MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FPP beta - polecam https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=7393 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mark24 [ 15 kwi 2004, 19:17 ] |
Tytuł: | |
wymagania dosyć sporowe na moim sprzęcie cięło to się momentami, ale zmieszczenie tego w 96kB to majstersztyk najwyższej klasy. http://www.theprodukkt.com/ |
Autor: | Luki [ 16 kwi 2004, 01:25 ] |
Tytuł: | |
Hm.. cos ci nie wierze. w 96kb to tylko virusy sie mieszcza |
Autor: | Ashton [ 16 kwi 2004, 01:59 ] |
Tytuł: | |
mi antywir nic nie wykryl za to ta giera niezle mi przycina ;/ |
Autor: | konrador [ 16 kwi 2004, 09:14 ] |
Tytuł: | |
Luki, masz racje, ze markadiuszowi nie wierzysz, ale to jest jednak gra... |
Autor: | Zematis [ 16 kwi 2004, 15:12 ] |
Tytuł: | |
I rzeczywiscie ma jeno 96kb? Moze ona zasysa wszytsko via net i stad tak slamazarnie chodzi.... |
Autor: | Adolf [ 16 kwi 2004, 16:15 ] |
Tytuł: | |
po prostu gierka jest dobrze skompresowana :/ |
Autor: | Strangerr [ 16 kwi 2004, 16:23 ] |
Tytuł: | |
Respekt dla ludzi ktozy to zrobili .. wow , ciekawe co wyjdzie jak zrobia gre ktora bedzie miala 2 mb |
Autor: | Asmax [ 16 kwi 2004, 18:02 ] |
Tytuł: | |
Ci goscie sa dosc zdolni i znani z wydawania 50KB demek scenowych. To co robili uzywajac pixel shadera (na poczatku jak sie pojawily karty w standardzie DX8) w pewnej animacji 32KB jest po prostu 'nie do wyjebania' do tego czasu :> |
Autor: | Peonz0r [ 16 kwi 2004, 21:20 ] |
Tytuł: | |
Tak jak Adolf napisal, jest mega-zajebiscie skompresowane. Popatrzcie na memory usage systemu jak to odpalicie... No ale respect. To bogowie kodowania. |
Autor: | Ashton [ 16 kwi 2004, 21:34 ] |
Tytuł: | |
asm: mozesz podac adres do tego demka ? |
Autor: | KamilCPN [ 16 kwi 2004, 23:19 ] |
Tytuł: | |
mi to coś nie działa... a poza tym to jest wirus (tak wykrywa MKS_VIR)... :| |
Autor: | Asmax [ 17 kwi 2004, 00:37 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-04-16 22:34, Ashton napisał:
asm: mozesz podac adres do tego demka ? Nie za bardzo, widzialem to 1,5 roku temu jakos. Poszukam, powinienem miec na dysku, ale pewnie na www tez to maja . |
Autor: | Mark24 [ 17 kwi 2004, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Nie działa - z tego co jest napisane na stronce gra wymaga 512MB pamięci no cóż gdzieś muszą sie mieścić teksturki generowane przez jakiś wzór fraktalowy przed odpaleniem programu. Ale i tak cudeńko. |
Autor: | Coval [ 17 kwi 2004, 15:11 ] |
Tytuł: | |
Mi dziala. To nie jest zaden wirus. Wybrane komentarze mojego kumpla, ktory zajmuje sie crackingiem (duzo siedzi w asemblerze): - dynamicznie generowane wszystko co sie da, tak tez mozna rozwiazanie radykalnie skierowane w jedna strone w odwiecznym sporze pamiec - moc obliczeniowa - wielkosc programu - przy czym upchniecie tego wszystkiego w 96KB to niezle osiagniecie, pewnie 99% grafy robi DirectX, inaczej by nie dali rady Coval (15-04-2004 21:47) gralem w to przed chwila Coval (15-04-2004 21:48) nudne Coval (15-04-2004 21:48) gra na poziomie wolfensteina tylko slabsza grywalnosc Coval (15-04-2004 21:48) ale efekty graficzne w miare nowoczesne - directx to automacik, mowisz mu "zrob mi taki ladny wybuch, rzucajacy wokol pomaranczowe swiatlo" i on to robi Coval (15-04-2004 21:50) domyslam sie - wszystko kosztem wymagan sprzetowych im wiecej kodu napiszesz sam (tzn jak umiesz) tym ladniej bedzie chodzilo im wiecej zrzucisz na gotowe procki, tym wiecej bedzie kompa zarlo |
Autor: | Aldatha [ 17 kwi 2004, 18:08 ] |
Tytuł: | |
ciekawe co bedzie przyszloscia internetu : coraz szybsze lacza czy tez coraz bardziej skompresowane pliki |
Autor: | Theddas [ 17 kwi 2004, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Nie bedzie juz wiele lepszych algorytmow kompresujacych dane od tych obecnych. Po prostu jest to fizycznie niemozliwe. Aczkolwiek z zastosowaniem paru sztuczek mozna jeszcze wiele wyciagnac. |
Autor: | Aenima [ 17 kwi 2004, 23:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-04-17 23:37, Theddas napisał:
Nie bedzie juz wiele lepszych algorytmow kompresujacych dane od tych obecnych. Po prostu jest to fizycznie niemozliwe. Aczkolwiek z zastosowaniem paru sztuczek mozna jeszcze wiele wyciagnac. a 2 lata temu nikt nie myslal ze beda komputery z 3+ ghz. |
Autor: | KamilCPN [ 18 kwi 2004, 00:34 ] |
Tytuł: | |
a mi to nie działa Gra się ładuje, pasek kawałek się przesówa i... i nic... wyskakuje spowrotem do windows ... Możliwe że to "cacko" wymaga Pixel Shader którego ja niestety nie posiadam ;( <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: KamilCPN dnia 2004-04-18 01:37 ]</font> |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |