MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

www.ogame.pl
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=11622
Strona 5 z 18

Autor:  Dhoro [ 5 mar 2005, 09:19 ]
Tytuł: 

przypominam wszystkim o wysłanu mail'a (wiadomości w grze) w sprawie koalicji z KTS

Autor:  Glorfindel1 [ 5 mar 2005, 09:27 ]
Tytuł: 

Heheh mam już jedną farmę :D
Gościu odległy o dwie planety odemnie :)

Autor:  Zychoo [ 5 mar 2005, 10:44 ]
Tytuł: 

OPRAVCA napisał(a):
Zychoo dziękiw ielkie ale jak byś nam przekazał surowce choćby na szczytny cel to by nam skasowali konta za multi cośtam


Za zalozenie wiecej niz jednego konta, ale spokojnie. Nie skasowali by nikomu. Handel, pozyczki i ine takie sa jak najbardziej dozwolone. Sa inne sposoby na sprawdzenie czy ktos nie ma dwoch kont.

Garsc rad:
1.Jak ktos was pozadnie podjedzie to nie bluzgajcie mu w mailu :) Maja skrypt, ktory od razu wylapuje bluzgaczy i banuje na conajmniej 24h
2. Jak macie duza flote, to przy wylogowaniu puszczajcie ja w jakas podroz z predkoscia 10%, tak zeby wrocila wtedy gdy i wy wrocicie do kompa. Jak ktos wam podpierdzieli po 100k kazdego surowca to jeszcze da sie przezyc, ale strata floty za kilka milionow juz boli :)
3. Surowce z kazdej planety warto wysylac zawsze o tej samej porze. Wybrac godzine np. 9 rano i o tej godzinie wysylac surowce z kazdej planety bez wzgledu na to ile ich tam jest. Przy 9 planetach mozna sie niezle pogubic.
4. Defensa budowac w dwoch sytuacjach:
- Widzisz ze ktos wyslal na Ciebie flote, to po co mu oddawac te surowce i go wzmocnic. Spalic surowce. A jak? Budujac obrone. Nawet majac sam metal mozna wybudowac duzo rakiet (2k za jedna:)
- Dojdziesz do technologi w ktorej mozesz budowac dziala jonowe a potem plazmowe (albo na odwrot). Wprawdzie kosztuja sporo, ale duza sila ognia i duzo obrony sprawia, ze sa najbardziej oplacalne.
5. Najlepiej inwestowac w rozwoj technologi i budynki. Tworzenie armi na poczatku nie jest dobrym pomyslem. W ogole mozna ta gre wygrac bez armii:). A strata 15000 punktow po jednej walce tez jest bolesna (bo wszystko bylo w wojsku zainwestowane:)

Autor:  Dhoro [ 5 mar 2005, 10:57 ]
Tytuł: 

dzięki Zychoo na pewno się przyda :)

Autor:  OPRAVCA [ 5 mar 2005, 11:13 ]
Tytuł: 

Chłopaki jak wysłać maila w grze :D ... A i dziękuje za maile... Szczerze mówiąc to nawet niewiedziałem że taka gra może tak wciągac :D ... Jak ją skończymy za pare tysięcy lat świetlnych to trzeba będzie znaleźć następna.. puki co.. zostajemy i WALCZYMY!!.. aha ja jestem za sojuszem..

Autor:  khoga [ 5 mar 2005, 11:20 ]
Tytuł: 

OPRAVCA - wchodzisz w zakładke "sojusz" pod twoją pozycją jest wiadomość do sojuszu - wyślij. I po problemie. Zychoo dzieki za porady.

Autor:  Feniks [ 5 mar 2005, 11:28 ]
Tytuł: 

To ja się też może dołączę do waszego sojuszu :)
Na forum nie jestem zbyt dlugo no ale moze mnie przyjmiecie.

I mam nadzieje ze nie macie zamiaru grac jakos ostro, bo ja chce sie troche pobawic w wolnych chwilach gdy siedze przed internetem, na ostrzejsze granie nie mam czasu ani sily.
Sie zaraz zglosze do sojuszu

Autor:  OPRAVCA [ 5 mar 2005, 11:32 ]
Tytuł: 

Feniks - na tą grę potrzeba tylko troche czasu bo w dalszych fazach budowania na planecie to troche trwa.. w sumie to nawet osoba która ma modem mogłaby się bezproblemowo bawić w tej grze :) ..

PS: Jedi :)

Autor:  Zychoo [ 5 mar 2005, 12:08 ]
Tytuł: 

OPRAVCA napisał(a):
Jak ją skończymy za pare tysięcy lat świetlnych

To akurat jednostka odleglosci :wink:
Ale nie przejmuj sie. Duzy odsetek osob twierdzi ze rok swietlny to jakos strasznie dlugo musi byc :)

Autor:  cFANiaKoZz [ 5 mar 2005, 16:19 ]
Tytuł: 

jeszcze 30 deuteru i bede mogl budowac lekkie mysliwce :D

Autor:  Xanth [ 5 mar 2005, 16:32 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
To akurat jednostka odleglosci :wink:

A dokladnie odleglosc, jaka swiatlo pokonuje w prozni w ciagu jednego roku ziemskiego :)

X.

