MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wirtualne życie, realny zgon. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=17054 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Sargeras [ 14 gru 2005, 13:46 ] |
Tytuł: | Wirtualne życie, realny zgon. |
http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=1212217 Cytuj: Kolejna śmierć przy komputerze
(14-12-2005) Niektórzy gracze nie znają umiaru. Zabawa w wirtualnym świecie tak bardzo ich wciąga, że zatracają się w elektronicznej rozrywce, nie myśląc o śnie ani posiłku. Kolejny śmiertelny przypadek uzmysławia skrajną głupotę takiego postępowania. Największymi maniakami gier komputerowych wydają się Azjaci. W sierpniu 2005 roku, w koreańskiej miejscowości Taegu, przed ekranem komputera umarł 28-letni mężczyzna. Jego organizm nie wytrzymał dwóch dni nieprzerwanej, wytężonej zabawy w sieci. Kolejny przypadek śmierci, spowodowany zbyt dużą dawką gier komputerowych i zaniedbywaniem potrzeb organizmu zanotowano w ostatnim czasie. Po 10 dniach nieprzerwanego grania w sieci, na zawał serca zmarł 38-letni mężczyzna. Smutne wydarzenie ponownie miało miejsce w Korei, w kawiarence internetowej w Incheon, na południe od stolicy kraju, Seulu. Dlaczego tak jest, że z pozoru niewinna zabawa kończy się skutkiem śmiertelnym? Czy ludzie nie wiedzą kiedy się opamiętać? Nad rozwiązaniem problemu pracują już rządy krajów azjatyckich. Szczególnie ostre restrykcje mają zapaść w Chinach. Czas, jaki gracze będą spędzać przy grach online zostanie znacznie skrócony. W świetle ostatnich wydarzeń decyzja ta wydaje się całkiem sensowna. Czy to już plaga? |
Autor: | Mark24 [ 14 gru 2005, 14:12 ] |
Tytuł: | |
raczej moda |
Autor: | khoga [ 14 gru 2005, 14:50 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe ilu ludzi w tym czasie zapiło lub zajadło sie na smierc. |
Autor: | zderzaq [ 14 gru 2005, 14:57 ] |
Tytuł: | |
khoga napisał(a): Ciekawe ilu ludzi w tym czasie zapiło lub zajadło sie na smierc.
To już nie jest tak atrakcyjny temat dla tzw. "mediów " ... |
Autor: | Logain Darkthorn [ 14 gru 2005, 15:10 ] |
Tytuł: | |
zderzaq napisał(a): khoga napisał(a): Ciekawe ilu ludzi w tym czasie zapiło lub zajadło sie na smierc. To już nie jest tak atrakcyjny temat dla tzw. "mediów " ... No oczywiscie ze nie. Przeciez kazde dziecko wie ze gry to zlo, a alkohol to po prostu uzywka pozdrawiam |
Autor: | Dhoro [ 14 gru 2005, 15:39 ] |
Tytuł: | |
Po 10 dniach nieprzerwanego grania dupa wolowa a nie 10 dni, nie wiem jak silny organizm musialby miec.... jeszcze w kafajce.... co one 24/7? |
Autor: | Dana [ 14 gru 2005, 15:53 ] |
Tytuł: | |
Koleś miał wypadek przy pracy |
Autor: | Smolik [ 14 gru 2005, 16:41 ] |
Tytuł: | |
Po prostu u nas urządza się tzw. nocki a u nich tygodniówki |
Autor: | Dana [ 14 gru 2005, 16:46 ] |
Tytuł: | |
No ale co potem ? Miesiączki ? |
Autor: | Pio [ 14 gru 2005, 16:50 ] |
Tytuł: | |
E tam niektorzyumieraja z przepracowania no i gosciowi sie umarlo. Moze byl jednym z "azjackich farmerow" ktorzy sprzedawali zloto/postacie/przedmioty z gier za rl cash Po prostu gosc nie wyrobil miesiecznej stawki farmienia i ostro nadrabial |
Autor: | kozas15 [ 14 gru 2005, 19:22 ] |
Tytuł: | |
Albo gosciowi spadl na leb monitor jak mu dropnelo sie cos rare a media dorobily reszte |
Autor: | Mirtul [ 14 gru 2005, 23:30 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): No ale co potem ? Miesiączki ?
