MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
TPSA blokuje 4chana https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=32766 |
Strona 6 z 8 |
Autor: | konrador [ 20 mar 2009, 18:30 ] |
Tytuł: | |
W FEAR2 leany usuneli, bo tak latwiej bylo im zalepic buga z patrzeniem przez sciany - nie ma to nic wspolnego z ulatwianiem gry. Gra byla zdebilizowana na inne sposoby i z innych powodow. Leany nie sa zadnym wyznacznikiem zlozonosci rozgrywki - nie wiem skad cos takiego przyszlo ci do glowy. Jesli juz, to wyjecie ich z gry i pozostawienie rozgrywki dokladniej takiej, jaka byla w FEAR1 uczynilo by gre bardziej dynamiczna i trudniejsza, skutecznie elimujac wszystkich graczy, ktorych recepta na wygrana bylo ustawianie sie za scianami i wyczekiwanie przeciwnikow. Tak jak wyzej napisal Ashton - sprobuj po wielu latach wychylania sie zza scian i okupowania roznego rodzaju zarosli w skillowych symulatorach pobiegac z dziecmi w Quake albo UT - bardzo szybko zmienisz zdanie o prostych gierkach arcade'owych. Gry sa coraz bardziej upraszczane, ale ida w dokladnie przeciwnym kierunku, niz tobie sie wydaje. |
Autor: | kamilus [ 20 mar 2009, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Jeśli to do mnie to... mi to generalnie zwisa. Chciałem tylko zaznaczyć, że Ashton wskazuje na błąd logiczny tam gdzie go nie ma. Arcade'owość = uproszczenie rozgrywki. A czy to kogoś jara, podoba się - kwestia gustu. |
Autor: | Ashton [ 20 mar 2009, 20:59 ] |
Tytuł: | |
latwo!=prosto!=arcade |
Autor: | kamilus [ 20 mar 2009, 21:30 ] |
Tytuł: | |
Nie żryj psychotropów to nauczysz się czytać. Srsly. |
Autor: | Highlander [ 20 mar 2009, 21:48 ] |
Tytuł: | |
fear2, leany nie powoduja zlozonosci rozgrywki, ale wywalac to to pojscie na latwizne. pograj ze skillz0rem w kulki, gdy nigdy w to nie grales, zobaczymy kto bedzie mial latwo. Mi chodzilo, z gry sa bardziej pod dzieci robione i tyle. Taki cod4 to prawie, ze quake, choc i tak byl zawsze arcadowy, ale jakos w cod2 tak sie tego nie czulo. tczewiak mysle, ze dobrze to podsumowal. |
Autor: | Ashton [ 20 mar 2009, 21:50 ] |
Tytuł: | |
porownac cod4 do quake'a ? ROTFLMAO ty nawet nie wiesz o czym mowisz dziecko :) |
Autor: | Oyci3C [ 20 mar 2009, 22:03 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): Taki cod4 to prawie, ze quake, .
roflmao |
Autor: | Highlander [ 20 mar 2009, 22:55 ] |
Tytuł: | |
ja pierdole... dobra napisze dokladniej, bardziej w kierunku quake niz cod2, czuc od cod4 quakeim, moze byc? bunnyhoping straszny, jump jump. I dobrze wiem co to quake. Choc dla mnie ut>quake, przyjeniejsze. i ta wiem, ze w quake/ut potrzeba lepszego refleksu... |
Autor: | CheGee [ 20 mar 2009, 23:36 ] |
Tytuł: | |
ut = vq3 < cpm = warsow moja opinia |
Autor: | Ashton [ 20 mar 2009, 23:42 ] |
Tytuł: | |
jak mozna porownac cod4 ktory jest wspolczesnym counter strikiem do quake'a ? to jakis zart chyba ? :D edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :) |
Autor: | Enhu [ 21 mar 2009, 00:11 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany
po za tymi momentami, kiedy obrywało się headshot przez pół mapy i 4 murki, które akurat były na drodze pocisku |
Autor: | Ashton [ 21 mar 2009, 00:15 ] |
Tytuł: | |
dunno nie gralem az tyle w cs'a ;) |
Autor: | Enhu [ 21 mar 2009, 00:16 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): dunno nie gralem az tyle w cs'a
też za często nie grałem w cs'a, dla mnie to gra z rodziny play_5min_and_forget |
Autor: | Shadhun [ 21 mar 2009, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Wiadomo że CS skillową grą jak Q1 nie jest (w sumie to był ,bo nie mówie tu o source) jednak samo dobre opanowanie recoila to dopiero masz po paru miesiącach gry. Cod 4 to jakiś żart w porównaniu ze starym, dobrym cs-em. CS (=<1.6) dla mnie jest do tej pory wzorem dobrego wyważenia między aspektami taktycznymi a arcadowymi. |
Autor: | Highlander [ 21 mar 2009, 11:57 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): jak mozna porownac cod4 ktory jest wspolczesnym counter strikiem do quake'a ?
to jakis zart chyba ? edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany Przestan, ciekawe ile Ty grales w cod4 w ogole? Wrzuc tam skiny z quaka, to oprocz tego, ze nie masz az tak dalekich jumpow rozgrywka wyda Ci sie podobna, a raczej chodzi mi tu o styl gry. Wszyscy skacza non stop. Jakos tam wielce taktyczne nie jest. Na konsolach to ludzie praktykowali rocket jumpy nawet... I CSowi na pewno nie jest bizej do quaka, to juz naprawde pierdolnales. W CSsie zazwyczaj ludzie czekaja na kogos, kryja sie za przeszkodami, w cod4 ludzie zazwyczaj wyskakuja na skampionego kolesia celujacego w 1 miejsce ;p Wejdz sobie na serw cod4 normal z helikopterem i nalotami, ja tu nie widze wielkiej taktyki, a raczej zwykle napierdalanie... oczywiscie skilla w quaku potrzeba wiekszego ale mi chodzi o wrazenie z gry. bunny bunny ... (w csie raczej nie poskaczesz) no a pocisku przechodzace przez sciany to juz w ogole bzdura, choc zostalo to troche ukrócone w ligach... Jakos ostatnio obczailem sobie CS: Source bo wczesniej nie mialem okazji, straszne gowno, 1.6. IMO o niebo lepszy. |
Autor: | konrador [ 21 mar 2009, 15:02 ] |
Tytuł: | |
roflmao + Widac, ze zadnego Quake'a - moze poza single playerem - nawet nie liznales, skoro porownujesz skakanie w COD4 do "skakania" w grze, w ktorej movement jest na tyle zlozony, ze moglby stanowic gre sama w sobie. Po prostu... syph. |
Autor: | Highlander [ 21 mar 2009, 15:30 ] |
Tytuł: | |
nie mowie o tym, ze skakanie w cod4 jest takie samo jak w quake'u... tylko, ze cod4 wyglada teraz bardziej arcadowo, wiecej ludzie skacze i napierdala, niz sie chowa i uwaza jakby w sumie na gre tego typu przystalo. Tylko o to mi chodzi a wy wlazicie na podobienstwo mechaniki gry... w quake gralem troche, za to wy z pewnoscia zjedliscie zeby na cod4 ... |
Autor: | Xanth [ 21 mar 2009, 15:33 ] |
Tytuł: | |
rotfl, "wszyscy skacza"... ty chyba chocby o "rocket jumpach" nie slyszales, jesli tak piszesz. CoD to nedzna namiastka, nic wiecej X. |
Autor: | Highlander [ 21 mar 2009, 15:34 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): rotfl, "wszyscy skacza"... ty chyba chocby o "rocket jumpach" nie slyszales, jesli tak piszesz. CoD to nedzna namiastka, nic wiecej X. Highlander napisał(a): Na konsolach to ludzie praktykowali rocket jumpy nawet...
possij. |
Autor: | konrador [ 21 mar 2009, 16:27 ] |
Tytuł: | |
tylko, ze cod4 wyglada teraz bardziej arcadowo Mozliwe, ale i tak porownanie dupy sie nie trzyma, bo mimo (jak mowisz) uproszczen COD4 to nadal slowmo macanie sie po krzakach z duzym naciskiem na realizm i wyrownanym playing field. Mimo ze troche inny niz poprzedni, to w gruncie rzeczy jest to dokladnie ten sam typ gry, ktory do oldschool dm gierek ma sie nijak. A ze sie skacze... W Jazz Jack Rabbit tez sie skakalo. |
Strona 6 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |