tomugeen napisał(a):
Nie rozumiem jak ktos moze napisac ze robia gre malym wysilkiem graficznie. Kupic drogi silnik, nasrac swiatelek i poligonow robiac BRZYDKA gre to kazdy w dzisiejszych czasach umie.
Co innego zrobic ladna grafike i dopiescic kazdy jej element nieazleznie od przyjetych rozwiazan technologicznych.
No i Blizzard robi BRZYDKA gre na wlasnym silniku. Kupili by sobie jakies CryEngine to by gra wyszla 2 lata wczesniej a i pewnie ladniejsza by byla. Mysle ze finanse nie bylyby problemem.
Ja na zadnym z dotychczasowych filmikow nie widze "dopieszczenia kazdego mozliwego elementu" (graficznego). Widze poprostu bardzo srednia grafe (jak na rok 2011).
Dla porownania jedyne dwa dostepne filmiki z pre-alphy Grim Dawn (nowy HnS tworcow Titan Quest). Oba wygladaja o wiele lepiej niz D3. Da sie? DA. Tylko trzeba chciec a Blizzardowi sie nie chce.
http://www.youtube.com/watch?v=ib7fe-26mEw
http://www.youtube.com/watch?v=Z6kIdC1AjSk
I nie... nie martwie sie ze gra bedzie plytka (nawiazujac do posta wyzej) bo TQ nie byl mimo tego ze byl przeladny (w czasie premiery.. zreszta dalej jest chyba najladniejszym, HnS na rynku).
No i przypominam ze rozmawiamy o grafice, fizyce i technikaliach... to czy D3 bedzie "glebokie" i da rade tak jak D2 (wielokrotne przechodzenie, ubertrudny Hell, itp...) to sie okaze. Nie zapominalbym tutaj o EWIDENTNEJ tendencji Blizzarda do celowania w target <18 i upraszczania wszytkiego jak sie da aby bylo proste, latwe i przyjemne (WoW = no brain, no pain atm).
Szczerze to ten nowy system rozwoju postaci co wymislili zamiast drzewek to jedna wielka niewiadoma i wydaje mi sie osobiscie ze to wlasnie efekt myslenia ze "drzewka sa za trudne do ogarniecia dla naszego primary targetu". (nie mowie tu o runach - te zapowiadaja sie ok tylko o sposobie nabywania nowych skilli). Cos podobnego zrobili w WoW (zlockowanie drzew na XXlvli, ograniczenie mozliwych kombinacji buildowych o praktycznie 90%).
Tak samo mam watpliwosci co do itemizacji bo na tych 300 screenach z tej azjatyckiej strony co ktos postowal widac np. magiczne amulety na lvl2 req i one juz maja po +10% +20% do obrazen np. ze spelli ognia. Na max lvl beda pewnie cyfry po kilkadziesiat tysiecy ze zwyklego fireballa jak w WoW.
No ale zobaczymy.
Dla mnie ja narazie (mimo SETEK godzin przegranych w Diablo 2 i uwialbienia dla gatunku HnS i zbierania itemkow) D3 to jedna wielka niewiadoma.
"Tutaj więcej o systemie fizyki w "D3" i czemu zrezygnowali z Havoka:
http://www.diablospot.com/tag/diablo-3-physics-engine"
RLY? Wklejasz mi marketingowy belkot Community Managera? Sami ludzie w pytaniach stwierdzaja dokladnie to co ja - ze "fizyka" wyglada jak skryptowana a nie realtime. I pewnie tak jest. Bashiok mowi i pisze co mu kaza m8.