MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

F.E.A.R.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=14684
Strona 5 z 6

Autor:  Eleeist [ 15 lut 2009, 12:41 ]
Tytuł: 

No ale nie powiesz, że krew oraz odłamki i efekty specjalne podczas wybuchu granatu w SloMo ssą? 8)

Autor:  Undmeen [ 16 lut 2009, 23:26 ]
Tytuł: 

Multiplayer trochę kuleje w porównaniu z 1, za to SP trzyma klimat na Hard można czasami podskoczyć ;d możne z nadejściem patcha poprawią multi.

Autor:  Atherius [ 17 lut 2009, 10:23 ]
Tytuł: 

Do multi są lepsze gry, fear to przede wszystkim sp, więc dla mnie mała strata.

Autor:  konrador [ 17 lut 2009, 10:46 ]
Tytuł: 

Multiplayer trochę kuleje w porównaniu z 1

W tej kwestii nie ma zadnego porownania i w przypadku FEAR 2 trybu mp nie ma nawet po co oceniac, chociaz dlugo mozna by sie bylo rozwodzic na temat jego miernosci. Mozna stwierdzic, ze po prostu nie istnieje, bo nie ma serwerow dedykowanych. SP tylko i wylacznie, jesli juz.

Autor:  Eleeist [ 17 lut 2009, 11:22 ]
Tytuł: 

Hmm... Ja to mam tak jakby na odwrót, w F.E.A.R. 1 grałem głównie w Multi (w sinlglu przeszedłem tylko kilka pierwszych interwałów). A teraz w F.E.A.R. 2 singiel tak mnie wciągnął, że jeszcze ani razu nie włączyłem Multi :D

Autor:  Dana [ 17 lut 2009, 17:30 ]
Tytuł: 

Nowy fear jest bardzo fajny.

Grafika bardzo ładna, strzelaniny cały czas efektowne, klimat zajebisty, strachy na lachy są, urozmaicono poziomy i przeciwników, AI trzyma poziom.

W porównaniu do poprzednika nie podoba mi się możliwość taszczenia większej ilości żelastwa oraz ogólna przykrótkość.

8/10

Autor:  Eleeist [ 17 lut 2009, 19:04 ]
Tytuł: 

Hehe. Właśnie takie strachy, które niby nie powinny straszyć są najstraszniejsze :P. Bo jak mi coś nagle z kanału wentylacyjnego wyskoczyło, to nic - SlowMotion i kill.

A ja miałem taki przypadek - wszedłem do basenu, aby przedostać się na drugą stronę pokoju. Oczywiście w wodzie objawiła mi się Alma, ale spoko - byłem na to przygotowany :]. No więc wyszedłem z wody i wszedłem do pokoju po kamizelkę kuloodporną i amunicje. Obróciłem się, już spokojny (no przecież najgorsze już było...), a tu mi malutka Alma w czerwonej sukieneczce pod nogami przebiega. Myślałem, że dostanę zawału :roll:

Autor:  Highlander [ 17 lut 2009, 19:39 ]
Tytuł: 

obejrzalem jakis filmik z fear 2 multi. mam odczucie, ze wyglada troche jak call of duty, z tym ze troche bardziej arcadowe.

Autor:  Eleeist [ 17 lut 2009, 20:01 ]
Tytuł: 

Ważne, że są jakieś rangi czy levele :D.

Autor:  Undmeen [ 17 lut 2009, 21:47 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
obejrzalem jakis filmik z fear 2 multi. mam odczucie, ze wyglada troche jak call of duty, z tym ze troche bardziej arcadowe.
Prawda, niby dwie rożne gry ale wrażenia z multi bardzo podobne.
Szkoda liczyłem że znowu spocę ręce biegając przez ciemne korytarze z bezbłędną muzyczka w tle ;d

Autor:  Highlander [ 17 lut 2009, 22:54 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Ważne, że są jakieś rangi czy levele :D.

tak? to zaliczam to do minusow ;P

Autor:  Eleeist [ 17 lut 2009, 23:20 ]
Tytuł: 

Ano są, tylko jak patrzyłem na rankingi to 1. na liście miał 3 lvl przy mniej więcej 3000 zabitych :roll:

Autor:  Highlander [ 17 lut 2009, 23:26 ]
Tytuł: 

wlasciwie to jakby tak pomyslec to perki, rangi itp. pierdoly o wiele bardziej pasuja do takiego feara niz do coda :p

Autor:  Eleeist [ 17 lut 2009, 23:44 ]
Tytuł: 

Why? :roll:

Autor:  Highlander [ 18 lut 2009, 01:20 ]
Tytuł: 

bo w codzie wolalbym by nie bylo takich pierdul, wojna i kurna meczenniki last standy pierdy, bardziej arcadowe to jest, a wole bardziej w kierunku symulacji ;) ale bez przesad.

Autor:  Dana [ 18 lut 2009, 06:21 ]
Tytuł: 

A kiedy to ostatnio jakaś "symulacja" wyszła ?
Realistycznych szuterów nikt już nie robi.

Autor:  zaboleq [ 18 lut 2009, 10:40 ]
Tytuł: 

BTW skąd wy te zdjęcia z kotami bierzecie :D?

Autor:  Highlander [ 18 lut 2009, 10:54 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
lol, 'wole symulacje'.

No to troche zle gry wybierasz mejt.


napisalem "bardziej w kierunku symulacji" a nie "wole symulacje". A to roznica. w cod4/5 jest za duzo imo irytujacych gowien, ktorym nie mialbym nic przeciwko w fearze. Perki/rangi, bzdury, cleye, meczenniki, last standy, 3 granaty - pure skill tia :P Dobrze wiem, ze cod nie ma nic wspolnego z symulacja. Ale jakos w cod2 bylo wszystko na miejscu. "niemcy latajacy z ppshami" w cod5 :|

Napisalem "bardziej realistyczne" z tego wzgledu, ze sam nie chce w pelni realistycznego szutera, bo to mordęga. Chociaz podejrzewam, ze America's armyy 3.0 takie bedzie wlasnie heh

chociaz moze troche zle to ujalem, bo wole pure skill niz jakies tam pierdoly. ;p

Autor:  Robo [ 18 lut 2009, 11:20 ]
Tytuł: 

W CoD 2 też skill nie odgrywał najważniejszej roli ;] vCoD ftw

Autor:  gufnowapnjasz [ 18 lut 2009, 13:15 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
W CoD 2 też skill nie odgrywał najważniejszej roli ;] vCoD ftw

uzasadnij

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team