MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

HOM&M 5
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=17613
Strona 4 z 8

Autor:  Mark24 [ 24 sty 2006, 23:38 ]
Tytuł: 

memory leaki zaczynają się od razu po starcie gry w takim razie, bo już w pierwszej turze zaczyna dogrywać obracające się "śmigła" młyna.
A detale very low chyba ma każdy, ja przestawiłem na high czy tam very high i tylko startowa plansza wyglądała inaczej.

Autor:  kozas15 [ 24 sty 2006, 23:41 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Na 256 ramu to nie zagrasz raczej w zadna obecnie wydawana gre. Sad but true.


Wiem. Ale wiesz zawsze bylo tak ze FPP i TPP mi nie chodzily bo wymagaly uber sprzeciora. Normalka, ale sobie zalaczylem strategie. A teraz zonk bo strategie jakiego sprzeciora wymagaja :/ No coz... Ale The Movies chodzi perfekcyjnie na Radeonie 9000 i 256 RAM na medium i 1024 ^^ Na szczescie i tak mojego kompa uzywam tylko czasem do gier...

Autor:  Mark24 [ 24 sty 2006, 23:43 ]
Tytuł: 

u mnie wygląda to tak:
http://rapidshare.de/files/11760635/HoMM5.bmp.html

nie zmieniałem na jpg-a by nie zepsuć jakości.

Autor:  Shadhun [ 24 sty 2006, 23:46 ]
Tytuł: 

U mnie gra na very low detalach wyglada znacznie znacznie gorzej :)

Autor:  kozas15 [ 24 sty 2006, 23:50 ]
Tytuł: 

I takie cos tnie na 1GB RAMu? :/ W single w pelnej wersji powinno byc lepiej...(w HoMM nie istnieje gra przez neta. Istnieja plonace posladki ^^)

Autor:  Shadhun [ 24 sty 2006, 23:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
w HoMM nie istnieje gra przez neta.


To przez co ja gralem caly dzien ? :).

Autor:  kozas15 [ 24 sty 2006, 23:59 ]
Tytuł: 

Taki joke, w koncu kogo sie spytasz to najwieksza frajde w HoMM mial jak gral przez plonace posladki. Jak widzisz obok przeciwnika, smiejecie sie gadacie itp ^^. No przynajmniej tak jest u mnie i u moich znajomych

Autor:  Shadhun [ 25 sty 2006, 00:00 ]
Tytuł: 

Ta, ale wole przez 2 kompy stojace kolo siebie. Na hotseacie trudno zaskoczyc przeciwnika jakims manewrem taktycznym bo wszystko widzi :).

Autor:  Mark24 [ 25 sty 2006, 00:09 ]
Tytuł: 

ku...wa gość jest w 1/3 swojego paska ruchu a "gra" od 10 minut. Minęło 70minut od startu gry i zrobiliśmy 1 tydzień!!!!!!!!!!!!!


Pierdzielę - idę spać.

Autor:  kozas15 [ 25 sty 2006, 00:13 ]
Tytuł: 

No i tu sie z toba zgodze... Chociaz mozna tez czasami to wykorzystac ^^ Widzi niby wojska zmierzajace w tym kierunku, idzie po herbate a my wszystko na opak robimy. Ogolnie to wlasnie taka gra dawala mi najwiecej funu(jeszcze za czasow HoMM2). Gralismy tez ze niby jak jeden robi ture to drugi sie obraca i nie podpatruje... Ta, nikt nie podpatrywal :] I tak jak we trzech gralismy 10 lat temu w Wormsy 1 na amige, tak potem zesmy sie przeczucili na HoMM-y i nadal w to pykamy. Rezerwujemy sobie wieczorek i pykamy po kilka godzin. W 2,3,4... Na co akurat bedziemy miec checi, choc na czworka przyznam rzadko mielismy chetke( idiotyczne byl pomysl ze nie mozna ulepszac jednostek, jedyne co mi sie w 4 podobalo to kampania nieumarlych i wprowadzenie bohatera do akcji, co niestety wroci do starych standardow w 5)

Autor:  Mark24 [ 25 sty 2006, 00:49 ]
Tytuł: 

rotfl gra mi złapała memory leak-a jak mój heroes castował czar - czekałem ze 2minuty (na 1GB RAMu) i killnąłem proces. Co dziwne w exploratorze zadań H5 zajmował jakieś 30MB pamięci.

Autor:  Karol66 [ 25 sty 2006, 01:04 ]
Tytuł: 

Tez z lezka w oku wspominam hot-seat w Imperium Galaktica (takie cos w stylu "orionow" na atari/peceta).
Pamietam ze gralismy we 4 i jak jeden robil ruch to pozostalych 3 knulo jakies pakty, handlowalo surowcami, technologiami albo informacjami na kanapie. Jedna partyjka to bylo ok 3-4 spotkan tak od 20 wieczorem do 6-7 rano wiec po kazdym spotkaniu zgrywalismy save na dyskietke, dyskietke sie zamykalo w pancernej kasetce ktora zostawala u mnie a klucz do niej bral inny gracz (ah to zaufanie... :) ).
Uderzenia na planety wroga (ktory do ostatniej chwili powinien sadzic ze jest "naszym najlepszym przyjacielem") planowalo sie zazwyczaj tak, zeby wypadaly ok 3-4 rano gdy nadchodzil juz kryzys zwiazany z brakiem snu i nadmiarem piwa. Moze dlatego gdy pare lat pozniej gralem w DAoC'a zupelnie nie zaskakiwalo mnie planowanie rajdow na zamki i relikwie innego realmu o jakis chorych godzinach - lata praktyki robia swoje :)
Anyway pamietam ze kazdy strasznie dbal o to zeby nie zyskac łatki agresywnego albo zbyt mocnego gracza (bo wtedy pozostalych 3 by go szybko zlikwidowalo) wiec odgrywalo sie jakos komedie aktorskie, przygotowywalo sie prowokacje etc etc etc.
Tyle ze po 3 latach gry w tym samym skladzie znales juz wiekszosc zagrywek kolegow na wylot i wiedziales ze nie mozna bylo wierzyc nawet w odwrotnosc tego co mowia ;)

Autor:  Highlander [ 25 sty 2006, 09:34 ]
Tytuł: 

mam pytanie do tych co graja w bete, czy nie wydaje wam sie pole bitwy zbyt male? No i czy w ogole gra ma jakies tragiczne bledy...

te bledy to chyba poprawia:

heres the readme..

Known issues and warnings:

This version contains two multiplayer maps for your review.
It does not contain any tutorial of any kind, there will be one in the final game.

Technical

• The game still contains technical bugs: using alt-tab intensively will crash the game for instance, and the sound may be choppy.
• There is no chat feature during combat in Duel mode, and you can not leave the combat in Duel mode; you have to wait until it is ended.
• The selected preset for the Duel may get ignored, and a preset from the previous game may be chosen instead.
• Using game options like skip creature animation or Dynamic Battle in Duel may cause de-synchronisation and crash.
• The requirements for the final game will differ from the requirements needed for this beta.
• The AI has been disabled in this version to allow multiplayer games only.
• The ghost mode has also been disabled as it is being redesigned, as well as the dynamic battles.
• Creature stacks getting split automatically is a bug.
• The Esc hotkey does not work in town interface.
• "Wrong password" and "Server is full" messages in the lobbies are unclikable - use Enter or Esc keys
• The chat messages may be doubled if one of the players enters the town interface.

Gameplay

• All texts are still in `broken English` and will be corrected.
• The balance is not final in some areas, for instance on the `economic` side (the cost of things).
• Some spells or abilities are not working as intended, for instance the elemental chain or the fire wall.
• The battlefield size is not final, nor the amount of obstacles that you get.

Visuals

• The cameras are sometimes not final: you can get strange angles in battles, the camera limits are not final in some towns or on the adventure map.
• Many interfaces are still in progress, most notably the duel mode interface and the build interface in towns.
• A few visuals are to be corrected, for instance the lightmaps in the dungeon and haven towns, or the underground, or the way creatures are displayed on the map, or shadows.
• Hero portraits are not integrated.
• A few animations are not final: gremlins movement for instance.
• Some creatures are subject to visual changes (textures tweak or model itself)
• Creatures are not highlighted on the adventure map

Audio

• All sounds will be improved.
• The music is in many places not final, the music design (how musics are chosen) is not implemented.
• The mix is not final.


film z bety:
http://www.filefactory.com/get/v3/f2.ph ... 53ff8077c8
ech...dam jeszcze tego linka:
http://www.heroesofmightandmagic.com/

Autor:  Mark24 [ 25 sty 2006, 09:37 ]
Tytuł: 

normalne jest, chyba takie jak było jak nie większe

czary są świetnie animowane, dzisiaj spróbuję zjechać trochę z detalami..

Autor:  Shadhun [ 25 sty 2006, 12:11 ]
Tytuł: 

O tym ze jednak troche zmian jest mozna sie przekonac np tutaj :

Cytuj:
How do you build up and blow chains? An example: Your Shadow Witch is up on the ATB bar. You look at her elements - Air and Earth. The creature you are attacking has 0 chains built on it and has 2 elements associated with it - Earth and Fire. You attack with the witches and the attacked creatures elements changed as follows - Air and Earth 1 chain built up.

The witches and the creatures had one element in common - Earth. As long as they share at least one element, the attacked creature will get 1 chain combo built up and it will change elemental algnment to the elements which are associated with the attacking creature.

So the creature has 1 chain built up on it, with the current elements of Air and Earth. How to blow it up? Simple. Attack it with a creature who is associated with Water and Fire - A Minotaur King, for example. He will deal double damage to it, blowing up the creatures elements, setting the combo counter to 0 and associating the creature to his elements (Fire and Water), considering the creature is still alive. If the creature had 2 chains built up and the minotaur attacked, the damage would have been 3 times stronger, and so on.




Z poradnika do gry dungeonem.

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/6481068204

Autor:  Highlander [ 25 sty 2006, 14:49 ]
Tytuł: 

mi to sie najbardziej w oczy rzucaja petycje (troche ich juz jest) by opoznic HoMM5, zeby tworcy mogli dopracowac gre.

Autor:  Shadhun [ 25 sty 2006, 15:07 ]
Tytuł: 

Bo whinerzy i dioci zawsze sie najbardziej rzucaja w oczy. :)

Autor:  Mark24 [ 25 sty 2006, 15:32 ]
Tytuł: 

dla mnie ta gra to nic specjalnego. Pewnie popykam w singla jak wyjdzie jakiś konkretny crack by nie pieprzyć się z tym starforce.

Autor:  Shadhun [ 25 sty 2006, 16:09 ]
Tytuł: 

Czyli Starforce bedzie tez w full version ? :|

Autor:  konrador [ 25 sty 2006, 16:43 ]
Tytuł: 

No raczej... Jakos nie rozumiem sensu umieszczaniu systemu zabezpieczajacego przed nielegalnym kopiowaniem gry w wersji demo/beta. Ogolnie gg system, ktory powoduje problemy nawet w przypadku posiadania legalnej kopii gry i mimo wszystkich utrudnien oraz komplikacji i tak da sie go obejsc :\

Strona 4 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team