dla wszystkich 3 wersji w tej chwili, czyli dla community też. Zatem teoretycznie ta wersja powinna normalnie funkcjonalizować jak zwykłe community

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 lut 2017, 18:47 
Cytuj  
a Ridera nie stestujecie? ;)
https://www.jetbrains.com/rider/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2017, 18:22 
Cytuj  
Ciekawostka z LoLa
https://engineering.riotgames.com/news/ ... ng-service
10M connections on a single host with Riot Messaging Service - using erlang

"A million requests per second with Python" - huh ?
https://medium.freecodecamp.com/million ... .u00r0jcr6


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2017, 08:17 
Cytuj  
http://intrinsicalgorithm.com/IAonAI/20 ... iven-mmos/

Pewnie juz nikt nie pamieta EQ Next, ale tutaj male post mortem od goscia ktory pisal AI.

Notabene genialny system. Bardzo prosty w implementacji (zalozenia sa bardzo proste) i wydajny.
Chociaz srednio sie nadaje do gier gdzie AI ma byc albo zwyczajnie glupie albo mocno kontrolowane.
Teraz jak Smedley pracuje dla Amazonu, to i on sie tam zapewne przeniosl.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2017, 15:04 
Cytuj  
iniside napisał(a):
http://intrinsicalgorithm.com/IAonAI/2016/03/on-everquest-next-and-ai-driven-mmos/

Pewnie juz nikt nie pamieta EQ Next, ale tutaj male post mortem od goscia ktory pisal AI.

Notabene genialny system. Bardzo prosty w implementacji (zalozenia sa bardzo proste) i wydajny.
Chociaz srednio sie nadaje do gier gdzie AI ma byc albo zwyczajnie glupie albo mocno kontrolowane.
Teraz jak Smedley pracuje dla Amazonu, to i on sie tam zapewne przeniosl.

Skąd wiesz jaka jest implementacja, z tej prezentacji co podlinkował? Wygląda na taki prymitywny machine learning (trochę jakby sieć neuronowa).
Ale nie powiedziałbym, że to jest proste w implementacji.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 771 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.