mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 19:06 
Cytuj  
Mam możliwość kupienia takiej meganki w całkiem rozsądnej cenie. A ponieważ nie mam doświadczenia we "francuzach" pytam rzeczową opinię. Może ktoś z Was jeździł, ma lub miał ów.

Doszły mnie słuchy że właśnie ten silnik 1.5dci jest bardzo awaryjny. Poszperałem troszek na necie i pisze się różnie. Jedni mówią że owszem silnik był awaryjny ale od 2006r. przeszedł gruntowne zmiany na poczet nowej laguny itd.

Posty w stylu "renówka to jednorazówka" proszę sobie darować.


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 19:26 
Cytuj  
to ja moze ogolnie o renault, jesli to jakos pomoze

sam jezdze Laguna I, wujek Laguna II i wszystko jest w porzadku. wytrzymale, wygodne, serwis jest ok, ogolnie zlego slowa nie moge powiedziec :)

jedynie co to moja benzyniak i duzo pali bijac po kieszeni, ale to inna kwestia ;)


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 20:26 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Mam możliwość kupienia takiej meganki w całkiem rozsądnej cenie. A ponieważ nie mam doświadczenia we "francuzach" pytam rzeczową opinię. Może ktoś z Was jeździł, ma lub miał ów.

Doszły mnie słuchy że właśnie ten silnik 1.5dci jest bardzo awaryjny. Poszperałem troszek na necie i pisze się różnie. Jedni mówią że owszem silnik był awaryjny ale od 2006r. przeszedł gruntowne zmiany na poczet nowej laguny itd.

Posty w stylu "renówka to jednorazówka" proszę sobie darować.