mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6979 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 349  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 16:33 
Cytuj  
nawet jak klient debil to jednak nie moze go obrazac bo pozniej idzie takie info w świat. Jak chocby teraz.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 16:36 
Cytuj  
po pierwsze, nie wiemy czy to jest cala korespondencja.
po drugie, klient zadal pytanie w sposob, w ktory ja moglbym je zadac tczewiakowi 'panie, czemu pan jest takim chujem i mi ten przycisk w programie nie dziala?'.
po trzecie, kazdy moze miec gorszy dzien.
po czwarte, jak jestem mily to jeszcze nigdy nie mialem problemu zeby zalatwic to co potrzebuje. zbyt czesto zapominamy, ze po drugiej stronie tez sa ludzie i z reguly nie maja zbyt wielkiego wplywu na problem, ktory wystapil.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 16:39 
Cytuj  
1. Cała.
2. Bo ma prawo, może nie do formy treści ale ma prawo.
3. Nie może bo odpowiada za wizerunek firmy.
4. Kogo to interesuje?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 16:42 
Cytuj  
tak samo handlowiec ma prawo odpowiedziec takiemu debilowi, w sposob w jaki to zrobil. nikt nikogo nie zmusza, zeby tam kupowal.
jesli odpowiada za wizerunek firmy to poniesie konsekwencje, z ktorych pewnie zdawal sobie sprawe.
nie wiem kogo, tak samo jak nikogo nie interesuje mail debila, ktory nie potrafi sobie poradzic z zakupem gry.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:01 
Cytuj  
Czasy "nasz klient, nasz Pan" już dawno minęły. Pomimo kryzysu, ludzie i firmy chcą zachować jakieś resztki godności.
Nie raz widziałem maile wkurwionych klientów tych za 1000zł i tych co robili w fabrykach zakupy po 500k EUR na miesiąc i nigdy nikt nie napisał maila w stylu "gdzie jest moja zasrana ciężarówka? sram na taką logistykę" ;)
Cenega zjebała albo zjebał dostawca w mieście, albo whatever. Nie oznacza to, że firmy w takich przypadkach dadzą po sobie przejść randomowym frustratom.

Myślę, że support z Cenegi mocno przemyślanie to pisał i miał bekę z buraka - ot co perełka w biurze i temat przy automacie z kawą.

EDIT: Inteligentnie napisany e-mail, podkreślający brak kompetentnego zachowania i wytkanie błędu odbija się 1000x mocniejszym echem w firmie jak właśnie takie coś.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:04 
Cytuj  
Gość dostosował się do klienta. I bardzo dobrze, bo buractwo trzeba tępić. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:08 
Cytuj  
Że w ogóle mu się chciało odpisywać, ja to bym do spamu wrzucił i nara.
A klucze się kupuje na allegro, jeszcze jest ta moda na zbieranie boxów ?:>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:34 
Cytuj  
Wedlug mnie wiekszosc osob po przeczytaniu tego zidentyfikuje Cenege jako bande burakow. O wiele lepiej bylo po prostu wywalic takiego maila.

I nie sadze by czasy 'klienta nasz pan dawno minely'


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:36 
Cytuj  
IMO to wiekszosc ma to w dupie i ogarnieci ludzie zgadzaja sie z tym co napisal szczoch jak i cenega.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:38 
Cytuj  
sęk w tym, ze mniej jest ogarniętych.
Konsultanci w telefoniach musieliby w takim razie pyskowac co drugiemu klientowi ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:43 
Cytuj  
ale skad ty wiesz ilu jest jakich?
wez juz skoncz pierdolic bo smuteczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:47 
Cytuj  
sam skoncz pierdolic, bo smuteczek.

po prostu uwazam inaczej i tyle. mimo, ze rozumiem goscia, to nie wiem po co sie ewentualnie narazac. Zwlaszcza, ze klient starczy, zeby wycial odpowiednio rozmowe i wtedy juz kazdy wywnioskuje, ze 'handlowiec' to zwykly burak. A pozniej to tysiace przeczytaja w necie. Ja tam bym nie chcial by w mojej firmie tak odpowiadal.

