MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y ONLINE
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=16005
Strona 5 z 8

Autor:  Ashton [ 30 kwi 2006, 18:19 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
ja dalej ćwicze refleks na starym dobrym CS 1.6 ... aż dziw bierze że ta gierka ciągle zyje


ROTFL :)
Refleks ? :D

Ja myslalem ze na tym mozna wycwiczyc co najwyzej podstawy obslugi myszki ;)

Autor:  MagPS [ 30 kwi 2006, 18:21 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
meterrr napisał(a):
ja dalej ćwicze refleks na starym dobrym CS 1.6 ... aż dziw bierze że ta gierka ciągle zyje


ROTFL :)
Refleks ? :D

Ja myslalem ze na tym mozna wycwiczyc co najwyzej podstawy obslugi myszki ;)


albo strzelania przez sciany

Autor:  Ashton [ 30 kwi 2006, 18:23 ]
Tytuł: 

Nie no co ty, tam nawet skrzynki sa niezniszczalne i kuloodporne :D

Autor:  meterrr [ 30 kwi 2006, 18:33 ]
Tytuł: 

ehhh najpier pograjcie z ludźmi na poziomie potem sie wypowiadajcie

teraz pewnie sie okaże że wiekszosc to zajebiści wymiatacze hehe i z kim to oni nie grali ... :)

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2006, 18:42 ]
Tytuł: 

Dokładnie, z ashtonkiem trollem forumowym na czele który najwiecej jape otwiera w tematach o których nie ma najmniejszego pojęcia.

Autor:  Ashton [ 30 kwi 2006, 18:53 ]
Tytuł: 

Shadhun kolejny cs player ? :DD

Autor:  Smashie [ 30 kwi 2006, 20:45 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
meterrr napisał(a):
ja dalej ćwicze refleks na starym dobrym CS 1.6 ... aż dziw bierze że ta gierka ciągle zyje


ROTFL :)
Refleks ? :D

Ja myslalem ze na tym mozna wycwiczyc co najwyzej podstawy obslugi myszki ;)


hahah chyba 2 raz się z Ashtonem zgodzę, GJ

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2006, 20:56 ]
Tytuł: 

Hehe ciekaw jestem czy zdobylibyscie chociaz jednego fraga przeciwko komuś kto zna "podtsawy obslugi myszki", nie mowiąc juz o tym juz o grze 5 vs 5 z takimi panami.

Sam miałem podobne zdanie w cs-ie gdy grałem w q1/q2, szybko zweryfikowałem swoje poglądy, w tej chwili twierdze ze jest to gra sporo trudniejsza do opanowania niż wszystkie quaki UT-y inne. Tym bardziej że podstawą do sukcesu jest teamplay zgranie akcji co do sekundy, odpowiednia komunikacja. Naprawde polecam zaznajomienie sie z tematem przed pierdoleniem głupot.

Polecam np filmik : http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=3951

Autor:  Relict [ 30 kwi 2006, 22:07 ]
Tytuł: 

Jak online FPS to ja gram oraz polecam dwie gry F.E.A.R Multiplayer oraz Counter Strike : Source które mnie bardzo wciągnęły .. :] :wink: :roll: :har:

Autor:  Obi'v [ 30 kwi 2006, 22:19 ]
Tytuł: 

zauwazyliscie to, czy to tylko ja? wiekszosc osob, ktore opowiadaja sie za akcja ''stop dzieciom neostrady'' same sa nimi. łał niezly jestem.

Autor:  Smashie [ 30 kwi 2006, 22:20 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Hehe ciekaw jestem czy zdobylibyscie chociaz jednego fraga przeciwko komuś kto zna "podtsawy obslugi myszki", nie mowiąc juz o tym juz o grze 5 vs 5 z takimi panami.

Sam miałem podobne zdanie w cs-ie gdy grałem w q1/q2, szybko zweryfikowałem swoje poglądy, w tej chwili twierdze ze jest to gra sporo trudniejsza do opanowania niż wszystkie quaki UT-y inne. Tym bardziej że podstawą do sukcesu jest teamplay zgranie akcji co do sekundy, odpowiednia komunikacja. Naprawde polecam zaznajomienie sie z tematem przed pierdoleniem głupot.

