mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 12:35 
Cytuj  
    Power Rune - “One tends to be more damage-oriented.”

    Multistrike Rune - “One tends to multiply effects, splits projectiles or bigger radiuses, things like that.”

    Energy Rune - “One tends to be a very energy-efficient rune, so you cut down cost or in some way increases the benefit of the skill, so you get more for less.”

    Lethality Rune - “One tends to be more focused on death effects, critical effects.”

    Striking rune - “And one of them we call just… the weird rune, which is our grab bag for anything unusual we want to stick on.”


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 12:46 
Cytuj  
Ciekawym info jest tez fakt, ze skille nie beda mialy pre-req., czyli umiejetnosci w drzewkach nie beda z soba polaczone. Po prostu na ktoryms lvl beda sie odblokowywac nowe skille, ktorych postac bedzie mogla jednoczesnie posiadac max. 7 afair.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 13:15 
Cytuj  
Do tego mozliwosc dropniecia skilla / czy inny forma respecu. Ma byc to wykonalne, ale nie az tak, zeby co chwile respec wykonywac (np. pare free respecow z questy, potem musimy cos dozbierac jesli chcemy zmieniac build).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 15:26 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Po prostu na ktoryms lvl beda sie odblokowywac nowe skille, ktorych postac bedzie mogla jednoczesnie posiadac max. 7 afair.


7 jednocześnie tak, trzeba tylko wyjaśnić dlaczego 7: hotbar będzie mieć 4 sloty na skille oraz 3 skille będą na myszce (lmb, rmb oraz selektywnie przełączany tabem).

Warto też skupić się na wybraniu takich skilli, które na pewno będziemy używać i tylko je awansować - zakładając, że skill pointów będzie 59 plus te z nagród za questy (o ile w ogóle), a max. poziom skilla to 15 (po odblokowaniu) to łatwo sobie policzyć, że wymaksować da radę tylko kilka.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 16:02 
Cytuj  
15 leveli skilla to czasem nie zdeauktalizowane info?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 17:21 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
15 leveli skilla to czasem nie zdeauktalizowane info?


Cytuje za diablowiki.net:
Cytuj:
Skill Caps

Bashiok spoke to this issue in a forum post in May 2009. [6]

Currently we’re envisioning the majority of skills to be capped at 5 points, to begin with. As a form of progression we're planning for players to be able to increase the point caps of skills. More than likely to a maximum of 15. It's a system that’s still under heavy design, but the fact of choosing and increasing key skills beyond their initial cap is important to this new unified tier system.

Until June 2010 this was all we knew, and fans were free to speculate that skill levels would be increased by Clvl requirements, quests/in-game achievements, skill runes, item bonuses, or something else. The speculation ended in June 2010, when Bashiok confirmed that the caps would be tied to difficulty level. [7]

...the cap raises another five every difficulty level? So when you reach hell difficulty the caps would be at 15? No?

This seems the simplest method of doing things, with players able to move up to level 10 skills on Nightmare, and level 15 on Hell. (Plus potential +skill mods from item bonuses.) It might create some interesting strategy as well, with characters wanting to hurry to the next difficulty level in order to unlock their next five skill points. (That was not the case in Diablo 2, where untwinked/unrushed characters could find better gear and score bigger experience doing Baal runs from 30-45 or so, rather than moving up to Nightmare.)


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2010, 17:58 
Cytuj  
roball napisał(a):
oby 2011. Najlepiej 1 kwartal. :<


ditto!

Ostatnio na twitterze ktoś zapytał Bashioka o salvaging box (skrzynkę pokazaną ostatnio na targach Gamescom, służącą do rozkładania sprzętów na surowce). Bashiok odpowiedział, że ma ona swoje miejsce w lore i swoją (nieujawnioną jeszcze) nazwę. Serwis IncGamers zaczął się zastanawiać jaka może to być nazwa, a na forum wrzucono nawet sondę - najbardziej spodobała mi się propozycja "Horadric Dumpster" Obrazek


_________________
For the pony!

*

Posty: 71
Dołączył(a): 27.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2010, 20:08 
Cytuj  
Będą teraz pokazywać w każdy wtorek i czwartek nowy "set" dla każdej z postaci, jutro już drugi będzie ^^

Obrazek

Na razie tyle pokazali, trochę mało w tym Diablo... :(


Źródło:
http://diablo.kalais.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=694


_________________
Shakes & Fidget | Knight Online | Torchlight 2 | WarCraft 2 | Diablo

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2010, 20:57 
Cytuj  
O, ta strona jeszcze istnieje? Ten caly witch doctor zupelnie do mnie nie przemawia.
Jeszcze sie boje ze wizardka wyjdzie im prawie mangowa, a monk bardziej 'szaoliński' niz wschodnioeuropejski. No i jakies hunter z petem jako piaty char ;/

edit:
Ale z drugiej strony, moze wmiksuja w WD troche poludniowej azji i wyjdzie im taki evil dhalsim, a piata klasa to bedzie jakis fajny rogue z lukiem i odrobina melee.


