Witam wszystkich serdecznie!Chciałbym się Wam pierw przedstawić. Tak więc nazywam się David i pochodzę z Wrocławia, lat mam 20. Dłuższy swój czas w życiu zamieszkiwałem w Anglii, niemniej jednak urodziłem się we Wrocławiu i tutaj też aktualnie mieszkam. Pragnę stworzyć coś wspaniałego, projekt jakiego gracze jeszcze nie widzieli. Mam zamiar włożyć w niego mnóstwo pracy, nie ważne ile dni by to zajęło. Mam ogromną, szeroką gamę pomysłów jeśli chodzi o
GTA San Andreas Multiplayer gatunku Role Play. Mam ogromną wiedzę na temat owego trybu rozgrywki (ponad trzy letnia), tak więc jeśli ktoś nie ma pojęcia o grze, czy trybie - nic nie szkodzi, wszystkich wdrążę w wiedzę na ten temat. Ważne, byście byli dobrzy w tym co będziecie robić, czyli : mapper, skrypter, webmaster, grafik!
Praca, studia, a gdzie czas na projekt?[center]Aktualnie pracuję i studiuję pierwszy rok (właściwie to zaczynam studiować). Niemniej jednak w niczym mi to nie przeszkadza. Poszukuję graczy, ekipy, ludzi, którzy pomogą mi w stworzeniu moich pomysłów jak i również swoich. Cała struktura ma się wspierać w każdej dziedzinie i zgadzać najlepiej we wszystkich kategoriach współpracy. [/center]
Wymagania odnośnie ekipy:- sumienność
- życzliwość
- współgranie z innymi członkami zespołu
- pomysłowość
- zaangażowanie (chęci)
- pracochłonność
- uczciwość (szczególnie)
Kogo szukam?:- osób najlepiej dorosłych (18+ lat), które znają się na rzeczy;
- mile widziane młode osoby 15-18 lat, które mają mnóstwo czasu na tego typu sprawy (bierzcie wówczas pod uwagę sytuację szkolną, rodzinną, bo jeśli może Wam ktoś/coś przeszkodzić w projekcie i któregoś dnia powiecie, że odchodzicie z takowych powodów, to naprawdę to przemyślcie za nim się zgłosicie), znające się bardzo dobrze na kategorii do której się zgłoszą;
skrypter (od dwóch do czterech ludzi)
mapper (od dwóch do czterech ludzi)
webmaster (od dwóch do trzech ludzi)
grafik (od dwóch do trzech ludzi)