Polecam np filmik : http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=3951


Ja się zaznajomiłem z tematem dogłębnie, przez 2 lata próbowałem grać w CS'a, z całą pewnością mogę stwierdzić, że już w Q1 teamplay jest o wiele bardziej rozbudowany, niż w CS, w Q1 trzeba 'rozumieć' gre i team, aby cokolwiek w niej osiągnąć :-)

Autor:  Dana [ 30 kwi 2006, 22:24 ]
Tytuł: 

Imho do quake 3 potrzebny jest większy "myszkowy skill" niż do cs. Tam bez opanowania wszystkich strafe/circle/rocket jumpów czy innych plasma climbów nie masz żadnych szans w walce z dobrym graczem. Do tego dochodzi refleks, wyczucie, dobry konfig a nade wszystko dużo szczęścia :)

Z kolei casual player może "w miarę" bezboleśnie zacząć grę w cs:s (mówię css a nie cs 1.6 bo to duża różnica).

Wiem że walka z "pr0 playorami" a random ppl to duża różnica jednak nadal cs:s jest łatwiejszy do opanowania (Easy to play, hard to master).

Aha, grałem w q3cpma, cs1.6, css a obecnie gram w dod:s :wink:

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2006, 22:30 ]
Tytuł: 

Zgodze sie z tym ze cs:s to straszny easymode :)

Autor:  DaveJ [ 30 kwi 2006, 22:55 ]
Tytuł: 

A zauważcie, że we wszystkich UT'kach oprócz myszki, bardzo ważną rolę spełnia movement, tu movement odgrywa tak samo duża role jak opanowanie myszki.

Autor:  meterrr [ 30 kwi 2006, 23:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
że już w Q1 teamplay jest o wiele bardziej rozbudowany

nie za bardzo łape , w gierce stworzonej dla 1vs 1 bardziej przydaje sie zgranie niż w cs'sie ?? pomijam że nie geałem nigdy w q1

a odnośnie skilla myszkowego , to Q1>>Q2/3 a CS'a wogóle z tymi gierkami nie poruwnje bo to troche inny typ gierek
to samo z filmikami , te z quakeworld'a (tak to sie nazywa??) robiły prawdziwe wrażenie , skill kolesi i znajomość fizyki gry ... a te z q3 to tylko znajomość mapy i strzelanie do spotów gdzie pojawia sie koleś/broń

w CS wygląda to troche inaczej i ja przynajmniej znacznie bardziej wykorzystuje sluch , często strzelam przez ściany tam gdzie kolesia słysze , czasami sie trafia ehhe ^_^

Autor:  Ashton [ 1 maja 2006, 02:01 ]
Tytuł: 

DaveJ napisał(a):
A zauważcie, że we wszystkich UT'kach oprócz myszki, bardzo ważną rolę spełnia movement, tu movement odgrywa tak samo duża role jak opanowanie myszki.



WHAAAAAAAAAW ale ty jestes super szybki ;)
A na serio, to chyba oczywiste ze cs ssie wlasnie dlatego ze w porownaniu z kazdym porzadnym fpp jest okropnie ograniczony :<

To tak jak z GO i Szachami... W szachy tez gra wiecej osob - bo sa latwiejsze :) Nawet komputer potrafi pokonac pro :)

Ale najlepszy zarzut przeciwko quake, ut itp to ze te gry sa bezmyslnymi strzelaninami :DDD W wiekszosci te zarzuty padaja z ust dzieci neostrady i tym podobnych osobnikow :DD

Autor:  Relict [ 1 maja 2006, 06:24 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Zgodze sie z tym ze cs:s to straszny easymode :)


Ja do końca nie moge tego potwierdzić , gdyż nie grałem w wcześniejsze wersje CS'a np: 1.6 i tak dalej w dół ... Odpowiadam jedynie że podoba mi się Source i F.E.A.R za samą wciągającą akcje oraz szybkość i realia ... ja niewiem co jest tu takiego z Dzieci Neostrady ... ( jeżeli to było oczywiscie domnie :])

Autor:  Ashton [ 1 maja 2006, 06:32 ]
Tytuł: 

Co jest realistycznego w pancernej odpornosci drewnianych skrzynek ?

Autor:  WithnesS [ 1 maja 2006, 07:57 ]
Tytuł: 

To, oczywiste że gra nie może być realistyczna w 100%...Nie było by wtedy funu ;) Niektórzy jednak wolą gry "bardziej" realistyczne od innych...I tu już kwestia gustu ;) Ja tam grałem w quake 3, potem et, ut, ut2k4 i css...Teraz gram css/wow i to mi się podoba...Nie sądze że inne fpp są złe ale po prostu lubie CSS i tyle...

Autor:  Ashton [ 1 maja 2006, 08:39 ]
Tytuł: 

Nie no bez urazy ale quake 1 jest dla mnie bardziej realistyczny niz cs...

Jak zrobie zdjecie i nazwe to gra to tez bedziecie sie podniecac ze to zajebista i realistyczna gra ? :P

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team