Btw, zmniejszaja restrykcje na bronie. Cale szczescie, tutaj o monku:
Cytuj:
He can’t use 2handed axes and maces, uh, wands, orbs, I think that’s about it.
Czyli calkiem sporo tego zostaje.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2010, 21:21 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Btw, zmniejszaja restrykcje na bronie. Cale szczescie, tutaj o monku:
Cytuj:
He can’t use 2handed axes and maces, uh, wands, orbs, I think that’s about it.
Czyli calkiem sporo tego zostaje.


Czy ja wiem czy to dobrze? Niby nikt nie każe używać czegoś co człowiekowi nie pasuje ale.. jak czytam, że taki wizard może biegać z 2h axem (a z 2h mieczem to już nie :P) albo, że witch doctor może w ogóle machać 2h broniami to jakoś mi to nie pasuje zupełnie do wizerunku tych postaci (charlawi magowie/shamani powinni mieć 1h bronie, ew. w komplecie z tarcza - mag z 2h toporem to troche jak barbarian z dual wieldem różdżek :P).

Edit:
Dziś Blizzard oznajmił wszem i wobec, że premiera WOW:Cataclysm jeszcze w tym roku (7.12.2010) więc zgodnie z zapowiedzią, że w przyszłym roku 2 premiery to chyba wychodzi na to, że jednak Diablo 3 w 2011 (wraz z dodatkiem do SC2 pewnie).


_________________
For the pony!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 08:48 
Cytuj  
Jakos nie wydaje mi sie by pierwszy exp do S2 wyszedl juz w przyszlym roku...


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 09:17 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):

Czy ja wiem czy to dobrze? Niby nikt nie każe używać czegoś co człowiekowi nie pasuje ale.. jak czytam, że taki wizard może biegać z 2h axem (a z 2h mieczem to już nie :P) albo, że witch doctor może w ogóle machać 2h broniami to jakoś mi to nie pasuje zupełnie do wizerunku tych postaci (charlawi magowie/shamani powinni mieć 1h bronie, ew. w komplecie z tarcza - mag z 2h toporem to troche jak barbarian z dual wieldem różdżek :P).


Witch doctor ma miec pewne mozliwosci walki melee, czasem wrecz jako hybryda jest opisywany, wiec jesli wykonaja to dobrze, to nie widze przeszkod.
Wizz z 2h to rzeczywiscie przesada, ale tu troche wychodzi jedyna wada braku przydzielania statystyk. W d2 jesli czarka chciala z dobrym 2h toporem biegac, to musiala mase w sile wpakowac, podobnie z ciezkimi armorami.

No i tutaj dochodze to pewnej niejasnosci. Jak teraz bedzie z ograniczeniami itemów? Wydaje mi sie, ze nie widzialem nigdzie zanych req (czy to statow czy lvl, a moze to wina bety albo jestem slepy). I jak potem bedzie wygladala sprawa z twinkowaniem altow?
Skoro wg zapowiedzi kazda klasa moze ubierac od light armor do plate, to chyba wszyscy beda chodzic w plate, chyba ze bedzie to sie wiazalo z jakimis ograniczeniami (ale nie statowe). Troche dziwne, bo nie wiem, co postac ma poswiecic, zeby zalozyc ciezki armor.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 09:37 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Wizz z 2h to rzeczywiscie przesada, ale tu troche wychodzi jedyna wada braku przydzielania statystyk. W d2 jesli czarka chciala z dobrym 2h toporem biegac, to musiala mase w sile wpakowac, podobnie z ciezkimi armorami.


No i ten system właśnie mi nie pasował (osobiście) - czarodziejki napakowane anabolikami z 2h narzędziami jakoś kłócą mi się z wizją tego świata. Ale ok, kwestia gustu.

tomugeen napisał(a):
No i tutaj dochodze to pewnej niejasnosci. Jak teraz bedzie z ograniczeniami itemów? Wydaje mi sie, ze nie widzialem nigdzie zanych req (czy to statow czy lvl, a moze to wina bety albo jestem slepy). I jak potem bedzie wygladala sprawa z twinkowaniem altow?
Skoro wg zapowiedzi kazda klasa moze ubierac od light armor do plate, to chyba wszyscy beda chodzic w plate, chyba ze bedzie to sie wiazalo z jakimis ograniczeniami (ale nie statowe). Troche dziwne, bo nie wiem, co postac ma poswiecic, zeby zalozyc ciezki armor.


Gdzieś o tym czytałem. To jest tak, że zakładając tego samego np. plate'a inaczej będzie wyglądał barbarian inaczej wizard - tzn. na barbarianie będzie to wyglądać jak typowa płyta a na wizardzie jako bardziej wzmocniona szata - może być, kwestia umowności. Tracić nic nie będziesz bo statystyki i tak będą mocno randomowe. Ograniczeń żadnych do noszenia zbroi ma nie być i tutaj faktycznie jest pytanie czy przy możliwości przekazywania sprzętu między postaciami nie zepsuje to zabawy gdy podrzucimy altowi sprzęt z krańców hell'a.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 09:54 
Cytuj  
Tak tak, nie chodzilo mi o wyglad. Ale jesli mamy do wyboru slaby armor z random statami i mocny armor z z random statami, to w endgame wszyscy beda biegac w tych mocnych.
A przydaloby sie jakies ograniczenie mozliwosc *wyboru* i zwiazanych z nim konsekwencji. Albo chociaz unikaty takie jak Swedziskóra ktora mimo szczatkowego armoru byla fajna dla paladyna/barbaw D2. Albo szarfa z "cannot be frozen".
Fajnie byloby gdyby w jak blizz zapowiada "item game" byla rzeczywiscie duza swoboda w dobieraniu gearu pod konkretny playstyle [glass cannon/MF/tank mage/farmer/co tam jeszcze chcesz].

A lvl req chyba sie pojawi. Przeciez nikt nie dopusci zalozenia przez newb char jakiejs endgame broni.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 10:06 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Tak tak, nie chodzilo mi o wyglad. Ale jesli mamy do wyboru slaby armor z random statami i mocny armor z z random statami, to w endgame wszyscy beda biegac w tych mocnych.
A przydaloby sie jakies ograniczenie mozliwosc *wyboru* i zwiazanych z nim konsekwencji. Albo chociaz unikaty takie jak Swedziskóra ktora mimo szczatkowego armoru byla fajna dla paladyna/barbaw D2. Albo szarfa z "cannot be frozen".
Fajnie byloby gdyby w jak blizz zapowiada "item game" byla rzeczywiscie duza swoboda w dobieraniu gearu pod konkretny playstyle [glass cannon/MF/tank mage/farmer/co tam jeszcze chcesz].


Chodziło mi o to, że w D3 trzeba będzie odejść od myślenia w kategoriach light, medium, heavy armor - tutaj będą po prostu zbroje/ubrania - możesz trafić na skórzaną która będzie mieć więcej armor value niż jakaś np. kolczuga (i widać to po itemach na filmach).

Nie każdemu zresztą, będzie się opłacało wybierać te zbroje o największej ochronie - witch doctor, wizard czy monk mogą woleć coś co dodaje bonusy do prędkości i innych parametrów. Równie dobrze może wypaść coś co ma i spory armor value i dobre bonusy - to już będzie totalnie randomowe.

A ograniczenia co do poziomu przedmiotów to by się przydały, inaczej na battle.net będą biegać same twinki.


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 13:44 
Cytuj  
@up

Znaczy sie bedzie taka sama sytuacja jak w D1.

Pierwsze itemy do ringi of zodiac i amulet. +30 do wszystkiego. I standardowe zestawy itemow dla kazdej z klas.


_________________
Obrazek

*

Posty: 71
Dołączył(a): 27.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 14:00 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
O, ta strona jeszcze istnieje?

W sensie Diablo - Biblioteka Kalaisa? Nieprzerwanie od 2001 ;) Tyle, że nie była aktualizowana dość długo, bo co można napisać nowego o Diablo 1 ;)

A co do broni dwuręcznej u maga to dla mnie całkiem normalne. Każda staff/kostur/laska maga w moim prywatnym archetypie czarodzieja jest dwuręczna. Jak u Gandalfa ;)

Podoba mi się w wielu grach, i w diablo 1 też tak było, czy chociażby Knight Online, możliwość zrobienia tank maga (tarcza, płytowa zbroja, duże ac/hp, słabszy damage) albo staff dwuręczny, mniej ac, mniej hp ale damage super wielki. Chciałbym zobaczyć coś takiego w D3...


_________________
Shakes & Fidget | Knight Online | Torchlight 2 | WarCraft 2 | Diablo

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 14:13 
Cytuj  
A sinwaru nie ma ;]

Laska, kostur sa oczywiste, 2h axe juz nie - bo jak z tym czarowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 14:27 
Cytuj  
Kalais napisał(a):
A co do broni dwuręcznej u maga to dla mnie całkiem normalne. Każda staff/kostur/laska maga w moim prywatnym archetypie czarodzieja jest dwuręczna. Jak u Gandalfa ;)


W Diablo 3 staff jest rozumiany bardziej jako pałka (combat staff) i przeznaczony dla mnicha (nawet chyba jest to jego broń klasowa) więc raczej wizarda z nim nie zobaczymy. Zamiast tego widać poszli w układ 1h wand lub dagger plus orb/shield - też może być ciekawie.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2010, 14:42 
Cytuj  
Mimo wszystko np. 2h staff z lepszymi modami do dmg, a 1h wand/dagger z lepszymi %Fcr daloby mozliwosci lepszego doboru pod siebie.
Oczywiscie przyklad tylko, ale takie zaleznosci mozna mnozyc.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.