MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Morrowind i Oblivion oraz inne cRPGi
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=9331
Strona 5 z 11

Autor:  ShadorVD [ 31 mar 2005, 12:42 ]
Tytuł: 

Może wydać się to śmiesznie bo pewnie mam delikatnie psychikę zrysowaną przez tyle lat gry w RPG.

Moim marzeniem jest to by świat był taki jak w grach MMORPG znasz zasady, grasz. By dziewczyny sie nie spoznialy na spotkania. By autobusy sie nie psuly. Takie doslownie przyziemne blachostki. By zycie bylo oparte na jakims schemacie, bardziej obliczalne...

Wiem, wiem bylo by nudne... ale coz...

Po prostu jakos tak zycie mnie delikatnie podmeczylo klodami ktorych niestety ja czy moi znajomi nie jestesmy w stanie przeskoczyc.

Coz... Co mnie nie zabije to mnie wzmocni.

Shador von Dal.

Autor:  acidd [ 2 kwi 2005, 17:38 ]
Tytuł: 

Shador,

Kazdy MMORPG to jest idealny swiat-utopia, w ktorym wszystko dzieje sie wg. scisle okreslonych regul i jest w bardzo duzej mierze przewidywalne. Do tego jest to swiat totalnie sprawiedliwy.

Ciezko pracujesz = masz zapewniony sukces (level, lub item). Jezeli cos zalezy od szczescia, to wystarczy temu szczesciu pomoc, czyli spedzic troche czasu nad jakims zadaniem i na pewno predzej czy pozniej sie uda. Nie przyjdze nagle jakis idiota i nie zabierze ci miecza, bo cie nie lubi, albo go wkurzasz (no chyba, ze w grach full PVP, ale raczej mowie o grach popularnych)

Twoj sukces w malym stopniu zalezy od czynnikow na ktore nie masz wplywu, a przede wszystkim zalezy niewiele od innych ludzi. W wiekszosci MMORPG jest tak, ze inni sa zalezni od ciebie, a ty od nich - co powoduje latwosc i klarownosc kontaktow i brak oszustwa - w normalnym swiecie jest duzo sytuacji, ze tylko ty jestes zalezny, albo ktos jest zalezny od ciebie, wiec praktycznie mozesz z nim zrobic co chcesz.

Jest tez negatyw, gra w MMORPG nie wymaga wlasciwie zadnych umiejetnosci (no, moze w przypadku nas Polakow, znajomosci jezyka), oporcz matematyki na poziomie podstawowym (tzn. trzeba umiec przeczytac liczby i powiedziec ktora jest wieksza), rozrozniania kolorow (nie zawsze) klikania myszka. Przez co bardzo latwo daje kazdemu mozliwosc osciagniecia bardzo falszywego sukcesu.

Dodajac do tego niesmiertelnosc + kazdy jest bohaterem i moze isc na smoka lub byc cycata panienka = masz powod dlaczego tak wielu ludzi w to gra i jeszcze za to placi. Sam gram wlasnie dlatego.

A z dobrych gier single player to Vampire Masquerade - Bloodlines. Rewelacja jak dla mnie.

Morrowinda nie lubie, bo ma okropnie zrobione postacie, gra byla fajna, gralem jakies dwa tygodnie, ale obrzydliwe postacie mnie zniechecily. Zboczenie zawodowe.

Autor:  Dana [ 2 kwi 2005, 18:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Morrowinda nie lubie, bo ma okropnie zrobione postacie, gra byla fajna, gralem jakies dwa tygodnie, ale obrzydliwe postacie mnie zniechecily. Zboczenie zawodowe.


IMO postacie w Morku są bardzo ładne, tylko ich animacja kuleje...

Autor:  khoga [ 2 kwi 2005, 18:56 ]
Tytuł: 

Cytuj:
postacie, gra byla fajna, gralem jakies dwa tygodnie, ale obrzydliwe postacie mnie zniechecily. Zboczenie zawodowe.


Polecam mody better heads i better bodies - zupełnie inna gra jest.

Autor:  Glorfindel1 [ 3 kwi 2005, 16:52 ]
Tytuł: 

"The Elder Scrolls Wars - RTS w unierwsum TES!