A w detalu zazwyczaj klienci są typu 'sie nalezy'


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:50 
Cytuj  
ale czym sie narazac? myslisz, ze firma taka jak cenega, przejmuje sie debilami, ktorzy by slepo uwierzyli w to co ktos by wycial?
mysle, ze bardziej zalezy im na opinii ogarnietych ludzi, niz chamow i prostakow.
ty bys nie chcial, ale do czasu. znowu jakies teorie z dupy wysnuwasz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:51 
Cytuj  
Marny handlowiec i nie potrafił przyjąć na klatę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 17:59 
Cytuj  
Sam wysnuwasz teorie z dupy. Niewiele potrzeba by zrazic klientow. Ludziom na allegro starcza komentarz "OUSZUST!1!!!"...

Super firma cenega, gigant. Są i większe, gdzie będą sie tym przejmowac.
W glupich telefoniach jak wyjedziesz jak idiota z wielkim ryjem to jeszcze Ci dadzą znizke w abonamencie.

Cenega to akurat jest dno wedlug mnie.
A na miejscu goscia nie chcialoby mnie sie odpisywac, chyba, ze bardzo bym sie nudzil.


_________________
.

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 18:02 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
sam skoncz pierdolic, bo smuteczek.


Highlander napisał(a):
Sam wysnuwasz teorie z dupy



Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 18:04 
Cytuj  
To są teksty Mendola a nie moje, bo takimi z dupy tekstami kazdy moze rzucac.
A Ty umrzyj w koncu w tym bmw, burak z ciebie straszny.

Mam zwyczajnie odmienne zdanie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 18:12 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Sam wysnuwasz teorie z dupy. Niewiele potrzeba by zrazic klientow. Ludziom na allegro starcza komentarz "OUSZUST!1!!!"...
Super firma cenega, gigant. Są i większe, gdzie będą sie tym przejmowac.
W glupich telefoniach jak wyjedziesz jak idiota z wielkim ryjem to jeszcze Ci dadzą znizke w abonamencie.
Cenega to akurat jest dno wedlug mnie.
A na miejscu goscia nie chcialoby mnie sie odpisywac, chyba, ze bardzo bym sie nudzil.


ty, ale przypuszczam, ze duza czesc z nas miala wiele razy do czynienia z klientami.
a pierdolisz tak, jakbys siedzial na stanowisku dyrektora i nadzorowal 50 handlowcow, ktorzy maja byc mili i robic tak jak im kazesz, a sam nie mialbys zadnego doswiadczenia w tym temacie.
przeczytaj to co napisal szczoch, ale tym razem postaraj sie to zrozumiec.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 18:36 
Cytuj  
U mnie padają realne groźby, które są dużo gorsze niż jakies tam bluzgi, które jesli sie pojawiaja to są traktowane jak przecinki. Ale bywa roznie. W kazdym razie u nas klienci sa zupelnie inni niz w tym przypadku. Zwlaszcza, że często oni nas bardziej potrzebuja, ale raczej jest to kontakt rowny z rownym.

Mialem znajomego, ktory pracowal w cenedze na obsludze technicznej, czy jak to sie tam u nich zwie. I szczerze watpie w 'super master plan, ktory odbije sie echem' we 'wspanialym dziale handlowym cenegi', ktory pewnie wyglada podobnie jak w jakiejs telefonii, moze nawet przychodza ludzie z outsourcingu. Dla mnie to jest wlasnie dorabianie ideologii. Nie wiem po co mialby ktos na do odpisywac, takich klientow spuszcza sie na drzewo. Moze mialbym sie droczyc z frustratem w imieniu firmy?...

Co do tej konkretnej sytuacji to bardziej zgadzam sie z postawą 'handlowca' i po częsci to rozumiem, tylko zwyczajnie nie wiem po co to komu. Wedlug mnie akurat dostalby opierdol od przelozonych.

Zreszta, szkoda o tym wiecej pisac.


_________________
.


Ostatnio edytowano 6 maja 2014, 18:40 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2014, 18:40 
Cytuj  
Ja i tak nie rozumiem skąd taka kłótnia na temat sarkastycznych i zniżonych do poziomu klienta odpowiedzi.

Nikt nie będzie się uniżał do poziomu psa, aby klienta zadowolić. Od tego są studenckie obozy pracy w call center dla Orange czy Netii. Nie dla poważnego dystrybutora gdzie na stanowisku osoby, która odpisuje na te maile, siedzi ktoś to ma zajebiście wysoko rozwinięty intelekt nakurwiając sarkazmem jak Steven Hawking teoriami.
Dawno się nie uśmiałem tak mocno jak podczas czytania zdania o jedenastkach na ścianach ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6979 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 349  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.