MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Construct - grafika jak rzeczywistość https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=44018 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lamoon [ 21 kwi 2014, 06:36 ] |
Tytuł: | Construct - grafika jak rzeczywistość |
Tak się kiedyś zastanawiałem, kiedy to nastąpi. Patrząc na rozwój silników graficznych grach (pamiętam jak dziś podniecenie wektorową grafiką w Alone in The Dark tudzież Another World), nawet nie zadawałem sobie pytania "jak" tylko "kiedy". Grafika w grach jest coraz bardziej doskonała, ale zawsze w nawet najbardziej wypasionej formie można było po głębszym przyjrzeniu się dostrzec, że to...grafika właśnie. Głównie było to widoczne w twarzach bohaterów gier. Aż do teraz... http://gry.onet.pl/construct-grafika-jak-rzeczywistosc/j30f5 Wygląda na to, że gry przyszłości będą prezentowały się właśnie w taki sposób. |
Autor: | White Trox [ 21 kwi 2014, 07:56 ] |
Tytuł: | Re: Construct - grafika jak rzeczywistość |
parę lat temu czytałem, że jedyne czego animatorzy filmowi nie mogą stworzyć to oczy i tylko po tym można niby poznać, że animator maczał paluchy. Ciekawe, kiedy to im się uda przeskoczyć . Filmik robi wrażenie. |
Autor: | sula [ 21 kwi 2014, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Construct - grafika jak rzeczywistość |
Filmik naprawdę niezły, jednak np. ciało człowieka w ~30 sekundzie zdradzało, że to animacja. Coś mi też z oświetleniem do końca nie grało (ale się chyba czepiam). Jednak jest już zajebiście blisko. W każdym razie fajne |
Autor: | lamoon [ 21 kwi 2014, 09:42 ] |
Tytuł: | Re: Construct - grafika jak rzeczywistość |
To jest w fazie testów. Nie ukrywajmy, że technologia będzie się rozwijała. |
Autor: | iniside [ 21 kwi 2014, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: Construct - grafika jak rzeczywistość |
http://vimeo.com/90509568 Tutaj w lepszej jakosci (doprawdy dawac link do onetu 0_o). Ładne ale to jest offline render, wiec chyba jedyne co on pokazal to, to ze V-Ray działa na GPU i ze dzieki temu mozna szybciej renderowac. Cytuj: 1. Rendered using V-Ray RT GPU 3.0 for 3ds Max
2. Rendered with NVIDIA K6000s and K40s on 3DBOXX 4920 GPU Edition 3. Typical video RAM usage 6-7GB 4. Typical render time 5-10 minutes (DOF and motion blur are all rendered in camera) |
Autor: | Aenima [ 21 kwi 2014, 11:18 ] |
Tytuł: | Re: Construct - grafika jak rzeczywistość |
no cialo czlowieka mega slabo zrobione, cala reszta wow. |
Autor: | tomugeen [ 21 kwi 2014, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Construct - grafika jak rzeczywistość |
White Trox napisał(a): parę lat temu czytałem, że jedyne czego animatorzy filmowi nie mogą stworzyć to oczy i tylko po tym można niby poznać, że animator maczał paluchy. Ciekawe, kiedy to im się uda przeskoczyć . Nawet amatorzy są blisko ;] https://www.youtube.com/watch?v=TAZIvyAJfeM |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |