mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 503
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2004, 13:59 
Cytuj  
Jakos mi sie gryza jedno z drugim (ZA w wersji podstawowej, moze mozliwosci udostepniania konkretnych portow) i w efekcie zawieszaja kompa na amen. Zna ktos jakis trik, zeby sie polubily?

Muminus

****

Posty: 1042
Dołączył(a): 27.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lip 2004, 14:13 
Cytuj  
Wodki panie lej wodki!

:wink:


_________________
"I forgot that I might see,
So many beautful things.
I forgot that I might need,
to find out what life could bring."

**

Posty: 357
Dołączył(a): 4.12.2003
Offline
PostNapisane: 18 lip 2004, 07:46 
Cytuj  
Wszystko sie sprowadza do przepuszczenia portów emula:4665,4672, 4661, 4662.
Jeżeli używasz zwykłego Edonkeya port 4672 nie musi być "odblokowany". Trochę inaczej wygląda to dla emula +

Żeby przepuścić porty w ZONE-ALARM dla Emula robisz tak:
Pasek "Internet Zone Security" ustawiasz na High. Wciskasz "Custome" i w zakładce "Internet Zone" odznaczasz pole "Allow Incoming UPD". Pod spodem w polu "ports" wpisujesz odpowiednio: 4665,4672
Poniżej znajduje się pole "Allow Outgoing UPD", które również odznaczasz(w portach pod spodem wpisujesz: 4665,4672)
Następne dwa pola to "Allow Incoming i Outgoing TCP".Po odznaczeniu przypisujesz im odpowiednie, te same porty, są to: 4661,4662. Później już tylko "apply" i do domu :smile:

U mnie podziałało, w razie nieścisłości msg me.


_________________
Master of puppets Im pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you cant see a thing
Just call my name, `cause Ill hear you scream.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.