MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
HOM&M 5 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=17613 |
Strona 4 z 8 |
Autor: | Mark24 [ 24 sty 2006, 23:38 ] |
Tytuł: | |
memory leaki zaczynają się od razu po starcie gry w takim razie, bo już w pierwszej turze zaczyna dogrywać obracające się "śmigła" młyna. A detale very low chyba ma każdy, ja przestawiłem na high czy tam very high i tylko startowa plansza wyglądała inaczej. |
Autor: | kozas15 [ 24 sty 2006, 23:41 ] |
Tytuł: | |
Shadhun_ napisał(a): Na 256 ramu to nie zagrasz raczej w zadna obecnie wydawana gre. Sad but true.
Wiem. Ale wiesz zawsze bylo tak ze FPP i TPP mi nie chodzily bo wymagaly uber sprzeciora. Normalka, ale sobie zalaczylem strategie. A teraz zonk bo strategie jakiego sprzeciora wymagaja :/ No coz... Ale The Movies chodzi perfekcyjnie na Radeonie 9000 i 256 RAM na medium i 1024 ^^ Na szczescie i tak mojego kompa uzywam tylko czasem do gier... |
Autor: | Mark24 [ 24 sty 2006, 23:43 ] |
Tytuł: | |
u mnie wygląda to tak: http://rapidshare.de/files/11760635/HoMM5.bmp.html nie zmieniałem na jpg-a by nie zepsuć jakości. |
Autor: | Shadhun [ 24 sty 2006, 23:46 ] |
Tytuł: | |
U mnie gra na very low detalach wyglada znacznie znacznie gorzej ![]() |
Autor: | kozas15 [ 24 sty 2006, 23:50 ] |
Tytuł: | |
I takie cos tnie na 1GB RAMu? :/ W single w pelnej wersji powinno byc lepiej...(w HoMM nie istnieje gra przez neta. Istnieja plonace posladki ^^) |
Autor: | Shadhun [ 24 sty 2006, 23:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: w HoMM nie istnieje gra przez neta.
To przez co ja gralem caly dzien ? ![]() |
Autor: | kozas15 [ 24 sty 2006, 23:59 ] |
Tytuł: | |
Taki joke, w koncu kogo sie spytasz to najwieksza frajde w HoMM mial jak gral przez plonace posladki. Jak widzisz obok przeciwnika, smiejecie sie gadacie itp ^^. No przynajmniej tak jest u mnie i u moich znajomych |
Autor: | Shadhun [ 25 sty 2006, 00:00 ] |
Tytuł: | |
Ta, ale wole przez 2 kompy stojace kolo siebie. Na hotseacie trudno zaskoczyc przeciwnika jakims manewrem taktycznym bo wszystko widzi ![]() |
Autor: | Mark24 [ 25 sty 2006, 00:09 ] |
Tytuł: | |
ku...wa gość jest w 1/3 swojego paska ruchu a "gra" od 10 minut. Minęło 70minut od startu gry i zrobiliśmy 1 tydzień!!!!!!!!!!!!! Pierdzielę - idę spać. |
Autor: | kozas15 [ 25 sty 2006, 00:13 ] |
Tytuł: | |
No i tu sie z toba zgodze... Chociaz mozna tez czasami to wykorzystac ^^ Widzi niby wojska zmierzajace w tym kierunku, idzie po herbate a my wszystko na opak robimy. Ogolnie to wlasnie taka gra dawala mi najwiecej funu(jeszcze za czasow HoMM2). Gralismy tez ze niby jak jeden robi ture to drugi sie obraca i nie podpatruje... Ta, nikt nie podpatrywal ![]() |
Autor: | Mark24 [ 25 sty 2006, 00:49 ] |
Tytuł: | |
rotfl gra mi złapała memory leak-a jak mój heroes castował czar - czekałem ze 2minuty (na 1GB RAMu) i killnąłem proces. Co dziwne w exploratorze zadań H5 zajmował jakieś 30MB pamięci. |
Autor: | Karol66 [ 25 sty 2006, 01:04 ] |
Tytuł: | |
Tez z lezka w oku wspominam hot-seat w Imperium Galaktica (takie cos w stylu "orionow" na atari/peceta). Pamietam ze gralismy we 4 i jak jeden robil ruch to pozostalych 3 knulo jakies pakty, handlowalo surowcami, technologiami albo informacjami na kanapie. Jedna partyjka to bylo ok 3-4 spotkan tak od 20 wieczorem do 6-7 rano wiec po kazdym spotkaniu zgrywalismy save na dyskietke, dyskietke sie zamykalo w pancernej kasetce ktora zostawala u mnie a klucz do niej bral inny gracz (ah to zaufanie... ![]() Uderzenia na planety wroga (ktory do ostatniej chwili powinien sadzic ze jest "naszym najlepszym przyjacielem") planowalo sie zazwyczaj tak, zeby wypadaly ok 3-4 rano gdy nadchodzil juz kryzys zwiazany z brakiem snu i nadmiarem piwa. Moze dlatego gdy pare lat pozniej gralem w DAoC'a zupelnie nie zaskakiwalo mnie planowanie rajdow na zamki i relikwie innego realmu o jakis chorych godzinach - lata praktyki robia swoje ![]() Anyway pamietam ze kazdy strasznie dbal o to zeby nie zyskac łatki agresywnego albo zbyt mocnego gracza (bo wtedy pozostalych 3 by go szybko zlikwidowalo) wiec odgrywalo sie jakos komedie aktorskie, przygotowywalo sie prowokacje etc etc etc. Tyle ze po 3 latach gry w tym samym skladzie znales juz wiekszosc zagrywek kolegow na wylot i wiedziales ze nie mozna bylo wierzyc nawet w odwrotnosc tego co mowia ![]() |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2006, 09:34 ] |
Tytuł: | |
