MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 52 z 252

Autor:  Mendol [ 12 maja 2011, 21:56 ]
Tytuł: 

no to calkiem podobnie jak ty.
dostales chujowe filmiki na youtubie i juz wiesz, ze bedzie zajebiscie.
jebnij sie w czajnik.

Autor:  raggnarok [ 12 maja 2011, 21:57 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Ja rozumiem, że można olać grafę, ale bez przesady. Diablo 3 to jest prosta siekanka więc wypadałoby, żeby czymś jeszcze potrafiła przyciągnąć. Za pieniądze, które sobie śpiewają za swoje gry wszystko powinno być odjebane na ostatni guzik a tak nie jest.

Takie jest moje zdanie w tym temacie.


Tez bym chcial super grafike w D3, nawet byl tu kiedys wklejany screeny z photoshopa, grafa z D3 podciagnieta pod wspolczesne standardy i wygladal zajebiscie, lepiej do tego co pokazuje nam Blizz, ale co zrobic, taka ma Blizz polityke, ze nie idzie na wyscig zbrojen w tym aspekcie. Poczekajmy chociaz do bety jak wyjda pelnoprawne, dluzsze filmiki z gry, ktora bedzie juz na ostatniej prostej.

Autor:  Mendol [ 12 maja 2011, 21:59 ]
Tytuł: 

ale na co tu czekac? nic nowego nie pokaza.
tak jak w przypadku wow'a i dodatkow, tak i tutaj licza na to, ze motloch kupi wszystko co jest robione przez 'blizzard'.

Autor:  raggnarok [ 12 maja 2011, 22:00 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no to calkiem podobnie jak ty.
dostales chujowe filmiki na youtubie i juz wiesz, ze bedzie zajebiscie.
jebnij sie w czajnik.


Gdzie napisalem, ze bedzie zajebiscie? To ty juz ta gre chyba skresliles, ja sie na razie wstrzymuje z ocenianiem D3 i czekam sobie spokojnie na oceny ludzi, ktorzy pograja w bete.

Autor:  Razoth [ 12 maja 2011, 22:00 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Poczekajmy chociaz do bety jak wyjda pelnoprawne, dluzsze filmiki z gry, ktora bedzie juz na ostatniej prostej.


Sure, w przypadku SC2 się to sprawdziło, grafa została trochę tweeknięta. Zobaczymy.

Ja tam komentuję na chwilę obecną.

Autor:  Niah [ 12 maja 2011, 22:12 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
to nie Crytek czy ID Software, czyli ladna grafika i content starczajacy na 10-20h zabawy. Blizz jest jaki jest, nie zmienia swojej polityki od lat, a ze wam nostalgia za 'starymi lepszymi czasami' zacmiewa umysl to juz niczyja wina...


kurwa mać, nie licząc najnowszego Wolfensteina to chyba każda gra id Software to wypasiony fps, a co do Crytek to pokaz silnika i tyle, zajebistego w ryj silnika.

Autor:  iniside [ 12 maja 2011, 22:16 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
raggnarok napisał(a):
to nie Crytek czy ID Software, czyli ladna grafika i content starczajacy na 10-20h zabawy. Blizz jest jaki jest, nie zmienia swojej polityki od lat, a ze wam nostalgia za 'starymi lepszymi czasami' zacmiewa umysl to juz niczyja wina...


kurwa mać, nie licząc najnowszego Wolfensteina to chyba każda gra id Software to wypasiony fps, a co do Crytek to pokaz silnika i tyle, zajebistego w ryj silnika.

Najnowszego Wolfa robil Raven.

Anyway. Doom 3 byl taki sobie. I to AFAIR byla ostania gra id na PC.
Reszta ich marek byla robiona przez zewnetrzne studia.. Czyli Raven ;p.

Autor:  Niah [ 12 maja 2011, 22:18 ]
Tytuł: 

dzięki 8)

Autor:  yabaddi [ 13 maja 2011, 06:46 ]
Tytuł: 

Szczerze mówiąc to nie wiem o co wam chodzi z tą grafiką. Nie wiem, może mam inne podejście do tematu Diablo ale niczego mi w 3 części nie brakuje pod względem graficznym i animacyjnym. Ale ok - rozumiem, kwestia gustu.


Co do najemników - Ech.. Miałem szczerą nadzieję, że ich w grze w ogóle nie będzie, a przynajmniej nie w tym sensie w jakim byli w D2. Gdyby przyłączali się tylko na chwilę i byli tłem fabuły nie powiedziałbym złego słowa. Ale w tej wersji.. Liczę na to, że będzie można nie brać ich ze sobą - że będą opcją, a nie stałym dodatkiem. Jakoś zupełnie nie pasuje mi ten styl gry z jakimś kolesiem pętającym się pod nogami. Lubię jak moja postać sama dokonuje aktów zniszczenia i czuć jej moc, a nie jakiegoś przydupasa (Munchkin TM).

Autor:  yabaddi [ 13 maja 2011, 06:57 ]
Tytuł: 

Mały update - skille followersów:

Enchantress Skills:
Level 5: Disorient, Forceful Push, Charm
Level 10: Decoy, Reflect Missile, Power Armor
Level 15: Focused Mind, Amplify Damage, Lower Resistance
Level 20: Energize, Energy Bomb, Guidance

Scoundrel Skills:
Level 5: Rapid Fire, Crippling Shot, Poison Bolts
Level 10: Dirty Fighting, Bandage, Scavenge
level 15: Power Shot, Multishot, Rain of Gold
Level 20: Vanish, Anatomy, Black Market

Templar Skills:
Level 5: Heal, Charge, Protection
Level 10: Loyalty, Intimidate, Guardian
Level 15: Tribute, Inspire, Intervence
Level 20: Onslaught, Knight, Empathy

Sądząc po nazwach skilli to followersi będą bufferami, a może nawet healerami (Bandage Scoundrela, Heal Templara). Scavenge, Rain of Gold i Black Market Scoundrela - nazwa sugeruje wpływ na ilość dropującego golda i ew. dostęp do sprzętu/lepsze ceny vendorów (oczywiście zgaduję).

Heh, niektóre modele followersów wyglądają ciekawiej niż niektórych postaci głównych (*cough* male wizzard *cough*).

Autor:  Farod [ 13 maja 2011, 17:04 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Co do najemników - Ech.. Miałem szczerą nadzieję, że ich w grze w ogóle nie będzie, a przynajmniej nie w tym sensie w jakim byli w D2. Gdyby przyłączali się tylko na chwilę i byli tłem fabuły nie powiedziałbym złego słowa. Ale w tej wersji.. Liczę na to, że będzie można nie brać ich ze sobą - że będą opcją, a nie stałym dodatkiem. Jakoś zupełnie nie pasuje mi ten styl gry z jakimś kolesiem pętającym się pod nogami. Lubię jak moja postać sama dokonuje aktów zniszczenia i czuć jej moc, a nie jakiegoś przydupasa (Munchkin TM).


pociesze Cie, najemnicy sa dostepni TYLKO w singleplayerze :) cytat :

Gameplanet: Will followers be used in multiplayer at all?

Boyarsky: No, they’re purely for singleplayer.



rozne wywiady swiezutkie po ujawnieniu tego systemu :

http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/6 ... zacja.html

Autor:  yabaddi [ 13 maja 2011, 18:18 ]
Tytuł: 

Tak, czytałem. Czuję się pocieszony po tej lekturze - ba, nawet odrobinę zmieniłem zdanie o Followersach (ha!). Blizzard zrobił to na tyle zręcznie, że przez dobór skilli można wyhodować sobie Followersa typowo "pod siebie" - tzn. zrobić na DPSa, Healera, Tanka lub Buffera/Debuffera. Rola pomocników jako supportu z buffami/debuffami już mi bardziej odpowiada - zarzynać demony mam zamiar własnoręcznie :]

Wyczytałem również, że Followersi pojawią się w obu wersjach singleplayera - zarówno offline jak i online (tzn. battle.net). W chwili przyłączenia się do gry innego gracza Followersi wracają do karawany gdzie oczekują na gracza.

Edit:
Cytat wypowiedzi Bashioka na forum głównym:
Cytuj:
They're also tuned so that they become very weak starting in Nightmare, and then are completely unusable in Hell. Even if you're playing alone, you will probably not be using Followers past Normal - - you can try but they're going to just be one-shot back to back. They're there as a bit of flavor, to help get people into the mindset of co-op if they're a bit reluctant, and... that's about it. They won't be usable at end-game, and they'll never replace the abilities and power that another player can bring.

Tak, zdecydowanie mi się teraz ta koncepcja podoba :D

Autor:  wodny [ 13 maja 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

Ufff. A już myślałem, że podczas gry z drużyną każdy będzie miał swojego przydupasa. Fajnie to rozwiązali. :)

Autor:  yabaddi [ 13 maja 2011, 18:54 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Ufff. A już myślałem, że podczas gry z drużyną każdy będzie miał swojego przydupasa. Fajnie to rozwiązali. :)


Przy tej ilości fajerwerków to na ekranie byłby totalny burdel - 4 gości i ich przydupasy i każdy wali ile fabryka dała :D

Autor:  exodus [ 17 maja 2011, 12:54 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
wodny napisał(a):
Ufff. A już myślałem, że podczas gry z drużyną każdy będzie miał swojego przydupasa. Fajnie to rozwiązali. :)


Przy tej ilości fajerwerków to na ekranie byłby totalny burdel - 4 gości i ich przydupasy i każdy wali ile fabryka dała :D


Ludziom to nie przeszkadza w mmo :)

Autor:  tomugeen [ 17 maja 2011, 12:58 ]
Tytuł: 

W takich ze sticky target chyba, gdzie polozenie projectile nie ma znaczenia etc. Moga sobie walic eksplozje spod zjatyckich majtek a i tak liczy sie hp w target frame.

Dobrze rozwiazali followersow. Dzieki temu da sie grac solo uzupelniajac slabe strony swojej postaci/builda a jednoczesnie nie przeszkadza w multi.


<3<3<3diablo3

Autor:  Havok [ 17 maja 2011, 13:46 ]
Tytuł: 

Jaki będzie limit graczy w multi?

Autor:  snake [ 17 maja 2011, 13:47 ]
Tytuł: 

4 graczy

Autor:  Havok [ 17 maja 2011, 14:13 ]
Tytuł: 

lol. To chyba na mnie nie zarobią.

Autor:  tomugeen [ 17 maja 2011, 14:19 ]
Tytuł: 

A na ile osob w jednej grze liczyles? 5? 6?

Strona 52 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team