MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
OnLive https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=33062 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | Ashton [ 24 mar 2009, 13:12 ] |
Tytuł: | OnLive |
http://www.gametrailers.com/player/47079.html W polsce by mialo niezle wziecie... szczegolnie jakby tp sie do tego dorwala... ludzie by placili abonament za takie cos zamiast kupowac se konsole czy pcty ;) Ciekawe jak to sie rozwinie... koniec koncow wolalbym normalny sprzet, ale jezeli tp by sie zajelo u nas dystrybucja tego typu zabawki razem z neo to bym pewnie przetestowal :) |
Autor: | iniside [ 24 mar 2009, 13:16 ] |
Tytuł: | |
A co to jest ? FF jakies wtyczki chce, (pewnie o WPlayera albo innego gowna -;- ). |
Autor: | Dana [ 24 mar 2009, 13:47 ] |
Tytuł: | |
Games On Demand (GOD). Ogólnie jak koleś pokazał to małe pudełeczko, od razu mi zaśmierdziało hoaxem na kilometr. |
Autor: | Ashton [ 24 mar 2009, 14:00 ] |
Tytuł: | |
widze ze glebokie zrozumienie o tematu wsord wypowiadajacych sie osob :) eh dana przecenialem twoje iq :( |
Autor: | Ash [ 24 mar 2009, 14:10 ] |
Tytuł: | |
wierzysz w to ze lacze 5mbit (512kb/s) potrafi wyswietlic 60 klatek na sekunde w rozdzielczosci 720p? 'technologia rozwijana od siedmiu lat!' my ass. nie wierze w to. |
Autor: | Dana [ 24 mar 2009, 14:11 ] |
Tytuł: | |
Gdzieś coś źle powiedziałem ? Oświeć mnie o mistrzu. |
Autor: | Ash [ 24 mar 2009, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): wierzysz w to ze lacze 5mbit (512kb/s) potrafi wyswietlic 60 klatek na sekunde w rozdzielczosci 720p?
'technologia rozwijana od siedmiu lat!' my ass. nie wierze w to. zapomnialem o czyms... input. gosc mowi ze lag inputu bedzie 'nieodczuwalny'. lol? 100ms na reakcje kontrolera (przy BARDZO dobrym laczu - pamietajmy o tym ze lacze juz jest dosc mocno obciazone pobieraniem obrazu) potrafi skutecznie uniemozliwic gre w wiekszosc dynamicznych gier, nie wspominajac w ogole o multiplayerze. to jest jakas kompletna bzdura... |
Autor: | iniside [ 24 mar 2009, 14:19 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): wierzysz w to ze lacze 5mbit (512kb/s) potrafi wyswietlic 60 klatek na sekunde w rozdzielczosci 720p?
'technologia rozwijana od siedmiu lat!' my ass. nie wierze w to. Doliczyc do tego jeszcze trzeba ze przyslany obraz, musi byc kompresowany w locie na serwerze, bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam, przesylanie nieskopresowanego materialu.. Pięknie to wyglada na papierze, ciekwae jak bedzie wygladac w praniu jak sie rzuci dajmy 1mln userow jednoczesnie. |
Autor: | Ash [ 24 mar 2009, 14:23 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Doliczyc do tego jeszcze trzeba ze przyslany obraz, musi byc kompresowany w locie na serwerze, bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam, przesylanie nieskopresowanego materialu..
Pięknie to wyglada na papierze, ciekwae jak bedzie wygladac w praniu jak sie rzuci dajmy 1mln userow jednoczesnie. jestem w stanie uwierzyc w to ze jest maszyna ktora potrafi kompresowac w locie takie pliki dosc szybko... ale nie 60 razy na sekunde, do kilku tysiecy uzytkownikow jednoczesnie, chyba ze bedzie to kilka tysiecy takich maszyn... sciema, ibtl ;] |
Autor: | Ashton [ 24 mar 2009, 14:46 ] |
Tytuł: | |
yep, pomysl dobry ale rozwiazania technologiczne juz nie bardzo :) dlatego jestem ciekaw jak to sie rozwinie :) |
Autor: | Dana [ 24 mar 2009, 14:58 ] |
Tytuł: | |
Ale nadal nie wytłumaczyłeś mi co to był za rant w moim kierunku |
Autor: | Ashton [ 24 mar 2009, 14:59 ] |
Tytuł: | |
odruch :) po powieszeniu mnie na szubienicy, odruchowo tak reaguje na twoj widok :( zreszta te pudeleczko to ma byc jedynie do odtwarzania streamowanego obrazu i przesylania sygnalu z kontrolera ;) duze wiec nie musi byc ;) edit: dobra ide spac bo juz sam nie wiem po co flamy zaczynam ;/ |
Autor: | Dana [ 24 mar 2009, 15:03 ] |
Tytuł: | |
A gwoli wyjaśnienia, wspomniałem o hoaxie bo już parę lat temu ktoś chciał coś podobnego zrobić ale nic z tego nie wyszło. http://www.youtube.com/watch?v=_outmGUKJ2E [url]http://en.wikipedia.org/wiki/The_Phantom_(game_system) [/url] |
Autor: | Ashton [ 24 mar 2009, 15:09 ] |
Tytuł: | |
wlasciwie to nie chodzi o kwestie renderingu czy mocy... z tym se raczej poradza... pomysl ciekawy i moglby na siebie zarobic... problem jedynie w fizycznych mozliwosciach lacz internetowych ;) jakos mi sie nie widza odchyly miedzy kontrolerem a obrazem... |
Autor: | iniside [ 24 mar 2009, 15:16 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): wlasciwie to nie chodzi o kwestie renderingu czy mocy... z tym se raczej poradza... pomysl ciekawy i moglby na siebie zarobic... problem jedynie w fizycznych mozliwosciach lacz internetowych
jakos mi sie nie widza odchyly miedzy kontrolerem a obrazem... Według mnie to wlasnie wszystko rozbija sie o moc farmy serwerow, i tego ze posiadac nawet najszybszy klaster to jedno. Ale jak nie masz softu ktory jest ta moc w stanie wykorzystac (w tym przypadku gry), to calosc i tak leci na ryj. No chyba ze kazdemu userow beda stawiac osobna wypasiona maszynke do grania. |
Autor: | Dana [ 29 mar 2009, 21:27 ] |
Tytuł: | |
http://palgn.com.au/article.php?id=13939&rss=1&title=OnLive+%96+Fact+or+Fiction%3F |
Autor: | Keii [ 30 mar 2009, 01:09 ] |
Tytuł: | |
http://www.eurogamer.net/articles/gdc-w ... rk-article |
Autor: | Ashton [ 30 mar 2009, 16:02 ] |
Tytuł: | |
piekny artykul :) ladnie wyjasnia wszystkie problemy :) |
Autor: | Eleeist [ 30 mar 2009, 16:41 ] |
Tytuł: | |
Jak ktoś ma bardzo szybki internet, to jak najbardziej może się to sprawdzić. |
Autor: | Dana [ 30 mar 2009, 16:45 ] |
Tytuł: | |
Można mieć szybki internet i chujowe niestabilne połączenie klient - serwer. |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |