mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 21:56 
Cytuj  
no to calkiem podobnie jak ty.
dostales chujowe filmiki na youtubie i juz wiesz, ze bedzie zajebiscie.
jebnij sie w czajnik.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 21:57 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Ja rozumiem, że można olać grafę, ale bez przesady. Diablo 3 to jest prosta siekanka więc wypadałoby, żeby czymś jeszcze potrafiła przyciągnąć. Za pieniądze, które sobie śpiewają za swoje gry wszystko powinno być odjebane na ostatni guzik a tak nie jest.

Takie jest moje zdanie w tym temacie.


Tez bym chcial super grafike w D3, nawet byl tu kiedys wklejany screeny z photoshopa, grafa z D3 podciagnieta pod wspolczesne standardy i wygladal zajebiscie, lepiej do tego co pokazuje nam Blizz, ale co zrobic, taka ma Blizz polityke, ze nie idzie na wyscig zbrojen w tym aspekcie. Poczekajmy chociaz do bety jak wyjda pelnoprawne, dluzsze filmiki z gry, ktora bedzie juz na ostatniej prostej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 21:59 
Cytuj  
ale na co tu czekac? nic nowego nie pokaza.
tak jak w przypadku wow'a i dodatkow, tak i tutaj licza na to, ze motloch kupi wszystko co jest robione przez 'blizzard'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 22:00 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no to calkiem podobnie jak ty.
dostales chujowe filmiki na youtubie i juz wiesz, ze bedzie zajebiscie.
jebnij sie w czajnik.


Gdzie napisalem, ze bedzie zajebiscie? To ty juz ta gre chyba skresliles, ja sie na razie wstrzymuje z ocenianiem D3 i czekam sobie spokojnie na oceny ludzi, ktorzy pograja w bete.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 22:00 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Poczekajmy chociaz do bety jak wyjda pelnoprawne, dluzsze filmiki z gry, ktora bedzie juz na ostatniej prostej.


Sure, w przypadku SC2 się to sprawdziło, grafa została trochę tweeknięta. Zobaczymy.

Ja tam komentuję na chwilę obecną.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 22:12 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
to nie Crytek czy ID Software, czyli ladna grafika i content starczajacy na 10-20h zabawy. Blizz jest jaki jest, nie zmienia swojej polityki od lat, a ze wam nostalgia za 'starymi lepszymi czasami' zacmiewa umysl to juz niczyja wina...


kurwa mać, nie licząc najnowszego Wolfensteina to chyba każda gra id Software to wypasiony fps, a co do Crytek to pokaz silnika i tyle, zajebistego w ryj silnika.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 22:16 
Cytuj  
Niah napisał(a):
raggnarok napisał(a):
to nie Crytek czy ID Software, czyli ladna grafika i content starczajacy na 10-20h zabawy. Blizz jest jaki jest, nie zmienia swojej polityki od lat, a ze wam nostalgia za 'starymi lepszymi czasami' zacmiewa umysl to juz niczyja wina...


kurwa mać, nie licząc najnowszego Wolfensteina to chyba każda gra id Software to wypasiony fps, a co do Crytek to pokaz silnika i tyle, zajebistego w ryj silnika.

Najnowszego Wolfa robil Raven.

Anyway. Doom 3 byl taki sobie. I to AFAIR byla ostania gra id na PC.
Reszta ich marek byla robiona przez zewnetrzne studia.. Czyli Raven ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 22:18 
Cytuj  
dzięki 8)


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 06:46 
Cytuj  
Szczerze mówiąc to nie wiem o co wam chodzi z tą grafiką. Nie wiem, może mam inne podejście do tematu Diablo ale niczego mi w 3 części nie brakuje pod względem graficznym i animacyjnym. Ale ok - rozumiem, kwestia gustu.


Co do najemników - Ech.. Miałem szczerą nadzieję, że ich w grze w ogóle nie będzie, a przynajmniej nie w tym sensie w jakim byli w D2. Gdyby przyłączali się tylko na chwilę i byli tłem fabuły nie powiedziałbym złego słowa. Ale w tej wersji.. Liczę na to, że będzie można nie brać ich ze sobą - że będą opcją, a nie stałym dodatkiem. Jakoś zupełnie nie pasuje mi ten styl gry z jakimś kolesiem pętającym się pod nogami. Lubię jak moja postać sama dokonuje aktów zniszczenia i czuć jej moc, a nie jakiegoś przydupasa (Munchkin TM).


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 06:57 
Cytuj  
Mały update - skille followersów:

Enchantress Skills:
Level 5: Disorient, Forceful Push, Charm
Level 10: Decoy, Reflect Missile, Power Armor
Level 15: Focused Mind, Amplify Damage, Lower Resistance
Level 20: Energize, Energy Bomb, Guidance

Scoundrel Skills:
Level 5: Rapid Fire, Crippling Shot, Poison Bolts
Level 10: Dirty Fighting, Bandage, Scavenge
level 15: Power Shot, Multishot, Rain of Gold
Level 20: Vanish, Anatomy, Black Market

Templar Skills:
Level 5: Heal, Charge, Protection
Level 10: Loyalty, Intimidate, Guardian
Level 15: Tribute, Inspire, Intervence
Level 20: Onslaught, Knight, Empathy

Sądząc po nazwach skilli to followersi będą bufferami, a może nawet healerami (Bandage Scoundrela, Heal Templara). Scavenge, Rain of Gold i Black Market Scoundrela - nazwa sugeruje wpływ na ilość dropującego golda i ew. dostęp do sprzętu/lepsze ceny vendorów (oczywiście zgaduję).

Heh, niektóre modele followersów wyglądają ciekawiej niż niektórych postaci głównych (*cough* male wizzard *cough*).


_________________
For the pony!

*

Posty: 147
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 17:04 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Co do najemników - Ech.. Miałem szczerą nadzieję, że ich w grze w ogóle nie będzie, a przynajmniej nie w tym sensie w jakim byli w D2. Gdyby przyłączali się tylko na chwilę i byli tłem fabuły nie powiedziałbym złego słowa. Ale w tej wersji.. Liczę na to, że będzie można nie brać ich ze sobą - że będą opcją, a nie stałym dodatkiem. Jakoś zupełnie nie pasuje mi ten styl gry z jakimś kolesiem pętającym się pod nogami. Lubię jak moja postać sama dokonuje aktów zniszczenia i czuć jej moc, a nie jakiegoś przydupasa (Munchkin TM).


pociesze Cie, najemnicy sa dostepni TYLKO w singleplayerze :) cytat :

Gameplanet: Will followers be used in multiplayer at all?

Boyarsky: No, they’re purely for singleplayer.



rozne wywiady swiezutkie po ujawnieniu tego systemu :

http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/6 ... zacja.html


_________________
Lumi ud rogue BL

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 18:18 
Cytuj  
Tak, czytałem. Czuję się pocieszony po tej lekturze - ba, nawet odrobinę zmieniłem zdanie o Followersach (ha!). Blizzard zrobił to na tyle zręcznie, że przez dobór skilli można wyhodować sobie Followersa typowo "pod siebie" - tzn. zrobić na DPSa, Healera, Tanka lub Buffera/Debuffera. Rola pomocników jako supportu z buffami/debuffami już mi bardziej odpowiada - zarzynać demony mam zamiar własnoręcznie :]

Wyczytałem również, że Followersi pojawią się w obu wersjach singleplayera - zarówno offline jak i online (tzn. battle.net). W chwili przyłączenia się do gry innego gracza Followersi wracają do karawany gdzie oczekują na gracza.

Edit:
Cytat wypowiedzi Bashioka na forum głównym:
Cytuj:
They're also tuned so that they become very weak starting in Nightmare, and then are completely unusable in Hell. Even if you're playing alone, you will probably not be using Followers past Normal - - you can try but they're going to just be one-shot back to back. They're there as a bit of flavor, to help get people into the mindset of co-op if they're a bit reluctant, and... that's about it. They won't be usable at end-game, and they'll never replace the abilities and power that another player can bring.

Tak, zdecydowanie mi się teraz ta koncepcja podoba :D


_________________
For the pony!

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 18:49 
Cytuj  
Ufff. A już myślałem, że podczas gry z drużyną każdy będzie miał swojego przydupasa. Fajnie to rozwiązali. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 18:54 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Ufff. A już myślałem, że podczas gry z drużyną każdy będzie miał swojego przydupasa. Fajnie to rozwiązali. :)


Przy tej ilości fajerwerków to na ekranie byłby totalny burdel - 4 gości i ich przydupasy i każdy wali ile fabryka dała :D


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 12:54 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
wodny napisał(a):
Ufff. A już myślałem, że podczas gry z drużyną każdy będzie miał swojego przydupasa. Fajnie to rozwiązali. :)


Przy tej ilości fajerwerków to na ekranie byłby totalny burdel - 4 gości i ich przydupasy i każdy wali ile fabryka dała :D


Ludziom to nie przeszkadza w mmo :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 12:58 
Cytuj  
W takich ze sticky target chyba, gdzie polozenie projectile nie ma znaczenia etc. Moga sobie walic eksplozje spod zjatyckich majtek a i tak liczy sie hp w target frame.

Dobrze rozwiazali followersow. Dzieki temu da sie grac solo uzupelniajac slabe strony swojej postaci/builda a jednoczesnie nie przeszkadza w multi.


<3<3<3diablo3


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 13:46 
Cytuj  
Jaki będzie limit graczy w multi?

*
Avatar użytkownika

Posty: 148
Dołączył(a): 16.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 13:47 
Cytuj  
4 graczy

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 14:13 
Cytuj  
lol. To chyba na mnie nie zarobią.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 14:19 
Cytuj  
A na ile osob w jednej grze liczyles? 5? 6?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.