PS. 9460500000000 km ;)

Autor:  OPRAVCA [ 5 mar 2005, 17:13 ]
Tytuł: 

A powiem wam że mnie zaciekawiliście tym faktem :D ...No to może to.. Tak też się mówi.. Ruski rok.. wie ktos ile ten rok trwa??

Ps:.. Ale rok to też sporo czasu tak wiec grajmy!!

Autor:  Zychoo [ 5 mar 2005, 17:19 ]
Tytuł: 

OPRAVCA napisał(a):
Ruski rok.. wie ktos ile ten rok trwa??


Musi byc ze dwa lata normalne :wink:

Autor:  Dhoro [ 5 mar 2005, 18:35 ]
Tytuł: 

Ok mam problem, jeden koleś chce mnie "udupić" i zrobić sobie ze mnie farme. Jakieś pomysły jak go do tego zniechęcić?
Pierwszy atak juz za 20 min. raczej przegram mam tylko 1 wyrzutnie rakiet :D

edit: już po ataku, zabrał mi 370 metalu, 959 krysztalu i 5 deuteru - mi wydaje się to śmiesznym łupem, wysłał 5 lekkich myśliwców i 2 małe transportery. Jak myślicie warto teraz produkować sam metal aby "dorobić" gdzieś z 10 wyrzutni?

btw: "Mozesz zaatakowac jednego gracza 3 razy w ciagu 24 godzin, przy czym kazdy atak moze sie skladac z 3 fal rozlozonych w ciagu 30 minut." o co chodzi z tymi falami?

Autor:  Morgul [ 5 mar 2005, 18:56 ]
Tytuł: 

Wydac wszystko przed atakiem ( po ataku mozesz anulowac ) lub zaladowac wszystko na transportety i wyslac w kosmos na czas ataku.

Autor:  Feniks [ 5 mar 2005, 22:51 ]
Tytuł: 

Dhoro napisał(a):

btw: "Mozesz zaatakowac jednego gracza 3 razy w ciagu 24 godzin, przy czym kazdy atak moze sie skladac z 3 fal rozlozonych w ciagu 30 minut." o co chodzi z tymi falami?



Cytat z FAQ
Cytuj:
4. Czy jest jakis limit atakow nalozony gracza?
Tak. Mozesz zaatakowac jednego gracza 3 razy w ciagu 24 godzin, przy czym kazdy atak moze sie skladac z 3 fal rozlozonych w ciagu 30 minut. Jesli zorganizujesz sobie tak te ataki, to mozesz zaatakowac 9 razy w ciagu 24 godzin. Przykladowo twoje ataki moga wygladac tak:
Atak nr 1 (3 fale): 12:15, 12:30, 12:40
Atak nr 2 (3 fale): 17:56, 18:01, 18:02
Atak nr 3 (3 fale): 21:30, 21:31, 21:59.
Nastepnie musisz czekac do 12:15 nastepnego dnia zeby moc zaatakowac tego gracza ponownie.
Lamanie tej reguly znane jest jako "bashing" (czyt. regula "ciaglych atakow")


Ja w sumie za bardzo tego nie lapie ale moze ci to troche pomoze.

Ja poki co nastawiam sie na obrone i zalozenie koloni, chcialbym miec choc jedna w moim ukladzie albo w sasiednim (sa tam jeszcze planety na w miare dobrych pozycjach), dlatego na moja flote to poki co sojusz liczyc za bardzo nie bedzie mogl, ale jak tylko bede mial choc jedna badz dwie kolonie to zaczynam budowac flote[/quote]

Autor:  Constantin [ 5 mar 2005, 23:24 ]
Tytuł: 

OPRAVCA napisał(a):
A powiem wam że mnie zaciekawiliście tym faktem :D ...No to może to.. Tak też się mówi.. Ruski rok.. wie ktos ile ten rok trwa??


Ruski rok trwa nieskonczenie dlugo...

Autor:  Constantin [ 5 mar 2005, 23:26 ]
Tytuł: 

sa tam jeszcze planety na w miare dobrych pozycjach

co to oznacza.. blizej slonca?

Autor:  Dhoro [ 6 mar 2005, 00:17 ]
Tytuł: 

planety na pozycjach 4-6, które (teoretycznie) są najwieksze

Autor:  Zychoo [ 6 mar 2005, 10:49 ]
Tytuł: 

Dhoro, nie oplaca sie budowa obrony zanim nie bedziesz mial naprawde porzadnych giwer:) Uzbiera armie i i tak Cie podjedzie. Warto:
1. Wysylac swoje surowce na czas ataku gdziekolwiek, a po ataku zawrocic transportowce (szczytem finezji jest tak zawrocic, zeby wrocily na planete minute po ataku).
2. Jesli masz na planecie np 50000 metalu i leci do Ciebie flota, a Ty na prawde nie wiesz co z tym zrobic to wtedy budujesz cokolwiek, zeby tylko nie oddac mu surowcow. Najpierw patrzysz czy mozesz rozwinac jakas technologie, potem patrzysz na budynki, potem na flote, a na koncu jak juz naprawde nie masz co z tym zrobic to ladujesz w obrone.

Tym sposobem wydajesz wszystko co masz na planecie i cwaniaczkowi przestaje sie oplacac podjezdzac Cie, i przestaje pojezdzac.

Strona 5 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team