MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Enemy Territory: Quake Wars BETA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=25441
Strona 1 z 4

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 16:09 ]
Tytuł:  Enemy Territory: Quake Wars BETA

Dzis od godziny 20.oo na fileplanet.com bedzie mozna dostac kluczyk do bety, nastepcy ET - jednej z najpopularniejszych sieciowych gier fpp.

Moze jakies wspolne usmiercanie sie ? :>

Autor:  Mirtul [ 23 cze 2007, 16:32 ]
Tytuł: 

Wczoraj na kanale siedzialem i wczoraj ruszylo afaik i bylo tylko dla subkryperow, ale niedlugo ("soon after") bedzie dla reszty.

Autor:  Smashie [ 23 cze 2007, 16:35 ]
Tytuł: 

i czym wy sie podniecacie? jakis shit na silniku q4

Autor:  Mirtul [ 23 cze 2007, 16:36 ]
Tytuł: 

DUNT REMEBER
ale byl warning na caly qnet.

Autor:  Ashton [ 23 cze 2007, 16:42 ]
Tytuł: 

o wkoncu cos ciekawego wsrod fps :DD

Autor:  Mirtul [ 23 cze 2007, 16:47 ]
Tytuł: 

Ludzie na kanale twierdza, ze nie trzeba miec subskrypcji, wiec trzeba czekac do 19.00 :)

ps. juz ssam bete :}

Autor:  Dana [ 23 cze 2007, 16:50 ]
Tytuł: 

A jakie toto ma mieć Sys. Requirements ?

Autor:  Motopompa [ 23 cze 2007, 17:00 ]
Tytuł: 

Dla niecierpliwych filmik z bety. tu

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 17:02 ]
Tytuł: 

Chyba sie za bardzo pospieszylem z tymi kluczami. :]

Key Distribution Start: 11 AM Pacific / 2 PM Eastern / 19:00 British / 20:00 Central European

Autor:  Ashton [ 23 cze 2007, 17:02 ]
Tytuł: 

niema kluczy wciaz ;/

eh niech cie... ;)
a ja tu jak glupi klikam ciagle :P

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 17:08 ]
Tytuł: 

Rwaa jutro 2 egzaminy. :D

Autor:  Mirtul [ 23 cze 2007, 17:46 ]
Tytuł: 

U mnie jeszcze godzina zanim sie sciagnie, robie skip raidu~!
Prawie RTWC 98 skonczylem :~\ "Cos sie konczy, cos sie zaczyna" tez zaraz sie skonczy :{

Autor:  konrador [ 23 cze 2007, 18:29 ]
Tytuł: 

Hmmz0r, kluczyki dla subskrybentow zwyklych sa od srody afair. Dzien wczesniej byly dla tych, ktorzy wykupili sub na rok _po_ pojawieniu sie info o becie.

Moje pierwsze wrazenia z innego forum:
"ja gram od wczoraj. graficznie wyglada to bardzo przecietnie, jest atm bug powodujacy rozmywanie sie megatexture (podloze) w niektorych momentach, co wyglada jakby ktos zmienial picmipa "na zywo"... modele i otoczenie sa raczej ok, ale tez nie zachwycaja niczym szczegolnym. framerate raczej kiepski, jest pare tweakow, ktore pozwalaja doprowadzic go do normalnosci, tak zeby fpsy oscylowaly w granicach 40-50 w zadymie... nie jest to jakis uber framerate, ale ja sie przynajmniej ciesze, ze nie ma tego buga, co w prey'u (ten sam engine), ktory u mnie powodowal spadek fpsow w przypadku pojawienia sie 2+ postaci na ekranie do 10-20. slyszalem/myslalem, ze bedzie gorzej.

oprawa dzwiekowa jakby nie istniala. fajne voice'overy, ale na tym sie jej fajnosc konczy. nie slychac odglosow otoczenia jak np. szum wody czy praca jakiejs maszynerii. strzelanie z guna daje efekt plucia pestkami do pustego wiadra (z duza szybkoscia...).

mimo to gra mi sei bardzo przyjemnie, mozna robic strafejumpy i poruszac sie bardzo szybko z miejsca na miejsce dzieki niekonczacej sie staminie (i wlasnie strafe jumpom). mozna nabrac fajnego rozpedu a'la tribes i wybic sie w powietrze na jakims zakrzywieniu terenu. strzela sie dosc dziwnie, bo postaci sa male, poruszaja sie szybko i przewaznie mamy ch-- slaby framerate, a jak jeszcze trafi sie koles poruszajacy sie na sprincie strafe jumpujac, to robi sie b.ciezko.

pojazdy mozna teoretycznie rozwalac nawet pistoletem, ale w praktyce wyglada to tak, ze nie ma takiej mozliwosci, zeby np. medykiem i jego granatami/machinegunem rozwalic czolg, chyba ze tank driver jest lekko retarded i/lub celuje kierownica. gdy ustawimy sie na spawnie przeciwnika czolgiem, to przeciwnik moze miec lekki problem z wyjsciem z niego."

