MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grafika :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=14775 |
Strona 4 z 9 |
Autor: | khoga [ 24 lis 2005, 20:35 ] |
Tytuł: | |
oO doslownie pare dni temu zrobilem to samo ze swoim zdjeciem . |
Autor: | Mr.FooT [ 25 lis 2005, 01:04 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Plutonka [ 15 wrz 2011, 08:10 ] |
Tytuł: | |
Moja Asura z Guild Wars na konkurs na necrobator.com: |
Autor: | Sparth2 [ 15 wrz 2011, 08:23 ] |
Tytuł: | |
oklapniete uszko ma |
Autor: | iniside [ 15 wrz 2011, 09:08 ] |
Tytuł: | |
Udalo ci sie w miare uchwycić styl jaki maja w ArenaNET. Już, za to należy się pochwała . |
Autor: | Havok [ 15 wrz 2011, 09:23 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Moja Asura z Guild Wars na konkurs na necrobator.com:
Jeden mankament jak na moje oko. To coś ma białe wdzianko z bardzo słabo zarysowanymi konturami, do tego tło przechodzi z bieli w czerń w efekcie na pierwszy rzut oka wygląda to jak sam łeb. Chyba że taki był zamysł? Poza tym fajny rys. |
Autor: | Plutonka [ 15 wrz 2011, 09:28 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Zamysł był taki, żeby to zostawić takie odpuszczone, ale jeśli to razi, to znaczy, że odpuściłam za bardzo Mówi się trudno |
Autor: | iniside [ 18 wrz 2011, 15:00 ] |
Tytuł: | |
WIP. Jeszcze nieskonczylem. Trzeba dodać jakiś komin, trawe i zielsko na scianach/belkach/nad drzwiami |
Autor: | Plutonka [ 18 wrz 2011, 17:34 ] |
Tytuł: | |
Fajne, wrzuć jak skończysz Przypomina mi to, że miałam się zacząć uczyć Cinemy 4D... |
Autor: | Dana [ 18 wrz 2011, 18:43 ] |
Tytuł: | |
Jaki to program iniside ? |
Autor: | iniside [ 18 wrz 2011, 18:51 ] |
Tytuł: | |
Wyrenderowane w CryEngine3. Modelowanie w 3ds max. Tekstury - photoshop. |
Autor: | iniside [ 19 wrz 2011, 11:22 ] |
Tytuł: | |
W zasadzie to sam model już skończony, jeszcze może nad jakimiś detalami będe pracował: |
Autor: | Varenthin [ 19 wrz 2011, 11:53 ] |
Tytuł: | |
brzydkie te kominy i w dodatku coś ich sporo jak na taki domek, daj jeden a porządny i jakoś pasujący do architektury, bo te to tak ni w kij ni w oko |
Autor: | Quetzacotl [ 19 wrz 2011, 13:59 ] |
Tytuł: | |
przecież to nie kominy :F w ogóle do czego to model? |
Autor: | Varenthin [ 19 wrz 2011, 14:29 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): przecież to nie kominy :F
aha, iniside pisał w poprzednim poście że trzeba dodać komin więc myślałem że to to, anyway kolorystycznie to coś mi nie pasuje do reszty |
Autor: | iniside [ 19 wrz 2011, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): przecież to nie kominy :F
w ogóle do czego to model? Konkurs ArenaNET. Tutaj concept. Z tymi cholera-wie-czym na gorze to faktycznie lekko przesadzilem, jest to na koncepcie, ale treba bedzie to chyba lekko stuningowac w dół. |
Autor: | pooma [ 19 wrz 2011, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Moja Asura z Guild Wars na konkurs na necrobator.com:
Leonardo da V. style, "coś zacznę i oleję" |
Autor: | Soulless [ 19 wrz 2011, 20:18 ] |
Tytuł: | |
Moje zabytkowe raytracingi, robione jeszcze pod DOSem na 3DS 4.0 |
Autor: | Sou [ 19 wrz 2011, 20:40 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś nabrałem internet, że wykradłem koncept art z Diablo 3... Sam to narysowałem a nie wykradłem ;d |
Autor: | Plutonka [ 10 paź 2011, 21:55 ] |
Tytuł: | |
Kolejny fanart dotyczący asur z GW2 - golem. |
Strona 4 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |