Gram w ETQW. UT3 tez jest podobno fajne, ale niestety nie trawie tego movementu i broni na tyle, zebym mogl je przetestowac i sie wypowiadac. Jedyne w co dawalem rade grac w UTeki to instagib.
W ETQW jest w zasadzie jeden tryb - objective (no i jak w ET mamy campaign, stopwatch itd.). Oczywiscie zaleznie od tego czy grasz na ffa czy nie, na jakim ffa grasz, na jakiej klanowce pcw/grasz beda roznily sie zasady (aktywne lub nie upgrade'y, mozliwosc uzywania pojazdow, ograniczenia co do stosowanych deployables/broni), liczba graczy itp. Takze kombinacji mimo istnienia w zasadzie tylko jednego trybu gry jest naprawde sporo i troche czasu zajmuje, zeby sie we wszystkim polapac, szczegolnie jesli dodatkowo chcialbys grac klanowo i zapamietac zasady na poszczegolnych mapach dot. tego w jakich fazach jakich pojazdow mozesz uzywac itp. (na ffa oczywiscie tego nie ma, wiec nie trzeba sie stresowac - mozna sobie przyprowadzic wszedzie 3 hogi, 2 desecratory i cyclopsa, a do tego postawic z 8 wiezyczek i pewnie nawet nikt sie nie obrazi). Maksymalnie serwery mieszcza 32 graczy afair, jednaj klanowki gra sie w teamach szescio lub czteroosobowych (infantry bez pojazdow, ciezkich broni, min... zreszta to tez zalezy od ligi i jej zasad).
Jesli chodzi o roznice pomiedzy ET a ETQW... Jest ich sporo. Jak wiesz ETQW laczy elementy ET i BF, przy czym te z BF2 (duze mapy, pojazdy) daja sie bardziej zauwazyc, bo maja, jakby nie patrzec, spora przewage nad czystym infantry. Jedno musi wspolgrac z drugim, chociaz wiekszosc map posiada fazy na zewnatrz i wewnatrz budynkow... Sa tez mapy bez ciezkich pojazdow. Mapy sa dosc duze, zdecydowanie wieksze niz te w ET, jednak mniejsze niz te w BF, a dodatkowo dzieki sprincie+strafe jumpom mozna sie po nich bardziej szybko poruszac.
W sumie najlepiej bedzie, jak sobie sciagniesz oba demka i ocenisz, co ci lepiej pasuje. Mi ETQW podoba sie najbardziej ze wszystkich FPS-ow wydanych w ostatnim jesiennym miocie, np. CODa nie tknalbym nawet, gdyby byl to jedyny istniejacy FPS... Kwestia gustu. Jesli interesuja cie jakies konkretne aspekty gry, to postaram sie odpowiedziec.
|