@Smashie
Tak, ze w przypadku giganta jakims jest Microsoft z wlasnymi oddzialami ds. reklamy, tak 'merytoryczne' podejscie do sprawy pozwala pomyslec ze kampanie wymyslila Pani Basia ze 'szkoly biznesu bez stresu' (ktos to z forum ladnie uja) z firmy Wizytowka i Reklama w 20minut a nie profesjonalisci.
Sorry, ale reklama takiego produktu (2,5k/szt) powinna byc ukierunkowana na rzetelne firmy, ktore maja jakies pojecie o IT.
A ten belkot (wywiady, itp.) to mozna wrzucic do ulotki reklamowej Vista Home Basic, tam to sie sprzeda.
Polecam przeczytac cala strone i argumenty prezesa PKS z gazetki ktory z przemyslem informatycznym ma wspolnego tyle co ja z mleczarskim - tez konsumuje.
PS. Ja nie mowie ze MSWS2003 jest zle czy cos, smiech na sali jest z powodu tej reklamy.
EDIT:
http://www.microsoft.com/poland/windows ... dnica.mspx <-- polecam przeczytac, I LOL'd.