MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TPSA blokuje 4chana
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=32766
Strona 6 z 8

Autor:  konrador [ 20 mar 2009, 18:30 ]
Tytuł: 

W FEAR2 leany usuneli, bo tak latwiej bylo im zalepic buga z patrzeniem przez sciany - nie ma to nic wspolnego z ulatwianiem gry. Gra byla zdebilizowana na inne sposoby i z innych powodow. Leany nie sa zadnym wyznacznikiem zlozonosci rozgrywki - nie wiem skad cos takiego przyszlo ci do glowy. Jesli juz, to wyjecie ich z gry i pozostawienie rozgrywki dokladniej takiej, jaka byla w FEAR1 uczynilo by gre bardziej dynamiczna i trudniejsza, skutecznie elimujac wszystkich graczy, ktorych recepta na wygrana bylo ustawianie sie za scianami i wyczekiwanie przeciwnikow. Tak jak wyzej napisal Ashton - sprobuj po wielu latach wychylania sie zza scian i okupowania roznego rodzaju zarosli w skillowych symulatorach pobiegac z dziecmi w Quake albo UT - bardzo szybko zmienisz zdanie o prostych gierkach arcade'owych. Gry sa coraz bardziej upraszczane, ale ida w dokladnie przeciwnym kierunku, niz tobie sie wydaje.

Autor:  kamilus [ 20 mar 2009, 19:01 ]
Tytuł: 

Jeśli to do mnie to... mi to generalnie zwisa. Chciałem tylko zaznaczyć, że Ashton wskazuje na błąd logiczny tam gdzie go nie ma. Arcade'owość = uproszczenie rozgrywki. A czy to kogoś jara, podoba się - kwestia gustu.

Autor:  Ashton [ 20 mar 2009, 20:59 ]
Tytuł: 

latwo!=prosto!=arcade

Autor:  kamilus [ 20 mar 2009, 21:30 ]
Tytuł: 

Nie żryj psychotropów to nauczysz się czytać. Srsly.

Autor:  Highlander [ 20 mar 2009, 21:48 ]
Tytuł: 

fear2, leany nie powoduja zlozonosci rozgrywki, ale wywalac to to pojscie na latwizne.

pograj ze skillz0rem w kulki, gdy nigdy w to nie grales, zobaczymy kto bedzie mial latwo. Mi chodzilo, z gry sa bardziej pod dzieci robione i tyle. Taki cod4 to prawie, ze quake, choc i tak byl zawsze arcadowy, ale jakos w cod2 tak sie tego nie czulo.

tczewiak mysle, ze dobrze to podsumowal.

Autor:  Ashton [ 20 mar 2009, 21:50 ]
Tytuł: 

porownac cod4 do quake'a ? ROTFLMAO

ty nawet nie wiesz o czym mowisz dziecko :)

Autor:  Oyci3C [ 20 mar 2009, 22:03 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Taki cod4 to prawie, ze quake, .


roflmao

Autor:  Highlander [ 20 mar 2009, 22:55 ]
Tytuł: 

ja pierdole... dobra napisze dokladniej, bardziej w kierunku quake niz cod2, czuc od cod4 quakeim, moze byc? bunnyhoping straszny, jump jump. I dobrze wiem co to quake. Choc dla mnie ut>quake, przyjeniejsze.

i ta wiem, ze w quake/ut potrzeba lepszego refleksu...

Autor:  CheGee [ 20 mar 2009, 23:36 ]
Tytuł: 

ut = vq3 < cpm = warsow

moja opinia :P

Autor:  Ashton [ 20 mar 2009, 23:42 ]
Tytuł: 

jak mozna porownac cod4 ktory jest wspolczesnym counter strikiem do quake'a ?

to jakis zart chyba ? :D


edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :)

Autor:  Enhu [ 21 mar 2009, 00:11 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :)

po za tymi momentami, kiedy obrywało się headshot przez pół mapy i 4 murki, które akurat były na drodze pocisku :har:

Autor:  Ashton [ 21 mar 2009, 00:15 ]
Tytuł: 

dunno nie gralem az tyle w cs'a ;)

Autor:  Enhu [ 21 mar 2009, 00:16 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
dunno nie gralem az tyle w cs'a ;)


też za często nie grałem w cs'a, dla mnie to gra z rodziny play_5min_and_forget :wink:

Autor:  Shadhun [ 21 mar 2009, 09:44 ]
Tytuł: 

Wiadomo że CS skillową grą jak Q1 nie jest (w sumie to był ,bo nie mówie tu o source) jednak samo dobre opanowanie recoila to dopiero masz po paru miesiącach gry.

Cod 4 to jakiś żart w porównaniu ze starym, dobrym cs-em.

CS (=<1.6) dla mnie jest do tej pory wzorem dobrego wyważenia między aspektami taktycznymi a arcadowymi.

Autor:  Highlander [ 21 mar 2009, 11:57 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
jak mozna porownac cod4 ktory jest wspolczesnym counter strikiem do quake'a ?

to jakis zart chyba ? :D


edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :)

Przestan, ciekawe ile Ty grales w cod4 w ogole? Wrzuc tam skiny z quaka, to oprocz tego, ze nie masz az tak dalekich jumpow rozgrywka wyda Ci sie podobna, a raczej chodzi mi tu o styl gry. Wszyscy skacza non stop. Jakos tam wielce taktyczne nie jest. Na konsolach to ludzie praktykowali rocket jumpy nawet... I CSowi na pewno nie jest bizej do quaka, to juz naprawde pierdolnales. W CSsie zazwyczaj ludzie czekaja na kogos, kryja sie za przeszkodami, w cod4 ludzie zazwyczaj wyskakuja na skampionego kolesia celujacego w 1 miejsce ;p Wejdz sobie na serw cod4 normal z helikopterem i nalotami, ja tu nie widze wielkiej taktyki, a raczej zwykle napierdalanie... oczywiscie skilla w quaku potrzeba wiekszego ale mi chodzi o wrazenie z gry. bunny bunny ... (w csie raczej nie poskaczesz) no a pocisku przechodzace przez sciany to juz w ogole bzdura, choc zostalo to troche ukrócone w ligach...

Jakos ostatnio obczailem sobie CS: Source bo wczesniej nie mialem okazji, straszne gowno, 1.6. IMO o niebo lepszy.

Autor:  konrador [ 21 mar 2009, 15:02 ]
Tytuł: 

roflmao

+

Widac, ze zadnego Quake'a - moze poza single playerem - nawet nie liznales, skoro porownujesz skakanie w COD4 do "skakania" w grze, w ktorej movement jest na tyle zlozony, ze moglby stanowic gre sama w sobie. Po prostu... syph.

Autor:  Highlander [ 21 mar 2009, 15:30 ]
Tytuł: 

nie mowie o tym, ze skakanie w cod4 jest takie samo jak w quake'u... tylko, ze cod4 wyglada teraz bardziej arcadowo, wiecej ludzie skacze i napierdala, niz sie chowa i uwaza jakby w sumie na gre tego typu przystalo. Tylko o to mi chodzi a wy wlazicie na podobienstwo mechaniki gry... :roll:

w quake gralem troche, za to wy z pewnoscia zjedliscie zeby na cod4 ...

Autor:  Xanth [ 21 mar 2009, 15:33 ]
Tytuł: 

rotfl, "wszyscy skacza"... ty chyba chocby o "rocket jumpach" nie slyszales, jesli tak piszesz. CoD to nedzna namiastka, nic wiecej :)

X.

Autor:  Highlander [ 21 mar 2009, 15:34 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
rotfl, "wszyscy skacza"... ty chyba chocby o "rocket jumpach" nie slyszales, jesli tak piszesz. CoD to nedzna namiastka, nic wiecej :)

X.


Highlander napisał(a):
Na konsolach to ludzie praktykowali rocket jumpy nawet...


possij.

Autor:  konrador [ 21 mar 2009, 16:27 ]
Tytuł: 

tylko, ze cod4 wyglada teraz bardziej arcadowo

Mozliwe, ale i tak porownanie dupy sie nie trzyma, bo mimo (jak mowisz) uproszczen COD4 to nadal slowmo macanie sie po krzakach z duzym naciskiem na realizm i wyrownanym playing field. Mimo ze troche inny niz poprzedni, to w gruncie rzeczy jest to dokladnie ten sam typ gry, ktory do oldschool dm gierek ma sie nijak. A ze sie skacze... W Jazz Jack Rabbit tez sie skakalo.

Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team