MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Prince of Persia 2008 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=32225 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Stefq [ 26 gru 2008, 16:37 ] |
Tytuł: | Prince of Persia 2008 |
Ktoś zaczyna, przechodzi, skończył? Jak wrażenia i jakie opinie? Nowy silnik graficzny jest niezwykle przyjemną odmianą, mechanika została zmieniona co jest na początku trochę uciążliwe jeżeli ktoś ma przyzwyczajenia z poprzednich części. Walk za dużo to nie ma, ale są ciekawe, chociaż system walki jest dosyć drażniący w niektórych momentach. Przeciwnicy za dużo blokują ;< Otoczenie jest świetnie zrobione. Etapy przechodzenia gry też są ciekawe, można wybrać dowolną drogę. Imo gra świetna, ale zakończenie = fail. Edit1 Dodatkowo nowości takie jak ślizganie, czy chwytanie się "kół" jest fajnie zrobione. No ale w każdej części mamy coś nowego. W walkach muszę się zgodzić. Uciążliwe dokańczanie animacji i brak dynamiki wcześniejszych części, gdzie można było kontrować natychmiastowo, oraz atakować od razu po uniku. Latanie = fail, reszta mocy przyjemna dosyć zwłaszcza bieganie |
Autor: | konrador [ 26 gru 2008, 18:56 ] |
Tytuł: | |
Ogolnie gra mi sie podoba. Walki wygladaja efektownie i jest ich malo, co pozniej okazuje sie duzym plusem, bo combat system jest na dluzsza mete wyjatkowo uciazliwy. Gdy przeciwnik sie podnosi nie mozna zaatakowac, bo musi sie skonczyc animacja. W odpowiednim momencie musisz wcisnac odpowiedni przycisk, co czasem dziwnie dziala (kolejny next gen wynalazek...) - czuje, ze reaguje wystarczajaco szybko, ale tylko przy klikach myszka (blok/atak) mam 100% szanse na dobra reakcje - z klawiatura jest lotto (nie probowalem jeszcze ciac kabla). Niektore ataki przeprowadzane przez nasza postac sa na tyle powolne, ze niektorzy przeciwnicy mogli by je skontrowac w dowolnym momencie, gydby AI bylo wystarczajaco tweakniete. Najfajniejsze z tego wszystkiego jest bieganie po scianach/sufitach, skakanie itd. Pierwsze 2 powersy jakie wzialem to bylo bieganie po scianach i skakanie na duze odleglosci - to drugie wygladalo naprawde swietnie. Teraz przyszedl czas na latanie, ktore jest po prostu tragiczne i jakos zabilo przyjemnosc biegania po mapach po prostu, bo w momencie przelotu gra traci cala swoja dynamike. Jeszcze nie skonczylem, ale niedlugo przysiade. Nie wiem ocb z narzekaniem, ze gra jest zbyt latwa, bo nie mozna zginac. Upadek to nic innego jak powrot do checkpointa. Czy odpowiednia animacja i jakies jeki w przypadku wypadniecia poza mape znaczaco utrudnilyby rozgrywke? W dobie maksymalnie zdebilizowanych produktow powinno sie podobac. |
Autor: | meterrr [ 26 gru 2008, 19:30 ] |
Tytuł: | |
grafika duzy +, podoba mi sie taki klimat, imho świetnie pasuje do basniowego swiata ogolnie oprawa graficzna i swiat + wszystko co z tego wynika (klimat widoczki etc) to jedyne zalety princa a teraz minusy gra przerazliwie latwa ;/ - polaczenie malej ilosci walki i 'automatycznego loadowania' spłyca gre do granic mozliwosci ;/ kolejna próba uatrakcyjnienia gry jaką są umiejetnosci w stylu bieganie po scianach/suficie czy skakanie niewiele wnosi do rozrywki ot taka minigierka, biegniesz po suficie i musisz ominac belke etc. skakanie to po prostu skakanie, nic nie robisz xD pozostaje jedynie zwiedzanie mapek(ktore jest na dodatek banalnie proste ;/ a jesli nawet pomimo tego nie bedziesz wiedzial gdzie isc to pac guziczek i pokazuje ci sie światełko gdzie biec ;/), podziwianie widoczkow i zbieranie swiecacych kulek walka - kolejna seria ulatwien ;/ teraz zebys przypadkiem nie przegapil momentu w ktorym wcisnac kolejny przycisk jest jeden wielki slow down na 2-3 sek ;/ po czym uderzenie i kolejny slow down i tak az zabijesz wroga; pierwsze pare walk wyglada dzieki temu calkiem efektownie(bo masz czas sie wszystkiemu dokladnie przyjzec ) ale kolejne to rutyna, nuda i brak akcji !! 4,5/10 - tworcy gry usuneli z niej to co najbardziej irytowalo ludzi z zrecznosciowkach - czeste zgony,wymagany spory refleks, timingi - usuneli to wszystko co moglo by zrazic/sfrustrowac przecietnego gracza do rozgrywki i wyszla kolorowa papka - zrecznosciowka ktora nie wymaga refleksu (o_O) ps.skonczylem grac mniej wiecej w polowie, mysle ze w chwili wolnego czasu skoncze bo widoczki naprawde ladne ps2 a tak bylo kiedys http://www.youtube.com/watch?v=in6RZzdGki8 xD hardcore FTW ;] |
Autor: | Ash [ 26 gru 2008, 20:00 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 4,5/10 - tworcy gry usuneli z niej to co najbardziej irytowalo ludzi z zrecznosciowkach - czeste zgony,wymagany spory refleks, timingi - usuneli to wszystko co moglo by zrazic/sfrustrowac przecietnego gracza do rozgrywki
To rzeczywiscie minusy... |
Autor: | konrador [ 26 gru 2008, 22:21 ] |
Tytuł: | |
Tak, usuniecie z gry najbardziej irytujacych elementow to spory minus. Klikanie save/load zadna umiejetnoscia nie jest. Jesli ktos jest wstecznie uzdolniony to bedzie mial problemy z przejsciem tego POPa tez. Dla mnie mozliwosc przebiegniecia sie po sporym kawalku levelka bez wpadki jest fajna zabawa. Mogloby to byc co prawda troche trudniejsze, wymagajace lepszego wyczucia i ciaglej uwagi, ale design levelkow jest ok - wiesz, gdzie skakac - i dobrze. Nie rozumiem w jaki sposob zjebywanie sie w przepasc co jakis czas przez slabo zaprojektowane mapy, albo umieszczanie w grze zle zaprojektowanych elementow, ktore sa trudne do przejscia mialoby wzbogacac czyjakolwiek rozrywke. Niech gra bedzie wymagajaca, ale nie frustrujaca. Powtarzanie tych samych elementow do usranej smierci, zeby opanowac ich przechodzenie, bo gracz nie jest w stanie ich przejsc za pierwszym razem (vide smieszny filmik z youtube) = nuda. Powtarzanie dlugiego odcinka gry, zeby dojsc do bardzo trudnego do przejscia elementu = game killer dla mnie. |
Autor: | Ashton [ 27 gru 2008, 02:33 ] |
Tytuł: | |
a nailepiej niech zaczna jeszcze montowac aimboty w fpsach i usuna hp :) niech kazdy ma godmode :) |
Autor: | Highlander [ 27 gru 2008, 13:09 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): a nailepiej niech zaczna jeszcze montowac aimboty w fpsach i usuna hp niech kazdy ma godmode
w CoD3 na konsole byl aimbot jak zmienic rozdzielczosc w wersji od "wujka z ameryki" ? znalazlem tego mario trudnego: http://rs154.rapidshare.com/files/58627199/Mario.rar jakby ktos chcial pograc. |
Autor: | Xanth [ 27 gru 2008, 13:40 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): Ashton napisał(a): a nailepiej niech zaczna jeszcze montowac aimboty w fpsach i usuna hp niech kazdy ma godmode w CoD3 na konsole byl aimbot W CoD4 tez jest (to i pewnie tez w CoD5). W paru innych FPSach takze, przynajmniej na X360 X. |
Autor: | Highlander [ 27 gru 2008, 14:02 ] |
Tytuł: | |
ee... tzn. ze na wszystkich konsolach jest "aimbot" ? |
Autor: | konrador [ 27 gru 2008, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Pad jest na tyle precyzyjny, ze gracze potrzebuja pomocy w namierzaniu przeciwnika... Mimo ze FPS-y konsolowe (a takze te zaadoptowane z PC z uwagi na ich wrodzona slamazarnosc, vide COD) to juz i tak sa prawie ze gry turowe wymagajace zerowej precyzji. |
Autor: | meterrr [ 27 gru 2008, 19:08 ] |
Tytuł: | |
wlasnie na tym polega cała sztuka w tworzeniu gierek aby zrobic gre trudna/wymagajaca i jednoczesnie nie frustrujaca a tworcy princa poszli po najmniejszej lini oporu usuwajac wszystko co mogloby frustrowalo/irytowac/zrazic graczy i dostalismy gre mdla i za latwa trudna to nie oznacza odrazu zle projektowac poziomy (w koncu za to ludzie biora siano, za projektowanie czegos co dostarczy rozrywki) w poprzednich princach trzeba bylo sie rozejrzec po mapce , spojrzec gdzie co jest zeby wiedziec co zrobic , tutaj jest to niepotrzebne , i jeszcze ten durny 'kompas' kolejny krok to czerwone strzałki na ziemi (hah przypomina mi to jakas scigałke z konsoli w ktorej dalo sie wlaczyc opcje ktora pokazywala czerwona kreska na drodze optymalna trase przejazdu przez mapke - jesli w takim kierunku zmierza reszta gierek to ja wysiadam i wracam do swojego nfs porsze ) btw, filmik z YT pokazuje wlasnie druga strone medalu ... ktos chcial zrobic trudna mapke i dojebal wszystko czego nie powinien : P edit , filmik z mojego poprzedniego postu |
Autor: | He6e3uMeHHu [ 27 gru 2008, 19:26 ] |
Tytuł: | |
ktory filmik z YT |
Autor: | Oyci3C [ 27 gru 2008, 19:40 ] |
Tytuł: | |
Turn based fps ftw. |
Autor: | Ashton [ 28 gru 2008, 04:48 ] |
Tytuł: | |
turn based fps mamy w falloucie ;) jak mniemam chodzi o filmik z marianem :D |
Autor: | Oyci3C [ 28 gru 2008, 11:31 ] |
Tytuł: | |
Zle mniemasz, chodzi o CS, CoD i cala ta plejade skillowych gier: schowajmy sie w krzakach i puscmy serie, a moze ktos dostanie w leb. |
Autor: | Mendol [ 28 gru 2008, 11:39 ] |
Tytuł: | |
ja tam je lubie ;p chowam sie na dachy zazwyczaj |
Autor: | Highlander [ 28 gru 2008, 17:39 ] |
Tytuł: | |
w cod nie trza sie chowac, mozna napierdalac i bunnyhoopowac. A gadanie o falloucie jako shooter jest dla mnei czyms smiesznym |
Autor: | konrador [ 28 gru 2008, 19:46 ] |
Tytuł: | |
A gadanie o COD jako shooter jest dla mnei czyms smiesznym To samo. Pierwsze zdanie mozna wlozyc miedzy bajki tez, jesli mowa jest o najpopularniejszym trybie granym w ligach. Bunnyhoppowac, rofl. |
Autor: | Highlander [ 28 gru 2008, 20:24 ] |
Tytuł: | |
no sorry ale sterowanie w F3 a CoD to zupelnie inna bajka, zreszta jest tam mozliwosc tej gry "turowej". Zreszta F3 nie ma byc glupim napieprzaniem i dobrze W CoD gram bardziej w ligach "realism" choc oczywiscie i to z realizmem nie ma az tak wiele wspolnego ale w takich gra jest bardziej kampowa i pozycyjna. Choc w tych zwyklych ligach tez sie raczej dobrze odnajduje. Ale tam to juz jest true skakanie, sprejowanie itp. Mialbym nadzieje, ze cos ciekawego pokaze AA3.0. , OFP2, BF3. Ale byleby przy w 2 pierwszych przypadkach nie bylo ZA DUZO realizmu |
Autor: | konrador [ 28 gru 2008, 20:44 ] |
Tytuł: | |
Choc w tych zwyklych ligach tez sie raczej dobrze odnajduje. Ale tam to juz jest true skakanie, sprejowanie itp. Jak gralem te S&D to momentami trudno bylo mi sie skoncentrowac na czytaniu ksiazki, bo trzeba bylo mysza klikac co chwile. Totalny chaos i rozpierducha. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |