iniside napisał(a):
Szamotula napisał(a):
Co ma weapon swap do ilosci dostepnych buildow?
W jaki sposob sie nasze posty zblizaja do kretynizmu? No chyba, ze chodzi o Twoj.
Instanced world? Nie
Dual class system? Nie
Guild wars? Nie
System skilli? Zupelnie inny
Combat? Zupelnie inny
gw2 ma tyle wspolnego z gw1, ze posiada podobna nazwe i lore. tyle.
1. Co ma pierwsze do rzeczy >
2. No nie ma. Ale dalej nie widze zwiazku.
3. Guild Wars ? Sprecyzuj. Chodzi o GvG ? Nie ma. Fakt. Pewnie będzie w dodatku ;p.
4. JEst bardziej podobny niz ci sie wydaje.
5. Nie jest zupelnie inny. Jest naturalnym rozwinieciem tego co było w GW.
Pozatym GW2 jest naturalnym rozwinieciem GW2 (zamiast instancji sa Eventy i brak kill steal).
W dalszym ciagu nie ma czegos takiego jak end-game znany z innych gier.
Itemy na maksymalnym levelu dalej roznia sie tylko wygladem.
Dalej nie jesteś zmuszony do grindu.
Ja rozumiem, ze jak wy chuja widzieliscie w GW1, to potem twierdzicie ze GW2 to zupelnie inna gra.
Cytuj:
Zgadzam się. Nie wiem jak można nazwać "GW2" odświeżonym "GW". Zmian jest tyle, że "GW2" spokojnie mogłoby funkcjonować jako zupełnie odrębny tytuł gdyby zmienić tylko świat, w którym toczy się rozgrywka.
Ulepszonym. Gra jest dalej zbudowana dookoła tej samej filozofii.
To jest tak z Total Annihilation i Supreme Commander.
Jakby SupCom nazywal sie TA2 to nie byloby sie do czego przyczepić. Gry sa rozne, ale oparte na tej samej zasadzie.
Blagam Cie, nie odpisuj w taki kurwa sposob. Dawno nie widzialem takiego argumentowania na sile.
Przykro mi, ze nagle caly Twoj swiat legnie w gruzach, ale GW2 ma wiecej wspolnego z kazdym ostatnim mmorpgiem, anizeli z GW1 i kurwa jaka jest prawda.
Nie wiem jak bardzo trzeba byc cofnietym, czy zaslepionym zeby twierdzic inaczej.
Dam ci przyklad Twojego zjebanego toku rozumowania:
Cytuj:
Pozatym GW2 jest naturalnym rozwinieciem GW2 (zamiast instancji sa Eventy i brak kill steal).
W dalszym ciagu nie ma czegos takiego jak end-game znany z innych gier.
W takim razie moim zdaniem i tylko ja mam racje Guildwars 2 jest naturalnym rozwinieciem i zarowno bardzo podobna gra do Mortal Online bo w dalszym ciagu nie ma czegos takiego jak end-game znany z innych gier. Kurwa beat it!
Gw2 jest rowniez moim zdaniem kontynuacja Everquesta, WoWa, Aiona, Tery, WARa, i innych mmorpgow bo posiada crafting - widac, ze to jedna firma robila no bo przeciez kurwa crafting to rzecz unikalna i nikt by na cos takiego nie wpadl.
Dodam jeszcze ze Gw2 zdecydowanie jest kontynuacja i rozwinieciem Unreal Tournamenta, bo postac rowniez porusza sie za pomoca WSADa oraz skacze sie na Spacje.
Moze po tym krotkim porownaniu ogarniesz jak bardzo kurwa sie mylisz.
To co ja podalem to byly znaki firmowe GW1 - dual class system, skills system(200+ skilli i z tego budujemy postac ograniczajac sie do 5), GvG(i ogolem rozwiniecie pojecia Gildia na maxa, kiedy w GW2 pojecie Gildia ogranicza sie do wspolnego chata), itp.
Jedyna charakterystyczna cecha, ktora jes przeniesiona z Gw1 to tak naprawde instant max lvl dla graczy PvP i tyle.