MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

z życia wzięte: TePSA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=6252
Strona 1 z 1

Autor:  Brutallus [ 4 lis 2003, 15:56 ]
Tytuł: 

piątek wieczór: włączam kompa, klick na neostrade - dead... :sad: co jest ?
sprawdzam... okazuje się, że telefon i modem głuche, kompletnie głuche - czyli awaria
ale spoko - w domu mam 3 komórki to zaraz załatwię zeby naprawili...

dzwonię do tepsy - jedyny numer jaki jest to 9393 - OGÓLNOPOLSKI!!! wow.. rewelka
szkoda tylko, że z komórki NIE DA SIĘ ZGŁOSIĆ AWARII GDY NIE DZIAŁA TELEFON :lol:

no nic, trzeba sobie radzić, dzwonię po rodzinie żeby dzwonili w mojej sprawie zgłosić mój numer
dzwoni teściowa a tam tak: "bip bip - twój numer działa poprawnie" (LOL! dobrze że tu nie rozłączyło) "jeżeli chcesz zgłosić awarie innego numeru, to czekaj" i za chwilę "jeżeli nie masz telefonu z wybieraniem tonowym powiedz 'tak' jeżeli masz to nic nie mów" :lol: (cytat autentyczny) - potem 25-30 minut oczekiwania, muzyczka przeplatana tekstem JEŻELI DZWONISZ TU Z TELEFONU TPSA TO NIC NIE PŁACISZ
w końcu ktoś odbiera, teściowa zgłosiła - mają naprawić na nestępny dzień czyli we Wszystkich Świętych (akurat!!! LOL)

...
...
...
(upływ czasu)
...
...
...

poniedziałek, godz. 12:00
żona poszła na pocztę specjalnie żeby zadzwonić na DARMOWY 9393 co się dzieje (a raczej co się NIE dzieje)
wkłada kartę magnetyczną (ok.17 jednostek na karcie), znów to samo, oczekiwanie oczekiwanie - w końcu CLICK, rozłączyło :sad: i wyrzuciło kartę, BO SIĘ IMPULSY ZUŻYŁY !!!!

:grin:
koniec historii.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Brutallus dnia 2003-11-04 15:58 ]</font>

Autor:  Ashton [ 4 lis 2003, 17:17 ]
Tytuł: 

LOL, przy okazji polecam przeczytac takie o to texty.

1
2
3

Autor:  Luki [ 5 lis 2003, 01:29 ]
Tytuł: 

Czytalem caly trzeci artykul. Ale sie nasmialem :smile:

Autor:  Ashton [ 5 lis 2003, 05:12 ]
Tytuł: 

3ci jest slaby 1ka wymiata ;]

Autor:  Mark24 [ 5 lis 2003, 09:05 ]
Tytuł: 

Załóż DSL-a na firmę.
Tam mają trochę inną obsługę klienta :smile:

W firmie wygląda to tak (dzwoniłem 3 razy w ciągu roku).
1. Dodzwaniam się w ciągu 1min - praktycznie od razu.
2. Zgłaszam usterkę
3. 1-2h (2h max) pani oddzwania, pyta czy wszystko działa, mówię że tak już jest ok. Ona pyta czy może zamknąć zgłoszenie. Ja oczywiście.
4. Rachunek za miesiąc w którym zdarzyła się usterka to 50% normalnej ceny.

Heh... w sumie sam się dziwię!

Autor:  Aeroth [ 5 lis 2003, 20:35 ]
Tytuł: 

mozna by rzec niezwykle :]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team