MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPP beta - polecam
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=7393
Strona 1 z 1

Autor:  Mark24 [ 15 kwi 2004, 19:17 ]
Tytuł: 

wymagania dosyć sporowe na moim sprzęcie cięło to się momentami, ale zmieszczenie tego w 96kB to majstersztyk najwyższej klasy.

http://www.theprodukkt.com/

Autor:  Luki [ 16 kwi 2004, 01:25 ]
Tytuł: 

Hm.. cos ci nie wierze. w 96kb to tylko virusy sie mieszcza :grin:

Autor:  Ashton [ 16 kwi 2004, 01:59 ]
Tytuł: 

mi antywir nic nie wykryl za to ta giera niezle mi przycina ;/

Autor:  konrador [ 16 kwi 2004, 09:14 ]
Tytuł: 

Luki, masz racje, ze markadiuszowi nie wierzysz, ale to jest jednak gra...

Autor:  Zematis [ 16 kwi 2004, 15:12 ]
Tytuł: 

I rzeczywiscie ma jeno 96kb? Moze ona zasysa wszytsko via net i stad tak slamazarnie chodzi....

Autor:  Adolf [ 16 kwi 2004, 16:15 ]
Tytuł: 

po prostu gierka jest dobrze skompresowana :/

Autor:  Strangerr [ 16 kwi 2004, 16:23 ]
Tytuł: 

Respekt dla ludzi ktozy to zrobili .. wow , ciekawe co wyjdzie jak zrobia gre ktora bedzie miala 2 mb :razz:

Autor:  Asmax [ 16 kwi 2004, 18:02 ]
Tytuł: 

Ci goscie sa dosc zdolni i znani z wydawania 50KB demek scenowych. To co robili uzywajac pixel shadera (na poczatku jak sie pojawily karty w standardzie DX8) w pewnej animacji 32KB jest po prostu 'nie do wyjebania' do tego czasu :>

Autor:  Peonz0r [ 16 kwi 2004, 21:20 ]
Tytuł: 

Tak jak Adolf napisal, jest mega-zajebiscie skompresowane. Popatrzcie na memory usage systemu jak to odpalicie...
No ale respect. To bogowie kodowania.

Autor:  Ashton [ 16 kwi 2004, 21:34 ]
Tytuł: 

asm: mozesz podac adres do tego demka ?

Autor:  KamilCPN [ 16 kwi 2004, 23:19 ]
Tytuł: 

mi to coś nie działa... a poza tym to jest wirus (tak wykrywa MKS_VIR)... :|

Autor:  Asmax [ 17 kwi 2004, 00:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-04-16 22:34, Ashton napisał:
asm: mozesz podac adres do tego demka ?


Nie za bardzo, widzialem to 1,5 roku temu jakos. Poszukam, powinienem miec na dysku, ale pewnie na www tez to maja :eek:.

Autor:  Mark24 [ 17 kwi 2004, 14:49 ]
Tytuł: 

Nie działa - z tego co jest napisane na stronce gra wymaga 512MB pamięci :grin:

no cóż gdzieś muszą sie mieścić teksturki generowane przez jakiś wzór fraktalowy przed odpaleniem programu.

Ale i tak cudeńko.

Autor:  Coval [ 17 kwi 2004, 15:11 ]
Tytuł: 

Mi dziala. To nie jest zaden wirus.

Wybrane komentarze mojego kumpla, ktory zajmuje sie crackingiem (duzo siedzi w asemblerze):

- dynamicznie generowane wszystko co sie da, tak tez mozna
rozwiazanie radykalnie skierowane w jedna strone w odwiecznym sporze
pamiec - moc obliczeniowa - wielkosc programu

- przy czym upchniecie tego wszystkiego w 96KB to niezle osiagniecie,
pewnie 99% grafy robi DirectX, inaczej by nie dali rady

Coval (15-04-2004 21:47)
gralem w to przed chwila
Coval (15-04-2004 21:48)
nudne
Coval (15-04-2004 21:48)
gra na poziomie wolfensteina tylko slabsza grywalnosc
Coval (15-04-2004 21:48)
ale efekty graficzne w miare nowoczesne

- directx to automacik, mowisz mu "zrob mi taki ladny wybuch, rzucajacy wokol
pomaranczowe swiatlo" i on to robi

Coval (15-04-2004 21:50)
domyslam sie

- wszystko kosztem wymagan sprzetowych
im wiecej kodu napiszesz sam (tzn jak umiesz) tym ladniej bedzie chodzilo
im wiecej zrzucisz na gotowe procki, tym wiecej bedzie kompa zarlo

Autor:  Aldatha [ 17 kwi 2004, 18:08 ]
Tytuł: 

ciekawe co bedzie przyszloscia internetu : coraz szybsze lacza czy tez coraz bardziej skompresowane pliki

Autor:  Theddas [ 17 kwi 2004, 22:37 ]
Tytuł: 

Nie bedzie juz wiele lepszych algorytmow kompresujacych dane od tych obecnych. Po prostu jest to fizycznie niemozliwe. Aczkolwiek z zastosowaniem paru sztuczek mozna jeszcze wiele wyciagnac.

Autor:  Aenima [ 17 kwi 2004, 23:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-04-17 23:37, Theddas napisał:
Nie bedzie juz wiele lepszych algorytmow kompresujacych dane od tych obecnych. Po prostu jest to fizycznie niemozliwe. Aczkolwiek z zastosowaniem paru sztuczek mozna jeszcze wiele wyciagnac.

a 2 lata temu nikt nie myslal ze beda komputery z 3+ ghz.

Autor:  KamilCPN [ 18 kwi 2004, 00:34 ]
Tytuł: 

a mi to nie działa :sad: Gra się ładuje, pasek kawałek się przesówa i... i nic... wyskakuje spowrotem do windows :sad:... Możliwe że to "cacko" wymaga Pixel Shader którego ja niestety nie posiadam ;(

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: KamilCPN dnia 2004-04-18 01:37 ]</font>

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team