MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3 - flames
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=40569
Strona 62 z 252

Autor:  tomugeen [ 28 lip 2011, 15:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a ja tam podziwiam blizza.
diablo3 sprzedadza w milionach kopii - podkolorowujac d2 :)


Ja tylko na to licze ;]

Autor:  Nestor [ 28 lip 2011, 15:17 ]
Tytuł: 

Ja w Demo Diablo1 zagrywalem sie calkiem sporo ;-)

To tak wzgledem 'bety' D3 i ilosci contentu.

Autor:  Aldatha [ 28 lip 2011, 17:23 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a ja tam podziwiam blizza.
diablo3 sprzedadza w milionach kopii - podkolorowujac d2 :)


:)

Karol kiedys opisywal dosc smiechowa sytuacje zwiazana z tym jak za mlodu bawil sie w tworce prostych gier komp . puenta byla mniej wiecej taka ze sprzedali te gre jakiemus randomowi i po pol roku czasu podczas przypadkowego spotkania i na pytanie jak sie gra sprzedaje , odpowiedzial

"swietnie , masa idiotow sie na to zlapala"

:)

Autor:  Buffchef [ 29 lip 2011, 11:00 ]
Tytuł: 

nie stac was i dorabiacie ideologie ;]
ja sie chetnie zlapie na d3

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

Ja w sumie mimo mojej niecheci do Blizzarda rowniez sie chetnie zlapie.
I niestety nie moge sie zgodzic ze jest to podkolorowane D2. Zmiany w stosunku do D2 sa gigantyczne i w sumie to jest dziwne (nie pasuje do Blizzarda). Widze tu zupelnie inna polityke niz w przypadku Starcraft 2.

Mamy zmiany w systemie rozwoju postaci, systemie questow, w itemizacji (choc tu nie wiele wiadomo), mamy 4 nowe klasy - kazda z unikalnym playstyle (glownie przez system zasobow). Wlasciwie jedyne co zostalo to podzial na 4 akty. :)

Przypuszczalnie Blizzard doszedl do wniosku ze HnS z rozwiazaniami ala D2 nie ma racji bytu w 2011/12 roku i w sumei to sie z nimi zgodze.

Oczywiscie sa rzeczy niezbyt fajne: uproszczenia i okrajania gry z tego co juz bylo i bylo fajne (talizmany, runewords, manipulacja statami), grafika i fizyka moglaby byc duzo lepsza, art style moglby troche mniej zalatywac kreska WoW'a ale overall to gra (o ile nie zjebia tej "HnS glebi" o ktorej parokrotnie pisalem a ktora w D2 jest wlasciwie idealna) jest atm na plus.

Glownie gra broni sie zajebistym systemem skilli i runestones do nich... tbh gdyby nie to byloby na minus ze wgledu na w/w wady.
To jest chyba najgenialniejszy pomysl na jaki kiedykolwiek wpadl Blizzard.
I dobrze ze z niego nie zrezygnowali tak jak z rownie dobrze zapowiadajacego sie Patch Of The Titans (Alternate Advancement System) w WoW w imie casuallizacji gry i ze "ludzie nie ogarna".

Zobaczymy co pokaza 2 sierpnia.
W dalszym ciagu mam nadzieje ze zostane zasypany informacjami o nowej itemizacji i tonie nowych rzeczy w itemkach w stosunku do D2 bo jak narazie to ten element prezentuje sie nader ubogo w porownaniu do D2 LOD i mam troche zle przeczucia bo nawet najlepszy HnS z bland item system bedzie crapem. Jak narazie wiemy ze z socketables jest tylko 6 rodzajow gemow, ze wywalono runewordsy, talizmany i jewele wiec czekam na newsy co dali w zamian bo to co jest atm jest niestety niewystarczajace dla mnie aby pograc wiecej niz jednokrotne przejscie dla fabuly. Poki co.

Autor:  tomugeen [ 29 lip 2011, 12:03 ]
Tytuł: 

Tbh to nigdy nie lubilem talismanow w d2lod i tak samo klejnoty mialy moze 5 affixow, ktore byly pozadane w okreslonych kombinacjach.

Grunt zeby samo klepanie nie nudzilo. Wymagany jest ciagly ruch, celowanie, timing i omijanie roznych przeciwnikow.
Ale o to jestem jakos spokojny, od czasu d2 jak dla mnie nie bylo HnSa ktory pod tym konkretnie wzgledem by go pobil a tutaj z filmikow, opini z demo i zapowiedzi moze byc tylko o rzad wielkosci lepiej.

Itemizacje mozna wstepnie ocenic jak juz dostaniemy na klate caly system. Jest po prostu inna i ciezko sie odwolywac do d2 w tej materii imho.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 12:20 ]
Tytuł: 

http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... accessible

I hardly know what to say about any news now, since everything is going to change once we can share the new info about all the big game changes. The first topic that leaps to mind in terms of “too easy vs. accessible” is no longer valid, since that game feature has changed a lot since we last had public info about it. And there’s a new changed/feature that excellently illustrates this point, but I can’t comment on it yet.

Hm, hm, hm...

