MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowy Wolfenstein... oraz inne info z QCon
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=30497
Strona 1 z 2

Autor:  Ilove50cent [ 28 lip 2008, 22:19 ]
Tytuł:  Nowy Wolfenstein... oraz inne info z QCon

http://gry.wp.pl/id;67625;size;,0;x;nga ... qILVCPo%3D

Mialo byc grudzien 2004 :D mały poslizg ale i tak nie moge sie doczekac

Autor:  czlowiek [ 28 lip 2008, 22:47 ]
Tytuł: 

grafika wygląda średnio. możne multi będzie ratował.
http://youtube.com/watch?v=RYbPXsqh62Q&feature=related





[=||=]iron cross 4 ever

Autor:  Ilove50cent [ 28 lip 2008, 23:07 ]
Tytuł: 

Widze ze w iron crossach grales :D jaki nick ? a co do grafiki mi tam moze byc aby grywalnosc byla ala rtcw ' et !!

Autor:  konrador [ 29 lip 2008, 00:27 ]
Tytuł: 

id Tech 4 = porazka. Oby wykrzesali z tego cos grywalnego. Chociaz sam fakt, ze przygotowuja te gre rownolegle dla PC i konsolek troche zle jej (i nam) wrozy.

Autor:  ikona [ 29 lip 2008, 00:55 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
id Tech 4 = porazka. Oby wykrzesali z tego cos grywalnego. Chociaz sam fakt, ze przygotowuja te gre rownolegle dla PC i konsolek troche zle jej (i nam) wrozy.


q4 byl bardzo fajny w singlu natomiast multi to niezly zart. Tego samego mozna sie spodziewac po tym wolfie, o ile bedzie multi to moze sie okazac kaszana przez idtech4.
Imo fakt ze gra jest defaultowo pisana na xboxie gwarantuje ze na pc bedzie chodzic zajebiscie, pozatym pewnie beda kombinowac z coopem bo to raczej normalka na konsolach.

Autor:  konrador [ 29 lip 2008, 02:02 ]
Tytuł: 

Ja wlasnie oceniam pod katem multi. Q4, D3, ETQW - crap. Q4 duzo nie gralem nawet, ale wystarczajaco, zeby doswiadczyc wiekszosci bugow silnika. Zreszta widac jak popularna wsrod graczy okazala sie ta gra... D3? pls. ETQW? Totalna porazka jesli chodzi o funkcjonowanie gry, performance, netcode, hitboxy. Engine moga dopracowac i cos z nim zrobic - zgadza sie... chyba ze skorzystaja z doskonalych rozwiazan ekipy SD i cala gra bedzie nawet przy 333fps dzialala, jak gdyby naprawde fpsow bylo 25. Tylko pozostaje jeszcze pytanie, jak rozwiaza kwestie gameplay: czy nie zretardaryzuja gry na potrzeby konsol, i czy nie beda starali sie zrobic z niej COD4.5?

Autor:  exodus [ 1 sie 2008, 10:42 ]
Tytuł: 

Nowy trailer rage:
http://www.gametrailers.com/player/3782 ... mments_top

Carmack napisał(a):
8:50: "World of WarCraft is awesome. There was a period where id considered persistent multiplayer gaming. We're still interested in it on the mobile space."


bummer.

Autor:  konrador [ 1 sie 2008, 11:55 ]
Tytuł: 

No tak, Rage.

A tu nowy trailer do Wolfensteina. I wiecej wybuchow.
http://www.gametrailers.com/player/37743.html

He He. Mam nadzieje, ze ten koles strzelajacy do niemiaszkow na balkonie sie czolgal i dlatego byl taki wolny (sprawdzalem przed sec na wszelki wypadke, czy to nie bylo slowmo, ale jednak nie). Aha, no i fajnie by bylo, gdyby opcja strzelania zza obiektu bez celowania (kolezka w oknie) pozostala w trybie single player.

:(

Autor:  Oyci3C [ 1 sie 2008, 13:14 ]
Tytuł: 

Taaa i potem wyrastaja tacy pr0 playerzy co twierdza, ze na konsoli sie super-fajniusio gra bo mozna wcisnac autofire zza kamyczke hehahehahehae :[

Autor:  Aenima [ 1 sie 2008, 14:22 ]
Tytuł: 

jak tam wyniki w q3? ojcze?

Autor:  Dana [ 1 sie 2008, 15:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Mam nadzieje, ze ten koles strzelajacy do niemiaszkow na balkonie sie czolgal i dlatego byl taki wolny


Już przestań pierdolić, na siłę starasz się udowodnić jaki to z ciebie znawca i krytyk FPSów.
To jest trailer zmontowany tak by był jak najbardziej efektowny. Pewnie miał +walk wciśnięte, bo przy scenie z npcem i balustradą porusza się normalnie.

Poczekaj na gameplay malkontencie.

Autor:  konrador [ 1 sie 2008, 15:21 ]
Tytuł: 

Uspokuj sie, kobieto. To po pierwsze. Po drugie, nie czuje potrzeby udowadniania komukolwiek czegokolwiek. W tej chwili oceniamy to, co zostalo nam udostepnione. Trailer nie jest efektowny dla kogos, kto docenia(l) rozgrywke arcade'owa z RTCW czy ET, a nie pseudo-realistyczne gowno z wychylaniem sie zza scian, strzelaniem na oslep i totalna losowoscia wynagradzajaca reagujacych na wszystko z opoznieniem, tj. to w czym ty sie lubujesz. Z tego co zaprezentowali wynika, ze gra jest wolna i przypomina bardziej MOH.

Autor:  niebezimienny [ 1 sie 2008, 15:27 ]
Tytuł: 

Wyedytujcie OP zeby nie psul tabeli

Autor:  Dana [ 1 sie 2008, 15:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W tej chwili oceniamy to, co zostalo na udostepnione.


Nie, oceniasz grę na podstawie tego co zostało udostępnione.

Cytuj:
gowno z wychylaniem sie zza scian


Hahah o rany, od razu twierdzisz że będzie "wychylanie się" zza ścian bo w cinematic trailerze zobaczyłeś jak NPCe to robią :)
Mogę ci wymienić dziesiątki gier gdzie npce to robią a postać kierowana przez gracza tego nie może.

Cytuj:
to w czym ty sie lubujesz


W ET grałem bardzo bardzo dużo od czasu premiery, w sumie jakieś 2-3 lata więc proszę cię, nie mów mi w czym się lubuję. Chyba że ci to dodaje animuszu.

Cytuj:
Z tego co zaprezentowali wynika, ze gra jest wolna i przypomina bardziej MOH.


No faktycznie, ta 1.5 sekundowa scena pokazała nam prawdę o tym czym będzie nowy Wolf.

Autor:  exodus [ 1 sie 2008, 16:29 ]
Tytuł: 

I vote sticky cover!

W kazdym badz razie doom4 zamiast quake arena 2 = fail.
A quakelive bez modow = epic fail.

Autor:  Dana [ 1 sie 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

Quakelive ma być jak q3cpma :)

Autor:  konrador [ 1 sie 2008, 16:52 ]
Tytuł: 

Nie, oceniasz grę na podstawie tego co zostało udostępnione.

To, co zostalo nam udostepnione to nagranie kawalkow ukonczonej do tej pory gry, ktore za zadanie mialy przedstawic ja w jak najlepszym swietle. Wiec tak, oceniajac to, co zostalo udostepnione, po czesci oceniam takze gre. Brawo.

Moze po prostu trailer im nie wyszedl, albo mieli skonczone tylko pol balkonu i dlatego postac nie mogla biec. Jesli ja chcialbym jak najlepiej zaprezentowac nastepna odslone Flatout, to na pewno nie robilbym tego, jadac z predkoscia 40km/h.

Nie twierdze, ze wychylanie sie zza scian (i strzelanie na slepo) bedzie w grze. Napisalem, cytuje:

"Aha, no i fajnie by bylo, gdyby opcja strzelania zza obiektu bez celowania (kolezka w oknie) pozostala w trybie single player."

W tej chwili spekulujemy, bo przy takiej ilosci dostepnych informacji mozna robic wlasnie tylko tyle - spekulowac. Postnalem swoja opinie nt. tego, co zostalo zaprezentowane w _reklamie_ gry i wyrazilem przy okazji obawy, czy aby na pewno development gry zmierza w dobrym kierunku, wyznaczonym przez jej poprzedniczke, i czy nie wpadl przypadkiem w glebokie koleiny przez ostatnich pare lat wyjezdzone przez toporne, ciezkie i powolne "taktyczne" shootery (co mocno sugeruja zaprezentowane w grze sceny). Jesli cie cos gryzie w dupe, to sie podrap, a nie lec aggrowac na forum, bo dostaniesz ciapem.

Autor:  Dana [ 1 sie 2008, 17:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
To, co zostalo nam udostepnione to nagranie kawalkow ukonczonej do tej pory gry, ktore za zadanie mialy przedstawic ja w jak najlepszym swietle. Wiec tak, oceniajac to, co zostalo udostepnione, po czesci oceniam takze gre. Brawo.


Ale ty oceniasz gameplay, a w tym filmiku wiele go niema. Po tym co zostało udostępnione mógłbyś ocenić grafę, klimat a nawet fabułę...

Cytuj:
albo mieli skonczone tylko pol balkonu i dlatego postac nie mogla biec


Uczepiłeś się tego balkonu...zwracam uwagę jeszcze raz na scenę z balustradą.

Cytuj:
Nie twierdze, ze wychylanie sie zza scian (i strzelanie na slepo) bedzie w grze. Napisalem, cytuje:


Napisałeś też: "Trailer nie jest efektowny dla kogos, kto docenia(l) rozgrywke arcade'owa z RTCW czy ET, a nie pseudo-realistyczne gowno z wychylaniem sie zza scian"

Cytuj:
Postnalem swoja opinie nt.


Ależ ja szanuję twoją opinię. Napisałem że się z nią nie zgadzam, a sposób w jaki to zrobiłem to inna sprawa.

Autor:  konrador [ 1 sie 2008, 18:33 ]
Tytuł: 

Ale ty oceniasz gameplay, a w tym filmiku wiele go niema.

Trudno. Oceniam to, co jest na chwile obecna - w tej chwili mamy skrawki gameplay w slabym (choc i tak o niebo lepszym niz pierwszy teaser) trailerze. Jak wyjdzie beta, demo, pelna wersja, to bede ocenial gameplay na podstawie bety, dema, pelnej wersji. Na razie jest gameplay w trailerze, wiec oceniam gameplay z trailera, taki jaki jest i tyle ile go jest.

Uczepiłeś się tego balkonu...zwracam uwagę jeszcze raz na scenę z balustradą.

Mi to raczej wyglada na zwykla kamere/spect/noclip. Oczywiscie moze to byc tez wylaczony HUD, ze sprintem.

Balkonu sie uczepilem, bo jest to jedyna scena, gdzie wyraznie widzimy bron, ktora sobie strzela (przez co mozemy zalozyc, ze jest to postac sterowana przez gracza) i predkosc poruszania sie. A czy to jest w biegu, spacerem, na sprincie, na wrotkach, czy hulajnodze to mozemy wrozyc do samej premiery. Oceniam to, co widze na trailerze - postac (ktora kieruje ktostam) porusza sie wolno.

pseudo-realistyczne gowno

To akurat mialo dotyczyc wiekszosci oferowanych obecnie "taktycznych" shooterow.

Napisałem że się z nią nie zgadzam, a sposób w jaki to zrobiłem to inna sprawa.

W takim razie wypracowales sobie bardzo unikalny styl.Nazwales mnie malkontentem, bo nie trawie okreslonego podgatunku shooterkow, ktorymi jestesmy masowo karmieni od x lat i stwierdziles, ze "na sile staram sie udowodnic jaki to ze mnie znawca i krytyk FPS-ow", bo pewnie poruszyla cie moja ocena silnika id tech4, a w szczegolnosci ostatniej produkcji SD, z ktora spedzilem ponad rok.

Autor:  Asmax [ 1 sie 2008, 21:43 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Quakelive ma być jak q3cpma :)


Quake live na obecnym etapie b. daleko do CPMA. Wszystkie predkosci, jumpy itp. sa jak w standardowym q3. Dodatkowo nie widze mozliwosci jak to mozna zmodowac.

Inna sprawa, ze to ladny rozwoj jezeli chodzi o granie, szybko sie sciaga, ladnie chodzi, ale niestety da sie mocno odczuc lag. Wiekszosc ludzi z jakimi gram ma 150+ a jak wiadomo w grze typu Q3CPMA to nie ma szans na przetrwanie ;).

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team