Wczoraj wieczorem doszła do nas informacja od zaprzyjaźnionego redaktora dużego międzynarodowego portalu o TES, który ma świetne - także nieformalne - kontakty z pracownikami Bethesdy, że firma wkrótce rozpocznie pracę nad grą strategiczną utrzymaną w konwencji świata The Elder Scrolls. Na razie nie wiadomo nic na ten temat, poza tym, że gra ma toczyć się w prowincji Morrowind. Gracz będzie mógł wcielić się w jeden z pięciu dunmerskich rodów, a celem gry będzie przejęcie kontroli nad prowincją, zdominowanie innych rodów i wyrzucenie Imperium. "TES Wars" byłaby zatem kolejną już gałęzią odrastającą od elderscrollsowego drzewa, obok "TES Adventures" i "TES Travels".
Oficjalne oświadczenie Bethesda ma podać w tej sprawie pod koniec kwietnia. "
Garść screenów.
http://elderscrolls.phx.pl/oblivion/screen_25.jpg
http://elderscrolls.phx.pl/oblivion/screen_23.jpg
http://elderscrolls.phx.pl/oblivion/screen_23.jpg
Ciekawe (o systemie walki):
http://elderscrolls.phx.pl/oblivion/obl ... walki.html
Wymagania:
http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion ... ysreq.html
Engine:
http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion ... ngine.html
Świat gry:
http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion ... t_gry.html
...

Autor:  Glorfindel1 [ 21 kwi 2005, 07:41 ]
Tytuł: 

Morrowind Online

"Twórcy 'Morrowind Online' jako pierwsi postarali się wprowadzić w życie marzenie wielu z was i przygotowali jakiś czas temu niedoskonałą jeszcze wersję beta swojego moda. Teraz (po dłuższym okresie zastoju) ich dzieło ożyło i z nowymi siłami wkroczyło na scenę TES. Nowości nie ograniczają się tylko i wyłącznie do zmiany layoutu na stronie. W dziale Downloads oddano do użytku nowszą wersję plików (poprawiającą występujące wcześniej błędy utrudniające grę) wraz z kilkoma dodatkami do nich - między innymi 'Barter Barrel', dzięki któremu zyskamy możliwość wymiany przedmiotów pomiędzy graczami. Na samej stronie, jak i na forum twórców moda znajdziecie wiele informacji na temat uruchomienia pluginu oraz sposobu jego używania. Wszelkie bardziej szczegółowe informacje zostały zawarte w Readme dołączonych do każdego z plików. Doradzam zapoznanie się z nimi przed uruchomieniem programu.

Myślę, że plugin 'Morrowind Online' należy do tej grupy dodatków, które są godne tego by je jak najszybciej wypróbować. Zaznaczę jeszcze, że do uruchomienia tegoż programu niezbędny jest dodatek 'BloodMoon' (v1.6.1820) (w przeciwnym razie najczęściej pojawiają się spore problemy)... "



Dla mnie super :]
Edit: link http://mwo.ravensky.org/downloads/

Autor:  Templair [ 21 kwi 2005, 15:44 ]
Tytuł: 

Wlasnie wczoraj rozpoczalem kolejne podejscie do tej gry. Dzis rano rozmawialem ze znajomym, ktory marudzil, ze nie ma mp w M. To sie zdziwi. Thx Glorfindel1 ...

T.

Autor:  Sebo [ 29 kwi 2005, 17:38 ]
Tytuł: 

Glorfindel mozesz mi powiedziec jak uruchomic ten online mod sie zdaje zrobilem wszystko co tam pisze ale jak wlaczam gre i biore nowa gra to wychodzi mi do pulpitu a i mam zainstalowana podstawke i 2 dodatki

Autor:  Glorfindel1 [ 30 kwi 2005, 17:11 ]
Tytuł: 

A angielską wersję czy polską? (bo potrzebna angielska).

Autor:  Sebo [ 30 kwi 2005, 17:34 ]
Tytuł: 

no to lypa bo mam ver eng to se nie zagram

Autor:  KamilCPN [ 30 kwi 2005, 23:31 ]
Tytuł: 

Właśnie angielska jest potrzebna :) .

Jeśli jednak masz PL to mozesz użyc konwertera modów eng-->pl. Można go pobrac ze strony cdproject o ile dobrze pamiętam.

A swoją drogą sam mod jest taki sobie.

Autor:  Sebo [ 1 maja 2005, 05:43 ]
Tytuł: 

kurde cos musze zle robic bo przekonwertowaniu jak biore nowa gre to wyskakuje blad i nie idzie prosze niech ktos opisze po kolei co i jak wraz z tym konwertowaniem

Autor:  Sebo [ 3 maja 2005, 20:36 ]
Tytuł: 

Obaczcie to info ze stron www.cdprojekt.info

Gra The Elder Scrolls III: Morrowind przez wielu uważana jest za jedną z najbardziej rozbudowanych przedstawicielek gatunku. Komputerowe RPG na długie tygodnie, jeżeli nie miesiące. Cóż, nie wszyscy podzielają tę opinię. Są gracze, którzy przechodzą Morrowinda pomiędzy poranną gimnastyką a spacerem z psem.


Na łamach strony Speed Demos Archive znaleźć można sprawozdanie gracza, który ukończył wspomnianego "pożeracza czasu" w niecałe piętnaście minut (dokładnie 14:26). Znaleźć je można pod tym adresem (http://speeddemosarchive.com/Morrowind.html), znajdują się tam rónież odnośniki do dokumentującego to osiągnięcie filmiku (http://speeddemosarchive.com/demo.pl?Morrowind_SS_1426).

Szybko ukończony Morrowind to nie jedyna ciekawostka, jaką znaleźć można na łamach wspomnianej strony. Gracze chwalą się na niej również przejściem Fallouta w 11 minut czy Baldur´s Gate´a w trochę ponad godzinę. Pełna lista osiągnięć robi wrażenie, po chwili człowiek zaczyna się jednak zastanawiać - po co to wszystko? No bo chyba nie dla przyjemności...

Autor:  Kabraxis [ 3 maja 2005, 20:51 ]
Tytuł: 

Sebo napisał(a):
Pełna lista osiągnięć robi wrażenie, po chwili człowiek zaczyna się jednak zastanawiać - po co to wszystko? No bo chyba nie dla przyjemności...


No pewnie ze dla przyjemnosci i dla satysfakcji ze jest sie w czyms najlepszym i zna sie gre "na wylot".

Jednym satysfakcje sprawi zlozenie i rozlozenie w minute (czas wyssany z palca - nie znam sie) AK-47, innym tuningowanie i "dopieszczanie" ulubionego Fiata 126p a jeszcze innym zrobienie w 1 dzien 99lvl'u w Diablo 2 czy "zrobienie" Morro w 15 minut.
It's simply. :D

Autor:  Mefi [ 3 maja 2005, 21:06 ]
Tytuł: 

Pytanie jest skieowane do ludzi, którzy odpalili już tego moda online i grali troszke w niego. Interesuje mnie aspekt tego całego skradania się i niewidzialności\kameleona. NPC pod wpływem kamelona lub niewidzialności można na upartego zobaczyć bez żadnych czarów i chciałbym wiedzieć czy tak samo będzie z graczami.

Autor:  Glorfindel1 [ 3 maja 2005, 21:10 ]
Tytuł: 

Swoją drogą filmik tego przejścia morka w 14 min da się ściagnąć stąd http://movies13.archive.org/3/movies/Mo ... 426_HQ.avi sam to chce zobaczyć :] 14 min ho ho :))

Autor:  Sebo [ 3 maja 2005, 21:18 ]
Tytuł: 

No ja zassalem wczesniej i obejrzalem wiec jednak jest mozliwe przejscie w 14 min a nawet szybciej do 12-13 zejsc napewno sie da poniewaz pare bledow on zrobil

Autor:  Mefi [ 3 maja 2005, 22:05 ]
Tytuł: 

Heh, tak myślałem, że będzie robił tricka z alchemią :]

Autor:  Glorfindel1 [ 17 maja 2005, 22:50 ]
Tytuł: 

"Jesteśmy w końcowej fazie pracy [sic!]. Większość rzeczy już jest w grze, właściwie jedynie dopracowujemy pewne elementy"
"Dziennik ma teraz podział na poszczególne zadania, które są wyszczególnione osobno (...) Możesz wybrać jedno z zadań, a kompas sam wskaże Ci, dokąd się skierować, aby popchnąć grę do przodu. Ale jeżeli będziesz mieć znaleźć ukrytą jaskinie, to nie uświadczysz jej na kompasie - zaznaczamy tylko rzeczy, o których chcemy, abyś wiedział. (...) Zresztą wiele questów da Ci możliwość skończenia ich w alternatywny sposób, więc warto się pofatygować"
"Mocno zróżnicowaliśmy odczucia w walce pomiędzy nożami, mieczami, toporami i dużymi dwuręcznymi narzędziami. Każdej używa się trochę inaczej, podobnie jak jest np. z pistoletem, karabinem i wyrzutnią rakiet w FPS'ach"
"Szczególnie teraz, dzięki ogromnym lasom alchemia jest jeszcze bardziej pociągająca. Sporo ciekawych rzeczy rośnie dookoła."
"Mamy cztery frakcje. Chcemy aby gra w każdej z nich była osobną przygodą, posiadała zupełnie odmienną historię i drogę do dojścia na szczyt"

(...)W tym oświadczeniu znalazła się łatwa do przewidzenia informacja o wydaniu Obliviona na nowego Xbox'a 360. Wspomina się także datę 'Zima 2005' jako prawdopodobnego jej wydania.

Trailer Obliviona: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360 ... 05-Trailer


http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion ... n_npc.html o npc'ach

Autor:  bobero14 [ 9 cze 2005, 11:12 ]
Tytuł: 

morrowind jest spox to fakt choc ma kilka niedopracowan
jakbym mial swoje plytki to bym sobie pogral

Strona 5 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team