mam pytanie do tych co graja w bete, czy nie wydaje wam sie pole bitwy zbyt male? No i czy w ogole gra ma jakies tragiczne bledy... te bledy to chyba poprawia: heres the readme.. Known issues and warnings: This version contains two multiplayer maps for your review. It does not contain any tutorial of any kind, there will be one in the final game. Technical • The game still contains technical bugs: using alt-tab intensively will crash the game for instance, and the sound may be choppy. • There is no chat feature during combat in Duel mode, and you can not leave the combat in Duel mode; you have to wait until it is ended. • The selected preset for the Duel may get ignored, and a preset from the previous game may be chosen instead. • Using game options like skip creature animation or Dynamic Battle in Duel may cause de-synchronisation and crash. • The requirements for the final game will differ from the requirements needed for this beta. • The AI has been disabled in this version to allow multiplayer games only. • The ghost mode has also been disabled as it is being redesigned, as well as the dynamic battles. • Creature stacks getting split automatically is a bug. • The Esc hotkey does not work in town interface. • "Wrong password" and "Server is full" messages in the lobbies are unclikable - use Enter or Esc keys • The chat messages may be doubled if one of the players enters the town interface. Gameplay • All texts are still in `broken English` and will be corrected. • The balance is not final in some areas, for instance on the `economic` side (the cost of things). • Some spells or abilities are not working as intended, for instance the elemental chain or the fire wall. • The battlefield size is not final, nor the amount of obstacles that you get. Visuals • The cameras are sometimes not final: you can get strange angles in battles, the camera limits are not final in some towns or on the adventure map. • Many interfaces are still in progress, most notably the duel mode interface and the build interface in towns. • A few visuals are to be corrected, for instance the lightmaps in the dungeon and haven towns, or the underground, or the way creatures are displayed on the map, or shadows. • Hero portraits are not integrated. • A few animations are not final: gremlins movement for instance. • Some creatures are subject to visual changes (textures tweak or model itself) • Creatures are not highlighted on the adventure map Audio • All sounds will be improved. • The music is in many places not final, the music design (how musics are chosen) is not implemented. • The mix is not final. film z bety: http://www.filefactory.com/get/v3/f2.ph ... 53ff8077c8 ech...dam jeszcze tego linka: http://www.heroesofmightandmagic.com/ |
Autor: | Mark24 [ 25 sty 2006, 09:37 ] |
Tytuł: | |
normalne jest, chyba takie jak było jak nie większe czary są świetnie animowane, dzisiaj spróbuję zjechać trochę z detalami.. |
Autor: | Shadhun [ 25 sty 2006, 12:11 ] |
Tytuł: | |
O tym ze jednak troche zmian jest mozna sie przekonac np tutaj : Cytuj: How do you build up and blow chains? An example: Your Shadow Witch is up on the ATB bar. You look at her elements - Air and Earth. The creature you are attacking has 0 chains built on it and has 2 elements associated with it - Earth and Fire. You attack with the witches and the attacked creatures elements changed as follows - Air and Earth 1 chain built up.
The witches and the creatures had one element in common - Earth. As long as they share at least one element, the attacked creature will get 1 chain combo built up and it will change elemental algnment to the elements which are associated with the attacking creature. So the creature has 1 chain built up on it, with the current elements of Air and Earth. How to blow it up? Simple. Attack it with a creature who is associated with Water and Fire - A Minotaur King, for example. He will deal double damage to it, blowing up the creatures elements, setting the combo counter to 0 and associating the creature to his elements (Fire and Water), considering the creature is still alive. If the creature had 2 chains built up and the minotaur attacked, the damage would have been 3 times stronger, and so on. Z poradnika do gry dungeonem. http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/6481068204 |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2006, 14:49 ] |
Tytuł: | |
mi to sie najbardziej w oczy rzucaja petycje (troche ich juz jest) by opoznic HoMM5, zeby tworcy mogli dopracowac gre. |
Autor: | Shadhun [ 25 sty 2006, 15:07 ] |
Tytuł: | |
Bo whinerzy i dioci zawsze sie najbardziej rzucaja w oczy. ![]() |
Autor: | Mark24 [ 25 sty 2006, 15:32 ] |
Tytuł: | |
dla mnie ta gra to nic specjalnego. Pewnie popykam w singla jak wyjdzie jakiś konkretny crack by nie pieprzyć się z tym starforce. |
Autor: | Shadhun [ 25 sty 2006, 16:09 ] |
Tytuł: | |
Czyli Starforce bedzie tez w full version ? :| |
Autor: | konrador [ 25 sty 2006, 16:43 ] |
Tytuł: | |
No raczej... Jakos nie rozumiem sensu umieszczaniu systemu zabezpieczajacego przed nielegalnym kopiowaniem gry w wersji demo/beta. Ogolnie gg system, ktory powoduje problemy nawet w przypadku posiadania legalnej kopii gry i mimo wszystkich utrudnien oraz komplikacji i tak da sie go obejsc :\ |
Strona 4 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |