mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 14:20 
Cytuj  
Muahaha, jaki slap w morde dla Blizza :) Nawet animacje loga sciagneli, buehehehehe....

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 15:26 
Cytuj  
lol china:)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 23:02 
Cytuj  
lol china, ale za druga czesc tej gierki wzieli sie podobno kolesie z runic games ;] coraz zabawniej sie robi.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2010, 15:14 
Cytuj  
Blizzard szarpnął się na update strony (w końcu), po Artisanach dodali kolejny system w Diablo 3 - Health Globes.

Ciekawie rozwiązane, nie powiem - walka zyska teraz nowy wymiar, często będzie bardziej opłacało się rzucić w środek rozpierduchy licząc na to, że padający mob rzuci butelkę niż spierniczać z walki. Druga ciekawa sprawa, to fakt, że podnoszone butelki będą leczyć wszystkich członków party bez względu na to kto je podnosi - co poza oczywistą korzyścią pod postacią braku podpieprzania sobie życia da ciekawe możliwości w walce np. z bossami - klasy walczące wręcz będą mogły skupić się na tłuczeniu bossa podczas gdy dystansowcy będą ich "leczyć" zbierając butelki. Nieźle :D


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2010, 15:55 
Cytuj  
O tych kulkach życia to wiadomo już od kiedy pokazali pierwszy filmik, ten w katakumbach :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2010, 17:13 
Cytuj  
Dana napisał(a):
O tych kulkach życia to wiadomo już od kiedy pokazali pierwszy filmik, ten w katakumbach :D


Diabeł tkwi w szczegółach :lol:


_________________
For the pony!

*

Posty: 107
Dołączył(a): 21.10.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 10:48 
Cytuj  
max lvl w D3 to 60 :wink:
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... ounced-60/

*

Posty: 141
Dołączył(a): 27.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:01 
Cytuj  
A miałem taką chrapkę na neverending grinding a tu lipa. Po przejściu hell'a ma stuknąć max level. Przynajmniej dali do zrozumienia, że będzie jakiś ciekawy end content i głównym jego celem to łapanie coraz lepszych itemków. Mocno czuć styl wow'a, gdzie zachodzi identyczna relacja. I ta magiczna liczba 60lvl jak w podstawce wow'a. Co prawda D2 też za cel miało odnalezienie super rzadkich itemków, ale jakoś tak fajniej się robiło, że każdy run to zawsze cegiełka do przodu, nawet jak nic nie dropneło ciekawego. Poza tym 99lvl to był prestiż, a tutaj każdy Kowalski da rade wbić maksa bez trudności.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:40 
Cytuj  
No to troche lipa, jak na razie dla mnie to najwiekszy minus d3.. ogolnie ja sie szybko nudze gra jak nabije max lvl. Kurde, niedobrze :( W d2 classic najbardziej mi odpowiadal system lvl, nie trzeba bylo miec max lvl by sie swietnie bawic, a jednak ciagle jakis xp wpadal gdy sie gralo i mialo sie uczucie jakiegos progresu postaci.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 19:09 
Cytuj  
Jaki minus? Nie bardzo was rozumiem.. Devsi zapowiedzieli, że tworzą grę, która będzie większa od poprzednika. Z chwilą ukończenia 1 poziomu trudności postać będzie mieć ok 30 poz, po nightmare 50 a po hell 60. To oznacz, że twórcy równomiernie rozłożyli poziomy na całą grę - i bardzo dobrze, levelowanie będzie odbywać się płynnie i niejako w tle (a nie będzie sztuką samą w sobie). Te 99 poziomów w D2 było grubo na wyrost - ludzie hell kończyli ok 70tki.


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 21:44 
Cytuj  
no konczyli okolo 70 potem od czasu do czasu odpalali giere jak wychodzil nowy paczy czy cos i po roku albo dwoch dingalo 99

a teraz pykniesz 60 i juz koniec ? a gdzie pacze dodatki etc ?


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 21:47 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
a teraz pykniesz 60 i juz koniec ? a gdzie pacze dodatki etc ?

bedzie platne dlc ;]


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 22:07 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
no konczyli okolo 70 potem od czasu do czasu odpalali giere jak wychodzil nowy paczy czy cos i po roku albo dwoch dingalo 99

a teraz pykniesz 60 i juz koniec ? a gdzie pacze dodatki etc ?

Wam chyba naprawde brak wyobrazni jesli myslicie ze postac mozna rozwijac tylko poprzez nabijanie coraz wiekszych leveli ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 22:29 
Cytuj  
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 22:47 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

No a tutaj moglyby np. wypadac runydo modyfikowania skili ;p. Albo mozna dodawac nowe ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2010, 23:06 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Mirtul napisał(a):
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

No a tutaj moglyby np. wypadac runydo modyfikowania skili ;p. Albo mozna dodawac nowe ;p

no wszystko fajnie, tylko ze na razie o zadnych nowych ficzersach nic nie wiadomo a 60 jest pewna,
zreszta nie chce mi sie gadac z jakims fanbojem i jego mglistych marzeniach na temat d3


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 07:44 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
iniside napisał(a):
Mirtul napisał(a):
W D3 bedzie nabijanie postaci poprzez itemki tak jak w D2. Jednak w D2 max lvl 99 sprawial, ze nawet jak jakis itemek ci nie wypadl to run dalej czul sie 'usprawiedliwiony' jako ze troche expa zawsze wpadlo.
Mi sie strasznie to nie podoba, ale znajac blizzarda pewnie wszystko wyjdzie slicznie i pieknie.

No a tutaj moglyby np. wypadac runydo modyfikowania skili ;p. Albo mozna dodawac nowe ;p

no wszystko fajnie, tylko ze na razie o zadnych nowych ficzersach nic nie wiadomo a 60 jest pewna,
zreszta nie chce mi sie gadac z jakims fanbojem i jego mglistych marzeniach na temat d3

Pudlo. Niecierpie diablo ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 07:49 
Cytuj  
Runy do modyfikowania skilli zostały dawno zapowiedziane.

Ale szału nie było, 3 wariacje dla danego skilla lekko różniące się od siebie, ot ciekawostka.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 07:53 
Cytuj  
To że będą expansion packi jest pewne jak amen w pacierzu. Osobiście obstawiałbym, że będą co najmniej dwa. Wraz z ich pojawieniem się zapewne wzrośnie poziom maksymalny postaci.

Sama podstawka ma być dłuższa niż D2 to raz, dwa - ma być o wiele więcej do roboty niż w D2 (np. crafting, rozwój artisanów, talisman, modyfikowanie runami skilli oraz pewnie jeszcze kilka nie ujawnionych). Będzie dobrze ;)

Edit:
Razoth napisał(a):
Ale szału nie było, 3 wariacje dla danego skilla lekko różniące się od siebie, ot ciekawostka.

Błąd, run jest 5. Każda postać ma od 25 do 30 skilli. Dzięki runom masz więc od 125 do 150 różnych skilli. Będzie w czym mieszać. <artykuł o runach na diabloincgamers.com>


_________________
For the pony!


Ostatnio edytowano 24 wrz 2010, 12:30 przez yabaddi, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 12:12 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Błąd, run jest 5. Każda postać ma od 25 do 30 skilli. Dzięki runom masz od 125 do 150 różnych odmian skilli. Będzie w czym mieszać.


Na filmiku pokazowym widziałem skill podstawowy + 2 wariacje, stad te moje 3.

A 125 - 150 odmian to na prawdę nieźle imho, zobaczymy jak im to wyjdzie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.