Ciekawe czy beda wytrzymywac napiecie przedmiesiaczkowe, nie mowiac juz o samych miesiaczkach |
Autor: | Ashton [ 14 gru 2005, 23:47 ] |
Tytuł: | |
lol :DDD Imo 2 dni to granica po ktorej trzeba przestac, z 2giej strony i po takim maratonie zgina koreaniec. Ale pewnie nie robil koles przerw ani nie jadl odpowiednio ;p no i wkoncu najwazniejsze uwazac na organizm, z 2giej strony po 30h on i tak dziwnie sie zachowuje zrywy psychiczne ograniczone myslenie itp ;) Wlasciwie po 30h umiejetnosci grania sa mocno zanizone, ba po 24h juz sie robi dziwnie ;) Znajomy wlasnie z tego powodu stara sie sypiac jak najwiecej by miec dobrego skilla jak najwiecej czasu ;) Tak wiec jezeli ktos chce grac to niech skonczy po 24-30h, bo nastepne godziny bedzie tylko marnowal czas, a jak juz siedzi sie 48h to trzeba przestac bo i organizm moze pasc ;P Naleze takze pamietac ze predzej czy pozniej bedziemy musieli odespac ten czas. Tak więc nie opłaca sie imo siedzieć zbyt długo bo na dłuzszą mete wyniki mamy słabsze :P Inna sprawa to to że czas okropnie sie skraca, 2-3 dni i mamy zaliczony cały tydzień. |
Autor: | ShadorVD [ 15 gru 2005, 08:53 ] |
Tytuł: | |
Zauważyłem, że u mnie np. z expieniem w WoWie była taka sytuacja, że na starcie bardzo ładnie pasek expa leciał (nie chodzi mi o to, że to początkująca postać) a po paru godzinach jakoś tak zaczynał on się ślimaczyć. Dezorientacja w WoWie... takie coś jak by... robienie wszystkiego żeby nie wyexpić tego... Wystarczyło parę godzinek snu powrót i znów exp leciał szybko (nie, to nie chodziło o to, że byłem na wypoczętym pasku). SvD. |
Autor: | Novocek [ 15 gru 2005, 14:50 ] |
Tytuł: | |
A ja tam uważam ,że koleś był zajebiście skąpym człowiekiem i jeśli już wydoili go na te marne 15 Euro (czy ile się tam płaci) to musiał kożystać z każdej sekundy za jaką zapłacił. Wiem gupie ,ale tak też mogło być... To wkońcu w Azji... |
Autor: | khoga [ 15 gru 2005, 15:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A ja tam uważam ,że koleś był zajebiście skąpym człowiekiem i jeśli już wydoili go na te marne 15 Euro (czy ile się tam płaci) to musiał kożystać z każdej sekundy za jaką zapłacił.
jakos niespecjalnie to do mnie przemawia... |
Autor: | RoozTer [ 15 gru 2005, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Do mnie tez to jakos nie przemawia, tam kafejki to nie nowosc ba raz juz przepadly i znow jest na nie moda;) |
Autor: | Dana [ 15 gru 2005, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jeśli już wydoili go na te marne 15 Euro
Walutą Korei są ping-pongi |
Autor: | Mirtul [ 15 gru 2005, 16:31 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Walutą Korei są ping-pongi
Chyba po lbie |
Autor: | neB [ 16 gru 2005, 14:16 ] |
Tytuł: | |
hehehe co wy gadacie ) mnie juz za niedlugo tez czeka taki "loss" P wiec Ide grac P |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |