MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

OnLive
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=33062
Strona 1 z 6

Autor:  Ashton [ 24 mar 2009, 13:12 ]
Tytuł:  OnLive

http://www.gametrailers.com/player/47079.html


W polsce by mialo niezle wziecie... szczegolnie jakby tp sie do tego dorwala... ludzie by placili abonament za takie cos zamiast kupowac se konsole czy pcty ;)


Ciekawe jak to sie rozwinie... koniec koncow wolalbym normalny sprzet, ale jezeli tp by sie zajelo u nas dystrybucja tego typu zabawki razem z neo to bym pewnie przetestowal :)

Autor:  iniside [ 24 mar 2009, 13:16 ]
Tytuł: 

A co to jest ? FF jakies wtyczki chce, (pewnie o WPlayera albo innego gowna -;- ).

Autor:  Dana [ 24 mar 2009, 13:47 ]
Tytuł: 

Games On Demand (GOD).

Ogólnie jak koleś pokazał to małe pudełeczko, od razu mi zaśmierdziało hoaxem na kilometr.

Autor:  Ashton [ 24 mar 2009, 14:00 ]
Tytuł: 

widze ze glebokie zrozumienie o tematu wsord wypowiadajacych sie osob :)

eh dana przecenialem twoje iq :(

Autor:  Ash [ 24 mar 2009, 14:10 ]
Tytuł: 

wierzysz w to ze lacze 5mbit (512kb/s) potrafi wyswietlic 60 klatek na sekunde w rozdzielczosci 720p?

'technologia rozwijana od siedmiu lat!'
my ass.

nie wierze w to.

Autor:  Dana [ 24 mar 2009, 14:11 ]
Tytuł: 

Gdzieś coś źle powiedziałem ? Oświeć mnie o mistrzu.

Autor:  Ash [ 24 mar 2009, 14:14 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
wierzysz w to ze lacze 5mbit (512kb/s) potrafi wyswietlic 60 klatek na sekunde w rozdzielczosci 720p?

'technologia rozwijana od siedmiu lat!'
my ass.

nie wierze w to.


zapomnialem o czyms...
input. gosc mowi ze lag inputu bedzie 'nieodczuwalny'. lol? 100ms na reakcje kontrolera (przy BARDZO dobrym laczu - pamietajmy o tym ze lacze juz jest dosc mocno obciazone pobieraniem obrazu) potrafi skutecznie uniemozliwic gre w wiekszosc dynamicznych gier, nie wspominajac w ogole o multiplayerze.

to jest jakas kompletna bzdura...

Autor:  iniside [ 24 mar 2009, 14:19 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
wierzysz w to ze lacze 5mbit (512kb/s) potrafi wyswietlic 60 klatek na sekunde w rozdzielczosci 720p?

'technologia rozwijana od siedmiu lat!'
my ass.

nie wierze w to.

Doliczyc do tego jeszcze trzeba ze przyslany obraz, musi byc kompresowany w locie na serwerze, bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam, przesylanie nieskopresowanego materialu..

Pięknie to wyglada na papierze, ciekwae jak bedzie wygladac w praniu jak sie rzuci dajmy 1mln userow jednoczesnie.

Autor:  Ash [ 24 mar 2009, 14:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Doliczyc do tego jeszcze trzeba ze przyslany obraz, musi byc kompresowany w locie na serwerze, bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam, przesylanie nieskopresowanego materialu..

Pięknie to wyglada na papierze, ciekwae jak bedzie wygladac w praniu jak sie rzuci dajmy 1mln userow jednoczesnie.


jestem w stanie uwierzyc w to ze jest maszyna ktora potrafi kompresowac w locie takie pliki dosc szybko... ale nie 60 razy na sekunde, do kilku tysiecy uzytkownikow jednoczesnie, chyba ze bedzie to kilka tysiecy takich maszyn...

sciema, ibtl ;]

Autor:  Ashton [ 24 mar 2009, 14:46 ]
Tytuł: 

yep, pomysl dobry ale rozwiazania technologiczne juz nie bardzo :) dlatego jestem ciekaw jak to sie rozwinie :)

Autor:  Dana [ 24 mar 2009, 14:58 ]
Tytuł: 

Ale nadal nie wytłumaczyłeś mi co to był za rant w moim kierunku :(

Autor:  Ashton [ 24 mar 2009, 14:59 ]
Tytuł: 

odruch :) po powieszeniu mnie na szubienicy, odruchowo tak reaguje na twoj widok :(


zreszta te pudeleczko to ma byc jedynie do odtwarzania streamowanego obrazu i przesylania sygnalu z kontrolera ;) duze wiec nie musi byc ;)

edit:
dobra ide spac bo juz sam nie wiem po co flamy zaczynam ;/

Autor:  Dana [ 24 mar 2009, 15:03 ]
Tytuł: 

A gwoli wyjaśnienia, wspomniałem o hoaxie bo już parę lat temu ktoś chciał coś podobnego zrobić ale nic z tego nie wyszło.

http://www.youtube.com/watch?v=_outmGUKJ2E
[url]http://en.wikipedia.org/wiki/The_Phantom_(game_system)
[/url]

Autor:  Ashton [ 24 mar 2009, 15:09 ]
Tytuł: 

wlasciwie to nie chodzi o kwestie renderingu czy mocy... z tym se raczej poradza... pomysl ciekawy i moglby na siebie zarobic... problem jedynie w fizycznych mozliwosciach lacz internetowych ;)


jakos mi sie nie widza odchyly miedzy kontrolerem a obrazem...

Autor:  iniside [ 24 mar 2009, 15:16 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
wlasciwie to nie chodzi o kwestie renderingu czy mocy... z tym se raczej poradza... pomysl ciekawy i moglby na siebie zarobic... problem jedynie w fizycznych mozliwosciach lacz internetowych ;)


jakos mi sie nie widza odchyly miedzy kontrolerem a obrazem...

Według mnie to wlasnie wszystko rozbija sie o moc farmy serwerow, i tego ze posiadac nawet najszybszy klaster to jedno. Ale jak nie masz softu ktory jest ta moc w stanie wykorzystac (w tym przypadku gry), to calosc i tak leci na ryj. No chyba ze kazdemu userow beda stawiac osobna wypasiona maszynke do grania.

Autor:  Dana [ 29 mar 2009, 21:27 ]
Tytuł: 

http://palgn.com.au/article.php?id=13939&rss=1&title=OnLive+%96+Fact+or+Fiction%3F


Obrazek

Autor:  Keii [ 30 mar 2009, 01:09 ]
Tytuł: 

http://www.eurogamer.net/articles/gdc-w ... rk-article

Autor:  Ashton [ 30 mar 2009, 16:02 ]
Tytuł: 

piekny artykul :)

ladnie wyjasnia wszystkie problemy :)

Autor:  Eleeist [ 30 mar 2009, 16:41 ]
Tytuł: 

Jak ktoś ma bardzo szybki internet, to jak najbardziej może się to sprawdzić.

Autor:  Dana [ 30 mar 2009, 16:45 ]
Tytuł: 

Można mieć szybki internet i chujowe niestabilne połączenie klient - serwer.

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team