MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Torchlight https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=35155 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Nestor [ 22 gru 2009, 11:55 ] |
Tytuł: | Torchlight |
heja Zakladam ze wielu z was pogrywa sobie w Torcha. Zakladam wiec thread na temat, co by sie wymieniac spostrzezeniami i taktykami. Zrobilem sobie ostatnio destroyera, w zalozeniu mial biegac z tarcza i mieczem, poszedlem dosyc daleko w shadow armor, ale w pozniejszych levelach (primal caverns) zauwazam ze to specjalnie duzo nie daje. Dorzucilem drugi miecz i rezam wszystkich zwyklym slashem. So far so good, ale w tych cavernsach wyskakuja te takie dziwne ember drzewa, ktore zieja czyms, spalaja mane i 3/4 mojego hp. Poty ida jak aldakowi pod moongate'em (szybko) i w generowanych levelach (hatch, mapa) jest ciezko bez wracania do miasta. Kiedys z kolei zrobilem vanquishera, doszedlem do koncowego bossa w podziemiach krasnoludow inwestujac tylko w pasywne skille, i uzywajac nonstop ricocheta jako jedynego aktywnego skilla. Troszke to potrafi znudzic. Teraz rollnalem sobie alchemista jeszcze, i niespecjalnie mam pomysl jak to rozwinac. W tej chwili wale z wanda i ember shocka jak podejdzie za duzo przeciwnikow i tyle, nie wiem jak to wyglada endgame. Pytanie do ludzi, ktorzy skonczyli gre - gdzie ta trudnosc gry sie naprawde objawia. Gram tylko na very hard, bo poczatkowe 10 leveli nie jest zbyt trudne, ale na przykladzie mojego destroyera widze, ze ta trudnosc w ktoryms momencie zaczyna wychodzic z ukrycia, jak to jest dalej? |
Autor: | RufeN [ 22 gru 2009, 12:08 ] |
Tytuł: | |
gra nie jest raczej trudna, po prostu w pewnym momencie trafiasz na pewien typ przeciwnikow, albo specyficzne miejsce, w ktorym Twoj build sie nie sprawdza. alchemistem gralem tak samo jak Ty, potem rerollnalem na ember lance (czy jak to sie zwie w pierwszym drzewku) i cialem wszystko do ~30lvl tym laserem, wydawalo mi sie,ze gra bedzie nudna i prosta do konca, gdy okazalo sie,ze trafilem w kampanii na dungeony, gdzie teleport czesto Cie wrzuca miedzy moby i wtedy jestes bez szans w buildzie opartym na staniu w miejscu i cieciu laserem na lewo i prawo. troche mnie boli,ze nie mozna juz duplikowac itemow - jak ktos nie chcial, to tego nie robil, a jak komus sie nie chcialo farmic, to co im szkodzilo zostawienie tego? pewnie przez te dodanie gownianych achievmentow to wszystko |
Autor: | tomugeen [ 22 gru 2009, 12:28 ] |
Tytuł: | |
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody. Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac. |
Autor: | Buffchef [ 22 gru 2009, 12:30 ] |
Tytuł: | |
Ja grałem właśnie alchemistem na ember lance'ie, po jakichś 5-10h znudziło mi się i tak się skończyło granie w Torchlighta. Zdecydowanie za nudne. A szkoda, bo potencjał duży. Może wrócę na któregoś tam patcha. |
Autor: | RufeN [ 22 gru 2009, 12:48 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac. mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co |
Autor: | Dana [ 22 gru 2009, 13:05 ] |
Tytuł: | |
Nudny ten Torchlight, jakoś pierwowzór (Fate) mimo że prostszy, bardziej mnie wciągnął. |
Autor: | iniside [ 22 gru 2009, 17:50 ] |
Tytuł: | |
Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm. RufeN napisał(a): tomugeen napisał(a): Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody. Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac. mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ? |
Autor: | zaboleq [ 22 gru 2009, 19:18 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie za nudne - to nie Diablo II czy nawet I - nie ten klimat. |
Autor: | 4fr0 [ 22 gru 2009, 20:01 ] |
Tytuł: | |
tak przy okazji, to gdzieś pisali o modzie robiącym z Torchlight'a Diablo 3 |
Autor: | ShadorVD [ 22 gru 2009, 20:45 ] |
Tytuł: | |
Mnie tam rozwalilo to, ze do D2 wlasnie patcha wypuszczaja kolejnego |
Autor: | Nestor [ 22 gru 2009, 21:08 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm.
RufeN napisał(a): tomugeen napisał(a): Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody. Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac. mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ? Ty chyba masz pojecie o programowaniu. Nie sadze zeby naklad pracy potrzebny do stworzenia kilku leveli w torchlighcie byl chociazby porownywalny z tym co trzeba zrobic zeby zlozyc cala gre. A tego typu problemami zajmuje sie na codzien w pracy |
Autor: | Eleeist [ 22 gru 2009, 21:09 ] |
Tytuł: | |
Pograłem pół dnia, zrobiłem 30 lvl destroyerem i mi się znudziło. Teraz czekam na Diablo III . |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 22 gru 2009, 21:12 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): iniside napisał(a): Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm. RufeN napisał(a): tomugeen napisał(a): Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody. Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac. mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ? Ty chyba masz pojecie o programowaniu. Nie sadze zeby naklad pracy potrzebny do stworzenia kilku leveli w torchlighcie byl chociazby porownywalny z tym co trzeba zrobic zeby zlozyc cala gre. A tego typu problemami zajmuje sie na codzien w pracy Pojecie o programowaniu moze miec i pietnastolatek. Pytanie czy pracowal przy jakims komercyjnym projekcie it. Inside raczej nie, bo wypowida sie jakby zupelnie nie znal realiow produkcji czy wdrozen jakichkolwiek systemow, czy aplikacji. |
Autor: | iniside [ 22 gru 2009, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): iniside napisał(a): Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm. RufeN napisał(a): tomugeen napisał(a): Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody. Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac. mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ? Ty chyba masz pojecie o programowaniu. Nie sadze zeby naklad pracy potrzebny do stworzenia kilku leveli w torchlighcie byl chociazby porownywalny z tym co trzeba zrobic zeby zlozyc cala gre. A tego typu problemami zajmuje sie na codzien w pracy Pewnie dlatego ze nie jest porownywalny. No ok, troche przesadziłem. Ale z drugiej strony Hourences udowodił, że swoim The Ball że jak sie chce to można. Nie jest to oczywiscie nic super-mega-skomplikowanego, ale 1.5Gb assetow i tak robi wrażenie jak na prace jednej osoby i to po godzinach. Ale z drugiej strony zrobienie prostej gry na UE3 to gora dzien roboty.. (przy zalozeniu ze bedziesz uzywał gotowych assertow). |
Autor: | Ash [ 22 gru 2009, 22:40 ] |
Tytuł: | |
jesli przez 'prosta gre' masz na mysli fpsa, to moze edit: i jesli przez ue3 masz na mysli UDK, lawl. |
Autor: | iniside [ 22 gru 2009, 23:13 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): jesli przez 'prosta gre' masz na mysli fpsa, to moze
edit: i jesli przez ue3 masz na mysli UDK, lawl. Raczej platformowke/top-down strzelanke. No co ? UDK rozni sie od UE3 praktycznie tylko brakiem kodu zrodlowego, wiec gdzie problemm ? ;o |
Autor: | Ash [ 22 gru 2009, 23:20 ] |
Tytuł: | |
ja tam slyszalem ze w udk sa problemy z kamera przy TDS, ale sam sie tym nie bawilem, wiec powiedzmy ze wierze ;] a co do udk i ue3 to rozni sie 'az' brakiem kodu zrodlowego, a nie 'tylko'. dla zaawansowanych ta roznica jest kluczowa przy wyborze innego SDK niz UDK, a dla poczatkujacych UDK nie przytlacza tak bardzo jak kompletny u3. |
Autor: | iniside [ 23 gru 2009, 00:41 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): ja tam slyszalem ze w udk sa problemy z kamera przy TDS, ale sam sie tym nie bawilem, wiec powiedzmy ze wierze ;]
a co do udk i ue3 to rozni sie 'az' brakiem kodu zrodlowego, a nie 'tylko'. dla zaawansowanych ta roznica jest kluczowa przy wyborze innego SDK niz UDK, a dla poczatkujacych UDK nie przytlacza tak bardzo jak kompletny u3. To raczej zalezyod tego co cgcesz robic.Nie kazdy projekt wymaga modyfikacji kodu napisanego w c++. Spora czesc od rpznych strzelankowych platformowek zaczynajac a na rpg pokroju hmm NWN znian w natywnym kodzie nie wymaga (wiekszosc rzeczy i tak pisze sie w US). A w ostaniej wersji doszło DLLBind, ktore pozwala importowac binarki uzytkownika bezposrednio do US. Zreszta, widziałem ostatnio jak ktoś zrobił prototyp RTS na tym (kek gz). |
Autor: | Mirtul [ 23 gru 2009, 15:28 ] |
Tytuł: | |
Shador von Dal napisał(a): Mnie tam rozwalilo to, ze do D2 wlasnie patcha wypuszczaja kolejnego
Dlaczego? W D2 wciaz gra niesamowita masa ludzi. |
Autor: | RufeN [ 23 gru 2009, 15:50 ] |
Tytuł: | |
do wc3 tez niedawno patch wyszedl (wiem,bo gram w battleships pro wciaz) - dobrze,ze dbaja po latach o swoje produkty, a nie tylko platne DLC wydaja co dwa miesiace ;d |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |