MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Intel Core 2 Quad - bye bye AMD fan bois.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=21580
Strona 1 z 4

Autor:  Oyci3C [ 29 wrz 2006, 13:45 ]
Tytuł:  Intel Core 2 Quad - bye bye AMD fan bois.

http://www.gameklip.com/v/1606/

+1

Kopara na dol.
Jako, ze wyroslem z gier tego typu to sorry ale to mnie rozjebalo nieprzecietnie :\ Engine napisany specjalnie pod nowa zabawke Intela.

Autor:  Dana [ 29 wrz 2006, 13:52 ]
Tytuł: 

Dobrze że mam xboxa360, nie będę musiał wydawać góry kasy na upgradowanie pieca :)

Autor:  Oyci3C [ 29 wrz 2006, 13:53 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Dobrze że mam xboxa360, nie będę musiał wydawać góry kasy na upgradowanie pieca :)


No niestety na X-Box nie bedzie wygladalo dokladnie tak samo, ale racja;)

ja to bardziej jako ciekawostke przytaczam, chociaz nie ukrywam, ze z checia bym to "in action" zobaczyl hehe

Autor:  Dana [ 29 wrz 2006, 13:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No niestety na X-Box nie bedzie wygladalo dokladnie tak samo, ale racja;)


Sczerze wątpię, x nie miałby problemów z pociągnięciem tej gierki mimo że ma jeden rdzeń mniej, ale ogólnie jest to zupełnie inna architektura więc to tylko kwestia umiejętności programistycznych :D

Tu są trailery z wersji xbox.
http://games.teamxbox.com/xbox-360/1148/Alan-Wake/#movies

Autor:  Oyci3C [ 29 wrz 2006, 14:12 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
No niestety na X-Box nie bedzie wygladalo dokladnie tak samo, ale racja;)


Sczerze wątpię, x nie miałby problemów z pociągnięciem tej gierki mimo że ma jeden rdzeń mniej, ale ogólnie jest to zupełnie inna architektura więc to tylko kwestia umiejętności programistycznych :D


No nie do konca tak to wyglada. Nie przeskoczysz 4 rdzeni - 1 rdzen, nie przeprogramujesz kodu z 4 rdzeni na 1 rdzen jednoczesnie uzyskujac takie same efekty + wydajnosc.

Autor:  konrador [ 29 wrz 2006, 17:10 ]
Tytuł: 

Sczerze wątpię, x nie miałby problemów z pociągnięciem tej gierki

Pierdu, pierdu. A wiesz to skad? Na konsole od zawsze wychodzily zubozone produkty - czy to o tekstury czy to o co innego... Wystarczy porownac gry wydawane rownolegle na kilka platform, lub obiektywnie ocenic konwersje zywcem przeniesione z konsoli na PC, ktorych lwia czesc prezentuje sie nadzwyczaj czerstwo. Kazda zabawka do grania na poczatku robi furore, ale po paru miesiacach emocje/kurz opadaja i widac teh real deal czyli j/w. Co nie zmienia faktu, ze na konsole bardzo czesto wychodza gry bardzo fajne, ktorych brakuje ba PC - chociazby bijatyki *chlipjakjachcialbymtekkenanapc*.

Autor:  Dana [ 29 wrz 2006, 18:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No nie do konca tak to wyglada. Nie przeskoczysz 4 rdzeni - 1 rdzen, nie przeprogramujesz kodu z 4 rdzeni na 1 rdzen jednoczesnie uzyskujac takie same efekty + wydajnosc.


Może i tak, na technikaliach się zbytnio nie znam. Jednak procesor xboxa jest zupełnie inny niż pecetowe, oraz programowanie wygląda nieco inaczej. Sądze skoro gra jest pisana od nowa w wersji xbox360 to raczej da się osiągnąć takie same efekty i wydajność jak w wersji PC. Problemem jest ograniczona pamięć konsoli jednak i to można obejść bez straty jakości.

Cytuj:
Pierdu, pierdu. A wiesz to skad?


Choćby patrząc na hardware.


Cytuj:
Na konsole od zawsze wychodzily zubozone produkty - czy to o tekstury czy to o co innego...


Ale do czego ty pijesz, do konwersji z pc na konsole czy do gier robionych stricte pod konsole ?

Jeżeli do konwersji, to chyba oczywiste że pcety oferują lepszą moc przerobową niż taki playstation2, więc to logiczne że trzeba coś uciąć.

Jeżeli do tego drugiego, to gry w cale nie są zubożone (może z perspektywy pececiarza, jednak nie mają one [zazwyczaj] swoich odpowiedników na pc), tylko robione pod konkretny sprzęt który nie jest zbyt mocny.

PSX w dniu swojej premiery oferował graficzkę o której pecieciarze mogli tylko pomarzyć.

Autor:  kozas15 [ 29 wrz 2006, 18:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
PSX w dniu swojej premiery oferował graficzkę o której pecieciarze mogli tylko pomarzyć.



Jeden z plusów zamkniętych konstrukcji. Tak będzie zawsze- wychodzi nowa konsolka której grafika zwala z nóg ale po pewnym czasie pecety je przescigają.
I otwarta i zamknięta konstrukcja mają swoje wady i zalety.

Autor:  drut [ 29 wrz 2006, 18:29 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
PSX w dniu swojej premiery oferował graficzkę o której pecieciarze mogli tylko pomarzyć.


29 września 1995 roku - psx

31 maja 1996 - quake 1

No nie wiem czy quake 1 na voodoo rush wygladal gozej od gier na psx.

Autor:  Dana [ 29 wrz 2006, 18:47 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jeden z plusów zamkniętych konstrukcji. Tak będzie zawsze- wychodzi nowa konsolka której grafika zwala z nóg ale po pewnym czasie pecety je przescigają.


Wystarczy porównać jak wyglądały pierwszy gry na psx czy ps2 i porównać z najnowszymi, widać bardzo dużą różnicę. Ponieważ zdolni programiści z czasem uczą się w pełni wykorzystywać możliwości sprzętu.

Cytuj:
29 września 1995 roku - psx


3 grudzień 1994

Cytuj:
No nie wiem czy quake 1 na voodoo rush wygladal gozej od gier na psx.


No to oblukaj sobie Toshiden (na pececie mogłeś popykać najwyżej w mk2 czy franko) albo Wipeouta.

Autor:  kozas15 [ 29 wrz 2006, 18:51 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Jeden z plusów zamkniętych konstrukcji. Tak będzie zawsze- wychodzi nowa konsolka której grafika zwala z nóg ale po pewnym czasie pecety je przescigają.


Wystarczy porównać jak wyglądały pierwszy gry na psx czy ps2 i porównać z najnowszymi, widać bardzo dużą różnicę. Ponieważ zdolni programiści z czasem uczą się w pełni wykorzystywać możliwości sprzętu.



A to też prawda i kolejny plus zamkniętych konstrukcji: programiści mogą w pełni poznać sprzęt, na pecetowym rynku tak się nie da gdyż co chwila wychodzą jakieś nowinki. Ale prawdą jest że pecety po jakimś czasie prześcigneły i psx i ps2.

Autor:  Dana [ 29 wrz 2006, 18:54 ]
Tytuł: 

@drut

Voodoo Rush wyszedł w sierpniu 1997 :har:

Autor:  drut [ 29 wrz 2006, 19:01 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):

3 grudzień 1994



tak w japoni, w europie 29 września 1995
http://pl.wikipedia.org/wiki/PSX

Ja nie pisalem kiedy wyszedl voodoo rush, napisalem na czym gralem i widzalem quake. A co do psx, wciaz lezy u mnie na szafie w orginalnym opakowaniu. Niema co sie spierac co jest lepsze i potrafi wiecej, konsola i pc to dwie calkowicie inne rzeczy. Zadna gra na konsoli nie zastapi mi WoWa, tak samo zadna gra na Pc soul calibura.


Ps.
Toshiden 1997 rok
http://renzukoken.com/imagescombat/battletoshoden33.jpg

Quake I czerwiec 1996 rok
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1890

Kto wygrywa ?

Autor:  Dana [ 29 wrz 2006, 19:04 ]
Tytuł: 

drut napisał(a):
Dana napisał(a):

3 grudzień 1994



tak w japoni, w erupie 29 września 1995
http://pl.wikipedia.org/wiki/PSX


Tak wiem o tym :wink:

Autor:  konrador [ 29 wrz 2006, 19:50 ]
Tytuł: 

Ale do czego ty pijesz, do konwersji z pc na konsole czy do gier robionych stricte pod konsole ?

Chodzilo mi o konwersje konsola > PC i gier robionych na rozne platformy rownolegle. Wydawalo mi sie, ze wyrazilem sie dosc jasno. A ogolnie to o nic mi nie chodzi, poza tym, ze grzechem byloby nie wykorzystanie takiej okazji na wywolanie... gorrracej dyskusji - w koncu nie od dzis wiadomo, ze konsole/PC to bardzo czuly temat... A nuz jakas zblakana rybka chwyci ;)

Autor:  SwenG [ 29 wrz 2006, 22:04 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
A nuz jakas zblakana rybka chwyci ;)

Chyba nie to community ;) Tu właściwie sami PC-towcy, ewentualnie dwusystemowi ;)

Autor:  oFFca [ 30 wrz 2006, 15:06 ]
Tytuł: 

Roznica miedzy PieCem a konsolami jest taka, ze konsole maja staly system, co pozwala dostosowywac gry scisle do niej, a PieC to zupelnia inna sprawa :) Rozne marki procesorow, taktowania, karty graficzne i w ogole:). Fakt faktem ze sam producent powiedzial ze wykozystuje wiele rdzeniow do roznych celow, f.e. jeden z nich przygotowuje grafike dla karty graficznej do wyswietlenia. Generalnie fajne gry beda sie pojawiac :)

Autor:  Ashton [ 30 wrz 2006, 15:59 ]
Tytuł: 

http://www.gamespot.com/features/6147028/index.html

pc>konsole

Autor:  Dana [ 30 wrz 2006, 19:47 ]
Tytuł: 

pc = konsole > bierki

nuff said !

Autor:  patrycjusz [ 30 wrz 2006, 20:23 ]
Tytuł: 

Tak sie skalda ze doskonale pamietam czasy gdy PSX wkroczyl do europy, bo sam go wtedy zakupilem zakupilem. Pamietam tez kiedy wyszedl 3DFX i pamietam jak zagrywalem sie w q1 na PC mojego kolegi.
Przez napewno ponad rok od zakupu PSXa do czasu wyjscia 3DFX (monstera ktory kosztowal na swoje czasy tyle co sam PSX) Playstation byl lepszy graficznie od PC, ale slabszy od N64 (ten poziom grafiki gwarantowal P200MMX plus 3DFX).

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team