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 23 cze 2007, 19:21 ]
Tytuł: 

Ja wlasnie wyodswiezalem kluczyk. Za ktoryms razem poszlo.

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 19:40 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Karwa, oczywisie nie moge sie zarejestrowac. Hilfe.


Jest jakis error, na ircu sie pucuja.

Autor:  redruM [ 23 cze 2007, 19:46 ]
Tytuł: 

Ta gramy z konem od paru dni (hype robi swoje) i po intensywnym betatestingu (taa..) mogę powiedzieć ,że to czy kupię grę jest przesądzone. Gierka daje radę. Jest dynamicznie, można robić oldschoolowe wejścia na pełnej kurwie i zbierac 3-4 fragi na jednym magazynku. Właśnie ta dynamika (przypomina mi bardzo starusieńkie RtCW) to jest to co robi tą gierkę - np. taka akcja bronię krat sewera z 5cioma typami, rzucam im wesoło stroyenty stroggish health) nagle w ułamku sekundy wpada 5ciu GDF, robi się taki mayhem że ciężko to pojąć, jeszcze w samym środku burdelu biega covert ops GDF przebrany za strogga i backstabuje moich teamm8s w plecki. Uogólniając jest niegrzecznie.

Mapka jest niewielka, podzielona na 2 części outdoor i indoor (uwielbiam tę drugą partię). Najbardziej gorąco zawsze jest przy objectives, także tam szukajcie fragów h3h3.

Pojazdy i guny wydają się nieźle wyważone, na pewno nie ma powtórki z BF2/2142 gdzie pojazdami robiło się lock flag/spawnów, infantry ma tutaj sporo do powiedzenia, a np. takie air vehiclesy mozna szybko sprzątnąć na kilka sposobów (deploy anti air turret albo po prostu rocket launcherem który ma 3sec autolock) .

Z klamek najfajniej mi się strzela lacerator/hyperblaster (strogg side) no i railem ofc ^^ , GDF też ma niezły wybór zabawek, zwykła assault rifle jest w pipke, nie podobało mi się tylko Uzi, covert to ma bodajże - fatalny spread.

Z klas zdecydowanie najłatwiej się gra technicianem, (ma ammo i health) , kilku takich zapewnia dłuższą wymianę ognia. Opressor też jest bardzo ciekawy, ale trzeba nauczyć się używać paru nowych patentów (robi fajny shield)

Jeszcze mała historyjka na koniec : w swojej very 1st grze trafiłem na serwer z devsami ( [SD]jRAD i [SD]AO ) , nie miałem pojęcia co gdzie jak byłem kompletnie niewtajemniczony anyways widzę jRADa wołającego o medyka, podbiegłem do niego i koło minuty szukałem skrótu do strzykawki ( jak w RtCW/ET ) ale jej nie było...to chciałem go uleczyć rzucając mu healthpacki na corpsa :<

Me buys ETQW.

PS. jak ktoś chce mnie dodać do friends to nick xceed, gram późnymi wieczorami/nocami

Autor:  Ashton [ 23 cze 2007, 19:53 ]
Tytuł: 

jak z wymaganiami ? :D

coprawda dostalem kluczyk ale musialem podkrecic info o sprzecie...

Autor:  Sucre [ 23 cze 2007, 19:57 ]
Tytuł: 

Argh, przeszedłem już przez proces rejestracji ale oczywiście firewall lub inny szit blokuje mi obrazek z kodem ;/.
http://img411.imageshack.us/img411/3149 ... zitrs8.jpg

Autor:  Templair [ 23 cze 2007, 20:06 ]
Tytuł: 

Wlasnie zaczela sie mega jazda na FP. Szczesliwy kto wczesniej wyodswiezal sobie kluczyk ;) ...

P.S. Szkoda, ze roballowy ftp nie dziala :< ...

T.

Autor:  Dana [ 23 cze 2007, 20:19 ]
Tytuł: 

Działa, właśnie z niego ściągam.

Po prostu musisz poodświeżać pareset razy żeby załapać się na slot.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team