Co do itemizacji, to faktycznie, wyglada to tutaj nieciekawie. Mamy w sumie tylko gemy na chwile obecna, na szczescie sa one dosyc rozbudowne. Poza tym wiadomo, ze set itemy beda o niebo lepiej zrobione w stosunku do D2, takze i tutaj jest lepiej. Natomiast brak run boli, to byl fajny element, ktory imho bedzie zastapiony gemami w D3 do pewnego stopnia, bo przeciez kamyki suxowaly w D2. Takze mamy: rozbudowe gemy i rozbudowane set itemy vs brak run. Nie wyglada to zle. Pamietajcie rowniez o artisanach, ktorzy wprowadzaja do D3 crafting, ktorego w ogole nie bylo w D2. Jesli bedzie odpowiednio rozbudowany to nie martwie sie o itemizacje :)

Mam tez wrazenie, ze 1 sierpnia sporo naszych pogladow bedzie zrewidowanych na lepsze lub na gorsze. Zaczynam sie troche bac tego co oglosi Blizz.

Autor:  Mendol [ 29 lip 2011, 12:42 ]
Tytuł: 

no ok. jak dla mnie grafika podobna, czcionka identyczna.
nowe 4 klasy? no super ;)
a itemki? wystarczy, ze zrobia copy&paste z wowa i gra gotowa :)

ale tez pewnie kupie/pogram zeby zobaczyc czy w moim wieku takie gry daja jeszcze jakis fun ;)

Autor:  yabaddi [ 29 lip 2011, 12:46 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Mam tez wrazenie, ze 1 sierpnia sporo naszych pogladow bedzie zrewidowanych na lepsze lub na gorsze. Zaczynam sie troche bac tego co oglosi Blizz.


Hehe, chociaż raz się z Tobą zgodzę :D Też czuję pewien niepokój - mam nadzieję, że nie będzie to gra pisana pod kątem totalnych idiotów ze stopniem skomplikowania zabawki dla 4 latka.

Z innej beczki - pojawił się pewien przeciek sugerujący, że zmiana w systemie skilli ma mieć coś wspólnego ze zmianą, którą wprowadził patch 4.0 do WOWa. Ponieważ nie gram od lat w WOWa to nie kojarzę o co chodzi, ktoś mgółby przybliżyć na czym to polega i ewentualnie jak to się ma do D3? (brakt inwestowania punktów w skille?)

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 12:58 ]
Tytuł: 

Well, jedno jest pewne na razie z tego co czytam: tryb Normal bedzie totalnie easy modem, na ktorym bedzie trudno zginac.

Autor:  tomugeen [ 29 lip 2011, 13:03 ]
Tytuł: 

Jak d2, poza durielem ;]

PIsali tez blizzowcy ze wow jest glupi a d3 bedzie trudne.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 13:06 ]
Tytuł: 

Oj, nie zgodze sie. Mozna bylo dosc latwo pasc na Normalu w D2 jak sie nie gralo z glowa.

Autor:  Nestor [ 29 lip 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no ok. jak dla mnie grafika podobna, czcionka identyczna.
nowe 4 klasy? no super ;)
a itemki? wystarczy, ze zrobia copy&paste z wowa i gra gotowa :)

ale tez pewnie kupie/pogram zeby zobaczyc czy w moim wieku takie gry daja jeszcze jakis fun ;)


O nie nie nie nie, nie.

Zaden copy-paste itemow z wowa. Itemy w wowie to najwieksza porazka tej gry. Jak zaczalem grac w bete wowa bylem przerazony tym, ze nie ma random itemow.
Oczywiscie sa random greeny, ktore mozna porownac do blue itemow z Diablo1 (armor of the moon anyone?), ale to tyle.
D2 bylo fajne bo wprowadzalo bardzo duzo roznych atrybutow na itemki, byly zolte itemy, ktore potrafily sie bardzo roznic od siebie.
Farmienie jednego bossa zeby dostac konkretny itemek, ktory wygooglalismy sobie w necie, to szczyt metagamingu, ktory zabiera polowe funu z gry.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 13:17 ]
Tytuł: 

Rare itemkow (zoltych) bedzie w D3 jeszcze wiecej, bo dochodzi crafting. W ogole jestem ciekaw jaki poziom itemow bedzie tworzony przez artisanow. Kurwa, tyle jeszcze o tej grze nie wiemy i przekonamy sie dopiero w praniu :)

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 13:19 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Z innej beczki - pojawił się pewien przeciek sugerujący, że zmiana w systemie skilli ma mieć coś wspólnego ze zmianą, którą wprowadził patch 4.0 do WOWa. Ponieważ nie gram od lat w WOWa to nie kojarzę o co chodzi, ktoś mgółby przybliżyć na czym to polega i ewentualnie jak to się ma do D3? (brakt inwestowania punktów w skille?)


Uuuuuu..... not good.

Patch 4.0 (czyli ogolnie Cataclysm) wprowadzil do WoW:

- okrojenie drzewek talentow do ok polowy tego co bylo (choc wylecialy glownie passivy)
- postac zamiast dostawac punkcik do wydania co lvl dostaje co 2 levele
- Na 10 lvl wybierasz drzewo talentow (specjalizacje) i zostajesz zlockowany z tym drzewkiem na ok. 60 lvli (dopoki nie wbijesz 31pkt w to drzewko. Dopiero po wbiciu 31pkt odblokowuja sie dwa dodatkowe drzewka w ktore mozesz wbic maxymalnie 10 pkt.
- mnostwo skilli ktore do tej pory bylo talentami zostalo regularnymi skillami od trenera.
- ogolna redukcja mozliwych buildow na klase do zaledwie paru kombinacji i totalny koniec jakichkolwiek buildow hybrydowych i kombinowania z drzwkami ala np. RIFT.

Nie wiem jak to sie ma do Diablo 3 bo to co bylo do tej pory zupelnie WoW nie przypominalo. Ale ogolnie zmiany w systemie talentow i spelli w WoW mozna podsumowac takimi slowami jak: homogenizacja klas, uproszczenie, redukcja ilosci mozliwych buildow, casualizacja.

BTW. W Cataclysm doszlo tez Mastery: http://www.wowwiki.com/Mastery
i raczej tutaj bym szukal podobienstw i ewentualnego nowego feature czy statow.

PS. To ze gra bedzie prosta i casualowa to jest 100% pewne. Raz ze trudnych gier juz sie praktycznie nie robi, dwa ze to Blizzard chyba najbardziej nastawiony na masowego odbiorce developer na swiecie (oprocz Maxis z ich Simsami). Oby Nightmare i Hell zachowaly poziom trudnosci i skomplikowania z Diablo 2 i bedzie dobrze. "Casuale" i tak nie wyjda poza Normal i dla nich moze on byc latwiutki.



"Jak d2, poza durielem ;] "

No jak lamiles z reflexem to Diablo tez byl wkurwiajacy. :)
http://diablo.wikia.com/wiki/Red_Lightning_Hose

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 13:21 ]
Tytuł: 

Wie ktos czy bedzie ingame gambling?
Nie ma to jak rozjebac golda zbieranego dwa dni w 10 minut liczac na unikaty i sety a dostajac sterte bezuzytecznych blue i rare. :) hehe

Autor:  mrynar [ 29 lip 2011, 13:25 ]
Tytuł: 

A mi sie d1 podobal, d2 przeszedlem, ale jakos bez zachwytu. W multi gralo sie w miare fajnie, ale to nie byla gra na dlugie miesiace dla mnie.

d3 kupie, mam nadzieje, ze jednak blizz czyms zaskoczy i bedzie to cos wiecej niz fajna itemizacja.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Wie ktos czy bedzie ingame gambling?
Nie ma to jak rozjebac golda zbieranego dwa dni w 10 minut liczac na unikaty i sety a dostajac sterte bezuzytecznych blue i rare. :) hehe


Nie.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 13:30 ]
Tytuł: 

Jak ci sie D2 srednio podobalo to nawet nie kupuj D3 imho.

Autor:  yabaddi [ 29 lip 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Uuuuuu..... not good.

Patch 4.0 (czyli ogolnie Cataclysm) wprowadzil do WoW:

- okrojenie drzewek talentow do ok polowy tego co bylo (choc wylecialy glownie passivy)
- postac zamiast dostawac punkcik do wydania co lvl dostaje co 2 levele
- Na 10 lvl wybierasz drzewo talentow (specjalizacje) i zostajesz zlockowany z tym drzewkiem na ok. 60 lvli (dopoki nie wbijesz 31pkt w to drzewko. Dopiero po wbiciu 31pkt odblokowuja sie dwa dodatkowe drzewka w ktore mozesz wbic maxymalnie 10 pkt.
- mnostwo skilli ktore do tej pory bylo talentami zostalo regularnymi skillami od trenera.
- ogolna redukcja mozliwych buildow na klase do zaledwie paru kombinacji i totalny koniec jakichkolwiek buildow hybrydowych i kombinowania z drzwkami ala np. RIFT.

Nie wiem jak to sie ma do Diablo 3 bo to co bylo do tej pory zupelnie WoW nie przypominalo. Ale ogolnie zmiany w systemie talentow i spelli w WoW mozna podsumowac takimi slowami jak: homogenizacja klas, uproszczenie, redukcja ilosci mozliwych buildow, casualizacja.

BTW. W Cataclysm doszlo tez Mastery: http://www.wowwiki.com/Mastery
i raczej tutaj bym szukal podobienstw i ewentualnego nowego feature czy statow.


Z tego co właśnie czytałem raczej chodzi o zbieżność z systemem skilli - w sensie że skille są przypisane do poziomu postaci pod kątem ich mocy (tak jak dawniej skill rank w WOW). Nie wiem czy to o to chodzi ale wygląda to tak jakby w D3 miało się mieć możliwość dostępu do wszystkich skilli, wybierać je dowolnie i zmieniać (respec) w mieście, a ich moc miała rosnąć wraz z poziomem postaci. Mam szczerą nadzieję, że okaże się to nieprawdą bo taki system zabiłby przyjemność z levelowania w D3.

Strona 62 z 252 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team