yabaddi napisał(a):
Czy ja wiem czy to dobrze? Niby nikt nie każe używać czegoś co człowiekowi nie pasuje ale.. jak czytam, że taki wizard może biegać z 2h axem (a z 2h mieczem to już nie :P) albo, że witch doctor może w ogóle machać 2h broniami to jakoś mi to nie pasuje zupełnie do wizerunku tych postaci (charlawi magowie/shamani powinni mieć 1h bronie, ew. w komplecie z tarcza - mag z 2h toporem to troche jak barbarian z dual wieldem różdżek :P).
Witch doctor ma miec pewne mozliwosci walki melee, czasem wrecz jako hybryda jest opisywany, wiec jesli wykonaja to dobrze, to nie widze przeszkod.
Wizz z 2h to rzeczywiscie przesada, ale tu troche wychodzi jedyna wada braku przydzielania statystyk. W d2 jesli czarka chciala z dobrym 2h toporem biegac, to musiala mase w sile wpakowac, podobnie z ciezkimi armorami.
No i tutaj dochodze to pewnej niejasnosci. Jak teraz bedzie z ograniczeniami itemów? Wydaje mi sie, ze nie widzialem nigdzie zanych req (czy to statow czy lvl, a moze to wina bety albo jestem slepy). I jak potem bedzie wygladala sprawa z twinkowaniem altow?
Skoro wg zapowiedzi kazda klasa moze ubierac od light armor do plate, to chyba wszyscy beda chodzic w plate, chyba ze bedzie to sie wiazalo z jakimis ograniczeniami (ale nie statowe). Troche dziwne, bo nie wiem, co postac ma poswiecic, zeby zalozyc ciezki armor.