Ja w sumie mimo mojej niecheci do Blizzarda rowniez sie chetnie zlapie.
I niestety nie moge sie zgodzic ze jest to podkolorowane D2. Zmiany w stosunku do D2 sa gigantyczne i w sumie to jest dziwne (nie pasuje do Blizzarda). Widze tu zupelnie inna polityke niz w przypadku Starcraft 2.
Mamy zmiany w systemie rozwoju postaci, systemie questow, w itemizacji (choc tu nie wiele wiadomo), mamy 4 nowe klasy - kazda z unikalnym playstyle (glownie przez system zasobow). Wlasciwie jedyne co zostalo to podzial na 4 akty.
Przypuszczalnie Blizzard doszedl do wniosku ze HnS z rozwiazaniami ala D2 nie ma racji bytu w 2011/12 roku i w sumei to sie z nimi zgodze.
Oczywiscie sa rzeczy niezbyt fajne: uproszczenia i okrajania gry z tego co juz bylo i bylo fajne (talizmany, runewords, manipulacja statami), grafika i fizyka moglaby byc duzo lepsza, art style moglby troche mniej zalatywac kreska WoW'a ale overall to gra (o ile nie zjebia tej "HnS glebi" o ktorej parokrotnie pisalem a ktora w D2 jest wlasciwie idealna) jest atm na plus.
Glownie gra broni sie zajebistym systemem skilli i runestones do nich... tbh gdyby nie to byloby na minus ze wgledu na w/w wady.
To jest chyba najgenialniejszy pomysl na jaki kiedykolwiek wpadl Blizzard.
I dobrze ze z niego nie zrezygnowali tak jak z rownie dobrze zapowiadajacego sie Patch Of The Titans (Alternate Advancement System) w WoW w imie casuallizacji gry i ze "ludzie nie ogarna".
Zobaczymy co pokaza 2 sierpnia.
W dalszym ciagu mam nadzieje ze zostane zasypany informacjami o nowej itemizacji i tonie nowych rzeczy w itemkach w stosunku do D2 bo jak narazie to ten element prezentuje sie nader ubogo w porownaniu do D2 LOD i mam troche zle przeczucia bo nawet najlepszy HnS z bland item system bedzie crapem. Jak narazie wiemy ze z socketables jest tylko 6 rodzajow gemow, ze wywalono runewordsy, talizmany i jewele wiec czekam na newsy co dali w zamian bo to co jest atm jest niestety niewystarczajace dla mnie aby pograc wiecej niz jednokrotne przejscie dla fabuly. Poki co.