MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grafika :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=14775 |
Strona 5 z 9 |
Autor: | gosugamer1 [ 27 lis 2011, 18:12 ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | Seer [ 28 lis 2011, 11:45 ] |
Tytuł: | |
Z całym szacunkiem, ale co to jest za gówno? Jak nie masz wystarczającego poczucia "artyzmu" żeby ocenić czy render nadaje się już do publikacji to daruj sobie CG. |
Autor: | gosugamer1 [ 28 lis 2011, 12:23 ] |
Tytuł: | |
cześć inside, to staje się zbyt proste ![]() |
Autor: | iniside [ 28 lis 2011, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Co ja ? Ja nic nie mowilem ;/ |
Autor: | gosugamer1 [ 28 lis 2011, 12:50 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Co ja ? Ja nic nie mowilem ;/
gg. |
Autor: | Atherius [ 28 lis 2011, 13:33 ] |
Tytuł: | |
W profilu podane. |
Autor: | iniside [ 23 sty 2012, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj zrobie LP, przez noc wypale tekstury a jutro skoncze :E ![]() |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2012, 18:35 ] |
Tytuł: | |
troche krotka lufa. |
Autor: | iniside [ 23 sty 2012, 18:44 ] |
Tytuł: | |
Wieksza jej czesc jest schowana wewnątrz rozbieralnej części. To jest Barrett M82. |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2012, 18:58 ] |
Tytuł: | |
domyslilem sie co to jest, co nie zmienia faktu, ze dla mnie wyglada troche nienaturalnie. ale poza tym zazdroszcze cierpliwosci i umiejetnosci ;p |
Autor: | iniside [ 2 lut 2012, 14:10 ] |
Tytuł: | |
W ruchu wygląda to lepiej, bo fajnie widać specular ;p. Anyway 4300 tris, 3 tekstury. http://www.youtube.com/watch?v=mZZqYmvdSt4 ![]() |
Autor: | warhameron [ 5 lut 2012, 12:50 ] |
Tytuł: | |
Bryce Pro 7 DAZ Studio Pro Hexagon http://www.daz3d.com/i/3d/free-3d-softw ... _btn=start http://forums.elementalgame.com/417295 Progamy za friko promocja niby do 9 lutego. Może komuś się przyda. |
Autor: | NERD KING [ 2 kwi 2012, 20:14 ] |
Tytuł: | |
http://pixelfreaks.pl/index.php?/topic/ ... -mornings/ |
Autor: | Zangetsukun [ 5 cze 2012, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
Czy jest jakaś metoda aby otworzyć scenę zrobioną w 3ds max i poruszać się po niej? Coś w stylu prymitywnego silnika aby nie było konieczne pół nocy renderowania aby zobaczyć efekt końcowy? |
Autor: | iniside [ 5 cze 2012, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
Najnowszy 3ds max ma Realistic Mode, a jak niechcesz to zawsze jest: http://xoliulshader.com/ |
Autor: | anastol [ 5 cze 2012, 23:03 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
Ostatnio w robocie dostalismy do testow Rendmana (for Maya), to cacko zapieprza jak rakieta. Klatka w mentalu zajmuje 15 minut, w Rendermanie trwa to 3 minuty. Jak dolozysz motion blur Mental osiaga pulap 30 minut na klatke, a Renderman... spada do 1,5 minuty ![]() Genialne, ale drogie rozwiazanie jesli spiac kilka kompow w cluster. Ten shader ciekawy, szkoda tylko, ze do maxa :S |
Autor: | iniside [ 16 sie 2012, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
![]() Necro bump! Forum troluje i mowi ze tylko 1400px szerokosci. PFFFFFFF. |
Autor: | Havok [ 16 sie 2012, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
Możebyć ![]() |
Autor: | iniside [ 16 sie 2012, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
To bylo w 3ds max. |
Autor: | Plutonka [ 19 sie 2012, 09:19 ] |
Tytuł: | Re: Grafika :) |
Kolejna asura: ![]() |
Strona 5 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |