MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grafika :)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=14775
Strona 5 z 9

Autor:  gosugamer1 [ 27 lis 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Seer [ 28 lis 2011, 11:45 ]
Tytuł: 

Z całym szacunkiem, ale co to jest za gówno? Jak nie masz wystarczającego poczucia "artyzmu" żeby ocenić czy render nadaje się już do publikacji to daruj sobie CG.

Autor:  gosugamer1 [ 28 lis 2011, 12:23 ]
Tytuł: 

cześć inside, to staje się zbyt proste :D

Autor:  iniside [ 28 lis 2011, 12:35 ]
Tytuł: 

Co ja ? Ja nic nie mowilem ;/

Autor:  gosugamer1 [ 28 lis 2011, 12:50 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Co ja ? Ja nic nie mowilem ;/

gg.

Autor:  Atherius [ 28 lis 2011, 13:33 ]
Tytuł: 

W profilu podane.

Autor:  iniside [ 23 sty 2012, 17:29 ]
Tytuł: 

Dzisiaj zrobie LP, przez noc wypale tekstury a jutro skoncze :E
Obrazek

Autor:  Mendol [ 23 sty 2012, 18:35 ]
Tytuł: 

troche krotka lufa.

Autor:  iniside [ 23 sty 2012, 18:44 ]
Tytuł: 

Wieksza jej czesc jest schowana wewnątrz rozbieralnej części.
To jest Barrett M82.

Autor:  Mendol [ 23 sty 2012, 18:58 ]
Tytuł: 

domyslilem sie co to jest, co nie zmienia faktu, ze dla mnie wyglada troche nienaturalnie.
ale poza tym zazdroszcze cierpliwosci i umiejetnosci ;p

Autor:  iniside [ 2 lut 2012, 14:10 ]
Tytuł: 

W ruchu wygląda to lepiej, bo fajnie widać specular ;p.
Anyway 4300 tris, 3 tekstury.
http://www.youtube.com/watch?v=mZZqYmvdSt4

Obrazek

Autor:  warhameron [ 5 lut 2012, 12:50 ]
Tytuł: 

Bryce Pro 7
DAZ Studio Pro
Hexagon
http://www.daz3d.com/i/3d/free-3d-softw ... _btn=start

http://forums.elementalgame.com/417295

Progamy za friko promocja niby do 9 lutego. Może komuś się przyda.

Autor:  NERD KING [ 2 kwi 2012, 20:14 ]
Tytuł: 

http://pixelfreaks.pl/index.php?/topic/ ... -mornings/

Autor:  Zangetsukun [ 5 cze 2012, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

Czy jest jakaś metoda aby otworzyć scenę zrobioną w 3ds max i poruszać się po niej? Coś w stylu prymitywnego silnika aby nie było konieczne pół nocy renderowania aby zobaczyć efekt końcowy?

Autor:  iniside [ 5 cze 2012, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

Najnowszy 3ds max ma Realistic Mode, a jak niechcesz to zawsze jest:
http://xoliulshader.com/

Autor:  anastol [ 5 cze 2012, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

Ostatnio w robocie dostalismy do testow Rendmana (for Maya), to cacko zapieprza jak rakieta. Klatka w mentalu zajmuje 15 minut, w Rendermanie trwa to 3 minuty. Jak dolozysz motion blur Mental osiaga pulap 30 minut na klatke, a Renderman... spada do 1,5 minuty :D

Genialne, ale drogie rozwiazanie jesli spiac kilka kompow w cluster.

Ten shader ciekawy, szkoda tylko, ze do maxa :S

Autor:  iniside [ 16 sie 2012, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

Obrazek
Necro bump!
Forum troluje i mowi ze tylko 1400px szerokosci. PFFFFFFF.

Autor:  Havok [ 16 sie 2012, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

Możebyć ;) W czym to rysujesz?

Autor:  iniside [ 16 sie 2012, 21:25 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

To bylo w 3ds max.

Autor:  Plutonka [ 19 sie 2012, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Grafika :)

Kolejna asura:
Obrazek

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team