mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2004, 19:17 
Cytuj  
wymagania dosyć sporowe na moim sprzęcie cięło to się momentami, ale zmieszczenie tego w 96kB to majstersztyk najwyższej klasy.

http://www.theprodukkt.com/

***

Posty: 716
Dołączył(a): 28.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 01:25 
Cytuj  
Hm.. cos ci nie wierze. w 96kb to tylko virusy sie mieszcza :grin:


_________________
Give a man a fish and you will feed him for a day,
Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 01:59 
Cytuj  
mi antywir nic nie wykryl za to ta giera niezle mi przycina ;/

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 09:14 
Cytuj  
Luki, masz racje, ze markadiuszowi nie wierzysz, ale to jest jednak gra...

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 15:12 
Cytuj  
I rzeczywiscie ma jeno 96kb? Moze ona zasysa wszytsko via net i stad tak slamazarnie chodzi....


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*

Posty: 187
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 16:15 
Cytuj  
po prostu gierka jest dobrze skompresowana :/

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 16:23 
Cytuj  
Respekt dla ludzi ktozy to zrobili .. wow , ciekawe co wyjdzie jak zrobia gre ktora bedzie miala 2 mb :razz:

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 18:02 
Cytuj  
Ci goscie sa dosc zdolni i znani z wydawania 50KB demek scenowych. To co robili uzywajac pixel shadera (na poczatku jak sie pojawily karty w standardzie DX8) w pewnej animacji 32KB jest po prostu 'nie do wyjebania' do tego czasu :>

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 21:20 
Cytuj  
Tak jak Adolf napisal, jest mega-zajebiscie skompresowane. Popatrzcie na memory usage systemu jak to odpalicie...
No ale respect. To bogowie kodowania.


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 21:34 
Cytuj  
asm: mozesz podac adres do tego demka ?

***

Posty: 502
Dołączył(a): 13.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2004, 23:19 
Cytuj  
mi to coś nie działa... a poza tym to jest wirus (tak wykrywa MKS_VIR)... :|

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2004, 00:37 
Cytuj  
Cytuj:
2004-04-16 22:34, Ashton napisał:
asm: mozesz podac adres do tego demka ?


Nie za bardzo, widzialem to 1,5 roku temu jakos. Poszukam, powinienem miec na dysku, ale pewnie na www tez to maja :eek:.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2004, 14:49 
Cytuj  
Nie działa - z tego co jest napisane na stronce gra wymaga 512MB pamięci :grin:

no cóż gdzieś muszą sie mieścić teksturki generowane przez jakiś wzór fraktalowy przed odpaleniem programu.

Ale i tak cudeńko.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2004, 15:11 
Cytuj  
Mi dziala. To nie jest zaden wirus.

Wybrane komentarze mojego kumpla, ktory zajmuje sie crackingiem (duzo siedzi w asemblerze):

- dynamicznie generowane wszystko co sie da, tak tez mozna
rozwiazanie radykalnie skierowane w jedna strone w odwiecznym sporze
pamiec - moc obliczeniowa - wielkosc programu

- przy czym upchniecie tego wszystkiego w 96KB to niezle osiagniecie,
pewnie 99% grafy robi DirectX, inaczej by nie dali rady

Coval (15-04-2004 21:47)
gralem w to przed chwila
Coval (15-04-2004 21:48)
nudne
Coval (15-04-2004 21:48)
gra na poziomie wolfensteina tylko slabsza grywalnosc
Coval (15-04-2004 21:48)
ale efekty graficzne w miare nowoczesne

- directx to automacik, mowisz mu "zrob mi taki ladny wybuch, rzucajacy wokol
pomaranczowe swiatlo" i on to robi

Coval (15-04-2004 21:50)
domyslam sie

- wszystko kosztem wymagan sprzetowych
im wiecej kodu napiszesz sam (tzn jak umiesz) tym ladniej bedzie chodzilo
im wiecej zrzucisz na gotowe procki, tym wiecej bedzie kompa zarlo

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2004, 18:08 
Cytuj  
ciekawe co bedzie przyszloscia internetu : coraz szybsze lacza czy tez coraz bardziej skompresowane pliki

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2004, 22:37 
Cytuj  
Nie bedzie juz wiele lepszych algorytmow kompresujacych dane od tych obecnych. Po prostu jest to fizycznie niemozliwe. Aczkolwiek z zastosowaniem paru sztuczek mozna jeszcze wiele wyciagnac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2004, 23:29 
Cytuj  
Cytuj:
2004-04-17 23:37, Theddas napisał:
Nie bedzie juz wiele lepszych algorytmow kompresujacych dane od tych obecnych. Po prostu jest to fizycznie niemozliwe. Aczkolwiek z zastosowaniem paru sztuczek mozna jeszcze wiele wyciagnac.

a 2 lata temu nikt nie myslal ze beda komputery z 3+ ghz.

***

Posty: 502
Dołączył(a): 13.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2004, 00:34 
Cytuj  
a mi to nie działa :sad: Gra się ładuje, pasek kawałek się przesówa i... i nic... wyskakuje spowrotem do windows :sad:... Możliwe że to "cacko" wymaga Pixel Shader którego ja niestety nie posiadam ;(

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: KamilCPN dnia 2004-04-18 01:37 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.